Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Marvel ulovil Angelinu Jolie

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
09.04.2019 08:42:49
Už i Kumail Nanjiani?:o:+
712832
Už i Kumail Nanjiani?*:o**:+*
0 0
reagovat
05.04.2019 17:31:13
reaguje na: folkon2
Vitaj na MZ :D:+:D:+:D:+
Aspoň na niečo bola táto diskusia dobrá, prinútila ťa sa zaregistrovať.
Myslím že si budeme rozumieť ;)
712503
Vitaj na MZ *:D**:+**:D**:+**:D**:+* Aspoň na niečo bola táto diskusia dobrá, prinútila ťa sa zaregistrovať. Myslím že si budeme rozumieť *;)*
712495
0 0
reagovat
05.04.2019 16:26:02
Kvoli tejto diskusii som sa tu zaregistroval, i ked sem chodim roky rokuce....milujem komiksy a komiksove filmy uz minimalne 30 rokov. Takze
tak....

Najlepsi komiksovy zaporak je vo filme V for Vendetta...je to system, byrokracia. Dokonca aj Superman s nim prehral v
BvS, Watchmeni, Avengers, Hulk a vlastne asi kazdy ten superhrdina....a
na rozdiel od Jokera je realny, skutocny a je tu stale okolo nas...

Dakujem ak to pochopite
712495
Kvoli tejto diskusii som sa tu zaregistroval, i ked sem chodim roky rokuce....milujem komiksy a komiksove filmy uz minimalne 30 rokov. Takze tak.... Najlepsi komiksovy zaporak je vo filme V for Vendetta...je to system, byrokracia. Dokonca aj Superman s nim prehral v BvS, Watchmeni, Avengers, Hulk a vlastne asi kazdy ten superhrdina....a na rozdiel od Jokera je realny, skutocny a je tu stale okolo nas... Dakujem ak to pochopite
1 -3
reagují: FallenMaia
reagovat
29.03.2019 14:49:41
reaguje na: hroubek
Nepochybně má svoje přednosti (nejen fyzické), ale také se bez ní ve filmu obejdu.

Eternals všeobecně působí dost mimo, i ten komiks byl hůře stravitelný a měl jsem problém jej vnímat jako součást universa, na druhou stranu se na tom chvíli podílel Neil Gaiman a je to hodně vidět.

Za pár let to v MCU bude asi slušné Star-Wars když vytahují zrovna tohle .
711806
Nepochybně má svoje přednosti (nejen fyzické), ale také se bez ní ve filmu obejdu. Eternals všeobecně působí dost mimo, i ten komiks byl hůře stravitelný a měl jsem problém jej vnímat jako součást universa, na druhou stranu se na tom chvíli podílel Neil Gaiman a je to hodně vidět. Za pár let to v MCU bude asi slušné Star-Wars když vytahují zrovna tohle .
711764
2 -2
reagovat
29.03.2019 09:15:05
reaguje na: FallenMaia
Asi každý z nás má nejaký anti-pleasure film, ktorý vpodstate všetci unisono adorujú, akurát ty si pri ňom pripadáš ako keby si bol jediný vidomý medzi armádou slepcov.

Tu na MZ som napríklad ja v drvivej menšine pri hodnotení Boylovho Sunshine.
Väčšina tu tomu dáva 8-10 z 10. Na databázach to má 7,5.
A za mňa to je proste nehorázna pičovina, ktorej by som asi nedal viac ako 4/10. 
Sú filmy, ktoré ma síce nebavia, ale tú objektivnú kvalitu tam vidím (2001: Space Odyssey). 
Pri Sunshine nevidím nič, len ľahko nadpriemernú prvú polovicu a totálne retardovanú druhú polovicu. 

Taký je holt život, nemôžeme za to, ako nás niečo osloví. 
711785
Asi každý z nás má nejaký anti-pleasure film, ktorý vpodstate všetci unisono adorujú, akurát ty si pri ňom pripadáš ako keby si bol jediný vidomý medzi armádou slepcov. Tu na MZ som napríklad ja v drvivej menšine pri hodnotení Boylovho Sunshine. Väčšina tu tomu dáva 8-10 z 10. Na databázach to má 7,5. A za mňa to je proste nehorázna pičovina, ktorej by som asi nedal viac ako 4/10.  Sú filmy, ktoré ma síce nebavia, ale tú objektivnú kvalitu tam vidím (2001: Space Odyssey).  Pri Sunshine nevidím nič, len ľahko nadpriemernú prvú polovicu a totálne retardovanú druhú polovicu.  Taký je holt život, nemôžeme za to, ako nás niečo osloví. 
711723
3 -1
reagovat
28.03.2019 22:24:49
reaguje na: hroubek
Spis si rikam, kdy vlastne natocila vybornej film?
711766
Spis si rikam, kdy vlastne natocila vybornej film?
711764
1 -4
reagovat
28.03.2019 22:08:09
Jsem jediný komu přijde, že je Angelina v posledních letech hodně přeceňovaná. Poslední její dobrý filmy byly Výměna a Wanted a to je 11 let, pokud nebudu počítat dabing u Pandy.
711764
Jsem jediný komu přijde, že je Angelina v posledních letech hodně přeceňovaná. Poslední její dobrý filmy byly Výměna a Wanted a to je 11 let, pokud nebudu počítat dabing u Pandy.
5 -3
reagovat
28.03.2019 21:12:29
reaguje na: Peterpan
Karel tedka neni na drate, ale imho "az je pripadne zkazi"
711760
Karel tedka neni na drate, ale imho "az je pripadne zkazi"
711759
0 0
reagovat
28.03.2019 20:59:40
Co znamená "až Marvel pohřbí sólovku Black Widow, dvojky Black Panthera nebo Doctora Strange"?? Dakujem.
711759
Co znamená "až Marvel pohřbí sólovku Black Widow, dvojky Black Panthera nebo Doctora Strange"?? Dakujem.
0 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
28.03.2019 20:55:56
reaguje na: FallenMaia
TDK má geniálního anarchistu Jokera, zbylé dva filmy nemají nic, jen nabubřelého Nolana. A to stačí, Joker to celé zachraňuje a není jediný, spousta záporáků v poslední době zachraňuje podprůměrné comicsovky, ať už Killmonger BP nebo Orm Aquamana. Ale především je důležité, že zde zaznívají i takové názory, tu místní nesmyslnou auru nedotknutelnosti vystavěnou kolem tak přeceňovaných režisérů jako Nolan, Vaughn nebo Spielberg vážně nechápu :-
711758
TDK má geniálního anarchistu Jokera, zbylé dva filmy nemají nic, jen nabubřelého Nolana. A to stačí, Joker to celé zachraňuje a není jediný, spousta záporáků v poslední době zachraňuje podprůměrné comicsovky, ať už Killmonger BP nebo Orm Aquamana. Ale především je důležité, že zde zaznívají i takové názory, tu místní nesmyslnou auru nedotknutelnosti vystavěnou kolem tak přeceňovaných režisérů jako Nolan, Vaughn nebo Spielberg vážně nechápu *:-*
711662
0 -8
reagovat
28.03.2019 16:59:05
reaguje na: pepo
Nie, nie to si zle pochopil ja viem čo si napísal a nemyslel som to tak že si ma tak nazval, len som to tam nenapísal celé. :)
Ale ako som už povedal, beriem to. Vy to vidíte inak, ja inak ;)
711723
Nie, nie to si zle pochopil ja viem čo si napísal a nemyslel som to tak že si ma tak nazval, len som to tam nenapísal celé. *:)* Ale ako som už povedal, beriem to. Vy to vidíte inak, ja inak *;)*
711721
3 -1
reagují: dashiva
reagovat
28.03.2019 16:53:18
reaguje na: FallenMaia
Kokotov z honest trailers. Nevytahuj veci z kontextu, prosim;) a inak karlos to pochopil a suhlasim aj s jeho odpovedou
711721
Kokotov z honest trailers. Nevytahuj veci z kontextu, prosim*;)* a inak karlos to pochopil a suhlasim aj s jeho odpovedou
711710
0 -3
reagují: FallenMaia
reagovat
28.03.2019 16:41:58
reaguje na: KARLOS
OK, nechajme to tak, nemám energiu na takúto obsiahlu diskusiu.
Pre vás je Temný Rytier skvelý/úžasný/úchvatný pre mňa až tak nie, aspoň viete že aj niekto taký existuje :D:))
711717
OK, nechajme to tak, nemám energiu na takúto obsiahlu diskusiu. Pre vás je Temný Rytier skvelý/úžasný/úchvatný pre mňa až tak nie, aspoň viete že aj niekto taký existuje *:D**:))*
711713
2 -2
reagovat
28.03.2019 16:20:33
reaguje na: FallenMaia
Už jen krátce - NENÍ filmu, na kterém bych nebyl schopný najít negativum. To je asi tolik, co tím pepo myslel. A druhá věc je, že se ublíženě stavíš do pozice, že ti něco vnucujeme a přitom to nezatracuješ. Jenže diskuze je postavená na otázce: "Co jako na tom vidíte geniálního?" a když ti odpovíme, pořád dokola píšeš, jak to geniální není. Ano, my chápeme, že to pro tebe geniální film není. A aspoň já s tím umím žít velmi dobře. Především ale dokola uvádíš věci, které jsou buď velmi subjektivní (zhodnocení finále, uspokojivá satisfakce za přítomné chyby), nebo máš jinou interpretaci (Dent). S jedním, ani s druhým ti nepomůžu. Ale jestli ti jde o to, že si film nezaslouží být titulován jako geniální, pak je to diskuze v jiných mantinelech a přesvědčit mě o tom, že vážně geniální není bude chtít mnohem mnohem pádnější argumenty a víc energie. Protože doteď si mě nepřesvědčil, věci, co píšeš, mi přijdou jako hnidopišství, nebo prosté nepochopení tvůrčích záměrů ;). Osobně se tomu nebráním, pokud to bude v poklidných a neútočných hladinách.
Mimochodem slovem geniální VELMI šetřím, to jen pro informaci. A tunu menších, ale i větších výtek bych našel i u mých nejmilovanějších věcí, některé mají dokonce HODNĚ daleko do všeobecné glorifikaci a titulováním jako geniální. Zrovna TDK ale považuju za hodného tohoto označování a paradoxně to není můj nejoblíbenější Nolan a ještě víc paradoxně mám velmi velmi daleko k tomu, abych byl označený za nekritického obdivovatele 8).
711713
Už jen krátce - NENÍ filmu, na kterém bych nebyl schopný najít negativum. To je asi tolik, co tím pepo myslel. A druhá věc je, že se ublíženě stavíš do pozice, že ti něco vnucujeme a přitom to nezatracuješ. Jenže diskuze je postavená na otázce: "Co jako na tom vidíte geniálního?" a když ti odpovíme, pořád dokola píšeš, jak to geniální není. Ano, my chápeme, že to pro tebe geniální film není. A aspoň já s tím umím žít velmi dobře. Především ale dokola uvádíš věci, které jsou buď velmi subjektivní (zhodnocení finále, uspokojivá satisfakce za přítomné chyby), nebo máš jinou interpretaci (Dent). S jedním, ani s druhým ti nepomůžu. Ale jestli ti jde o to, že si film nezaslouží být titulován jako geniální, pak je to diskuze v jiných mantinelech a přesvědčit mě o tom, že vážně geniální není bude chtít mnohem mnohem pádnější argumenty a víc energie. Protože doteď si mě nepřesvědčil, věci, co píšeš, mi přijdou jako hnidopišství, nebo prosté nepochopení tvůrčích záměrů *;)*. Osobně se tomu nebráním, pokud to bude v poklidných a neútočných hladinách. Mimochodem slovem geniální VELMI šetřím, to jen pro informaci. A tunu menších, ale i větších výtek bych našel i u mých nejmilovanějších věcí, některé mají dokonce HODNĚ daleko do všeobecné glorifikaci a titulováním jako geniální. Zrovna TDK ale považuju za hodného tohoto označování a paradoxně to není můj nejoblíbenější Nolan a ještě víc paradoxně mám velmi velmi daleko k tomu, abych byl označený za nekritického obdivovatele *8)*.
711710
1 0
reagují: FallenMaia
reagovat
28.03.2019 15:54:58
reaguje na: pepo
Ano pre mňa to teda ten film mení, ako môžeš o niečom povedať že JE geniálne keď ti na tom niečo vadí? Keď ti tam niečo nesedí? Keď ti vadí ako sa chovajú postavy? A tu ja nehovorím teraz o nejakých nelogických prkotinách a pičovinách ako si sám povedal, ale o zásadných veciach, proste mi tam vadilo ako sa správal Dent, nepáčilo sa mi celé finále toho filmu, to ako Jokera jednoducho zahodili, celá akcia na konci, tie dve lode atď. a to že je to v každom filme nieje žiadne ospravedlnenie, o KAŽDOM filme sa nehovorí ako o geniálnom.
Skús sa na to pozrieť z môjho pohľadu, celý čas tu len hovorím že ten film je skvelý ale nieje až taký dobrý ako ho tu niektorí jedinci ospevujú. A ty sem prídeš a vytiahneš: Nelogické pičoviny sú v každom jednom filme, nič na tom nemení že ten film je ganiálny. Treba si film užívať a nekukať optikou kokotov. :D:))
Čítal si vôbec celú túto diskusiu?
711710
Ano pre mňa to teda ten film mení, ako môžeš o niečom povedať že JE geniálne keď ti na tom niečo vadí? Keď ti tam niečo nesedí? Keď ti vadí ako sa chovajú postavy? A tu ja nehovorím teraz o nejakých nelogických prkotinách a pičovinách ako si sám povedal, ale o zásadných veciach, proste mi tam vadilo ako sa správal Dent, nepáčilo sa mi celé finále toho filmu, to ako Jokera jednoducho zahodili, celá akcia na konci, tie dve lode atď. a to že je to v každom filme nieje žiadne ospravedlnenie, o KAŽDOM filme sa nehovorí ako o geniálnom. Skús sa na to pozrieť z môjho pohľadu, celý čas tu len hovorím že [b]ten film je skvelý ale nieje až taký dobrý ako ho tu niektorí jedinci ospevujú[/b]. A ty sem prídeš a vytiahneš: Nelogické pičoviny sú v každom jednom filme, nič na tom nemení že ten film je ganiálny. Treba si film užívať a nekukať optikou kokotov. *:D**:))* Čítal si vôbec celú túto diskusiu?
711706
2 -3
reagují: pepo, KARLOS
reagovat
28.03.2019 15:20:12
reaguje na: FallenMaia
Chapu, ze pro tebe top film delaji jine veci. Pro me je zaporak uplny zaklad. Samozrejme jsou jine komixove filmy, kde neni dobry zaporak, ale film je porad top. V tom by me ale nenapadl Logan ani Winter soldier, protoze fakt nevim, v cem ty filmy maji vynikat. Tam nejsou zadne emoce, napeti, ikonicke sceny, dialogy nebo hudba.

Na druhou stranu takovy THOR 3 nebo Strazci 1 jsou naprosto top, protoze vi, ze jsou komedie na hranici parodie a funguji skvele a vzpomenu si na X zabavnych scen. Nebo Iron Man 1 je skvelej a cela cesta Starka je super a sexy natocena. Kazdopadne za me takovehle filmy muzou byt treba 8/10, ale bez kvalitniho zaporaka to nikdy nedosahne na 9,10.

Pochopim, ze se nekomu Lex nelibi. Mne ale sedl 100 % do dnesni doby. Ti zli kravataci uz nesedi jen v byznysu, hlavne presli do TECH korporaci. Mluvim z vlastni zkusenosti. Takovych Lexu je hromada.
711708
Chapu, ze pro tebe top film delaji jine veci. Pro me je zaporak uplny zaklad. Samozrejme jsou jine komixove filmy, kde neni dobry zaporak, ale film je porad top. V tom by me ale nenapadl Logan ani Winter soldier, protoze fakt nevim, v cem ty filmy maji vynikat. Tam nejsou zadne emoce, napeti, ikonicke sceny, dialogy nebo hudba. Na druhou stranu takovy THOR 3 nebo Strazci 1 jsou naprosto top, protoze vi, ze jsou komedie na hranici parodie a funguji skvele a vzpomenu si na X zabavnych scen. Nebo Iron Man 1 je skvelej a cela cesta Starka je super a sexy natocena. Kazdopadne za me takovehle filmy muzou byt treba 8/10, ale bez kvalitniho zaporaka to nikdy nedosahne na 9,10. Pochopim, ze se nekomu Lex nelibi. Mne ale sedl 100 % do dnesni doby. Ti zli kravataci uz nesedi jen v byznysu, hlavne presli do TECH korporaci. Mluvim z vlastni zkusenosti. Takovych Lexu je hromada.
711702
1 -3
reagovat
28.03.2019 15:18:31
V TDK je hrozne vela logickych a filmarskych blbosti. Meni to nieco v tom, ze ten film JE genialny? Nie. Proste sa zase riesia picoviny. Podobne hovadiny su v kazdom (!!!!!!!) filme. Treba si tie filmy uzivat a nekukat ich optikou kokotov z honest trailers (co robi v poslednej dobe mrte ludi - vidz. BvS alebo Last Jedi)
711706
V TDK je hrozne vela logickych a filmarskych blbosti. Meni to nieco v tom, ze ten film JE genialny? Nie. Proste sa zase riesia picoviny. Podobne hovadiny su v kazdom (!!!!!!!) filme. Treba si tie filmy uzivat a nekukat ich optikou kokotov z honest trailers (co robi v poslednej dobe mrte ludi - vidz. BvS alebo Last Jedi)
9 -2
reagují: FallenMaia
reagovat
28.03.2019 15:05:22
reaguje na: KARLOS
Tak ja som ten prehraný boj myslel obrazne, jasné že to nieje boj ako taký ;):))

Ale OK, beriem tvoje vysvetlenie a akceptujem ho a som rád že si aspoň priznal že aj ten Temný Rytier má svoje chyby, len záleží ako k tomu kto pristúpi a ako ich vníma. Mne ten Dentov prerod prišiel až moc nasilu a pre mňa osobne jednoducho absolútne nelogický, ak by mne zabil Joker niekoho blízkeho a prišiel by som pri tom o polovicu tváre a do nemocnice za mnou príde ten kto mi to celé spôsobil, určite by som sa nezachoval tak ako on a nezačal tam vyvražďovať policajtov, vyšetrovateľov a kolegov, ale idem po vrahovi a už vôbec aby som pri tom používal nejakú mincu ktorá mi určí koho zastreliť a koho nie (aj keď sa mi zdá že to tam vlastne ani nedodržoval a hádzal tam viackrát). K tomu finále s Jokerom, no veď ja som myslel aj tú akciu v tej budove, tá mi prišla hrozne nudná a nezaujímavá, na tak ospevovaný film by som typoval niečo veľkolepejšie. A tie dve lode to celé len podkopali. Jedoducho celý ten koniec bol nezvládnutý z môjho pohľadu.

Ale ako vravím, ja Temného rytiera považujem za kvalitný film, hlavne teda vďaka Jokerovi, len mi jednoducho prídu niektoré tie výkriky fanúšikov ako prehnané. Zas tak úžasné a vynikajúce to proste podľa mňa nebolo. ;)
711704
Tak ja som ten prehraný boj myslel obrazne, jasné že to nieje boj ako taký *;)**:))* Ale OK, beriem tvoje vysvetlenie a akceptujem ho a som rád že si aspoň priznal že aj ten Temný Rytier má svoje chyby, len záleží ako k tomu kto pristúpi a ako ich vníma. Mne ten Dentov prerod prišiel až moc nasilu a pre mňa osobne jednoducho absolútne nelogický, ak by mne zabil Joker niekoho blízkeho a prišiel by som pri tom o polovicu tváre a do nemocnice za mnou príde ten kto mi to celé spôsobil, určite by som sa nezachoval tak ako on a nezačal tam vyvražďovať policajtov, vyšetrovateľov a kolegov, ale idem po vrahovi a už vôbec aby som pri tom používal nejakú mincu ktorá mi určí koho zastreliť a koho nie (aj keď sa mi zdá že to tam vlastne ani nedodržoval a hádzal tam viackrát). K tomu finále s Jokerom, no veď ja som myslel aj tú akciu v tej budove, tá mi prišla hrozne nudná a nezaujímavá, na tak ospevovaný film by som typoval niečo veľkolepejšie. A tie dve lode to celé len podkopali. Jedoducho celý ten koniec bol nezvládnutý z môjho pohľadu. Ale ako vravím, ja Temného rytiera považujem za kvalitný film, hlavne teda vďaka Jokerovi, len mi jednoducho prídu niektoré tie výkriky fanúšikov ako prehnané. Zas tak úžasné a vynikajúce to proste podľa mňa nebolo. *;)*
711701
1 -2
reagovat
28.03.2019 14:44:15
reaguje na: detective_charm
Ja tvrdím že: "Taký Winter Soldier alebo Logan je skoro na podobnej úrovni."
Toto presne som napísal.
A ty si na to reagoval:
"Srovnavat Temneho rytire s dvouhodinovym rvanim a nelogickou nudou jako je Logan a mluvicim pocitacem a nejnezajimavejsi postavou jako je Winter
soldier... kam to spejeme?"

A ak si pri slove dobrý záporák spomenieš na Lexa Luthora tak sa asi nemáme o čom baviť.
Zase to nemôžeš brať len z toho pohľadu aká bola jeho motivácia a jeho background, ale treba sa pozrieť na celkové vyznenie tej postavy, na to ako ho herec stvárnil (hrôza), na jeho uvažovanie a ďalšie veci. Lex nedosahuje ani zďaleka kvality DOBRÉHO záporáka a už vôbec nie Jokera.
U Zoda je to diskutabilné.

A odpoveď na tvoju otázku: "Vzpomenes si snad na zaporaka z Logana nebo Winter soldiera?"
Ja sa tu nebavím o záporákoch ale o filmoch ;)
Ale ak chceš odpoveď, tak napríklad vo Winter Soldierovy sa ani nedá celkom hovoriť o jednom záporákovi, pretože tam bola hlavným záporákom/nepriateľom vlastne organizácia Hydra.
Ale ako som povedal, skvelý film nerobí vždy len skvelý záporák.
711702
Ja tvrdím že: [i]"Taký Winter Soldier alebo Logan je skoro na podobnej úrovni." [/i] Toto presne som napísal. A ty si na to reagoval: [i]"Srovnavat Temneho rytire s dvouhodinovym rvanim a nelogickou nudou jako je Logan a mluvicim pocitacem a nejnezajimavejsi postavou jako je Winter soldier... kam to spejeme?"[/i] A ak si pri slove dobrý záporák spomenieš na Lexa Luthora tak sa asi nemáme o čom baviť. Zase to nemôžeš brať len z toho pohľadu aká bola jeho motivácia a jeho background, ale treba sa pozrieť na celkové vyznenie tej postavy, na to ako ho herec stvárnil (hrôza), na jeho uvažovanie a ďalšie veci. Lex nedosahuje ani zďaleka kvality DOBRÉHO záporáka a už vôbec nie Jokera. U Zoda je to diskutabilné. A odpoveď na tvoju otázku: "Vzpomenes si snad na zaporaka z Logana nebo Winter soldiera?" Ja sa tu nebavím o záporákoch ale o filmoch *;)* Ale ak chceš odpoveď, tak napríklad vo Winter Soldierovy sa ani nedá celkom hovoriť o jednom záporákovi, pretože tam bola hlavným záporákom/nepriateľom vlastne organizácia Hydra. Ale ako som povedal, skvelý film nerobí vždy len skvelý záporák.
711696
1 -1
reagují: detective_charm
reagovat
28.03.2019 14:42:03
reaguje na: FallenMaia
Nevím proč by to měl být předem prohraný boj, zvlášť, protože si v menšině.
Jednak tady ani nejde o žádný boj - ptal ses, proč to považujeme a s náma i všeobecné mínění, za nejlepší komiksovou adaptaci. A my ti ty důvody jen předkládáme. Že je neakceptuješ, nebo jim nerozumíš je druhá věc a podle mínusek jsem dost možná v menšině já, když řeknu, že je to tak naprosto v pořádku. Máš jiný vkus, jiné životní zkušenosti, jiné směřování oblasti zábavy.
Že si v menšině neznamená vůbec nic, možná až na několik mínusek, které nechápu a nikdy nepochopím. Pokud máš svou argumentaci správně podepřenou a slušně prezentovanou, nikdo ti na ni nemůže říct ani popel...
Ale ještě tedy k dotazům:
K logickému chování postav jsem se už vyjádřil, ale opět - to, že film obsahuje řadu logických lapsů a postav dělající logické noncency, nutně nemusí snižovat jeho umělecké, ale i všeobecné hodnoty. FIlmová realita je jen zkresleným odrazem erality reálné a byť se film snaží působit "realisticky", nemusí to automaticky znamenat, že musí podléhat striktním zákonům logiky jako takové. Jako ukazatel nejlíp funguje funkčnost vnitří logiky. U té TDK jasně stanovuje mantinely, že Batman nezabije a je to jeho jediné pravidlo, Joker se naopak ničím neřídí. Toho se film drží a protože jasně upřednostňuje vyprávění a charakterový vývoj, na koherenci přísné logiky prakticky nelpí. Je to filmem plně přinané a na rozdíl od jinými filmy používaných oslích můstků to nebije do očí (a proto v celkovém náhledu stěží zavazející), neb na nich nestojí samotný příběh a postavy.
S Dentem nesouhlasím - od začátku filmu byl kreslen jako zásadový pruďas, který se od opačné strany barikády dělil především milostným vztahem a ambicemi něčeho dosáhnout (v jeho případě očistit město). Jeho přerod nebyl způsoben rozmluvou s Jokerem, ale úmrtím Rachel. Joker si v tom rozhovoru pojistil jen to, že Dent nepůjde natvrdo proti němu, čímž se vyvarovali logického noncencu mnohem zásadnějšího - bylo by jen přirozené, že by Dent proti Jokerovi šel.
Nezajímavé finále je subjektivní zhodnocení. Já rozhovor s Batmanem a Jokerem považuju za naprostý vrchol filmu a spíš sem odzíval akční scénu před tímhle rozhovorem.
A to, že se Joker vytratil je dle mého umělecká licence - Joker v té chvíli vyhrál, naplnil veškerou svou funkci ve filmu. Že není doslovně ukázáno, jak ho zavírají do blázince mi příjde jak odvážné, tak chytré. Samotná děsivost Jokera tkví v tom, že jako postava vykreslovala čiré zlo a prvky, které by Jokera jako postavu mohly nějak omlouvat - minulost, ale i kýčovitý závěr "s odsouzením" by ten obraz Jokera jen ničily.
Dvě lodě hloupost je. Ale náladu mi to kazí minimálně. Ostatně jako slabší akce. Jako vždy jde o to, jestli ti drobné nedostatky překryjí dojem z celého filmu. Že ti je překryly zrovna tobě je smutné a nic s tím neudělám. Ale nic to nemění, že ta většina je úspěšně zvládá ignorovat ve prospěch tuny věcí, které nikde jinde než v TKD neuvidí...
711701
Nevím proč by to měl být předem prohraný boj, zvlášť, protože si v menšině. Jednak tady ani nejde o žádný boj - ptal ses, proč to považujeme a s náma i všeobecné mínění, za nejlepší komiksovou adaptaci. A my ti ty důvody jen předkládáme. Že je neakceptuješ, nebo jim nerozumíš je druhá věc a podle mínusek jsem dost možná v menšině já, když řeknu, že je to tak naprosto v pořádku. Máš jiný vkus, jiné životní zkušenosti, jiné směřování oblasti zábavy. Že si v menšině neznamená vůbec nic, možná až na několik mínusek, které nechápu a nikdy nepochopím. Pokud máš svou argumentaci správně podepřenou a slušně prezentovanou, nikdo ti na ni nemůže říct ani popel... Ale ještě tedy k dotazům: K logickému chování postav jsem se už vyjádřil, ale opět - to, že film obsahuje řadu logických lapsů a postav dělající logické noncency, nutně nemusí snižovat jeho umělecké, ale i všeobecné hodnoty. FIlmová realita je jen zkresleným odrazem erality reálné a byť se film snaží působit "realisticky", nemusí to automaticky znamenat, že musí podléhat striktním zákonům logiky jako takové. Jako ukazatel nejlíp funguje funkčnost vnitří logiky. U té TDK jasně stanovuje mantinely, že Batman nezabije a je to jeho jediné pravidlo, Joker se naopak ničím neřídí. Toho se film drží a protože jasně upřednostňuje vyprávění a charakterový vývoj, na koherenci přísné logiky prakticky nelpí. Je to filmem plně přinané a na rozdíl od jinými filmy používaných oslích můstků to nebije do očí (a proto v celkovém náhledu stěží zavazející), neb na nich nestojí samotný příběh a postavy. S Dentem nesouhlasím - od začátku filmu byl kreslen jako zásadový pruďas, který se od opačné strany barikády dělil především milostným vztahem a ambicemi něčeho dosáhnout (v jeho případě očistit město). Jeho přerod nebyl způsoben rozmluvou s Jokerem, ale úmrtím Rachel. Joker si v tom rozhovoru pojistil jen to, že Dent nepůjde natvrdo proti němu, čímž se vyvarovali logického noncencu mnohem zásadnějšího - bylo by jen přirozené, že by Dent proti Jokerovi šel. Nezajímavé finále je subjektivní zhodnocení. Já rozhovor s Batmanem a Jokerem považuju za naprostý vrchol filmu a spíš sem odzíval akční scénu před tímhle rozhovorem. A to, že se Joker vytratil je dle mého umělecká licence - Joker v té chvíli vyhrál, naplnil veškerou svou funkci ve filmu. Že není doslovně ukázáno, jak ho zavírají do blázince mi příjde jak odvážné, tak chytré. Samotná děsivost Jokera tkví v tom, že jako postava vykreslovala čiré zlo a prvky, které by Jokera jako postavu mohly nějak omlouvat - minulost, ale i kýčovitý závěr "s odsouzením" by ten obraz Jokera jen ničily. Dvě lodě hloupost je. Ale náladu mi to kazí minimálně. Ostatně jako slabší akce. Jako vždy jde o to, jestli ti drobné nedostatky překryjí dojem z celého filmu. Že ti je překryly zrovna tobě je smutné a nic s tím neudělám. Ale nic to nemění, že ta většina je úspěšně zvládá ignorovat ve prospěch tuny věcí, které nikde jinde než v TKD neuvidí...
711690
2 0
reagují: FallenMaia
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2019.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se