Diskuze k článku Řbitov zvířátek: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
Na horory se moc nedívám, ale čas od času si nějaký dám. Zkusil jsem tedy Řbitov a málem jsem u toho usnul nudou. Sto minut dlouhý film kde se devadesát minut nic neděje. Nejstrašidelnější pasáže jsou ty za hrází, ale tam se nestráví ani 5 minut. Použití Wendiga slibovalo obrovský potenciál ale ve filmu zůstane jen u pouhé zmínky. Film nefunguje a selhává po všech stránkách, za mě slabých 3/10.
729711
Na horory se moc nedívám, ale čas od času si nějaký dám. Zkusil jsem tedy Řbitov a málem jsem u toho usnul nudou. Sto minut dlouhý film kde se devadesát minut nic neděje. Nejstrašidelnější pasáže jsou ty [spoiler]za hrází, ale tam se nestráví ani 5 minut. Použití Wendiga slibovalo obrovský potenciál ale ve filmu zůstane jen u pouhé zmínky.[/spoiler] Film nefunguje a selhává po všech stránkách, za mě slabých 3/10.
1 0
reaguje na: pepo
Mne to celkom sadlo, na takých 6-7/10. Knihu som čítal, pôvodný film videl. Ale súhlasím, že strihať sa muselo aspoň z dvojhodinového materiálu. Ak nie viac. Niekedy to funguje v zmysle udržania dynamiky, ale väčšinou tú skratkovitosť a snahu zostrihať to na cool, svižný 100-minútový horor bez primeraného vývoja postáv cítiť. Ale má to svoje momenty (cisterna, skalpel, kúpanie). Napriek tomu dúfam, že čo sa tohtoročných adaptácií Kinga týka tak dvojka TO a novembrový Doctor Sleep dopadnú lepšie.
713159
712889
0 0
Neviem, co sa dialo pri natacani alebo v strizni, no nemohlo to byt nic prijemne. Polovica scen akokeby chybala a ostalo iba najpotrebnejsie torzo a baf baf sceny. Ten fantasticky namet je uplne zabity a miesto strhujuceho zazitku je tu naservirovany iba klasicka technicky fajn jednohubka pre teenagerov. Obrovska skoda. Rovnaky priemer ako povodny film. 5/10
712889
4 -1
reagují: jedendvatri

7/10

Řbitov byl můj první knižní King, takže jsem se hodně bál, ale nakonec nebylo čeho. Změny oproti předloze jsou funkční, daří se vyvolávat
zneklidňující ponurou atmosféru po celičkou stopáž a i tomu Clarkovi
nakonec všechno žerete. Jen mě mrzelo, že se tvůrci tak často spoléhají
na lekačky (ty jsou super, ale má to každej druhej horor). Druhý TO
(2017) se nekoná ale fakt se není čeho bát. Pohodová adaptace.
Btw: Church a Jude jsou super.
712480
Řbitov byl můj první knižní King, takže jsem se hodně bál, ale nakonec nebylo čeho. Změny oproti předloze jsou funkční, daří se vyvolávat zneklidňující ponurou atmosféru po celičkou stopáž a i tomu Clarkovi nakonec všechno žerete. Jen mě mrzelo, že se tvůrci tak často spoléhají na lekačky (ty jsou super, ale má to každej druhej horor). Druhý TO (2017) se nekoná ale fakt se není čeho bát. Pohodová adaptace. Btw: Church a Jude jsou super.
7/10
1 0
Prime srovnání s Hereditary? Beru, pro me to byl horor minuleho roku...
712435
1 -2
Ja jsem jako fanda Kingových knih zvedavej a samozřejmě opatrnej, protoze filmová historie mluvi hodne. Budu jen doufat, ze to Rimsey nevstrebal idealne (ale spis to tak nebude). Body nahoru za zmeny oproti predloze, temhle krokum vzdycky fandim uz jen za odvahu. Jinak s tema adaptecama nize asi souhlas, ale treba me bavila Gerald's Game dost. Ale ano, to šlo přímo na Netflix.
712433
0 0
Podľa Rimsyho hodnotenia podobných filmov teda len o chlp horšie ako Hereditary? Tak to bude fajn, teším sa. Recenzia výrazne nenavnadila, ale ani neodstrašila. A dobrých filmov podľa Kinga je tak strašne málo, že si tento určite nenechám ujsť.  Veď s výnimkou megahitu TO bol naposledy slušný King v kine v roku 2007 (1408, The Mist).
712429
2 0