Diskuze k článku DogMan: Recenze

A sex a psi jsou pěkný, ale ještě jsem neviděla
889063
Podle mě to bude pecka . A sex a psi jsou pěkný, ale ještě jsem neviděla
Chci vidět
888492
0 0
Na Dogmanovi je pre mňa zaujímavé možno najviac to ako zapadá do Bessonovej filmografie z pohľadu sexuality či pohlavia hlavného hrdinu. Pretože u Bessona je zjavná inklinácia k mladým ženským hrdinkám s jemnejšími črtami (Nikita, Leon, Piaty element, Johanka z Arku, Angel-A, Lucy, Anna, Valerian) a tu je po dlhšom čase v centre marketingu a traileru síce muž, ale zase nie pôsobiaci macho či maskulinne, prezliekajúci sa aj za ženu a tiež povedzme jemnejší či emocionálnejší.

U Bessona pri hodnotení jeho kariéry už nie je pre mňa úplne to najdominantnejšie ani tak to či natočí slušnú žánrovku, lebo natočí, ale vnímam časom viac práve jeho záľubu v trošku špecifickejšie (možno až trošku úchylnejšie) koncipovaných a vyzdvihovaných ženských hrdinkách - lolitka Matilda z Leona, infantilne nevinná Leeloo v obtiahnutom dizajnovom kombiné, anjel Ria Rasmussen v Angel-A, rôzne účesy a šaty striedajúca Scarlett Johansson v Lucy, detto Cara Delevingne vo Valerianovi, detto Sasha Luss v Anne.

Napr. pri Leonovi sa nájde aj polemika či vzťah Leona a Matildy nie je inšpirovaný vzťahom Bessona a herečky Maiwenn (s ktorou Besson začal chodiť keď on mal 32 a ona 15). A za tie roky sa okolo Bessona nakopili aj sťažnosti na sexual misconduct - ktoré ale (treba povedať), nikdy neboli preukázané/potvrdené.

Čiže Dogman svojím úchylnejším a divným cross-dressing hrdinom vlastne Bessonovi do tvorby zapadá, a je to podľa všetkého slušná žánrovka. Čiže asi to čo sa od neho nejako všeobecne dá čakať.
888492
Na Dogmanovi je pre mňa zaujímavé možno najviac to ako zapadá do Bessonovej filmografie z pohľadu sexuality či pohlavia hlavného hrdinu. Pretože u Bessona je zjavná inklinácia k mladým ženským hrdinkám s jemnejšími črtami (Nikita, Leon, Piaty element, Johanka z Arku, Angel-A, Lucy, Anna, Valerian) a tu je po dlhšom čase v centre marketingu a traileru síce muž, ale zase nie pôsobiaci macho či maskulinne, prezliekajúci sa aj za ženu a tiež povedzme jemnejší či emocionálnejší.  U Bessona pri hodnotení jeho kariéry už nie je pre mňa úplne to najdominantnejšie ani tak to či natočí slušnú žánrovku, lebo natočí, ale vnímam časom viac práve jeho záľubu v trošku špecifickejšie (možno až trošku úchylnejšie) koncipovaných a vyzdvihovaných ženských hrdinkách - lolitka Matilda z Leona, infantilne nevinná Leeloo v obtiahnutom dizajnovom kombiné, anjel Ria Rasmussen v Angel-A, rôzne účesy a šaty striedajúca Scarlett Johansson v Lucy, detto Cara Delevingne vo Valerianovi, detto Sasha Luss v Anne.  Napr. pri Leonovi sa nájde aj polemika či vzťah Leona a Matildy nie je inšpirovaný vzťahom Bessona a herečky Maiwenn (s ktorou Besson začal chodiť keď on mal 32 a ona 15). A za tie roky sa okolo Bessona nakopili aj sťažnosti na sexual misconduct - ktoré ale (treba povedať), nikdy neboli preukázané/potvrdené.  Čiže Dogman svojím úchylnejším a divným cross-dressing hrdinom vlastne Bessonovi do tvorby zapadá, a je to podľa všetkého slušná žánrovka. Čiže asi to čo sa od neho nejako všeobecne dá čakať.
5 0
reagují: REBELKA