Diskuze k článku Jeanne du Barry - Králova milenka: Recenze

příspěvky 1 - 9 Napsat příspěvek

5/10

Na film jsem byl zvědavý primárně kvůli Deppovi, který se od pobíhání po soudech vrátil zpátky před kameru a jakožto fanoušek historických žánrovek taktéž kvůli výběru atraktivního tématu, což se posléze ukázalo jako velká chyba.

Maïwenn bohužel na place nikdo neřekl, že věkově je už někde trochu jinde a eufemisticky řečeno do krásy opravdu nevyrostla:D a tak namísto dvacetileté Bahia, která se ve filmu mihne jen na pár minut jako její mladší verze a věkově i vzezřením pasuje na titulní postavu naprosto dokonale, obsadila do hlavní role samu sebe. Což je trochu problém, když má hrát někoho, před kým se podlomila kolena králi. Ani po herecké stránce to není žádná sláva. Svým afektovaným projevem mě celý film notně iritovala a romanci s Deppem jsem jim nevěřil ani na sekundu. Zásluhu na tom má i samotný Depp, který je v ději jen do počtu a svým lehce unaveným výkonem přispívá k nevěrohodnosti jejich vztahu.

Na žádné milostné ani jiné pikantnosti nedojde, hlavní postava stráví ve filmu více času s komorníkem než s králem, o jejím charakteru se toho člověk moc nedozví a sklonek jejího života se odbyde několika slovy (přitom je dramatičtější a celkově zajímavější, než celá anabáze s králem). Výprava a kostýmy jsou působivé a dunivý OST má své silné momenty, zbytek spadá do kategorie "neurazí, nenadchne". Škoda, potenciál na zábavnou dobovku tady byl.
884366
Na film jsem byl zvědavý primárně kvůli Deppovi, který se od pobíhání po soudech vrátil zpátky před kameru a jakožto fanoušek historických žánrovek taktéž kvůli výběru atraktivního tématu, což se posléze ukázalo jako velká chyba.    Maïwenn bohužel na place nikdo neřekl, že věkově je už někde trochu jinde a eufemisticky řečeno do krásy opravdu nevyrostla*:D* a tak namísto dvacetileté Bahia, která se ve filmu mihne jen na pár minut jako její mladší verze a věkově i vzezřením pasuje na titulní postavu naprosto dokonale, obsadila do hlavní role samu sebe. Což je trochu problém, když má hrát někoho, před kým se podlomila kolena králi. Ani po herecké stránce to není žádná sláva. Svým afektovaným projevem mě celý film notně iritovala a romanci s Deppem jsem jim nevěřil ani na sekundu. Zásluhu na tom má i samotný Depp, který je v ději jen do počtu a svým lehce unaveným výkonem přispívá k nevěrohodnosti jejich vztahu.   Na žádné [spoiler]milostné ani jiné pikantnosti[/spoiler] nedojde, hlavní postava stráví ve filmu více času [spoiler]s komorníkem než s králem[/spoiler], o jejím charakteru se toho člověk moc nedozví a sklonek jejího života se odbyde několika slovy (přitom je dramatičtější a celkově zajímavější, než celá anabáze s králem). Výprava a kostýmy jsou působivé a dunivý OST má své silné momenty, zbytek spadá do kategorie "neurazí, nenadchne". Škoda, potenciál na zábavnou dobovku tady byl.
5/10
0 0
reaguje na: BlackAdder
:D Izer ve formě byl hrozný démon
884278
*:D* Izer ve formě byl hrozný démon
884277
1 0
884277
[url=https://youtu.be/gvHDumW1Zlg?si=JsApLuDLyZRrMWdz&t=202]To mi připomnělo[/url]
1 0
reagují: AndyKaufman
V podstatě v pohodě historická konverzačka s fajn Johnnym Deppem, který se snaží hrát bez pitvoření.  Mělo to pro mne jednu kaňku v podobě režisérky a hlavní herečky Maïwenn, narozdíl od Rimsyho. Problém je, že při obsazení hlavní role neměla soudnost a obsadila tam sama sebe. Ne že by byla ošklivá, to vůbec ne, na svůj věk je dokonce velmi šmrncovní. Blbé je, že ten věk je 47 a Jeanne sledujeme někdy od 19 do 31 let. Působilo to prostě trapně a nepatřičně asi jako čtyřicítka Geislerová v roli studentky.  Ke konci mne tam srala každá druhá vedlejší postava a hřálo mne u srdíčka, že za pár let přijdou všichni o hlavu.  Ale i tak 7/10 a kolem a kolem dobrý film.
883690
5 -1
reaguje na: TedGeorge