



|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
|
reagovat
|
Mně je fuk jak byl Kylo zraněnej a že měla Rey takové odhodlání, že jí nakonec nedělalo problém skočit salto se zapnutým mečem aniž by si ufikla nohy - ta scéna byl jediný souboj světelných mečů ve filmu - takovou scénu jsem vidět nechtěl....taková scéna mě vůbec nezajímá. Kdyby to bylo zakomponované do jiných kulervoucích scén, nebo k tomu směřovalo něco, co bys s nima prožíval, tak proč ne - ale tohle byl vrchol filmu. Ani emočně to nefungovalo - scéna která tomu předcházela, byl snad nejubožejší filmový fail, něco ve stylu kdy v Harry potterovi pochcípá hromada důležitých postav mimo scénu strašně zabitý - scénáristicky slabý|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
Chybí mi tam prostě ta filmovost - to kvůli čemu chodím do kina, ty highlighty - a na rozdíl od imfa se nespokojím jen s tím, že to Abrams "neposral" - protože to v důsledku znamená, že ten film je impotentní a velice brzy na něj asi zapomenu. I kdyby se mi stokrát nelíbila Budoucí minulost od Singera, daleko radši si teď pustím úvodní útok sentinelů, než cokoli z nových Hvězdných válek - tak rychle se tam stříhá, že mě nenapadá jediná scéna, co bych si opravdu užil.|
reagovat
|
Ale aby tady v něčem vynikl, musela by k tomu být správná scéna. Něco jako Duel of fates. Však taky když mu jen trochu dali prostor, tak vynikl. když si Rey poprvé přivolala meč tak to vyždímal na maximum. A jestli pořád nevíš jak to myslím, dám paralelu s Pánem prstenů a Hobbitem - jako taky se Shore snažil.....ale nebylo moc k čemu skládat. Nebylo v čem vynikat. Tady je to to samý. Není moc na čem se rozvíjet...|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|