Diskuze k článku Spider-Man: Napříč paralelními světy: Recenze

Nejlepší animák jaký sem za poslední roky viděl. Neskutečná pecka. Perfektní vizuál, art, hudba, charaktery, animace, příběh a hezky to graduje a ani trochu sem se nenudil. Viděno na Bravia Core ve 4K/HDR/Dolby Atmos. Tohle se Sony+Marvel hodně povedlo. 10/10
879451
1 -2

9/10

Jasně, přesčasy jsou zlo, ale občas přináší výsledky. Jasně, cliffhangery jsou zlo, ale občas je předcházející děj bohatě vynahrazuje. Jasně, komiksové multivesmíry jsou zlo, ale občas je jejich potenciál naplněn. Jako třeba tady. Pokud si někdo myslel, že dvojka jej po jedničce už nemá moc čím novým překvapit (jako mě), tak jej tvůrci hodně rychle vyvedou z omylu (jako mě). Dvojka totiž už tak výbornou jedničku svými kvalitami ještě překonává.

Kde začít a při tom nejásat nadšením:)? Příběh s naprosto přirozeně zakomponovanými "povinnými" tématy typu coming of age starostmi hlavní postavy, dojemnou romantickou linkou a nepostradatelnými hrátkami s multivesmíry, neokoukaný a zábavný záporák, uvěřitelné a na animák překvapivě dospělé emoce, skvěle vypointované dialogy, geniální casting (respektive dabing) a k tomu neuvěřitelně frenetická akce a energický OST a to vše v doprovodu oslnivé grafické show z ranku state of the art, ve které se toho v prvním a druhém plánu odehrává tolik najednou, že bez opakovaného zhlédnutí nemá divák velkou šanci pochytit úplně vše.

Nápad střídá nápad, ať už jde o audiovizuální parádičky téměř v každé scéně, vtipné easter eggy (legendární meme samozřejmě ftw:)), popkulturní odkazy jak na SSU, tak i značku jako takovou, meta komentář tvůrců ke komiksovému žánru, nebo obecně tuny fan service obsahu, přičemž tenhle eklektický přístup tvůrci aplikují i na řemeslnou stránku věci. Je tady prostě všechno - různé styly animace (častokrát zkombinované v téže scéně), komiksové bubliny, komiksové sešity, střípky live action sekvencí, textové "encyklopedické" vysvětlivky, rozdělení obrazu pro souběžně probíhající děj, atd. Zkrátka absolutní hitparáda tvůrčí invence v rámci technického zpracování, pestrosti postav i prostředí, dějové dramaturgie a sladění obrazu a hudby, která by u konkurence nejen na poli komiksovek vystačila na celou trilogii.

Vlastní zápletka se sice rozjede v podstatě až po hodině děje a jednotlivé figurky jsou na šachovnici (aneb o co komu jde, co je v sázce a kdo je s kým proti komu) definitivně rozestavěny ještě o něco později, ale jestli to někde stran dodávané kvality, zábavy, tempa a celkového diváckého zážitku vůbec nevadí, tak právě zde, protože je stále na co se dívat, co obdivovat a nad čím uznale pokyvovat hlavou. Škoda jen, že stará dobrá pavoučí parta z předchozího filmu v ději nedostane příliš prostoru a slouží prakticky jen jako lákadlo na velkolepé finále.

Celkově zdaleka nejlepší komiksovka široko daleko a to nejen v rámci letošního roku a zase v tom má prsty někdo úplně jiný než Marvel nebo DC. Sony sice stran své komiksové produkce taktéž sem tam zaklopýtá, ale v případě Spideyho po NWH opět ukazuje konkurenci záda a obě zavedené komiksové stáje mohou jen tiše závidět, jak se to má dělat a jak to má vypadat. Je to sice jen (extrémně dlouhá:D) předehra před velkým finále, ale kéž by všechny podobné předehry (a letos jich nebylo zrovna málo) dopadly právě takto:+.
877345
Jasně, přesčasy jsou zlo, ale občas přináší výsledky. Jasně, cliffhangery jsou zlo, ale občas je předcházející děj bohatě vynahrazuje. Jasně, komiksové multivesmíry jsou zlo, ale občas je jejich potenciál naplněn. Jako třeba tady. Pokud si někdo myslel, že dvojka jej po jedničce už nemá moc čím novým překvapit (jako mě), tak jej tvůrci hodně rychle vyvedou z omylu (jako mě). Dvojka totiž už tak výbornou jedničku svými kvalitami ještě překonává.   Kde začít a při tom nejásat nadšením*:)*? Příběh s naprosto přirozeně zakomponovanými "povinnými" tématy typu coming of age starostmi hlavní postavy, dojemnou romantickou linkou a nepostradatelnými hrátkami s multivesmíry, neokoukaný a zábavný záporák, uvěřitelné a na animák překvapivě dospělé emoce, skvěle vypointované dialogy, geniální casting (respektive dabing) a k tomu neuvěřitelně frenetická akce a energický OST a to vše v doprovodu oslnivé grafické show z ranku state of the art, ve které se toho v prvním a druhém plánu odehrává tolik najednou, že bez opakovaného zhlédnutí nemá divák velkou šanci pochytit úplně vše.     Nápad střídá nápad, ať už jde o audiovizuální parádičky téměř v každé scéně, vtipné easter eggy (legendární meme samozřejmě ftw*:)*), popkulturní odkazy jak na SSU, tak i značku jako takovou, meta komentář tvůrců ke komiksovému žánru, nebo obecně tuny fan service obsahu, přičemž tenhle eklektický přístup tvůrci aplikují i na řemeslnou stránku věci. Je tady prostě všechno - různé styly animace (častokrát zkombinované v téže scéně), komiksové bubliny, komiksové sešity, [spoiler]střípky live action sekvencí[/spoiler], textové "encyklopedické" vysvětlivky, rozdělení obrazu pro souběžně probíhající děj, atd. Zkrátka absolutní hitparáda tvůrčí invence v rámci technického zpracování, pestrosti postav i prostředí, dějové dramaturgie a sladění obrazu a hudby, která by u konkurence nejen na poli komiksovek vystačila na celou trilogii.   Vlastní zápletka se sice rozjede v podstatě [spoiler]až po hodině děje[/spoiler] a jednotlivé figurky jsou na šachovnici (aneb o co komu jde, co je v sázce a kdo je s kým proti komu) definitivně rozestavěny ještě o něco později, ale jestli to někde stran dodávané kvality, zábavy, tempa a celkového diváckého zážitku vůbec nevadí, tak právě zde, protože je stále na co se dívat, co obdivovat a nad čím uznale pokyvovat hlavou. Škoda jen, že [spoiler]stará dobrá pavoučí parta z předchozího filmu[/spoiler] v ději nedostane příliš prostoru a slouží prakticky jen jako lákadlo na velkolepé finále.   Celkově zdaleka nejlepší komiksovka široko daleko a to nejen v rámci letošního roku a zase v tom má prsty někdo úplně jiný než Marvel nebo DC. Sony sice stran své komiksové produkce taktéž sem tam zaklopýtá, ale v případě Spideyho po NWH opět ukazuje konkurenci záda a obě zavedené komiksové stáje mohou jen tiše závidět, jak se to má dělat a jak to má vypadat. Je to sice jen (extrémně dlouhá*:D*) předehra před velkým finále, ale kéž by všechny podobné předehry (a letos jich nebylo zrovna málo) dopadly právě takto*:+*.
9/10
1 -1
Vynikajúce. Čo mi ale kazilo dojem s filmu je sekcia okolo "Spider Society"  t.j.  "elitní komando superhrdinů dohlížejících na to, aby určité „kánonové“ sekvence zůstaly beze změn".Jedak nováčik Morales pri úteku vyškolil desiatky"elitných" spidermanov ktorý amatérsky nedokázali chytiť jediného , maximálne po ňom strieľali  pavučiny s presnosťou stormtrooperov , a na zvyšok naháňačky ostali v úlohe komprazu v pozadí. Uprostred sa Morales niekde schová, nikto ho nenájde (spideysenses? akékoľvek špeciálne schopnosti?) okrem Petera (s dieťaťom počas celej akčnej scény -> cringe marvel humor (tm) ) a pri poslednej scéne s výťahom na mesiac kde zoskočí ho nikoho
nenapadne prenasledovať okrem spidermana 2099
. Kompletne celé zle a na takto prepracovaný scenár podivne odfláknuté. Druhak celý koncept "kanónových zmien" ktoré nesmú byť pripustené na mňa pôsobil ako prilepený mcguffin aby  dej okolo multiverza mal aj nejaký hlbší zmysel a nebolo to len ospravedlnenie na použitie komických alternatívnych spidermanov.
872178
Vynikajúce. Čo mi ale kazilo dojem s filmu je sekcia okolo "Spider Society"  t.j.  "elitní komando superhrdinů dohlížejících na to, aby určité „kánonové“ sekvence zůstaly beze změn".Jedak[spoiler] nováčik Morales pri úteku vyškolil desiatky"elitných" spidermanov ktorý amatérsky nedokázali chytiť jediného , maximálne po ňom strieľali  pavučiny s presnosťou stormtrooperov , a na zvyšok naháňačky ostali v úlohe komprazu v pozadí. Uprostred sa Morales niekde schová, nikto ho nenájde (spideysenses? akékoľvek špeciálne schopnosti?) okrem Petera (s dieťaťom počas celej akčnej scény -> cringe marvel humor (tm) ) a pri poslednej scéne s výťahom na mesiac kde zoskočí ho nikoho nenapadne prenasledovať okrem spidermana 2099[/spoiler]. Kompletne celé zle a na takto prepracovaný scenár podivne odfláknuté. Druhak [spoiler]celý koncept "kanónových zmien" ktoré nesmú byť pripustené na mňa pôsobil ako prilepený mcguffin aby  dej okolo multiverza mal aj nejaký hlbší zmysel a nebolo to len ospravedlnenie na použitie komických alternatívnych spidermanov.[/spoiler]
1 0

Good

Tohle je nejednoznačně ta nejlepší věc, kterou kdy marvel udělal, A ANI TO NEZDAŘILI!
Spiderman napříč pavoučím veršem je prostě naprostý triumf, prostě se cítíš, jako by tě zaplavovala radost, lesk a dokonalost po dobu 2 hodin, je to úžasný pocit
Podle hudby s lehkým nádechem děsu a divoké, neuvěřitelné animace víte, že to bude divoká jízda. Je to taková zkušenost,
Soundtrack 10/10, díky němu jsou epické souboje ještě epičtější, skutečně vyzařuje dospělejší téma filmu a postavy 12/5! V tomto filmu není jediný pavoučí design, který by se mi nelíbil, a každý je namluvený perfektně, všichni mají čas zazářit, možná nepřinesli zpět příliš mnoho Peni Parkera a Spider Noir, ale HOLY MOLY, kterou dodali ve všem ostatním
Miluji, jak se osobnost Petera B. Parkera změnila nyní, když má Mayday, miluji, jak moc Miles vyrostl a jak jsou jeho těžkosti příbuzné a jak stresující je jeho život právě teď, miluji, jak mohu cítit, jak se v tom cítí Gwen. Ve filmu se postavy cítí tak SKUTEČNĚ, až je to tak neuvěřitelné
Líbí se mi, jak se více dotkli Gwenina života a Gwenina bojů o smrt Petera Parkera, Hlasoví herci NESOU film, do své postavy vložili svou krev, pot, srdce, duši, vnitřní orgány.
Spot je tak neuvěřitelný koncept, On je jako LEPŠÍ SYNDROM! Je to úžasný padouch a má úžasný design, je to jeden z největších padouchů, na které zázrak myslel. Perfektně ho ztvárnil Jason Schwartzman.
Proboha, ani jsem se nedotkl animace! Je to nádherné, opravdu nezapomenutelný styl umění. Spot je animovaný tak jedinečně, že je více ručně kreslený než ve stylu komiksu jako všichni ostatní!
Počkat, řekl jsem to jako všichni ostatní?! Jak bych mohl! Každý pavouk je TAK jedinečný a má TAKOVÝ jedinečný umělecký styl,
Spider Punk je můj oblíbený, jeho animace vypadá, jako by byla očividně ručně kreslená, ale má tolik detailů a je tak dobře animovaná, že je prostě taková
870699
Tohle je nejednoznačně ta nejlepší věc, kterou kdy [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/cedar-park-far-northwest-austin/230301-watch-spider-man-across-the-spider-verse-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]marvel[/url] udělal, A ANI [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/san-marcos-buda-kyle/230301-watch-fast-x-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]TO[/url] NEZDAŘILI! Spiderman napříč pavoučím veršem je prostě naprostý triumf, prostě se cítíš, jako by tě zaplavovala radost, lesk a dokonalost po dobu 2 hodin, je to úžasný pocit Podle hudby s lehkým nádechem děsu a divoké, neuvěřitelné animace víte, že to bude divoká jízda. Je to taková zkušenost, Soundtrack 10/10, díky němu jsou epické souboje ještě epičtější, skutečně vyzařuje dospělejší téma [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/central-austin/230301-watch-transformers-rise-of-the-beasts-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]filmu[/url] a postavy 12/5! V tomto [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/lake-travis-westlake/230301-watch-guardians-of-the-galaxy-vol-3-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]filmu[/url] není jediný pavoučí design, který by se mi nelíbil, a každý je namluvený perfektně, všichni mají čas zazářit, možná nepřinesli zpět příliš mnoho Peni Parkera a Spider Noir, ale HOLY MOLY, kterou dodali ve všem ostatním Miluji, jak se osobnost Petera B. Parkera změnila nyní, když má Mayday, miluji, jak moc Miles vyrostl a jak jsou jeho těžkosti příbuzné a jak stresující je jeho život právě teď, miluji, jak mohu cítit, jak se v tom cítí Gwen. Ve [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/cedar-park-far-northwest-austin/230301-watch-sisu-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]filmu[/url] se postavy cítí tak SKUTEČNĚ, až je to tak neuvěřitelné Líbí se mi, jak se více dotkli Gwenina života a Gwenina bojů o smrt Petera Parkera, Hlasoví herci NESOU [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/georgetown/230301-watch-the-little-mermaid-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]film[/url], do své postavy vložili svou krev, pot, srdce, duši, vnitřní orgány. Spot je tak neuvěřitelný koncept, On je jako LEPŠÍ SYNDROM! Je to úžasný padouch a má úžasný design, je to jeden z největších padouchů, na které zázrak myslel. Perfektně ho ztvárnil Jason Schwartzman. Proboha, ani jsem se nedotkl [url=https://communityimpact.com/ci-events/austin/north-northwest-austin/230301-watch-the-flash-2023-fullmovie-free-online-streaming-mp4720p-1080p-hd-4k]animace[/url]! Je to nádherné, opravdu nezapomenutelný styl umění. Spot je animovaný tak jedinečně, že je více ručně kreslený než ve stylu komiksu jako všichni ostatní! Počkat, řekl jsem to jako všichni ostatní?! Jak bych mohl! Každý pavouk je TAK jedinečný a má TAKOVÝ jedinečný umělecký styl, Spider Punk je můj oblíbený, jeho animace vypadá, jako by byla očividně ručně kreslená, ale má tolik detailů a je tak dobře animovaná, že je prostě taková
Good
1 -2
Za mna takmer bez vyhrad. Finalna odhalovacka bola trochu natiahnuta a to zbytocne, kedze to nebolo ziadne tajomstvo. Ale opat raz peckova animacia a hlavne pribeh ktory to taha cele dopredu. Jedno z tych pokracovani ktore nestoji len na tom aby bolo vsetkeho viac. Dej prakticky pokracuje, postavy sa rozvijaju a k tomu mnamkovy prerod zaporaka. Rozseknutie na dva filmy je zasluzene.
870655
1 -1
Dlouho sem neviděl film, který si zaslouží 10/10*. A to nejsem nějaký fanoušek Spideyho a poslední hranou (a také velmi chválenou) iteraci jsou ani nedodíval. Animovanou jedničku mám ale velmi rád, byť sem ji naposled viděl asi čtyři roky zpátky.
Ten film z nezaujatého hlediska nemá chybu (pomáhá, že fakt nejsem fanoušek, takže mě třeba nezahltí přemíra odkazů a pomrknutí), má přesah a hlavně je to čistá autorská vize, byť třeba vícera lidí, která mi v rámci žánru, ale i mimo něj po dlouhé době dala něco nového.
K častým výtkám bych se ohradil především k těm "několika koncům". To je dle mého blbost. Že jsou scény na konci každá mimořádně silné neznamená, že je to myšleno jako vícečetný konec filmu. Stejně tak, že film dokáže uzavřít velkou část linek filmu. Tomu se říká vyprávění. Ale chápu, že v dnešní době se na takové věci dlabe, tak člověk může zapomenout, jak by to mělo být správně ;) ;) ;) .
Jen okrajově... Upřednostnil sem originál a nelituju. Jen doufám, že promítači podhulili zvuk a pustili neAtmos verzi, byť mě měla hrát. Protože jinak by mě snímek trošku zklamal z hlediska audiodesignu.
Výtvarné řešení je ohromující, ale že z něj vykřesali i velmi zajímavého záporáka, to už bych u komiksového filmu nečekal.
Konec mě překvapil. A to jsem před filmem věděl, že konec zůstává otevřený dokořán. Tak mě film strhl. O to víc mě teď mrzí, že na celou vizi musí člověk čekat o něco déle. Asi bych preferoval, kdybych se k filmu dostal až v momentě, kdy by byl vydán i závěr.
Dojde si i dvojka pro Plešouna, žejo?
870583
Dlouho sem neviděl film, který si zaslouží [b]10/10*[/b]. A to nejsem nějaký fanoušek Spideyho a poslední hranou (a také velmi chválenou) iteraci jsou ani nedodíval. Animovanou jedničku mám ale velmi rád, byť sem ji naposled viděl asi čtyři roky zpátky. Ten film z nezaujatého hlediska nemá chybu (pomáhá, že fakt nejsem fanoušek, takže mě třeba nezahltí přemíra odkazů a pomrknutí), má přesah a hlavně je to čistá autorská vize, byť třeba vícera lidí, která mi v rámci žánru, ale i mimo něj po dlouhé době dala něco nového. K častým výtkám bych se ohradil především k těm "několika koncům". To je dle mého blbost. Že jsou scény na konci každá mimořádně silné neznamená, že je to myšleno jako vícečetný konec filmu. Stejně tak, že film dokáže uzavřít velkou část linek filmu. Tomu se říká vyprávění. Ale chápu, že v dnešní době se na takové věci dlabe, tak člověk může zapomenout, jak by to mělo být správně ;) ;) ;) . Jen okrajově... Upřednostnil sem originál a nelituju. Jen doufám, že promítači podhulili zvuk a pustili neAtmos verzi, byť mě měla hrát. Protože jinak by mě snímek trošku zklamal z hlediska audiodesignu. Výtvarné řešení je ohromující, ale že z něj vykřesali i velmi zajímavého záporáka, to už bych u komiksového filmu nečekal. Konec mě překvapil. A to jsem před filmem věděl, že konec zůstává otevřený dokořán. Tak mě film strhl. O to víc mě teď mrzí, že na celou vizi musí člověk čekat o něco déle. Asi bych preferoval, kdybych se k filmu dostal až v momentě, kdy by byl vydán i závěr. Dojde si i dvojka pro Plešouna, žejo?
2 -1
Ohromná pecka, čekal jsem, že to bude dobré, ale ne že až takhle - suverénní a kreativní jízda! Po reakcích tady jsem se bál, že to bude too much, ale vůbec ne a to mi už třicet bylo :D O vizuální stránce se už řeklo hodně, to je zážitek sám o sobě, ale i všechno ostatní neuvěřitelně baví -  worldbuilding, prohlubování starých postav, představování nových postav, meta je to tak akorát  a hudba je fajn, plní svůj účel. S otevřeným koncem jsem naštěstí počítal, takže to mě nerozhodilo. Už se těším na druhou projekci :+ 9,5/10
870142
Ohromná pecka, čekal jsem, že to bude dobré, ale ne že až takhle - suverénní a kreativní jízda! Po reakcích tady jsem se bál, že to bude too much, ale vůbec ne a to mi už třicet bylo *:D* O vizuální stránce se už řeklo hodně, to je zážitek sám o sobě, ale i všechno ostatní neuvěřitelně baví -  worldbuilding, prohlubování starých postav, představování nových postav, meta je to tak akorát  a hudba je fajn, plní svůj účel. S otevřeným koncem jsem naštěstí počítal, takže to mě nerozhodilo. Už se těším na druhou projekci *:+* [b]9,5/10[/b]
4 -2
reaguje na: speedy.mail
jak pises jinde, byl to fake a uz to stahli
plany poplach a at to vydelava v kinech :):+
870089
jak pises jinde, byl to fake a uz to stahli plany poplach a at to vydelava v kinech *:)**:+*
870085
1 0
reaguje na: r.mrazik
Nevyšlo. contains.Spider-Man.Into.the.Spider-Verse.2018
870085
870082
2 0
reagují: r.mrazik
masakr je,ze dneska to vyslo jako 4k web rip a to po tydnu v kinech...to je drsny pro sony a pro tak bozi film
870082
1 -1
reagují: speedy.mail

8/10

Dneska konečně viděno. No, byla to jízda! Twist na konci jsem sice tušil už o takovou půl hodinu dříve, ale i tak zamrazil.
Děj docela přehledný. Z ohlasů a recenze to vypadalo, že nebudu stíhat, ale nemyslím si, že bych ztrácel nit. Znalci komiksů si budou asi všímat vice detailů, ale jinak to stíhat šlo. Diváci by se toho neměli bát. Tak jako ostatní i tady v podstatě strhávám body jenom za ten otevřený konec. Ne že by byl špatně udělaný, a ani neočekávaný, ale prostě bych klidně seděl další dvě a půl hodiny a chtěl ten příběh v celku, no!
870002
Dneska konečně viděno. No, byla to jízda! [spoiler]Twist na konci jsem sice tušil už o takovou půl hodinu dříve, ale i tak zamrazil. [/spoiler]Děj docela přehledný. Z ohlasů a recenze to vypadalo, že nebudu stíhat, ale nemyslím si, že bych ztrácel nit. Znalci komiksů si budou asi všímat vice detailů, ale jinak to stíhat šlo. Diváci by se toho neměli bát. Tak jako ostatní i tady v podstatě strhávám body jenom za ten otevřený konec. Ne že by byl špatně udělaný, a ani neočekávaný, ale prostě bych klidně seděl další dvě a půl hodiny a chtěl ten příběh v celku, no!
8/10
1 -1
reaguje na: SHUTTER
Premiera byla i v Cine, jednicka bez ni overseas otevrela pred Vanocema za 21. Je to uspech jak remen.
869803
869801
2 0
Videl jsem v obyc Cinestaru s dabingem. Krasne to rvalo, super sound, super soundtrack, cool dabing.
869802
7 -1
US dalo 120,5 mega a celosvetovo je Miles už na 208 - čakal som, že svet bude kopírovať US, ale asi ešte nebola premiéra na všetkých trhoch...
869801
1 0
reagují: TedGeorge
Já to viděl v Brně v Atmos sále a přišlo mi to úplně v pohodě...
869784
2 0
reaguje na: do_Od
A já si říkal, jestli jsem idiot, že mi to přišlo tišší (hlavně ze začátku) a takové "bez koulí"...
 Tak to se těším na další projekci o to víc :+
869767
A já si říkal, jestli jsem idiot, že mi to přišlo tišší (hlavně ze začátku) a takové "bez koulí"...   Tak to se těším na další projekci o to víc *:+*
869759
3 -1
"Looks like the filmmakers decided not to compress their sound mix very much (if at all) because they preferred the wider dynamic range, but the problem is that other films DO compress their sound mixes, and so theaters are running the film at "normal" levels and it's leading to the center channel (s) being low enough that some dialog can go unheard at the beginning of the movie. Theaters are being asked by producer Phil Lord to turn the volume up to (or even past) 7."

Je škoda, že to producentům/kinařům nedošlo dřív, a začínají to v kinech manuálně upravovat až po těch stížnostech. Já byl dvakrát v IMAXu, kde to byl pokaždé takovej hukot (včetně dialogů od začátku do konce), že si vůbec nedokážu představit opak. To by mi popravdě zážitek dost zkazilo, takže se nedivím rozpačitým dojmům. :o
869759
[i]"Looks like the filmmakers decided not to compress their sound mix very much (if at all) because they preferred the wider dynamic range, but the problem is that other films DO compress their sound mixes, and so theaters are running the film at "normal" levels and it's leading to the center channel (s) being low enough that some dialog can go unheard at the beginning of the movie. Theaters are being asked by producer Phil Lord to turn the volume up to (or even past) 7."[/i] Je škoda, že to producentům/kinařům nedošlo dřív, a začínají to v kinech manuálně upravovat až po těch stížnostech. Já byl dvakrát v IMAXu, kde to byl pokaždé takovej hukot (včetně dialogů od začátku do konce), že si vůbec nedokážu představit opak. To by mi popravdě zážitek dost zkazilo, takže se nedivím rozpačitým dojmům. *:o*
6 -1
reagují: Toren
Prečo tu funguje humor a v niektorých MCU filmoch nefunguje? Pretože keď je situácia vážna, tak je vážna. Bez humoru a bez kravín. Vážnu situáciu nechajú doznieť a až potom prichádza humor.

To je jedná vec, ktorú sa musí MCU naučiť.

Opäť ale skvelý film, vôbec som nevedel, že bude rozdelený na 2 časti, tu nastalo tzv. sklamanie.

A film bol extrémne potichu.
869758
Prečo tu funguje humor a v niektorých MCU filmoch nefunguje? Pretože keď je situácia vážna, tak je vážna. Bez humoru a bez kravín. Vážnu situáciu nechajú doznieť a až potom prichádza humor. To je jedná vec, ktorú sa musí MCU naučiť. Opäť ale skvelý film, vôbec som nevedel, že bude rozdelený na 2 časti, tu nastalo tzv. sklamanie.  A film bol extrémne potichu.
11 0
reaguje na: holub109
Díky za info :+