Diskuze k článku Halloween končí: Recenze

To bol hnoj

Cele zle. Pribeh o nejakom ichtylovi, kde nefunguje vobec nic. Absolutne ma jeho pribeh nezaujal a tym padom cely film k nicomu. Dokonala absencia chemie medzi mladymi. Laurie divna a nelogicka, ako takmer vsetko vo filme. Takmer neexistujuci Miso, o ktorom by to malo byt len v prvom rade. Napatie nula.
Dal som styri, hoci by si to zasluzil tri, ale kedze je Miso moj oblubenec, tak +1.
Po dopozerani tejto tragedie vo mne zostal len pocit, ze by som mal prehodnotit moj pohlad na Halloween Ressurection.
847672
Cele zle. Pribeh o nejakom ichtylovi, kde nefunguje vobec nic. Absolutne ma jeho pribeh nezaujal a tym padom cely film k nicomu. Dokonala absencia chemie medzi mladymi. Laurie divna a nelogicka, ako takmer vsetko vo filme. Takmer neexistujuci Miso, o ktorom by to malo byt len v prvom rade. Napatie nula. Dal som styri, hoci by si to zasluzil tri, ale kedze je Miso moj oblubenec, tak +1. Po dopozerani tejto tragedie vo mne zostal len pocit, ze by som mal prehodnotit moj pohlad na Halloween Ressurection.
To bol hnoj
1 -1
Linie s novym hrdinou je bezzuba a nudna, ale fajn, zkouseli neco novyho, ale jak ten film popira ty predchozi to me sere. V prvnim dilu novy trilogie po zuby ozbrojena Rambo baba ceka v nervech na brachu kterej se tyvole 40 let neobjevil. Kdyz se ukaze a povrazdi pul mesta tak co sme si to sme si a zacne psat knizky a pect kolace? Nebo vrah co jednou rukou zveda lidi nad hlavu jak Arnold a ma silu jak hovado pak neni schopnej udolat vetchy srace. Strasny zklamani. Prni film trilogie byl imo skvelej a druhej mi nevadil. Tohle je mimo uplne. Nechapu ze to Curtisovy nebylo trapny
845771
2 -1
reaguje na: (=LIFTY=)
Taky jsem nasrany, ale na sagu tohle nebude mit vliv. Nakonec nova trilogie cca pul miliardy vydelala takze dost uspech. V tomhle vesmiru se tocili i vetsi sragory a znacka zila dal. Takzenza par let nejaky dalsi restart. Michael si tohle totiz neda libit  :+
845768
Taky jsem nasrany, ale na sagu tohle nebude mit vliv. Nakonec nova trilogie cca pul miliardy vydelala takze dost uspech. V tomhle vesmiru se tocili i vetsi sragory a znacka zila dal. Takzenza par let nejaky dalsi restart. Michael si tohle totiz neda libit  *:+*
845758
2 0
Koho napadlo přehodit nápady dvojky a trojky, ten by si měl jit lištit.... Vůbec nedává smysl, aby se děj věnoval úplně nekomu jinému, než těm, o kom to má být. Kdyby šlo o předávání žezla, tak to možná pochopím, ale tohle vyznělo úplně do prázdna.
Ty, o kterých to mělo být jsou vykreslení následovně: Z Laurie je babka, která plete, píše knihu a pálí koláče. Michael vymetá kanály a najde si kamaráda.
A ten o kom to je? Nesympatický a velmi špatně zahraný blbeček, jehož přerod spočívá v tom, že mu někdo zničí brýle a tak je najednou drsňák.
Dialogy a děj je na úrovni Resurection, akorát tam se to nebralo tak vážně. Scéna loupeže masky, kdy je Michael z papíru, je podobně vtipná, jako karate s Busta Rhymsem
Normálně jsem nas.any, co z mojí oblíbené série udělali a to jsem jim minulý díl odpustil, protože jsem doufal, že to je jen příprava na epickou trojku...
Posledních deset minut bylo sice fajn, ale tohle jsem chtěl celý film!
Pro mě Michael uhořel ve sklepě v povedeném restartu série. Kdybych neviděl nový Texaský masakr, tak je to zatím nejhorší film, jaký jsem letos viděl.
845758
Koho napadlo přehodit nápady dvojky a trojky, ten by si měl jit lištit.... Vůbec nedává smysl, aby se děj věnoval úplně nekomu jinému, než těm, o kom to má být. [spoiler]Kdyby šlo o předávání žezla, tak to možná pochopím, ale tohle vyznělo úplně do prázdna.[/spoiler] Ty, o kterých to mělo být jsou vykreslení následovně: Z Laurie je babka, která plete, píše knihu a pálí koláče. Michael vymetá kanály a najde si kamaráda. A ten o kom to je? [spoiler]Nesympatický a velmi špatně zahraný blbeček, jehož přerod spočívá v tom, že mu někdo zničí brýle a tak je najednou drsňák.[/spoiler] Dialogy a děj je na úrovni Resurection, akorát tam se to nebralo tak vážně. [spoiler]Scéna loupeže masky, kdy je Michael z papíru, je podobně vtipná, jako karate s Busta Rhymsem [/spoiler] Normálně jsem nas.any, co z mojí oblíbené série udělali a to jsem jim minulý díl odpustil, protože jsem doufal, že to je jen příprava na epickou trojku...  Posledních deset minut bylo sice fajn, ale tohle jsem chtěl celý film!  Pro mě Michael uhořel ve sklepě v povedeném restartu série. Kdybych neviděl nový Texaský masakr, tak je to zatím nejhorší film, jaký jsem letos viděl.
3 -1
reagují: WalkingDude
Tvl tak tohle bolelo. Strasny. Restart. Hned. Jdu blejt.
845750
2 0
Já si myslím, že poslední dva Halloweeny doplatily na to, že už prostě není co originálního v této sérii přinést. Třináct filmů o vraždícím maniakovi je už hodně. Původní sérii hodně oživil H20, který byl moc fajn a vzápěti přišel fail Resurrection. Potom se snažil sérii oživit Rob Zombie a prvním filmem se mu to myslím i podařilo, jenže pokračování opět fail. Pak přišel Halloween (2018), který se hodně povedl, ale už v něm bylo cítit, že se hodně sázelo na nostalgii a jistotu a že se těžko vymýšlí něco nového. Kills i Ends se pokoušely přijít s nečím trochu originálním, ale i díky tvůrcům to možná úplně nevyšlo. Je tedy otázkou, zda chceme dál sledovat Halloween sice dobře natočený, ale furt o tom sámem v jiných kulisách nebo se vydat otázkou nějakého experimentu. Ends si na sebe v pohodě vydělá, což zase povede k tomu, že se pokusí sérii po pár letech někdo oživit. Za mě bych raději počkal klidně 10-15 let, pak bych naservíroval reboot pasující na danou dobu a danému publiku (něco jako nový Vřískot).
844371
1 0

3/10

Jednička z roku 2018 za mě super a spolu s Šíleným Maxem jedinej film za posledních 14 let, co jsem dal v kině dvakrát. Dvojka těžký zklamání, ale přihmouřil jsem oči a na těch 5/10 bych se dostal, ale tohle...tohleto je doslova epicentrum hoven. Za to, co provedli s Mikeym (nemyslím konec) bych tvůrce zabil, exhumoval a znovu zabil. Fakt průser, na úrovni Halloween: Zmrtvýchstání.
844302
3/10
3 -1
No, sice budu za blbce, ale za mě hodně dobrý. Dostal jsem něco úplně jiného, než jsem očekával, ale sedlo mi to. Rozepisovat to nebudu, jelikož přes ten hate to nemá ani cenu :D
844038
No, sice budu za blbce, ale za mě hodně dobrý. Dostal jsem něco úplně jiného, než jsem očekával, ale sedlo mi to. Rozepisovat to nebudu, jelikož přes ten hate to nemá ani cenu *:D*
5 -6
reaguje na: Bospor
Jó, je to shit. Já to vůbec nerozporuju. Teda takhle ... ty věci, který se mi líbily, by potřebovaly doladit. O tom žádná. U Allyson je potřeba nějaká expozice, ve které se řeší její trauma ze smrti rodičů a napadení Michaelem, které by dokázalo divákovi přemostit/vysvětlit atrakci/fixaci na outsidera, kterým Corey je. Je to tragédie, ale potenciál tam vidim. Předešlý dva filmy, oproti tomuhle, se mi zdají jen prázdný.
844031
844006
1 -6

3/10 max

Je to tragický. Koho napadlo ve finále letité ságy o dvou ikonických postavách najednou sledovat z 80% stopáže jakýsi romanticko-dramatický bizár - to mi hlava fakt nebere. Experimenty jsou občas horší, jak sázka na jistotu... :-
844025
Je to tragický. Koho napadlo ve finále letité ságy o dvou ikonických postavách najednou sledovat z 80% stopáže jakýsi romanticko-dramatický bizár - to mi hlava fakt nebere. Experimenty jsou občas horší, jak sázka na jistotu... *:-*
3/10 max
7 -4
reaguje na: kfk

1/10

Oproti předchozím dílům to přineslo ještě větší míru nelogičností a cringe, ještě příšernější dialogy (třeba Lauriina hláška o těch ceckách) a naprosto nepochopitelný scénář, kde se pisálci zaměřili na novou špatnou  postavu místo Michaela, který lidi zajímá nejvíce.
Je z toho ale dobrá komedie. Vyzdvihnul bych vtipný zamilovaný výraz na kluka, kterého viděla poprvé v životě nebo jak si tentýž šikanovaný kluk dokáže podat Michaela :D
Chování tý vnučky je vůbec úplně absurdní.
Nejhorší film, co jsem viděl za posledni 3 roky a odpad odpadů. Pfuj :)
844006
Oproti předchozím dílům to přineslo ještě větší míru nelogičností a cringe, ještě příšernější dialogy (třeba Lauriina hláška o těch ceckách) a naprosto nepochopitelný scénář, kde se pisálci zaměřili na novou špatnou  postavu místo Michaela, který lidi zajímá nejvíce. Je z toho ale dobrá komedie. Vyzdvihnul bych vtipný zamilovaný výraz na kluka, kterého viděla poprvé v životě nebo jak si tentýž šikanovaný kluk dokáže podat Michaela *:D* Chování tý vnučky je vůbec úplně absurdní. Nejhorší film, co jsem viděl za posledni 3 roky a odpad odpadů. Pfuj :)
1/10
843986
5 -2
reagují: kfk
reaguje na: fr3ak
V tom případě ten poslední díl zkus. 2018 i Kills je pro mě otřesná zkušenost. Ale tohle mě fakt překvapilo. Kills ani nemusíš sledovat, protože jedinej důležitej fakt, který změnil vztah Allyson a Laurie, se v rámci jednoho jejich dialogu vysvětlí. A pokud nepotřebuješ mít vše doslovně, tak by ti ta jejich "rodinná" zátěž měla přijít oukej.
843989
843950
1 -8

Je to náhodou ...

... slušný. Výrazně lepší, než předešlé dva díly.
Lidem, kterým se líbila civilnější verze z roku 2018, se asi bude příčit filozofičtější a (pseudo)psychologičtější Ends. Naopak mně - kterému se nelíbilo, jak McBride s Greenem znásilnili první dva Carpenterovy filmy - překvapilo, jak svěžím způsobem přispěli k tomu původnímu Halloweenskému mýtu tímto filmem.
Za tohle ale může zprasená dramaturgie celé trilogie. Green totiž samozřejmě neplánoval trilogii od začátku.
Znamená to, že je to dobrej film? Ani náhodou. Nápad s Coreym a téma genetických predispozic (je zlo inherentní?) vs. psychosociálních vlivů (je zlo důsledkem vnějšího tlaku?) je skvělej, ale je bohužel taky zprasenej. Stačilo jenom přepsat pár dialogů a nahradit sekvenci s "pohledem do očí" za něco méně abstraktního a "magického". Ale oproti dvěma předešlým filmům, to přineslo něco nového a zajímavého.
Například nezdravý vztah mezi Allyson a Coreym je něco, co se taky vidí v realitě často, ale taky to úplně není tiptop.
843986
... slušný. Výrazně lepší, než předešlé dva díly. Lidem, kterým se líbila civilnější verze z roku 2018, se asi bude příčit filozofičtější a (pseudo)psychologičtější Ends. Naopak mně - kterému se nelíbilo, jak McBride s Greenem znásilnili první dva Carpenterovy filmy - překvapilo, jak svěžím způsobem přispěli k tomu původnímu Halloweenskému mýtu tímto filmem. Za tohle ale může zprasená dramaturgie celé trilogie. Green totiž samozřejmě neplánoval trilogii od začátku. Znamená to, že je to dobrej film? Ani náhodou. Nápad s Coreym a téma genetických predispozic (je zlo inherentní?) vs. psychosociálních vlivů (je zlo důsledkem vnějšího tlaku?) je skvělej, ale je bohužel taky zprasenej. Stačilo jenom přepsat pár dialogů a nahradit sekvenci s "pohledem do očí" za něco méně abstraktního a "magického". Ale oproti dvěma předešlým filmům, to přineslo něco nového a zajímavého. Například nezdravý vztah mezi Allyson a Coreym je něco, co se taky vidí v realitě často, ale taky to úplně není tiptop.
Je to náhodou ...
3 -9
reagují: Bospor
reaguje na: mimomisu
Jako ja, já pořád doufám,  že se mě to líbit bude. Ale jen už daleko míň věřím. Protože některé věci v recenzi mě fakt dost vyděsily.
843967
843954
2 -1

4/10

Velka skoda, nakolko ta hlavna dejova linka by fantasticky fungovala v nejakom indiecku.
843963
4/10
3 0
reaguje na: mimomisu
Twitter by som nepovažoval za nejaký extra zdroj hodnoteni, ale stačí pozrieť na:
Rotten - kritici 35% / divaci 56%
Metacritics - kritici priemer 45/100 / divaci 4.3/10
IMDB - 5.1/10
CSFD - 47%
...a to nezabúdajme, ze sa bavime o prvom dni priemery, kedy to zvacsa pozeraju fanúšikovia, takze to este bude celkom dost klesať v najbližších tyzdnoch. In general to ma este horsie prijatie nez Kills
843960
Twitter by som nepovažoval za nejaký extra zdroj hodnoteni, ale stačí pozrieť na: Rotten - kritici 35% / divaci 56% Metacritics - kritici priemer 45/100 / divaci 4.3/10 IMDB - 5.1/10 CSFD - 47% ...a to nezabúdajme, ze sa bavime o prvom dni priemery, kedy to zvacsa pozeraju fanúšikovia, takze to este bude celkom dost klesať v najbližších tyzdnoch. In general to ma este horsie prijatie nez Kills
843954
5 0
reaguje na: Haggar
Jen tak na okraj. Na Twitteru je to tak 50/50 (i pro lidi, kterým se dvojka nelíbila). Sám jsem to neviděl a asi neuvidím, jen prezentuju.
843954
843935
2 -3
reagují: Haggar, maddy1111

3/10

Zo slasheru sa stala fraška. Cringe fraška. A to píšem ako človek, ktorý si užil aj minulý diel. Never more.
843951
3/10
9 -1
Já teda ani neviděl dvojku. Protože po tom všeobecným nadšení, který provázelo jedničku sem já naopak byl dost zklamanej a tak pro mě nemělo smysl dál pokračovat a jak tak čtu, tak sem vlastně o nic nepřišel...
843950
8 0
reagují: kfk
Aj, tak to je zklamání... podle mě je ale problém v tom, že je ta látka vyčerpaná, tak se zkouší něco jiného... ono aby Michael furt pobíhal na Halloween po městečku s nožem a vraždil, to je prostě už okoukaný. Kam to posunout, babo raď. Oni se i předchozí díly různě snažily o jiná prostředí (nemocnice, barák, školní areál), a ne vždy do dopadlo ok. Je to těžký. Možná lepší nechat spát.
843949
5 -1