Užíváním této stránky souhlasíte s
všeobecnými podmínkami
.
Tato stránka používá
cookies
.
rozumím
PŘIHLÁSIT
|
REGISTROVAT
AKTUALITY
RECENZE
TRAILERY
MULTIMEDIA
DVD/BD
O MOVIEZONE
AKTUALITY
NOVINKY
TÉMATA
NA OBZORU
RECENZE
AKTUÁLNÍ RECENZE
KINOVÝHLED
VIM
TRAILERY
TRAILERY
OLDIES
MULTIMEDIA
GALERIE
VIDEO
MZ LIVE!
DVD/BD
BLU-RAY
NOVÁ DVD
O MOVIEZONE
TIRÁŽ
FAQ
STATISTIKY
KONTAKT
NOVINKY
TÉMATA
NA OBZORU
AKTUÁLNÍ RECENZE
KINOVÝHLED
VIM
TRAILERY
OLDIES
GALERIE
VIDEO
MZ LIVE!
BLU-RAY
NOVÁ DVD
TIRÁŽ
FAQ
STATISTIKY
KONTAKT
Diskuze k článku
Skleněný je pořád první, Nedotknutelní jsou trvalkou
příspěvky
1 - 1
Napsat
příspěvek
váš komentář
zrušit
zrušit
odeslat
GhostDog
04.02.2019 22:06:08
Nastal klid před bouří, čeká nás totiž pravděpodobně rekorní rok z pohledu návštěvnosti v kinech, takže tohle hlavouny mrzet nemusí
706640
Nastal klid před bouří, čeká nás totiž pravděpodobně rekorní rok z pohledu návštěvnosti v kinech, takže tohle hlavouny mrzet nemusí *8)*
0
0
reagovat
TOP Diskuze
71
TOP 11 nezapomenutelných filmů z roku 2003
48
DC představuje nové filmy. Vrátí se Superman i Batman
31
Shazam! Hněv bohů: Trailer 2
25
Někdo klepe na dveře: Recenze
20
Víkendový výplach #702 o X-Menech a Star Wars
15
Channing Tatum chystá nového Ducha
13
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
12
Kostlivec: Trailer
17
Sick: Recenze
10
Filmový Ghost of Tsushima se komplikuje
Komentáře
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
The Joker
O to by to bylo horsi, ne? Ze je tam drtiva vetsina subscribers tak zahackovana, ze i pres drobne poklesy dokazi tahat prijmy pres rust ceny predplatneho a priplatky. Ci-li tam absolutne zadny tlak na ne neni. Koneckoncu ted se vytahuje tweet Netflixu z par let zpatky, ktery rika "prava laska je kdyz se s nekym podelis o Netflix ucet". Ten odsun z "jsme na vasi strane" je dnes uz docela znacnej, no.
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
imf
I kdyby měli, tak to budou úspěšně krýt, protože od příštího kvartálu už počty předplatitelů nebudou reportovat, jen tržby/zisky a možná zisk na uživatele (ARPU). Řekl bych, že s mírným poklesem tak trochu počítají, ale pokud jim porostou zisky, tak to nikoho netrápí, protože tak jsou "pravidla" momentálně nastavená.
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
The Joker
Tak urcite to pusobi dojmem, ze nakonec jsi veznem sveho predplatneho, ale znova... Kecy jsou fajn, ale pokud to ten poskytovatel / vyrobce / whatever nepociti v penezich, tak neni duvod neco menit. Zas bych v tomhle byl realista... Dokud nebudou mit 3 kvartaly po sobe propad v US/EU/UK/AUS uzivatelich, tak se jen remca ale plati dal. :))
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
TedGeorge
Tak stačí se podívat, jak to ma konkurence. Neříkám, ze o tom taky neuvazujou, ale v naprosté většině tam takové vosery proste nejsou. Nejde ani tak o to, ze by to bylo dražší. Jde spis o to, jak je to těžkopádně. Uz vidim, jak to nekdo řeší, když odjede na par dni z baráku...
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
The Joker
Oni to prehodnoti jen pokud uzivatele zacnou fakt mizet, coz se tvrdi na vsech zakoutich internetu po kazde zmene pravidel, ceny nebo nepovedenem blockbusteru, ale jak si pak nikdy po tech slovech nenasleduji i ciny. Je to jak s inflaci nebo cimkoliv... Nema smysl se rozcilovat, kdyz to pak stejne zaplatis protoze "holt to tak dneska proste je". :)
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
RingMan
Měli by si přepracovat tarify a trochu to sjednotit. Nedává smysl nabízet sledování na více zařízeních najednou, když to má platit jen pro jednu domácnost.
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
BlackAngel
Snáď hej, prípadne som niekde čítal, že pridanie člena mimo domácnosť by malo stáť 2€ mesačne, to mi ešte príde ako fajn kompromis. A keď to nepôjde, budem si to predplácať (nakoľko všetky VOD služby si s bratom zdieľame) len podľa potreby ako píšu ľudia nižšie...
imf vs. Hollywood #4: Oscarový skandál, konec sdílení Netflixu, fotbalový marketing a kouzlo 4DX
majek32
Ak s tym netflix pride tak ma u mna darcek v podobe, ze sa na kazdomesacne predplatne s kamosom vykasleme. Prejdeme na objednanie na 1 mesiac okolo vianoc, kde napozeram vsetko co mam v must see liste za posledny rok. Myslim ze v tomto nebudeme sami, ale ako chcu tak budu mat
AKTUALITY
Novinky
Témata
Na obzoru
RECENZE
Aktuální recenze
Kinovýhled
VIM
TRAILERY
Trailery
Oldies
DVD/BD
Blu-ray
Nová DVD
O MOVIEZONE
Tiráž
FAQ
Statistiky
Kontakt
Všeobecné podmínky
© copyright 2000 - 2023.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje:
Stable.cz
Kontakty:
Technická podpora
|
Redakce
Registrace
Přezdívka
E-mail
Přečetl jsem si
všeobecné podmínky
a souhlasím.
Registrovat se
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
Komentovat a hodnotit filmy a trailery
Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
E-mail
Zaslat instrukce emailem
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
E-mail
Heslo
Zapomenuté heslo
Přihlásit se
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Přihlásit se
cont
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
Komentovat a hodnotit filmy a trailery
Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
Vytvářet filmové blogy
Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se