. Já mám Cherry rád a třeba závěrečnou skladbu Comedown si celkem často pouštím. Každopádně je to pěkný sešup po Infinity War a Endgame, které považuji za nejlepší Marvelovky a parádní blockbustery. Čekal jsem, že když ukočírovali takový kolos jako Endgame, bude se jim dařit i mimo Marvel. Ale podobně dopadli i jiní režiséři, kteři po prvních skvělých filmech šli postupně nebo strmě dolů (Jan de Bont, Shyamalan, sestry Wachowské, dá se říct i Bay).Nakonec se ještě bude na Cherry vzpomínat, že to tak špatný film od Russovců nebyl
. Já mám Cherry rád a třeba závěrečnou skladbu Comedown si celkem často pouštím. Každopádně je to pěkný sešup po Infinity War a Endgame, které považuji za nejlepší Marvelovky a parádní blockbustery. Čekal jsem, že když ukočírovali takový kolos jako Endgame, bude se jim dařit i mimo Marvel. Ale podobně dopadli i jiní režiséři, kteři po prvních skvělých filmech šli postupně nebo strmě dolů (Jan de Bont, Shyamalan, sestry Wachowské, dá se říct i Bay).
. Já mám Cherry rád a třeba závěrečnou skladbu Comedown si celkem často pouštím. Každopádně je to pěkný sešup po Infinity War a Endgame, které považuji za nejlepší Marvelovky a parádní blockbustery. Čekal jsem, že když ukočírovali takový kolos jako Endgame, bude se jim dařit i mimo Marvel. Ale podobně dopadli i jiní režiséři, kteři po prvních skvělých filmech šli postupně nebo strmě dolů (Jan de Bont, Shyamalan, sestry Wachowské, dá se říct i Bay).|
reagovat
|
Ale 1/10 vs. 3/10 vlastně ten film z kolonky "to si nepustím" řadí do kategorie "nepustím a zkusím zapomenout"... Ale nechápu moc, co to Anthony s Joem dělaj?
Já je ještě pamatuju u Community, před Marvel érou a mají na kontě pár mých oblíbených dílů...
A zpětně teď vzpomínám i na ty jejich marvelovky a navzdory absenci vlastního stylu to byla aspoň zábava. Ale oni teď mají po ruce takový prachy, i svý dvorní scenáristy (Markus a McFeely) a už po několikáté ukázali, že umí jen blbě utrácet a nejsou schopnit přetavit ty prachy v kvalitu, či aspoň v tu zábavu (mají štěstí, že tam mají Extraction, ale to pouze produkčně + Joe scenář). Pochopím jejich odbočku u Cherry, chtěli si zaexperimentovat, ale následující Gray Man, Citadela a teď Pasáž jsou všechno kvalitativní faily a za spoustu peněz. Začínám si říkat, jestli ta kvalita předchozích úspěchů nestála na bedrech tehdejšího dozoru Feigeho, či Dana Harmona....a jestli ne, tak obdiv za ten jejich systematický kalkul, v němž obírají velké korporace o prachy.