Jistě, z celkového pohledu (započtení nákladů na produkci a kampaň) to je finanční průser, ale na poměry podobných epických (kostýmních) dobovek a s ohledem na změny diváckých návyků po pandemii je to zdaleka nejlepší výsledek v rámci hollywoodské produkce (Oppenheimer je totální výjimka z pravidla) za poslední pětiletku (od 1917, u kterého to navíc prodával zejména ten netradiční one-shot). Snad dvojka půjde ve stopách jedničky a posbírá spoustu dukátů na streamu a kravaťáci odklepnou Scottovi i tu slíbenou trojku
. A nebo nějaký jiný dobový spektákl za 200 mega
.
(Moje farnost, kde se cítím jako doma, je v Praze.) A na další dny u mě jedou především oba díly Sám doma - na blučkách bez rušivých reklam. A naštěstí tam zůstal legendární a dodnes geniální český dabing s Janem Kalousem. 
