Diskuze k článku Bitevní loď: Recenze

crimson_moon

ten drifting je samozřejmě naprosto bezkonkurenční :-)))
239427
a ted tu o karkulce ano prosím ? :-) crimson_moon ten drifting je samozřejmě naprosto bezkonkurenční :-)))
fr3eak
0 0
Battleship krásně ukazuje jak je Michael Bay naprosto zbytečnej režisér, protože tento film si v podstatě s celou jeho infantilní Transformeří trilogií vytírá prdel. A přitom se tam neobjevuje chcaní na lidi, trapnej humor (jasně je tam, ale není vyhnanej tak do extrému) a další zbytečnej balast. I ta "romantická" část je tu udělána tak že vám tam tu umělou krávu pořád necpou do každého záběru. Stačí stejnej rozpočet jako má Míša a dnešní děti zjistí že ho vůbec nepotřebují. Pro mě v obloasti výplachové zábavy jeden z nejlepších letošních filmů.
239426
1 0
jsem rad, ze se tu objevilo vice lidi, kteri dokazi ocenit balls-to-the-wall akcnak za jeho zanrove kvality a neresit jak stupidni je drifting s bitevni lodi pomoci kotvy... :+
239419
jsem rad, ze se tu objevilo vice lidi, kteri dokazi ocenit balls-to-the-wall akcnak za jeho zanrove kvality a neresit jak stupidni je drifting s bitevni lodi pomoci kotvy... *:+*
1 0
Druhé pozretie ešte lepšie, guilty za 8/10...
239418
1 0
Bitevní loď mě bavila i napodruhý v klidu domova na malý obrazovce. Guilty pleasure jak vyšitý.
239417
0 0
Bavil mě snad jen konec (rozuměj finále) a to jsem k filmu přistupoval jako k akčnímu výplachu plnému šíleností. Ale moc té akce jsem opravdu nedostal nebo spíše byla velmi jednotvárná a skoro bez nápadu. Driftování boží, veteráni bráni se správnou nadsázkou, vlastně celá pasáž s Thunderstruck v pozadí je velmi dobrá. Jenže to je tak všechno. Čekal jsem od Berga o dost víc, snad jeho první film, u kterého jsem se vyloženě nudil. Když si vzpomenu na výborný Rundown... Přitom potenciál tady byl. 5/10.
239415
0 0
Thunderstruck.

link
239410
0 0
tak potitulkovou scenu jsem v kině neviděl takže pro mě byla příjemným překvapením , ale pořád je to pohodová oddychovka hlavně pak když začne hrát thunderstick od AC/DC
těch 8* jsem dal hned po té co jsem film viděl v kině teď s odstupem už to je spíše 7 :-)
239407
tak potitulkovou scenu jsem v kině neviděl takže pro mě byla příjemným překvapením , ale pořád je to pohodová oddychovka hlavně pak když začne hrát thunderstick od AC/DC těch 8* jsem dal hned po té co jsem film viděl v kině teď s odstupem už to je spíše 7 :-)
0 0
Jak tu bylo napsáno, skvělý film pro ukázku domácího kina, ale nejenom to. U filmů tohoto typu neřeším co je nebo není reálné. Samozřejmě otočka válečné lodi přes kotvu je šílenost, ale proč ne v takovém to filmu?! Je snad něco reálného na Transformers? Tyhle filmy jsou prostě skvělá zábava, oddech a pokud máte velkou TV s nabušeným domácím kinem, je to fajn koukání.

A nevím jak vy, ale si užívám každý film, kde mě zvukové efekty pěkně masírují a popravdě, kdy nebylo sousedů, nastavil bych hlasitost někam jinam a nechal se "tlakovou vlnou odfouknout" :-D
239406
Jak tu bylo napsáno, skvělý film pro ukázku domácího kina, ale nejenom to. U filmů tohoto typu neřeším co je nebo není reálné. Samozřejmě otočka válečné lodi přes kotvu je šílenost, ale proč ne v takovém to filmu?! Je snad něco reálného na Transformers? Tyhle filmy jsou prostě skvělá zábava, oddech a pokud máte velkou TV s nabušeným domácím kinem, je to fajn koukání. A nevím jak vy, ale si užívám každý film, kde mě zvukové efekty pěkně masírují a popravdě, kdy nebylo sousedů, nastavil bych hlasitost někam jinam a nechal se "tlakovou vlnou odfouknout" :-D
0 0
tak cakal by som trosku viac kriticky pohlad od filmoveho servera a jeho navstevnikov
pre mna malicko lepsie ako 3. transformers(co nie je, ale dovod na radost)
chybalo mi vsak vo filme nieco co by ho drzalo pokope po celu stopaz, nejaka kostra
akcia po transformeroch neohurila proste standard, bolo by divne ak by za tie prachy ani ten priemer nebol
ano, je to totalny vyplachovaci letny blockbuster, ale chcem tam vela ak ziadam aj od blockbusterov trochu kvality, inteligencie a lepsi scenar
ja si mozog vyplachovat podpriemernostami a srackami nepotrebujem
takze pre mna tak 4.5

keby mal niekto potrebu byt nevrly dopredu vravim, ze respektujem kazdeho hodnotenie, to ale neznamena, ze s nim musim suhlasit :-)

p.s. lod s gerontmi radsej ani nekomentujem
p.s. potitulkova scena skoro ako spinoff super 8 v britanii :D, alebo vystrihnuty material zo super 8
239299
tak cakal by som trosku viac kriticky pohlad od filmoveho servera a jeho navstevnikov pre mna malicko lepsie ako 3. transformers(co nie je, ale dovod na radost) chybalo mi vsak vo filme nieco co by ho drzalo pokope po celu stopaz, nejaka kostra akcia po transformeroch neohurila proste standard, bolo by divne ak by za tie prachy ani ten priemer nebol ano, je to totalny vyplachovaci letny blockbuster, ale chcem tam vela ak ziadam aj od blockbusterov trochu kvality, inteligencie a lepsi scenar ja si mozog vyplachovat podpriemernostami a srackami nepotrebujem takze pre mna tak 4.5 keby mal niekto potrebu byt nevrly dopredu vravim, ze respektujem kazdeho hodnotenie, to ale neznamena, ze s nim musim suhlasit :-) p.s. lod s gerontmi radsej ani nekomentujem p.s. potitulkova scena skoro ako spinoff super 8 v britanii *:D*, alebo vystrihnuty material zo super 8
0 0

battleship

no teda cakal som viac akcie. ked uz tam boli na zaciatku desitky lodi, cakal som nejaku epicku bitku na mori.

Ked film berem ako akcnu komediu pripadne parodiu tak je to skvely film. Ale ked to mam prirovnat k podobnym filmom ako den nezavislosti tak je to scenaristicky velmi zly film. Vela nelogickych veci a nedotiahnutych - to ze nasli jedneho ETiho na more (lod havarvala v cine ci kde jakto ze si ET plaval v bezvedomi na havai) a potom prisli po neho kolegovia a nikoho pri tom nezabili. A zrazu dalsi ET pobehuje po lodi a zabija secko zaradom a snazi sa s reaktorom lode urobit bohvieco, kapotam ma po prebrati toho ETiho nejake vidiny bohvie coho, nelogicke padanie lode v atmosfere a na cisnke mesto, nelogicka vec v tom ze vobec ta 5ta lod naburala do sondy - to akoze ho nevideli? :D, nehovoriac tyson vs ET boxersky duel, strilajuca rihanna z rotacaku na mimozemsku lod rozmerov mrakodrapu - akoze to chcela zastrelit?, drifting bojovej lode na vode ako WTF :D, nehovoriac o geriatria comando :D, ze lod bola ako muzeum - ale samozrejme mala plnu vyzbroj zo strelami a motory po 10tich rokoch nastartovali na jeden sup, nehovoriac o tom ze 20 ludi nema sancu spojazdnit taku lod ked na takej lodi sluzi cez 2000 ludi a mohol by som pokracovat dalej :D
239177
no teda cakal som viac akcie. ked uz tam boli na zaciatku desitky lodi, cakal som nejaku epicku bitku na mori. Ked film berem ako akcnu komediu pripadne parodiu tak je to skvely film. Ale ked to mam prirovnat k podobnym filmom ako den nezavislosti tak je to scenaristicky velmi zly film. Vela nelogickych veci a nedotiahnutych - to ze nasli jedneho ETiho na more (lod havarvala v cine ci kde jakto ze si ET plaval v bezvedomi na havai) a potom prisli po neho kolegovia a nikoho pri tom nezabili. A zrazu dalsi ET pobehuje po lodi a zabija secko zaradom a snazi sa s reaktorom lode urobit bohvieco, kapotam ma po prebrati toho ETiho nejake vidiny bohvie coho, nelogicke padanie lode v atmosfere a na cisnke mesto, nelogicka vec v tom ze vobec ta 5ta lod naburala do sondy - to akoze ho nevideli? :D, nehovoriac tyson vs ET boxersky duel, strilajuca rihanna z rotacaku na mimozemsku lod rozmerov mrakodrapu - akoze to chcela zastrelit?, drifting bojovej lode na vode ako WTF :D, nehovoriac o geriatria comando :D, ze lod bola ako muzeum - ale samozrejme mala plnu vyzbroj zo strelami a motory po 10tich rokoch nastartovali na jeden sup, nehovoriac o tom ze 20 ludi nema sancu spojazdnit taku lod ked na takej lodi sluzi cez 2000 ludi a mohol by som pokracovat dalej :D
battleship
0 0
Jeden z referencnych filmov pre ukazku kvalit mojho domaceho kina. Staci pretocit prvych 45 minut:)
239057
0 0

3/10

Totálne nemehlo aka Taylor Kitsch tento rok dvakrát zachránil svet v megasračkách a kasových prepadákoch. Kam na to ten chlapec chodí? Neuveriteľné.
Producenti v Hollywoode by sa mali naučiť na takéto scenáre reagovať nejak takto link
238911
Totálne nemehlo aka Taylor Kitsch tento rok dvakrát zachránil svet v megasračkách a kasových prepadákoch. Kam na to ten chlapec chodí? Neuveriteľné. Producenti v Hollywoode by sa mali naučiť na takéto scenáre reagovať nejak takto http://youtu.be/cQEeTTHOgTQ?t=2m56s
3/10
0 0
8/10. Fajnová letná zábava, velké plus za humor. Škoda trocha prepálenej stopáže. Vynechať súboj kyborga a mimozemšťana a šiel by som aj na 9. Ľutujem, že som nebol v kine.
238913
0 0

5/10

Scenáristicky je to ešte horšie než druhí Transformeri :-:-
Človek, ktorý odsúhlasí takýto scenár, rozhodne patrí do ústavu:(
238861
Scenáristicky je to ešte horšie než druhí Transformeri *:-**:-* Človek, ktorý odsúhlasí takýto scenár, rozhodne patrí do ústavu*:(*
5/10
0 0
Opravdu nevím, jak se něco takového muže někomu líbit. Scénář byl spíchnut během ranního sezení na toaletě.
Herecké výkony otřesné. Vrchol všeho jsou ti starší dědulové ke konci filmu. Moc bych za to nedal, že se jedná o skutečné veterány. Bohužel ale válečné a ne filmové. A na jajich hraní je to fakt znát.
O hloupostech jako otočení bitevního křižníku na fleku, či nelogických mimozemštanech ani nemluvě.
= Skoro totání slátanina. 5/10
233989
Opravdu nevím, jak se něco takového muže někomu líbit. Scénář byl spíchnut během ranního sezení na toaletě. Herecké výkony otřesné. Vrchol všeho jsou ti starší dědulové ke konci filmu. Moc bych za to nedal, že se jedná o skutečné veterány. Bohužel ale válečné a ne filmové. A na jajich hraní je to fakt znát. O hloupostech jako otočení bitevního křižníku na fleku, či nelogických mimozemštanech ani nemluvě. = Skoro totání slátanina. 5/10
0 0
Bitevní loď je lepším nástupcem Transformerů než jejich přímá pokračování. Dokonce mohu prohlásit, že jsem se bavil i o trošku více než u jejich prvního robotího setkání. Berg chvilku baví, chvilku oslavuje mariňáky, větší část tlačí na americkou pilu a po celou dobu ukazuje, že řemeslo zvládá levou zadní. Troufám si tvrdit, že veteráni se už v žádném jiném filmu větší úcty nedočkají :) Tohle si zaslouží plátno a kvalitní ozvučení jako sůl. Kdekoliv jinde to bude o třídu klesat. 8/10
233259
0 0

mahala motherfucker! 8*

včera jsem konečně měl čas a film viděl v kině a naprosto nadšenej !
kombinace topgunu, dne nezávislosti,transformers zkombinovaná naprosto perfektně
opravdu jsem odcházel z kina s velkým úsměvem na tváři a ještě celej večer jsem se musel smát
opravdu parádní výplach jak se sluší a patří.tyhle filmy prostě miluju !!!!
a Rhianna měla v celým filmu nejlepší hlášku.K dokonalosti snad jen chyběl Casey kurva Ryback (ti co viděli tak ví jak to myslím) a celá pasáž s missouri mě totálně odrovnala
10* bych tam dal kdyby se tam objevil Steven ale to bych chtěl už asi moc

parádní předkrm před hlavním chodem kterej bude servírovanej příští týden !!
THUNDER !!!
230629
včera jsem konečně měl čas a film viděl v kině a naprosto nadšenej ! kombinace topgunu, dne nezávislosti,transformers zkombinovaná naprosto perfektně opravdu jsem odcházel z kina s velkým úsměvem na tváři a ještě celej večer jsem se musel smát opravdu parádní výplach jak se sluší a patří.tyhle filmy prostě miluju !!!! a Rhianna měla v celým filmu nejlepší hlášku.K dokonalosti snad jen chyběl Casey kurva Ryback (ti co viděli tak ví jak to myslím) a celá pasáž s [spoiler]missouri[/spoiler] mě totálně odrovnala 10* bych tam dal kdyby se tam objevil Steven ale to bych chtěl už asi moc parádní předkrm před hlavním chodem kterej bude servírovanej příští týden !! THUNDER !!!
mahala motherfucker! 8*
0 0

Disk & Co.

Je to pecka...

...film je docela jinej, než jsem po trailerech čekal. Lepší a zábavnější. Především mě překvapil důraz na komediální složku. Ať mi nikdo netvrdí, že "nástup veteránů" není natočenej s velkou dávkou nadsázky, ostatně jako i zbytek filmu. Battleship se ani na chvíli nebere vážně a to jí samozřejmě přidává jen body k dobru. Všechny postavy veskrze sympatický, Kitsch zábavnej fracek, Brooklyn k sežrání a i ten Neeson měl nakonec prostoru poměrně dost.

Navíc jak psal Gonzi, ačkoliv má Battleship k chytrýmu blockbusteru daleko jako Pepík Hnátek na Eden, zcela postrádá logický lapsy i výraznější wtf momenty. Nudnější pasáže tu sice jsou (destrukce Honolulu, meh) ale jako celek mě film bavil nehorázně. Střízlivých 8*/10 (během titulků bych snad napálil i 9,5) a Loď si s radostí kdykoliv zopáknu. Transformers my ass. :+

Bavila se i přítelkyně, tohle jsme fakt nečekali.
230596
Je to pecka... ...film je docela jinej, než jsem po trailerech čekal. Lepší a zábavnější. Především mě překvapil důraz na komediální složku. Ať mi nikdo netvrdí, že "nástup veteránů" není natočenej s velkou dávkou nadsázky, ostatně jako i zbytek filmu. Battleship se ani na chvíli nebere vážně a to jí samozřejmě přidává jen body k dobru. Všechny postavy veskrze sympatický, Kitsch zábavnej fracek, Brooklyn k sežrání a i ten Neeson měl nakonec prostoru poměrně dost. Navíc jak psal Gonzi, ačkoliv má Battleship k chytrýmu blockbusteru daleko jako Pepík Hnátek na Eden, zcela postrádá logický lapsy i výraznější wtf momenty. Nudnější pasáže tu sice jsou (destrukce Honolulu, meh) ale jako celek mě film bavil nehorázně. Střízlivých 8*/10 (během titulků bych snad napálil i 9,5) a Loď si s radostí kdykoliv zopáknu. Transformers my ass. *:+* Bavila se i přítelkyně, tohle jsme fakt nečekali.
Disk & Co.
0 0