Diskuze k článku Stmívání: Recenze

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
Musím souhlasit , hudba byla opravdu dobrá a podlouhé době jsem vyděla film opravdu se dotýkajícíí své knižní předlohy.
116809
0 0
Nečekal jsem od tohoto filmu žádné zázraky a také se tam žádné neobjevili. Kamera sice chvílema vypadá jako by to točil nějaký pouliční reportér a režie občas trochu nudí (ale vzhledem k tomu, že jsem nečetl knižní předlohu, tak to třeba bylo naschvál a tudíš je to v pořádku8) ) . Jinak je to solidní snímek, který evidentně nestál moc peněz, ale může se těšit na pěkné výdělky. Nevím čím to je, ale poslední dobou ať jdu na jakýkoliv film (High School Musical3, Death Race nebo právě Stmívání), tak všude hraje vynikající hudba, takže už hned následující den jsem se snažil získat soundtrack i od tohoto snímku. Nečekejte žádnou Buffy či variaci na Blada, zde spíše než o akci se jedná o lásce dvou mladých lidí, kteří se snaží najít tu správnou cestu jak být spolu šťastni, ikdyž jim to okolnosti moc nedovolují. Je to hrozně profláknuté 1000x viděné téma na různé způsoby napsané a natočené, ovšem i tak vcelku opět funguje, proto vezměte přítelkyni nebo přítele a vyražte do kina.;)
116647
Nečekal jsem od tohoto filmu žádné zázraky a také se tam žádné neobjevili. Kamera sice chvílema vypadá jako by to točil nějaký pouliční reportér a režie občas trochu nudí (ale vzhledem k tomu, že jsem nečetl knižní předlohu, tak to třeba bylo naschvál a tudíš je to v pořádku*8)* ) . Jinak je to solidní snímek, který evidentně nestál moc peněz, ale může se těšit na pěkné výdělky. Nevím čím to je, ale poslední dobou ať jdu na jakýkoliv film (High School Musical3, Death Race nebo právě Stmívání), tak všude hraje vynikající hudba, takže už hned následující den jsem se snažil získat soundtrack i od tohoto snímku. Nečekejte žádnou Buffy či variaci na Blada, zde spíše než o akci se jedná o lásce dvou mladých lidí, kteří se snaží najít tu správnou cestu jak být spolu šťastni, ikdyž jim to okolnosti moc nedovolují. Je to hrozně profláknuté 1000x viděné téma na různé způsoby napsané a natočené, ovšem i tak vcelku opět funguje, proto vezměte přítelkyni nebo přítele a vyražte do kina.*;)*
0 0

Maitiky

Jasněěěě, ty nemáš tuchy o mnoho věcech?)
116492
Jasněěěě, ty nemáš tuchy o mnoho věcech*?)*
Maitiky
0 0

moumi

Nemám tušení, o čem to mluvíš...8)
116491
Nemám tušení, o čem to mluvíš...*8)*
moumi
0 0

Maitiky

LOL?? Hlavně,že se Ti domeček taky líbíl!:))
116490
LOL?? Hlavně,že se Ti domeček taky líbíl!*:))*
Maitiky
0 0

moumi

LOL:D:D:D
116489
LOL*:D**:D**:D*
moumi
0 0
Náhodou..... já se asi zamilovala - ten dům rodiny Cuullenových je awesome!!8)
116488
Náhodou..... já se asi zamilovala - ten dům rodiny Cuullenových je awesome!!*8)*
0 0

marjori

"i přesto si pamatuju scénu kdy Edward vysával Belle jed z rány...vím že v knize je to velmi napjatá scéna kdy Edward bojuje sám se sebou...nic vtipného" -> tak k tomuhle se musim vyjadrit:) Řekl jsem si, že když už jsem viděl film, že si přečtu i předlohu, a musím říct, že nic z toho co popisuješ tamm v žádném případě není. 'Vypjatá scéna'? Pokud vím, tak popis přímo oné události zabral autorce asi dva řádky. Žádný rozbor Edwardových úvah a trápení tam nebyl. Jediné, čeho jsme se v knize mohli dočkat byl jeden odstaveček, kdy se hádal se svým "otcem", že to nezvládne. A to jsme vlastně viděli i ve filmu. Takže znovu, snímek se věrně drží předlohy.

A že je to směšné? Nebude to spíš proto, že samotná kniha je až trapně přímočará a primitivní? Nemyslim to ted nijak spatne, styl Meyerové je skutečně čtivý a kniha se jen těžko odkládá, když se do ní ponoříte, ale pořád se jedná o obyčejný román pro dívky, když to tak řeknu, pouze s prvkem fantastična. Jinými slovy, žádné bůh ví jak geniální, či propracované dílo.

Než se tedy začne proklínat film, chtělo by to zamyslet se nad tím, jestli je vůbec samotná předloha tak výjimečná;)
116474
"i přesto si pamatuju scénu kdy Edward vysával Belle jed z rány...vím že v knize je to velmi napjatá scéna kdy Edward bojuje sám se sebou...nic vtipného" -> tak k tomuhle se musim vyjadrit*:)* Řekl jsem si, že když už jsem viděl film, že si přečtu i předlohu, a musím říct, že nic z toho co popisuješ tamm v žádném případě není. 'Vypjatá scéna'? Pokud vím, tak popis přímo oné události zabral autorce asi dva řádky. Žádný rozbor Edwardových úvah a trápení tam nebyl. Jediné, čeho jsme se v knize mohli dočkat byl jeden odstaveček, kdy se hádal se svým "otcem", že to nezvládne. A to jsme vlastně viděli i ve filmu. Takže znovu, snímek se věrně drží předlohy. A že je to směšné? Nebude to spíš proto, že samotná kniha je až trapně přímočará a primitivní? Nemyslim to ted nijak spatne, styl Meyerové je skutečně čtivý a kniha se jen těžko odkládá, když se do ní ponoříte, ale pořád se jedná o obyčejný román pro dívky, když to tak řeknu, pouze s prvkem fantastična. Jinými slovy, žádné bůh ví jak geniální, či propracované dílo. Než se tedy začne proklínat film, chtělo by to zamyslet se nad tím, jestli je vůbec samotná předloha tak výjimečná*;)*
marjori
0 0

...

No, tak protože jsem četla všechny díli od Stmíváním a byla jsem na filmové podání dost zvědavá tak jsem samozřejmě také vyrazila do kina a to ne jen jednou :D. Byla jsem tam dvakrát hnedka za sebou a poprvé jsem měla ten dojem, že to docela i šlo, že sice dost věcí jsem si představovala jinak a to, ale šlo to no a druhý den to prostě bylo ztracené. Nonstopně jsem se tomu musela smát, ten film byl sám o sobě tak hrozně nudný, přišlo mi, že tam vlastně jde jen o to, že se na sobě ve škole jen dívají a to je všechno a dál prostě nic, přitom v knížce se toho dost odehrálo, njn ;).
A ještě když jsem za sebou slyšela ty 17náctileté holky jak se nad tím rozplívají tak jsem už nemohla opravdu. Nevím souhlasím s touhle recenzí a řekla bych, že nejlepší bude nechat to jen na naší fantazii a té knížce, protože tenhle film, je asi jeden z nejhorších co jsem kdy viděla ... Asi se v poslední době hodně snaží přiblížit k tomu, aby ty filmy co mají knižní předlohu co nejvíc zkazili a byly co nejvíc k ničemu... nevím dost mě to zklamalo ... :- :( ... děsná nuda :o
116306
No, tak protože jsem četla všechny díli od Stmíváním a byla jsem na filmové podání dost zvědavá tak jsem samozřejmě také vyrazila do kina a to ne jen jednou :D. Byla jsem tam dvakrát hnedka za sebou a poprvé jsem měla ten dojem, že to docela i šlo, že sice dost věcí jsem si představovala jinak a to, ale šlo to no a druhý den to prostě bylo ztracené. Nonstopně jsem se tomu musela smát, ten film byl sám o sobě tak hrozně nudný, přišlo mi, že tam vlastně jde jen o to, že se na sobě ve škole jen dívají a to je všechno a dál prostě nic, přitom v knížce se toho dost odehrálo, njn *;)*. A ještě když jsem za sebou slyšela ty 17náctileté holky jak se nad tím rozplívají tak jsem už nemohla opravdu. Nevím souhlasím s touhle recenzí a řekla bych, že nejlepší bude nechat to jen na naší fantazii a té knížce, protože tenhle film, je asi jeden z nejhorších co jsem kdy viděla ... Asi se v poslední době hodně snaží přiblížit k tomu, aby ty filmy co mají knižní předlohu co nejvíc zkazili a byly co nejvíc k ničemu... nevím dost mě to zklamalo ... *:-* *:(* ... děsná nuda *:o*
...
0 0

Recenze

Takhle jsem se dlouho nezasmála. Je opravdu trefná. Některé knížky by fakt měly zůstat pouze v říši fantazie čtenářů. Jen dodatek - ta poslední scéna tam nebyla daná jenom téměř dvouhodinové nudě, ale protože ten film jede striktně podle knížky - myslím dějově. A myslím, že to není ani pro teeny, protože jiskra mezi hlavními aktery veskrze žádná - nebo už potřebuju brýle. Atmosféra žádná, herní projev mizerný - ale oni v podstatě neměli co hrát. Kristin jako Bellu beru, ale Robert byl střela absolutně mimo terč.
116270
Recenze
0 0

marjori

když tak příště nadepiš takovýhle příspěvek štítkem SPOILER.....plís, ne že by mě to mělo nějak vzrušovat zorvna u Twilight, ale možná jednou až se k tomu dostanu bude mě mrzet, že znám některé scény dopředu....;)
115980
když tak příště nadepiš takovýhle příspěvek štítkem SPOILER.....plís, ne že by mě to mělo nějak vzrušovat zorvna u Twilight, ale možná jednou až se k tomu dostanu bude mě mrzet, že znám některé scény dopředu....*;)*
marjori
0 0
Náhodou sem před nedávnem narazila na knížku Stmívání a byla sem z ní celkem nadšená,autorka si ní skutečně pohrála a tak sem byla zvědavá jak se s ní poperou filmaři. Přiznám se ,že do kina sem šla vyloženě ze zvědavosti jakým způsobem zprzní další knižní trhák. Přesto že sem do kina šla s touhle rezervou,musím říct že to co sem viděla mi vyrazilo dech. Na jedné straně sem filmu chtěla připsat body,že jako spousta jiných knižních adaptací nevynechává nejlepší okamžiky knihy a nenahrazuje jinými rádoby lepšími,ale to prostě nešlo. Film se sice celkem přesně drží knížky...ale..ale. Meyerová vytvořila milostný příběh obalený do hororového pláště ale přitom naprosto přirozený. zatímco filmaři,nevím jak to dokázali ,ale nepochybně to chtělo talent. Držely se knihy jako klíště a přesto je to od ní na míle daleko,skutečně to chce talent aby někdo za takovího příběhu s perfektním namětem udělal parádní frašku. Byla to v podstatě komedi, místy dojemné scény v knize mě na filmovém platně příváděli k výbuchum smíchu,vlastně sem se smíchy otřásala po dobu celého filmu. Dialogi mezi Bellou a Edwarden se strašně nepřirizené a strnulé.Scéna kdy se poprvé setkají na hodině biologie,to bylo jako co??? Myslela sem že bude zvracet...Celé to působilo nadmíru trapně a směšně. Závěrečná část filmu je snad jediný usek na klterý se dalo dívat,ale i přesto si pamatuju scénu kdy Edward vysával Belle jed z rány...vím že v knize je to velmi napjatá scéna kdy Edward bojuje sám se sebou...nic vtipného,v kině ale se téhle scéně bujaře smála dobrá polovina sálu...a tak to bylo vlastně u většiny filmu. Je to vlasně jen jedna parodie jedné skvělé knížky. Škoda mohl to být skvělej film kdyby se k tomu postavil někdo jiný:-
115976
Náhodou sem před nedávnem narazila na knížku Stmívání a byla sem z ní celkem nadšená,autorka si ní skutečně pohrála a tak sem byla zvědavá jak se s ní poperou filmaři. Přiznám se ,že do kina sem šla vyloženě ze zvědavosti jakým způsobem zprzní další knižní trhák. Přesto že sem do kina šla s touhle rezervou,musím říct že to co sem viděla mi vyrazilo dech. Na jedné straně sem filmu chtěla připsat body,že jako spousta jiných knižních adaptací nevynechává nejlepší okamžiky knihy a nenahrazuje jinými rádoby lepšími,ale to prostě nešlo. Film se sice celkem přesně drží knížky...ale..ale. Meyerová vytvořila milostný příběh obalený do hororového pláště ale přitom naprosto přirozený. zatímco filmaři,nevím jak to dokázali ,ale nepochybně to chtělo talent. Držely se knihy jako klíště a přesto je to od ní na míle daleko,skutečně to chce talent aby někdo za takovího příběhu s perfektním namětem udělal parádní frašku. Byla to v podstatě komedi, místy dojemné scény v knize mě na filmovém platně příváděli k výbuchum smíchu,vlastně sem se smíchy otřásala po dobu celého filmu. Dialogi mezi Bellou a Edwarden se strašně nepřirizené a strnulé.Scéna kdy se poprvé setkají na hodině biologie,to bylo jako co??? Myslela sem že bude zvracet...Celé to působilo nadmíru trapně a směšně. Závěrečná část filmu je snad jediný usek na klterý se dalo dívat,ale i přesto si pamatuju scénu kdy Edward vysával Belle jed z rány...vím že v knize je to velmi napjatá scéna kdy Edward bojuje sám se sebou...nic vtipného,v kině ale se téhle scéně bujaře smála dobrá polovina sálu...a tak to bylo vlastně u většiny filmu. Je to vlasně jen jedna parodie jedné skvělé knížky. Škoda mohl to být skvělej film kdyby se k tomu postavil někdo jiný*:-*
0 0
Chlupis: Tak je pravda, že třeba její ,,Legendy z Dogtownu", na to se dívat šlo.
115746
0 0

Sigi

Na té nejmenované stránce se normálně neukazuju, ale k příležitosti vydání recenze jsem neodolal... A film rád vážně nemám :D
115744
Na té nejmenované stránce se normálně neukazuju, ale k příležitosti vydání recenze jsem neodolal... A film rád vážně nemám *:D*
Sigi
0 0
Chlupis: docela mě dostal do kolen tvůj příspěvek k téhle srajdě na jedné nejmenované stránce. Ty ten film asi fakt nemáš rád:D:D
115743
Chlupis: docela mě dostal do kolen tvůj příspěvek k téhle srajdě na jedné nejmenované stránce. Ty ten film asi fakt nemáš rád*:D**:D*
0 0
Stmívání aneb jak jsem se málem uhlodal nudou. Nechápu mánii kolem knihy, fanynky píšící jací jsme idioti, když se nám film nelíbí mi lezou na nervy a fakt, že film vidělal $70 mil. za otvírací víkend je pro mne naprosto nesměrodatný. 122minutová stopáž je jak za trest, vezmeme-li v potaz fakt, že dobrou hodinu a čtvrt se neděje VŮBEC nic a jediné co Vás může v kině udržet je sympatická Kristen Stewart a vážně povedená hudba Cartera Burwella. Problém ani tak nespočívá v dialozích nebo Pattinsonově topornosti jako spíše v samotném příběhu, který by se dal se stejným obsahem vtěsnat do osmdesáti minut. Největší peklo jsou totiž hodiny biologie - dlouhé, velmi dlooouhé a zamilované pohledy z očí do očí jsou tak nudné, že kdybychom je všechny zkrátili alespoň o polovinu, film by měl hned o dvacet minut méně - to ale pořád nestačí. Catherine Hardwicke by se měla odebrat do kouta a začít se stydět, protože tak NUDNOU režii jsem neviděl už hodně dlouho. Twilight má naprosto identické účinky s práškem na spaní - do hodiny zaručuje tvrdý spánek, ze kterého se do konce působení zaručeně neproberete. A pokud ano tak maximálně u scény v baletním studiu (napsal bych v tělocvičně, to bych ale riskoval interní chybu systému mé emailové schránky z důvodu vysokého zatížení), která ne že by byla nějak kvalitně, příběhově nebo herecky výš, je pouze "akční", tudíž hlučná. Jedna hvězdička za Burwellovu hudbu, druhá za sympatickou Kristen Stewart. 4/10
115689
0 0

Ehm

Nevim, jestli jsem proste jen vymeknul, nebo co se to se mnou stalo, ale me se ten film kupodivu aji libil?) Ano, za nektere sceny bych cely stab proliskal, zvraty nebyly vicemene zadne a Pattison byl tragicky (vazne netusim co na nem vsechny ty holky vidi, ale to ze me mozna jen mluvi zavist), nicmene, cele to na me pusobila coby prijemna oddechovka s naslapanym OST (a to myslim vazne), po jejimz shlednuti mi vlastne ani nebylo lito vyhozenych 129,- Kč.
115682
Nevim, jestli jsem proste jen vymeknul, nebo co se to se mnou stalo, ale me se ten film kupodivu aji libil*?)* Ano, za nektere sceny bych cely stab proliskal, zvraty nebyly vicemene zadne a Pattison byl tragicky (vazne netusim co na nem vsechny ty holky vidi, ale to ze me mozna jen mluvi zavist), nicmene, cele to na me pusobila coby prijemna oddechovka s naslapanym OST (a to myslim vazne), po jejimz shlednuti mi vlastne ani nebylo lito vyhozenych 129,- Kč.
Ehm
0 0
Tak... viděla jsem to taky. A nějak nevím. Od doby, co jsem četla knížku, už nějaká doba utekla. Takže už tomu filmu nejsem ochotná prominout vůbec nic. Ani to, že je to slovo od slova podle knížky. Možná právě to to celé poslalo do kytek. Možná bych nebyla tak tvrdá jako Mr. Hlad v recenzi, ale v mnohém s ním souhlasím. Ten příběh je nuda. Nehledě na to, jak moc mě ta knížka předtím vtáhla do děje, o tom filmu se to říct nedá. Hudba byla dobrá, pár scén se mi líbilo, ale u většiny filmu jsem se smála, protože mi to přišlo jako parodie na něco, co dobře znám. Asi to nebyla taková tragédie, jak jsem čekala z trailerů, ale Pattinson dost tragickej byl. Tvářil se jako velmi vtipná zombie, s upírem to moc společného nemělo. Kristen to do větší míry zachraňovala, ale někdy už to opravdu nešlo. Všechny ostatní postavy tam měly hrozně málo prostoru, člověk se o nich nic nedoví, když nezná knížku. Celej film na mě Cullenovi třeba působili tak nějak divně, i když jsem o nich vlastně věděla všechno z knížky. Takže mi nezbývá než se děsit toho, co příště provedou s New Moon.
115377
0 0
Cival: Nevynechal jsem ani dneska :)
TheDarKnight: Správná citace, tohle mě na tom vždy fascinovalo, když člověk projevil názor a dav rozuřených oddanců, co jaksi nepochopil, že zkrátka každému se nelíbí všechno, jej ukamenoval komentáři, že to nechopil apod.
115359
Cival: Nevynechal jsem ani dneska *:)* TheDarKnight: Správná citace, tohle mě na tom vždy fascinovalo, když člověk projevil názor a dav rozuřených oddanců, co jaksi nepochopil, že zkrátka každému se nelíbí všechno, jej ukamenoval komentáři, že to nechopil apod.
0 0

Agnes

Good for you