Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Do Česka dorazil Netflix

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Odpoveď za Samsung centra

Dobrý den, aplikace Netflix je aktuálně plánována pouze pro televizory řady J (rok 2015 a novější).

Takže pro starší TV utrum. Alespon oficiálně. Určitě to nějak půjde.
341628
Odpoveď za Samsung centra Dobrý den, aplikace Netflix je aktuálně plánována pouze pro televizory řady J (rok 2015 a novější). Takže pro starší TV utrum. Alespon oficiálně. Určitě to nějak půjde.
0 0
reagovat

krijo

Pokud by nabízeli služby typu české titulky, dostatek filmů a seriálů a občas něco exkluzivního, prosím. Ale takhle jsou pro naprostou většinu lidí celkem zbyteční. Nedokážu si třeba představit svoje rodiče, jak koukají na film v angličtině. A tak na tom je většina běžných pracujících. Angličtina je spíše běžná u mladší generace.
341627
Pokud by nabízeli služby typu české titulky, dostatek filmů a seriálů a občas něco exkluzivního, prosím. Ale takhle jsou pro naprostou většinu lidí celkem zbyteční. Nedokážu si třeba představit svoje rodiče, jak koukají na film v angličtině. A tak na tom je většina běžných pracujících. Angličtina je spíše běžná u mladší generace.
krijo
0 0
reagovat

KarelR

link
- Marvel's The Avengers
+ The Dark Knight Rises
- The Hunger Games
- Skyfall
- The Hobbit: An Unexpected Journey
- The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2
- The Amazing Spider-Man
- Brave
- Ted
+ Madagascar 3: Europe's Most Wanted
- Dr. Seuss' The Lorax
- Wreck-It Ralph
- Lincoln
- MIB 3
- Django Unchained
- Ice Age: Continental Drift
- Snow White and the Huntsman
- Les Miserables (2012)

link
- The Hunger Games: Catching Fire
- Iron Man 3
- Frozen
- Despicable Me 2
+ Man of Steel
+ Gravity
- Monsters University
- The Hobbit: The Desolation of Smaug
- Fast & Furious 6
Oz The Great and Powerful
+ Star Trek Into Darkness
- Thor: The Dark World
+ World War Z
- The Croods

Nesouvisí to s rokem, ale s distributory a s úžasným antikonkurenčním výhradním právem distribuovat to či ono na české/evropské půdě (imho). Faktický efekt je ale ten, že když si vezmu seznam hlavních filmů roku tak je na netflixu nenajdu = je pro mě zbytečný.
341625
http://www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2012&p=.htm - Marvel's The Avengers + The Dark Knight Rises - The Hunger Games - Skyfall - The Hobbit: An Unexpected Journey - The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 - The Amazing Spider-Man - Brave - Ted + Madagascar 3: Europe's Most Wanted - Dr. Seuss' The Lorax - Wreck-It Ralph - Lincoln - MIB 3 - Django Unchained - Ice Age: Continental Drift - Snow White and the Huntsman - Les Miserables (2012) http://www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2013&p=.htm - The Hunger Games: Catching Fire - Iron Man 3 - Frozen - Despicable Me 2 + Man of Steel + Gravity - Monsters University - The Hobbit: The Desolation of Smaug - Fast & Furious 6 Oz The Great and Powerful + Star Trek Into Darkness - Thor: The Dark World + World War Z - The Croods Nesouvisí to s rokem, ale s distributory a s úžasným antikonkurenčním výhradním právem distribuovat to či ono na české/evropské půdě (imho). Faktický efekt je ale ten, že když si vezmu seznam hlavních filmů roku tak je na netflixu nenajdu = je pro mě zbytečný.
KarelR
0 0
reagovat
Robur

mas pravdu samozrejme. Otazne je dokedy to bude legalne (napr. na Slovensku maju na to teoreticky paky).
Ale iste si neocakaval, ze vsetci co doteraz stahovali, tak teraz presedlaju na netflix. To je take nase specifikum trhu.
Budme radi, ze som nieco take konecne prislo, teraz nas oni budu musiet vychovat:)

off topic: to s tou legalnostou ma strasne vytaca na ceskych diskusiach:) nie aby boli ticho ako vos pod chrastou. Take to vystatovanie a nadradenost, Mistri sveta:)
341624
Robur mas pravdu samozrejme. Otazne je dokedy to bude legalne (napr. na Slovensku maju na to teoreticky paky). Ale iste si neocakaval, ze vsetci co doteraz stahovali, tak teraz presedlaju na netflix. To je take nase specifikum trhu. Budme radi, ze som nieco take konecne prislo, teraz nas oni budu musiet vychovat:) off topic: to s tou legalnostou ma strasne vytaca na ceskych diskusiach:) nie aby boli ticho ako vos pod chrastou. Take to vystatovanie a nadradenost, Mistri sveta:)
0 0
reagovat

krijo

Jenže v zemi, kde stahování filmů není nelegální, se podle mě moc nechytnou, pokud se nezmění zákon o pirátství :D
341619
Jenže v zemi, kde stahování filmů není nelegální, se podle mě moc nechytnou, pokud se nezmění zákon o [link="https://www.youtube.com/watch?v=uf3c4Aqpqiw"]pirátství[/link] *:D*
krijo
0 0
reagovat
Robur

No zrejme preto, ze ich nase stanice hraju, tak nie su v katalogu;)

Ale jasne, kazdy mal ine ocakavania. Ja som nemal ziadne, anglictina mi nevadi, ale aj tak si to v sucasnom stave nepredplatim. Pockam, kym sa to utrepe. Rodicom Netflix tiez odporucit nemozem.

Na druhej strane porovnajme to, s tym co na nasom trhu oficialne je.

Cela ta agenturna sprava je nespravne interpretovana ci uz mediami a rozhodne teda diskutermi:)
341616
Robur No zrejme preto, ze ich nase stanice hraju, tak nie su v katalogu;) Ale jasne, kazdy mal ine ocakavania. Ja som nemal ziadne, anglictina mi nevadi, ale aj tak si to v sucasnom stave nepredplatim. Pockam, kym sa to utrepe. Rodicom Netflix tiez odporucit nemozem. Na druhej strane porovnajme to, s tym co na nasom trhu oficialne je. Cela ta agenturna sprava je nespravne interpretovana ci uz mediami a rozhodne teda diskutermi:)
0 0
reagovat

Dabing je bohužel důležitý

pravidelně platit za VOD službu se mi vyplatí, jen pokud na ni můžou koukat i děti, a ty na původní znění prostě koukat nebudou. Pravidelně koukám na link jestli se náhodou nechystají expandovat po evropě, protože TO je přesně to, za co bych ty peníze dal
341615
pravidelně platit za VOD službu se mi vyplatí, jen pokud na ni můžou koukat i děti, a ty na původní znění prostě koukat nebudou. Pravidelně koukám na https://www.kividoo.de/ jestli se náhodou nechystají expandovat po evropě, protože TO je přesně to, za co bych ty peníze dal
Dabing je bohužel důležitý
0 0
reagovat

krijo

Jasně, není to pro ně fail, pro naše mobilní operátory taky není fail nabízet služby několikanásobně dráž než v zemích, kde jsou výrazně větší mzdy. Já mluvím o tom, že je to fail z mého pohledu, ne z pohledu Netflixu. A filmy z roku 2014 by už mít mohli, ty vysílají i naše TV stanice.
341614
Jasně, není to pro ně fail, pro naše mobilní operátory taky není fail nabízet služby několikanásobně dráž než v zemích, kde jsou výrazně větší mzdy. Já mluvím o tom, že je to fail z mého pohledu, ne z pohledu Netflixu. A filmy z roku 2014 by už mít mohli, ty vysílají i naše TV stanice.
krijo
0 0
reagovat
Nie je to fail pre nich.

Oni to iba zapli. Vyriesili niekolko pravnych problemov a vstupili na 130 trhov (kazdy z nich specificky).

Zabezpecit prava na titulky a dabing bude dost tazke v nasich pomeroch.

Predpokladam, ze ziadna marketingova kampan zatial nebude, toto bolo cisto vyhlasenie pre akcionarov.

A kto ocakaval filmy z 2015? to je naozaj usmevne:)

341613
Nie je to fail pre nich. Oni to iba zapli. Vyriesili niekolko pravnych problemov a vstupili na 130 trhov (kazdy z nich specificky). Zabezpecit prava na titulky a dabing bude dost tazke v nasich pomeroch. Predpokladam, ze ziadna marketingova kampan zatial nebude, toto bolo cisto vyhlasenie pre akcionarov. A kto ocakaval filmy z 2015? to je naozaj usmevne:)
0 0
reagovat
V slovenskom je HoC?

Tiez to beriem ako fail. Ale predpokladam, ze jednorazovo presne o mesiac celkom slusne zarobia. Z tych 130 krajin sa najde zopar milionov ludi, ktori prehliadnu email, alebo im skonci v spame, ze by sa mali odhlasit z trialu8)
341606
V slovenskom je HoC? Tiez to beriem ako fail. Ale predpokladam, ze jednorazovo presne o mesiac celkom slusne zarobia. Z tych 130 krajin sa najde zopar milionov ludi, ktori prehliadnu email, alebo im skonci v spame, ze by sa mali odhlasit z trialu*8)*
0 0
reagovat

do_Od

Jenže první dojem udělá dost a pustit na trh poloprodukt je profesionální fail. Netflix se chová jak banda amatérů a hřeší na to, že časem až zlepší služby si je stejně lidi předplatí. Mě takový přístup vadí.
341604
Jenže první dojem udělá dost a pustit na trh poloprodukt je profesionální fail. Netflix se chová jak banda amatérů a hřeší na to, že časem až zlepší služby si je stejně lidi předplatí. Mě takový přístup vadí.
do_Od
0 0
reagovat
Gonzi: Už tu padlo, že jsou tam nejnovější filmy z roku 2013, ale je fajn, žes to takhle vypsal :D

KARLOS: Jejich katalog je tam komplet s výjimkou House of Cards, ne? A na to snad prodali jenom práva na první sérii, takže až to ČT dovyslílá, teoreticky se to tam hned objeví. Ale je teda jenom megaspekulace.
341603
Gonzi: Už tu padlo, že jsou tam nejnovější filmy z roku 2013, ale je fajn, žes to takhle vypsal *:D* KARLOS: Jejich katalog je tam komplet s výjimkou House of Cards, ne? A na to snad prodali jenom práva na první sérii, takže až to ČT dovyslílá, teoreticky se to tam hned objeví. Ale je teda jenom megaspekulace.
0 0
reagovat
Možnost platit vlastní měnou na internetu, ta přeci je z každého českého účtu, že se to převede nikoho zajímat nemusí.

krijo
Pokud Netflix expanduje do hromady zemí, očekával bych, že v každé z nich minimálně zřídí kancelář, kde mu pár lidí připraví půdu. To co předvedli je fail a je jedno, jestli si stěžují idnesáci nebo MZáci. České rozhraní připraví každý student a většina filmů má minimálně cz titulky, které mohli odkoupit. O kvalitě obrazu se nemá smysl bavit.
341602
Možnost platit vlastní měnou na internetu, ta přeci je z každého českého účtu, že se to převede nikoho zajímat nemusí. [b]krijo[/b] Pokud Netflix expanduje do hromady zemí, očekával bych, že v každé z nich minimálně zřídí kancelář, kde mu pár lidí připraví půdu. To co předvedli je fail a je jedno, jestli si stěžují idnesáci nebo MZáci. České rozhraní připraví každý student a většina filmů má minimálně cz titulky, které mohli odkoupit. O kvalitě obrazu se nemá smysl bavit.
0 0
reagovat
Možnost platit vlastní měnou... tak to už je moc. Platí se snad na Steamu v českých korunách? Spotify? Desítce dalších zahraničních společností? Kdyby to bylo v dollarech, tak to možná ještě pochopím, ale eura? To mi fakt hlava nebere.

K filmům, snad nikdo nečekal, že tam najde dva měsíce starého Bonda. Jsou tam Beasts of No Nation a tím ten výběr aktuálních filmů končí, protože co tak chápu, o tomhle Netflix zatím není ani v US. Soustředí se to jinam, což mě přivádí k seriálové nabídce, která je imho je dostatečně široká, tak aby se ty peníze daly obhájit. Vedle samozřejmé Netflix produkce tam je třeba i Breaking Bad, Weeds, Dexter .. když to porovnám s tím, co dávají v televizi, kde si ještě navíc nemůžu vybrat a vlastně osobně preferuji originální znění, tak je to pro mě rozhodně mnohem větší přínos, než kdybych čekal další rok na launch s českou lokalizací (kterou k ničemu nepotřebuji) a právy na nové filmy (z nichž ty které mě zajímaly, jsem už stejně všechny viděl v kině alespoň jednou).

Jak říká krijo, teď se to teprve začne dostávat lidem do povědomí, ta pro některé nezbytná česká lokalizace (web, možná titulky) dozajista přijde, nabídka se neustále obměňuje a na tyhle vaše soudy jako obvykle příliš brzy.

Nadhled. To mi tady občas fakt chybí.
341600
Možnost platit vlastní měnou... tak to už je moc. Platí se snad na Steamu v českých korunách? Spotify? Desítce dalších zahraničních společností? Kdyby to bylo v dollarech, tak to možná ještě pochopím, ale eura? To mi fakt hlava nebere. K filmům, snad nikdo nečekal, že tam najde dva měsíce starého Bonda. Jsou tam Beasts of No Nation a tím ten výběr aktuálních filmů končí, protože co tak chápu, o tomhle Netflix zatím není ani v US. Soustředí se to jinam, což mě přivádí k seriálové nabídce, která je imho je dostatečně široká, tak aby se ty peníze daly obhájit. Vedle samozřejmé Netflix produkce tam je třeba i Breaking Bad, Weeds, Dexter .. když to porovnám s tím, co dávají v televizi, kde si ještě navíc nemůžu vybrat a vlastně osobně preferuji originální znění, tak je to pro mě rozhodně mnohem větší přínos, než kdybych čekal další rok na launch s českou lokalizací (kterou k ničemu nepotřebuji) a právy na nové filmy (z nichž ty které mě zajímaly, jsem už stejně všechny viděl v kině alespoň jednou). Jak říká krijo, teď se to teprve začne dostávat lidem do povědomí, ta pro některé nezbytná česká lokalizace (web, možná titulky) dozajista přijde, nabídka se neustále obměňuje a na tyhle vaše soudy jako obvykle příliš brzy. Nadhled. To mi tady občas fakt chybí.
0 0
reagovat
Proč je tak důležitý moct platit ve vlastní měně, když je to všechno virtuální? To se tak bojíte výkyvů kurzu?
341598
Proč je tak důležitý moct platit ve vlastní měně, když je to všechno virtuální? To se tak bojíte výkyvů kurzu?
0 0
reagovat
sme rozmaznani torrentami atd.
Rozhodnutie Netflixu je pochopitelne, pre nich je jednoduchsie teraz nastupit do co najviac krajin.

Ani v Rakusku nebola startovacia ponuka velmi lakava, treba pockat.
Som sam zvedavy, ako budu zbierat prava, ktore predtym popredavali (zaujimave by bolo vediet ci im to prinieslo viac penazi, ako keby sa im to teraz postupne zaplatilo cez predplatne)

Netflix chcel na trh hlavne priniest user experience, bohuzial na dalsie treba pockat.
341597
sme rozmaznani torrentami atd. Rozhodnutie Netflixu je pochopitelne, pre nich je jednoduchsie teraz nastupit do co najviac krajin. Ani v Rakusku nebola startovacia ponuka velmi lakava, treba pockat. Som sam zvedavy, ako budu zbierat prava, ktore predtym popredavali (zaujimave by bolo vediet ci im to prinieslo viac penazi, ako keby sa im to teraz postupne zaplatilo cez predplatne) Netflix chcel na trh hlavne priniest user experience, bohuzial na dalsie treba pockat.
0 0
reagovat
Hasta: Není to budoucnost, ale současnost. Velmi pravděpodobně se to samozřejmě zlepší. S tou platbou máš ale svatou pravdu.

Krijo: Nikdo tady nepláče, jen pragmaticky rozebírá situaci. A osobně sem minimálně očekával komplet vlastní katalog a silné zasoupení majors s obstojnou nabídkou. Takhle je to přesně ta situace, kterou nikdo moc nechtěl a nemluvím o pochopitelné prozatimní absenci lokalizace.

speedy.mail: Dík za info. Přesně kvůli těmto informacím se do okamžité registrace nehrnu.
341596
Hasta: Není to budoucnost, ale současnost. Velmi pravděpodobně se to samozřejmě zlepší. S tou platbou máš ale svatou pravdu. Krijo: Nikdo tady nepláče, jen pragmaticky rozebírá situaci. A osobně sem minimálně očekával komplet vlastní katalog a silné zasoupení majors s obstojnou nabídkou. Takhle je to přesně ta situace, kterou nikdo moc nechtěl a nemluvím o pochopitelné prozatimní absenci lokalizace. speedy.mail: Dík za info. Přesně kvůli těmto informacím se do okamžité registrace nehrnu.
0 0
reagovat

fail

+ znamená, že na netflixu film je, - že ne. A zdůrazňuju že nejde o ten či onen film který bych chtěl vidět, ale o pohled typu: "Nestihl jsem to v kině, je to na netflixu?". Koupit si to konkrétní měsíc, kdy budu chtít koukat na daredevila možná zvážím, ale jinak to hraničí s nepoužitelností.

top filmy pro 2015 www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2015&p=.htm
- star wars (všechny)
- jurassic world/park
- avengers 1,2
- inside out
- furious 7 (a další)
- minions, despicable me
- hunger games
- martian
- cinderella
- spectre
- rogue nation
+ MI 1,2,3,4
- pitch perfect
- ant-man (also ironman, so I guess whole marvel)
- mad max
- spy
- the man from u.n.c.l.e.

fuck it, jdu na 2014 www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2015&p=.htm
- American Sniper
- The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
- Guardians of the Galaxy
- Captain America: The Winter Soldier
- The LEGO Movie
- The Hobbit: The Battle of the Five Armies
+ LOTR
- Transformers: Age of Extinction
+ Transformers 1,2,3
- Maleficent
- X-Men: Days of Future Past
- Big Hero 6
- Dawn of the Planet of the Apes
- The Amazing Spider-Man 2
- Godzilla (2014)
- Godzilla (1998)
- 22 Jump Street
- Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)
- Interstellar
- How to Train Your Dragon 2
+ How to Train Your Dragon 1
- Gone Girl
- equalizer
- Edge of Tomorrow
341595
+ znamená, že na netflixu film je, - že ne. A zdůrazňuju že nejde o ten či onen film který bych chtěl vidět, ale o pohled typu: "Nestihl jsem to v kině, je to na netflixu?". Koupit si to konkrétní měsíc, kdy budu chtít koukat na daredevila možná zvážím, ale jinak to hraničí s nepoužitelností. top filmy pro 2015 www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2015&p=.htm - star wars (všechny) - jurassic world/park - avengers 1,2 - inside out - furious 7 (a další) - minions, despicable me - hunger games - martian - cinderella - spectre - rogue nation + MI 1,2,3,4 - pitch perfect - ant-man (also ironman, so I guess whole marvel) - mad max - spy - the man from u.n.c.l.e. fuck it, jdu na 2014 www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2015&p=.htm - American Sniper - The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 - Guardians of the Galaxy - Captain America: The Winter Soldier - The LEGO Movie - The Hobbit: The Battle of the Five Armies + LOTR - Transformers: Age of Extinction + Transformers 1,2,3 - Maleficent - X-Men: Days of Future Past - Big Hero 6 - Dawn of the Planet of the Apes - The Amazing Spider-Man 2 - Godzilla (2014) - Godzilla (1998) - 22 Jump Street - Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) - Interstellar - How to Train Your Dragon 2 + How to Train Your Dragon 1 - Gone Girl - equalizer - Edge of Tomorrow
fail
0 0
reagovat
Ach jaj.

Tolko ste na to cakali a teraz sa tu vyplackavat, nie je tam toto, nie je tam tamto:))

Spristupnene je to v 130 krajinach naraz, tak je asi pochopitelne, ze tam nie su titulky, dabing, rovnaka ponuka. Treba pockat kym sa to utrase, autorske prava su komplikovane.

Rodicia by si tam nic nepozreli, ale tak mladi ludia by to snad mohli zvladnut.

Taketo vyplakavanie som cakal na idnes, ale nie tu...
341593
Ach jaj. Tolko ste na to cakali a teraz sa tu vyplackavat, nie je tam toto, nie je tam tamto:)) Spristupnene je to v 130 krajinach naraz, tak je asi pochopitelne, ze tam nie su titulky, dabing, rovnaka ponuka. Treba pockat kym sa to utrase, autorske prava su komplikovane. Rodicia by si tam nic nepozreli, ale tak mladi ludia by to snad mohli zvladnut. Taketo vyplakavanie som cakal na idnes, ale nie tu...
0 0
reagovat
Takže budoucnost bez CZ podpory v mizerné kvalitě s nic moc obsahem jo? Btw když už se naserou do nějakého státu, tak by snad lidi v tom státě měli mít možnost platit vlastní měnou, ne.
341592
Takže budoucnost bez CZ podpory v mizerné kvalitě s nic moc obsahem jo? Btw když už se naserou do nějakého státu, tak by snad lidi v tom státě měli mít možnost platit vlastní měnou, ne.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se