Diskuze k článku Bez polevy: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek
Asi je to i tím, že když už si sednu k Netflixu a vezmu nějakou novinku, většinou mi pak trvá se zas k něčemu dokopat (to byl případ třeba právě Red Notice - ono mě to uzemní a nechci zas na čas vidět nic). K tomu bych tyhle cereální příhody nedával. Není to řachanda s porcí třeskutých scén, kde vám bouchne bránice, ale pousmíval jsem se celou dobu, má to x nápadů a končím taky na těch Bourovských SEDUM.
903492
0 0
reaguje na: bodion

Průměrná netflixovka? Houby

Průměrná netlixovka? Přesný opak. Pod tím si představím něco jako Red Notice, film, kde minutu po konci zapomenete, o čem to vlastně bylo, protože víte, že je to jedno. Seinfeldův scénář je plný referencí na skutečné události a postavy 60. let, se kterými si hraje. Jasně, divák není povinen se o to zajímat a může to ignorovat, ale uteče mu řada fórů a referencí. A pak to prostě není chyba autora, ale líného diváka a ten film je prostě určen pro jiného diváka. Jako komedie to funguje, bavilo mě to a to jsem pop tart nikdy neměl. Souhlasím ale, že to není žádná bomba a člověk se spíše pousměje, než že by se řehtal celý film. 7/10.  Mě rozhodně bavilo přečíst si něco o lidech jako Jack LaLanne, Harold von Braunhut, Majerie Post, Doublemint Twins a mnoho dalších.
903201
Průměrná netlixovka? Přesný opak. Pod tím si představím něco jako Red Notice, film, kde minutu po konci zapomenete, o čem to vlastně bylo, protože víte, že je to jedno. Seinfeldův scénář je plný referencí na skutečné události a postavy 60. let, se kterými si hraje. Jasně, divák není povinen se o to zajímat a může to ignorovat, ale uteče mu řada fórů a referencí. A pak to prostě není chyba autora, ale líného diváka a ten film je prostě určen pro jiného diváka. Jako komedie to funguje, bavilo mě to a to jsem pop tart nikdy neměl. Souhlasím ale, že to není žádná bomba a člověk se spíše pousměje, než že by se řehtal celý film. 7/10.  Mě rozhodně bavilo přečíst si něco o lidech jako [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_LaLanne]Jack LaLanne, [/url][url=https://en.wikipedia.org/wiki/Harold_von_Braunhut]Harold von Braunhut[/url], Majerie Post, Doublemint Twins a mnoho dalších.
Průměrná netflixovka? Houby
903098
0 0
Pop-Tarts som skusil raz a je to teda fakt hnus, podobne ako aj hershey's cokolada a ostatne americke "pochutiny". Pravom v Europe absolutne nezname, alebo minimalne ignorovane.
Pustil som si to len kvoli Amy a Melisse a bohuzial ani jedna tam nebola vtipna. Neurazi, ale je to taky typicky Netflix za 5/10
903098
Pop-Tarts som skusil raz a je to teda fakt hnus, podobne ako aj hershey's cokolada a ostatne americke "pochutiny". Pravom v Europe absolutne nezname, alebo minimalne ignorovane. Pustil som si to len kvoli Amy a Melisse a bohuzial ani jedna tam nebola vtipna. Neurazi, ale je to taky typicky Netflix za 5/10
1 -1
reagují: Fifer