Diskuze k článku Mladá dáma: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek

6/10

Kapitola s drakem z Hobbita natažená na celovečerní stopáž, jen s módním prohozením genderu na obou stranách hřiště jeskyně, je nakonec mnohem snesitelnější fantasy žánrovka, než napovídal totálně generický trailer a nechvalná pověst streamovacího fastfoodu, přesto o žádnou extra hitparádu nejde.

Najde se tady pár dobrých nápadů (vynechání tradičního klišé se zlou macechou, vzkazy předchozích návštěvníků dračího doupěte psané na zdi - Fresnadillo bude nejspíše fanoušek videoherních soulsovek:D), stejně tak pár ne-až-tak-dobrých nápadů (survival prvky jsou zredukovány na krátkou "cliffhanger" scénu, kopírku "spojeneckého" finále ze Shreka bylo možné vytušit už z traileru) a navrch pár dějových nelogičností (dračice očividně trpí selektivní hluchotou, protože kravál, který MBB produkuje po cestě do jeskyně s graffiti, je neskutečný, proč by se někdo poté, co našel cestu z labyrintu ven, dobrovolně vracel zpátky jen proto, aby na stěnu nakreslil mapu pro budoucí generace?).

Dobrou zprávou je, že MBB na place nikdo netlačil do dramatického herectví a celý film si tak vystačí se svým nepříliš širokým hereckým rejstříkem, tj. tváří se jen vyděšeně, odhodlaně, nebo spokojeně (zdaleka nejlepším/nejzábavnějším charakterem je nepřekvapivě samotná dračice:)), girl power agitka, která v traileru působila dost nuceně až směšně, v samotném filmu nedostala příliš prostoru a produkční hodnoty se tentokrát pohybují mírně nad obvyklým netflixovským standardem (digidračice a digioheň stran uvěřitelnosti/realističnosti působí jako obvykle, nicméně kostýmy, výprava a vlastní design monstra (ostřílený veterán Tatopoulos se nezapře) jsou nečekaně fajn).
898251
Kapitola s drakem z Hobbita natažená na celovečerní stopáž, jen s módním prohozením genderu na obou stranách [s]hřiště[/s] jeskyně, je nakonec mnohem snesitelnější fantasy žánrovka, než napovídal totálně generický trailer a nechvalná pověst streamovacího fastfoodu, přesto o žádnou extra hitparádu nejde.   Najde se tady pár dobrých nápadů (vynechání tradičního klišé se [spoiler]zlou macechou[/spoiler], [spoiler]vzkazy předchozích návštěvníků dračího doupěte psané na zdi[/spoiler] - Fresnadillo bude nejspíše fanoušek videoherních soulsovek*:D*), stejně tak pár ne-až-tak-dobrých nápadů (survival prvky jsou zredukovány na [spoiler]krátkou "cliffhanger" scénu[/spoiler], kopírku [spoiler]"spojeneckého" finále ze Shreka[/spoiler] bylo možné vytušit už z traileru) a navrch pár dějových nelogičností [spoiler](dračice očividně trpí selektivní hluchotou, protože kravál, který MBB produkuje po cestě do jeskyně s graffiti, je neskutečný, proč by se někdo poté, co našel cestu z labyrintu ven, dobrovolně vracel zpátky jen proto, aby na stěnu nakreslil mapu pro budoucí generace?)[/spoiler].   Dobrou zprávou je, že MBB na place nikdo netlačil do dramatického herectví a celý film si tak vystačí se svým nepříliš širokým hereckým rejstříkem, tj. tváří se jen vyděšeně, odhodlaně, nebo spokojeně (zdaleka nejlepším/nejzábavnějším charakterem je nepřekvapivě samotná dračice*:)*), girl power agitka, která v traileru působila dost nuceně až směšně, v samotném filmu nedostala příliš prostoru a produkční hodnoty se tentokrát pohybují mírně nad obvyklým netflixovským standardem (digidračice a digioheň stran uvěřitelnosti/realističnosti působí jako obvykle, nicméně kostýmy, výprava a vlastní design monstra (ostřílený veterán Tatopoulos se nezapře) jsou nečekaně fajn).
6/10
0 0
Jeden z těch filmů, kde je vyloženě vidět, že někdo velkou část hraje "před zeleným plátnem" a někdo mu říká, co se kolem něj děje.
898241
0 0

..

No bylo to utrpeni to dokoukat. Hrozna nuda. Takova vanocni pohadka na CT s lepsima efektama.
898224
..
2 -4
Je to parádní survival v první polovině. Vývoj postavy skrz peklo, kterým si projde uvěřitelný než se rozhodne vrátit do jeskyně a najednou přejde do Rambo módu do té doby 7/10.8)
Ale víc takových survival žánrových hrátek.
898220
Je to parádní survival v první polovině. Vývoj postavy skrz peklo, kterým si projde uvěřitelný než se rozhodne vrátit do jeskyně a najednou přejde do Rambo módu do té doby 7/10.*8)* Ale víc takových survival žánrových hrátek.
5 -3