Diskuze k článku Expendables: Postradatelní: Recenze

DC
0 0
I když je to celkem dlouho, to fmko co jste nahráli by už asi nešlo zprovoznit ? :D
300036
I když je to celkem dlouho, to fmko co jste nahráli by už asi nešlo zprovoznit ? *:D*
0 0
Ne, máš pravdu, mám jí přes internet. Ale popravdě jsem ji u nás ani nehledal.:) Rozhodně doporučuji.:+ S blížící se dvojkou je to čím dál víc zajímavější koupě. Jen by mě zajímalo, jak to vidí jiní, co také shlédli DC? Podle těch pár reakcí, které jsem tu v průběhu minulých měsíců četl, tak nic moc, údajně skoro žádné změny a stejné vyznění snímku... proto mě to asi tak přijemně překvapilo.:D
231400
Ne, máš pravdu, mám jí přes internet. Ale popravdě jsem ji u nás ani nehledal.*:)* Rozhodně doporučuji.*:+* S blížící se dvojkou je to čím dál víc zajímavější koupě. Jen by mě zajímalo, jak to vidí jiní, co také shlédli DC? Podle těch pár reakcí, které jsem tu v průběhu minulých měsíců četl, tak nic moc, údajně skoro žádné změny a stejné vyznění snímku... proto mě to asi tak přijemně překvapilo.*:D*
0 0

Jeržik:

Předpokládám, že sis nepořídil u nás, že? Lépe řečeno, u nás vyšla pouze kinoverze? Docela rád bych taky zkouknul...
231399
Jeržik:
0 0

DC

Právě jsem shlédl na BR režísérský sestřih a jsem z toho lehce v šoku.:o Absolutně nechápu, proč tahle verze neputovala do kin, protože je to díky přestříhání většiny stopáže téměř diametrálně odlišný a hlavně o dost lepší film. Kinoverzi jsem dal 7/10 s mírnými rozpaky a hlavně z nostalgie, DC verze je téměř čistých 9/10 a nebýt několika technických kisků způsobených nejspíš rozpočtem, tak jasných 9*. Mnohem více se sází na souhru hrdinů, emoce, jejich bližší poznání a chemii mezi nimi, přesně to, co mi u kinoverze chybělo. A hlavně to konečně a jsně dává smysl celou stopáž a už nemáte pocit, že někdo něco podstatného pro pochopení vystřihl. Akci taky lehce ve střižně poupravili a až na jeden detail tak nemůžu ni vytknout. Těžká pecka. Po shlédnutí původní verze jsem si říkal, že si to pěkných pár let jen tak nedám znovu, protože bych se už dost nudil... po téhle zkušenosti si to pustím kdykoli. A doufám, že se dvojka bude ubírat ve šlépějích DC. A pokud ne, tak že se brzy dočkáme podobně nářezového sestřihu.;):+:+
231398
Právě jsem shlédl na BR režísérský sestřih a jsem z toho lehce v šoku.*:o* Absolutně nechápu, proč tahle verze neputovala do kin, protože je to díky přestříhání většiny stopáže téměř diametrálně odlišný a hlavně o dost lepší film. Kinoverzi jsem dal 7/10 s mírnými rozpaky a hlavně z nostalgie, DC verze je téměř čistých 9/10 a nebýt několika technických kisků způsobených nejspíš rozpočtem, tak jasných 9*. Mnohem více se sází na souhru hrdinů, emoce, jejich bližší poznání a chemii mezi nimi, přesně to, co mi u kinoverze chybělo. A hlavně to konečně a jsně dává smysl celou stopáž a už nemáte pocit, že někdo něco podstatného pro pochopení vystřihl. Akci taky lehce ve střižně poupravili a až na jeden detail tak nemůžu ni vytknout. Těžká pecka. Po shlédnutí původní verze jsem si říkal, že si to pěkných pár let jen tak nedám znovu, protože bych se už dost nudil... po téhle zkušenosti si to pustím kdykoli. A doufám, že se dvojka bude ubírat ve šlépějích DC. A pokud ne, tak že se brzy dočkáme podobně nářezového sestřihu.*;)**:+**:+*
DC
0 0

nudnej film

Zapletka kdy se particka vraci nekam zpatky do nebezpeci pro nejakou zenskou je fakt otravna, uz to tu bylo 100x Pribeh 0, prestrelky slaby - starejm dobrejm filmum typu Predator tahle slatanina nesaha ani po kolena
203737
nudnej film
0 0
7/10 říká si ¨to o duhý shlédnutí, žádná pecka to ale není :D
179835
7/10 říká si ¨to o duhý shlédnutí, žádná pecka to ale není *:D*
0 0
Dawko: ja se o tomhle nikdy nehadal... naopak jsem pred chvili priznal, ze si sam jmena dvou typku nevybavim... v tomhle bych nicmene videl spis svoji slabinu... ty jmena tam urcite zaznela i u nich a celkove na ne jako na samostatne bytosti film az takovy duraz nedava... teprve ke konci je zase stavi jako CLENY TYMU, kazdy svym zpusobem original a dohromady jim to proste klape, at uz v akci, nebo mimo ni... ten film tak byl staveny od zacatku... zadne predstavovacky, clovek je proste postaveny pred hotovou vec... sly je jedina postava, jejiz minulost se trochu skrze Mickeyho "Toola" Rourka resila a jeste se z toho na filmu vpodstate stala nejkritizovanejsi vec.... Tady uz je pak samozrejme na kazdem, jak se k danemu konceptu postavi a nikdo v tomhle ohledu nemuze mit nekomu za zle, jestli mu to (ne)sedlo.........

nicmene... po projeti par ruznych diskuzi mam pocit, ze uz to zacne trochu smrdet nejakou planovanou sikanou, ale........ Dawko ty vole, clovek si nemuze nevsimnout, ze vetsina tvojich komentu je o tom, ze bud s nekym/necim souhlasis nebo ne, a ze z toho ci onoho podle tebe "slo vytahnout vic" a vubec ma docela casto clovek tak nejak pocit, ze tvoje komentare, byt na ne nekdo cas od casu reaguje, muze klidne uplne preskakovat a vubec o nic neprijde
178815
Dawko: ja se o tomhle nikdy nehadal... naopak jsem pred chvili priznal, ze si sam jmena dvou typku nevybavim... v tomhle bych nicmene videl spis svoji slabinu... ty jmena tam urcite zaznela i u nich a celkove na ne jako na samostatne bytosti film az takovy duraz nedava... teprve ke konci je zase stavi jako CLENY TYMU, kazdy svym zpusobem original a dohromady jim to proste klape, at uz v akci, nebo mimo ni... ten film tak byl staveny od zacatku... zadne predstavovacky, clovek je proste postaveny pred hotovou vec... sly je jedina postava, jejiz minulost se trochu skrze Mickeyho "Toola" Rourka resila a jeste se z toho na filmu vpodstate stala nejkritizovanejsi vec.... Tady uz je pak samozrejme na kazdem, jak se k danemu konceptu postavi a nikdo v tomhle ohledu nemuze mit nekomu za zle, jestli mu to (ne)sedlo......... nicmene... po projeti par ruznych diskuzi mam pocit, ze uz to zacne trochu smrdet nejakou planovanou sikanou, ale........ Dawko ty vole, clovek si nemuze nevsimnout, ze vetsina tvojich komentu je o tom, ze bud s nekym/necim souhlasis nebo ne, a ze z toho ci onoho podle tebe "slo vytahnout vic" a vubec ma docela casto clovek tak nejak pocit, ze tvoje komentare, byt na ne nekdo cas od casu reaguje, muze klidne uplne preskakovat a vubec o nic neprijde
0 0
Dawko: Přátelská rada. Dej si od psaní sem chvilku pauzu :)
178812
Dawko: Přátelská rada. Dej si od psaní sem chvilku pauzu *:)*
0 0

Spazz

Sorry kámo, ale podľa mňa tie postavy vôbec neboli rozobraté, ničím nezaujali a tak som si vlastne ani jedno meno nezapamätal.
Vlastne áno, Gunner, bol jedinou postavou ktorá ma zaujala. Ale aj tak sa to dalo urobiť omnoho lepšie.?)
178809
Sorry kámo, ale podľa mňa tie postavy vôbec neboli rozobraté, ničím nezaujali a tak som si vlastne ani jedno meno nezapamätal. Vlastne áno, Gunner, bol jedinou postavou ktorá ma zaujala. Ale aj tak sa to dalo urobiť omnoho lepšie.*?)*
Spazz
0 0
Cain1978: Jason - Lee Christmas, Jet - Yin Yang, Sly - Barney Ross, Lundgren - Gunner... priznam se, ze Couture a Crews mi vypadli :-D
178805
0 0
Raději napiš kdo je kdo :-), a od akčního filmu bych očekával víc přestřelek, jsem si bláhově myslel že se vylodí a postupně zničí celej ostrůvek.
p.s.: njn tak nějak se mi zažila jako výřaz "mimochodem", jo a nic si googlovat nebudu :D
178793
Raději napiš kdo je kdo :-), a od akčního filmu bych očekával víc přestřelek, jsem si bláhově myslel že se vylodí a postupně zničí celej ostrůvek. p.s.: njn tak nějak se mi zažila jako výřaz "mimochodem", jo a nic si googlovat nebudu *:D*
0 0
Cain1978: "(imho jak se vlastně jmenoval stalone a ostatní?"..... vygoogluj si, co ta zkratka vlastne znamena :o)

jinak, na strih si nadavejte jak chcete, tam to je docela opravnene (hlavne na scene Jeta a Jasona, byt je vazne skvela, je je porad jen videt naznak toho praveho potencialu)....... ale ze by choreografie byla nejak nenapadita a jeste to srovnavat s wrestlerskyma saradama?... please...
178787
Cain1978: "(imho jak se vlastně jmenoval stalone a ostatní?"..... vygoogluj si, co ta zkratka vlastne znamena :o) jinak, na strih si nadavejte jak chcete, tam to je docela opravnene (hlavne na scene Jeta a Jasona, byt je vazne skvela, je je porad jen videt naznak toho praveho potencialu)....... ale ze by choreografie byla nejak nenapadita a jeste to srovnavat s wrestlerskyma saradama?... please...
0 0

ROBBERY

Ale veď je rejža, a tak si môže meniť čo chce. A keď sa pozrieš na to obsadenie, Li toho mohol ukázať viac, Lundgren a Sly mohli ukázať viac. Síce rozumiem ich veku, ale aj tak.

Ako, určite to nebolo priemerné, ale človek, ktorý sa pozrie na herecké obsadenie toho filmu, očakáva niečo čo ešte nevidel. ;)
178785
Ale veď je rejža, a tak si môže meniť čo chce. A keď sa pozrieš na to obsadenie, Li toho mohol ukázať viac, Lundgren a Sly mohli ukázať viac. Síce rozumiem ich veku, ale aj tak. Ako, určite to nebolo priemerné, ale človek, ktorý sa pozrie na herecké obsadenie toho filmu, očakáva niečo čo ešte nevidel. *;)*
ROBBERY
0 0

Dawko_SVK

No to se ti asi zda, protoze meles picoviny. Ty fighty vymysli choeografove a spesl kaskaderi, kteri se tim zivi.
178780
Dawko_SVK
0 0
Aspoň mne sa zdá že čo sa bojov týka, tam toho Sly veľa nevymyslí, no a ten ''boj'' medzi Randym a Austinom, no to rovno môžem ísť sledovať RAW ?)
178572
Aspoň mne sa zdá že čo sa bojov týka, tam toho Sly veľa nevymyslí, no a ten ''boj'' medzi Randym a Austinom, no to rovno môžem ísť sledovať RAW *?)*
0 0

Dawko_SVK

Vem si samotný akční pasáže, naprosto bez nápadu, který se zcvrkli na pár pseudowrestlingovej bitek. Von i ten Jet tam byl neslanej nemastnej a tak nějak uťápnutej. Nechci napsat že film je zmetek, ale málo chybělo...
178571
Dawko_SVK
0 0

Cain1978

Niečo na tom bude. Takisto si tie mená vôbec nepamätám, jedine Gunnera ktorý bol asi tak jediným ''hero'' ktorého som tam vždy chcel vidieť. Takisto nevyužitý potenciál - súhlasím, dalo sa určite viac vymačkať, veď v podstate ani o jednom z nich nič nevieme. Ale tuším niekto tu hovoril že na dej a všetko okolo toho sa máme vykašľať, no nie :D aspoň ja som to vypustil a sústredil sa na akciu. A zase, na to že je to R-ko som čakal zase viac brutálnosti - tu to všetko zachránil Crews a big boy kde každý výstrel bol bohovský :D:+

Každopádne, na to že som sa na ten film tešil ako malé decko na novú hračku, som mierne sklamaný a nanešťastie aspoň mne sa najviac páčili tie ne-akčné scény na začiatku a konci filmu ?)

P.S. Arnie je proste pán sveta, či už chcete alebo nie. Ak neveríte, pozrite si kostolnú scénu :D :+
178570
Niečo na tom bude. Takisto si tie mená vôbec nepamätám, jedine Gunnera ktorý bol asi tak jediným ''hero'' ktorého som tam vždy chcel vidieť. Takisto nevyužitý potenciál - súhlasím, dalo sa určite viac vymačkať, veď v podstate ani o jednom z nich nič nevieme. Ale tuším niekto tu hovoril že na dej a všetko okolo toho sa máme vykašľať, no nie *:D* aspoň ja som to vypustil a sústredil sa na akciu. A zase, na to že je to R-ko som čakal zase viac brutálnosti - tu to všetko zachránil Crews a big boy kde každý výstrel bol bohovský *:D**:+* Každopádne, na to že som sa na ten film tešil ako malé decko na novú hračku, som mierne sklamaný a nanešťastie aspoň mne sa najviac páčili tie ne-akčné scény na začiatku a konci filmu *?)* P.S. Arnie je proste pán sveta, či už chcete alebo nie. Ak neveríte, pozrite si kostolnú scénu *:D* *:+*
Cain1978
0 0

Nesourodá až zmatená režie, prazvláštní střih, naprosto nevyužitý potenciál postav, (imho jak se vlastně jmenoval stalone a ostatní?), rychlej konec. Po Rambovi zklamání, ty prachy na filmu nejsou vidět, čekal jsem více hlavně akce, bohužel marně. Jediné opravdové plus je Lundgren který svým charisma zastínil ostatní a téměř posvátná scéna v kostele.
p.s.: Obávám se že moderní akční filmy prostě po akční stránce nestíhaj a pomalu ale jistě prohrávaj boj s FPS tipu Call of duty MW2 atd. 6+/10
178567
Nesourodá až zmatená režie, prazvláštní střih, naprosto nevyužitý potenciál postav, (imho jak se vlastně jmenoval stalone a ostatní?), rychlej konec. Po Rambovi zklamání, ty prachy na filmu nejsou vidět, čekal jsem více hlavně akce, bohužel marně. Jediné opravdové plus je Lundgren který svým charisma zastínil ostatní a téměř posvátná scéna v kostele. p.s.: Obávám se že moderní akční filmy prostě po akční stránce nestíhaj a pomalu ale jistě prohrávaj boj s FPS tipu Call of duty MW2 atd. 6+/10
0 0

xxendxx

Já bych to ohledně Dolpha viděla tak, že po setkání se skoro smrtí poznal, kde je jeho místo a napravil se. No a kámoši mu to samozřejmě odpustí, od toho jsou kámoši, ne.