Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Star Wars sága na Blu-ray

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Zitra, nejpozdeji v sobotu pro to jdu! Fuck yeah! :))
213426
Zitra, nejpozdeji v sobotu pro to jdu! Fuck yeah! *:))*
0 0
reagovat
:D:+
213416
*:D**:+*
0 0
reagovat
Clanok vychazi z autora, jenz je v tesnem sepjeti s druhym autorem... snad ne az prilis tesnem :)
213406
Clanok vychazi z autora, jenz je v tesnem sepjeti s druhym autorem... snad ne az prilis tesnem :)
0 0
reagovat
clanok vychadzal s clanku na istom ceskom servery o hd filmoch na bluray?
alebo ten clanok vychadzal z tohoto?
pytam sa len pre zaujimavost
213402
clanok vychadzal s clanku na istom ceskom servery o hd filmoch na bluray? alebo ten clanok vychadzal z tohoto? pytam sa len pre zaujimavost
0 0
reagovat
A myslíš, že tvůrce filmu zamýšlel, aby hvězda smrti vypadala jako z ocele, nebo aby šlo poznat že je to koule s polystyrénu, kterou si máš představit jako ocelovou??)
213400
A myslíš, že tvůrce filmu zamýšlel, aby hvězda smrti vypadala jako z ocele, nebo aby šlo poznat že je to koule s polystyrénu, kterou si máš představit jako ocelovou?*?)*
0 0
reagovat
Já rozumím, o co ti jde. A vlasttně ti to i přeji, jelikož staré poprskané kopie jsou mnohem sehnatelnější, než vypulírované mastry. Mě ovšem jako fandu filmu a filmové techniky nikdo nepřiměje vzdát se restaurovaných klasik, které mi přináší přesně to, co zamýšleli tvůrci ;)...
213389
Já rozumím, o co ti jde. A vlasttně ti to i přeji, jelikož staré poprskané kopie jsou mnohem sehnatelnější, než vypulírované mastry. Mě ovšem jako fandu filmu a filmové techniky nikdo nepřiměje vzdát se restaurovaných klasik, které mi přináší přesně to, co zamýšleli tvůrci ;)...
0 0
reagovat
KARLOS: Říkáš, že mám přijmout, že to není realita. Jenže já vnímám film citem, a ne analyticky. Potřebuji cítit, že je to reálné. A právě příliš nekompromisní obraz, mě někdy u starších filmů, vytrhává z okouzlení, a nutí mě, abych na hru přistoupil díky shovívavosti a analýze. Já tu shovívavost mám, ale vadí mi že ji vnímám vědomě. A tím mě ruší. Prostě u starších filmů potřebuji starou patinu, která není na škodu, ale naopak působí smířlivěji, a navozuje podprahovou shovívavost.
Přijde mi to, jako by někdo vzbudil z hrobu Františka Nekolného ( světoznámý český boxer dvacátých let ), a nutil ho aby boxoval s dnešními boxery, za podmínek které máme dnes. Bylo by to nedůstojné, protože dnes by již byl k smíchu. Je lepší kochat se jeho starým popraskaným záznamem, z doby kdy mu patřil svět. Nechme staré zestárnout.

Mimochodem, tvůj článek je výborný! :)
213388
KARLOS: Říkáš, že mám přijmout, že to není realita. Jenže já vnímám film citem, a ne analyticky. Potřebuji cítit, že je to reálné. A právě příliš nekompromisní obraz, mě někdy u starších filmů, vytrhává z okouzlení, a nutí mě, abych na hru přistoupil díky shovívavosti a analýze. Já tu shovívavost mám, ale vadí mi že ji vnímám vědomě. A tím mě ruší. Prostě u starších filmů potřebuji starou patinu, která není na škodu, ale naopak působí smířlivěji, a navozuje podprahovou shovívavost. Přijde mi to, jako by někdo vzbudil z hrobu Františka Nekolného ( světoznámý český boxer dvacátých let ), a nutil ho aby boxoval s dnešními boxery, za podmínek které máme dnes. Bylo by to nedůstojné, protože dnes by již byl k smíchu. Je lepší kochat se jeho starým popraskaným záznamem, z doby kdy mu patřil svět. Nechme staré zestárnout. Mimochodem, tvůj článek je výborný! *:)*
0 0
reagovat
Trochu OT, ale vlastně ne zas tak moc, když se řeší ta hloubka ostrosti. Bude recenze na Blu-Ray Občana Kanea, kterej teď vychází? Ta by mě zajímala i o maličko víc než Star Wars...
213383
Trochu OT, ale vlastně ne zas tak moc, když se řeší ta hloubka ostrosti. Bude recenze na Blu-Ray Občana Kanea, kterej teď vychází? Ta by mě zajímala i o maličko víc než Star Wars...
0 0
reagovat
"digitální kameny před R2-D2"

Tohle "vylepšení" mi nějak uniklo. Může mi to prosím někdo přiblížit?
213382
"digitální kameny před R2-D2" Tohle "vylepšení" mi nějak uniklo. Může mi to prosím někdo přiblížit?
0 0
reagovat
Ups, samozřejmě digitál má VELKOU hloubku sotrosti, proto je vše ostré ;)...
213366
Ups, samozřejmě digitál má VELKOU hloubku sotrosti, proto je vše ostré ;)...
0 0
reagovat
Tak stejně, jako já negeneralizuji, že všechen natočený materiál je hoden opravdových kvalit HDčka, tak samozřejmě nemůžeš generalizovat ani naopak.
TeĎ trochu hnidopišství - Lynch zjevně jasně mluví o digitálu, jako digitálních kamerách, které mají mělkou hloubku ostrosti a pokud je něco v popředí zaostřeno, je to zaostřeno i vzadu. To u analogu neplatí, ale i tuho dnešního. Přesto má parametry HDčka. Stejně je to i s expoziční pružností - pokud se dostatečně nesvítí, samozřejmě se nevykreslují tmavé zákoutí.
Tohle ale opravdu není problém HDčka jako takového. Říkat nějaká konkrétní rozlišení pro film jednoduše nejde, protože není. A je samozřejmě pravda, že dnešní film jako médium je mnohem dál, než bylo před čtyřiceti lety. Film je ve velkém chemie.
My se ale tady bavíme o rozlišení jako takovém. To znamená, že původní film se musí nejprve naskenovat do digi podoby, aby byla možná nějaká řeč o rozlišení jako takovém (myšleno jako číslo x krát y). A dnešní materiály se běžně skenují ve 4K a někdy i výš a pořád se objevují nové a nové detaily. U starších snímků se to číslo bude určitě snižovat, ale aby kleslo pod úroveň HDčka, tak to ani náhodou nehrozí.
Navíc ty zavrhuješ nejen HD (samozřejmě teď myslím starší filmy, o tom, že HDčko sleduješ nepochybuji ;), ale i samotný proces restaurování. Pod tímhle je ovšem myšleno hlavně odstranění všech obrazových kazů - špíny a prachu na filmovém matroši, vyhlazení škrábanců, dokolorování vybledlého obrazu (pozor, nejedná se o cizí zásahy, ale o to, že technikolor postupem času díky emulzi vybledávají a většina restaurátorů si proto většinou k těmto pracem zvou buďto samotné tvůrce - pokud mají kliku, pak režiséra, ši kameramana, popřípadě producenty, a nebo osloví historiky a odborníky z branže, aby bylo dosaženo původního záměru). A oto tu jde - restaurování a následné uvedení v HDčku není kvůli tomu, aby se největší filmové klenoty dnešním divákům předložily a aby si o noch mohli myslet, jak jsou staré, protože v nich vidí staré produkční postupy. Jde o to, aby se dnešním divákům ty filmy předložily tak, jak byly natočeny, jak je zamýšleli tvůrci (pochybuji, že i ten Lynch chce u jakéhokoli svého filmu, aby byl zahalen pod rouškou škrábanců, špíny a prachu a aby byly všechny barvy vyblité) a jak je mohli vidět diváci při uvedení v kinech.
To, co nebylo natočeno, v HDčku u starého filmu stejně neuvidíš (ony rozostřené pozadí, tmavé zákoutí), mnohdy naopak uvidíš to, co na DVDčku bylo skryto (třeba to filmové zrno, jemnější detaily - ano, můžou vystat na DVD neviditelné filmařské chyby, ale pořád jsou to chyby tvůrců, né HDčka a ty chyby byly viditelné už svého času a tvůrci s nimi prostě museli souhlasit, protože nebyly techniky, kterými by je bylo možno odvrátit) a hlavně a na to se nesmí zapomínat - u HDčka se nezlepšuje jen rozlišení, proto nárůst detailů a ostrosti, ale také podstatné zlepření barev (a to i bez barevných korekcí), stabilita obrazu a x dalších faktorů.
Kdyby jsem nevěděl, o čem mluvím, tak by jsem o tom nemluvil. A že je někdy zřetelnější, že to či ono je miniatura, ři polystyren, to či ono hliněná rozpohybovaná loutka? No, na to je snadná odpověď - prostě to přijmi, že to není realita a užívej si hmatatelný vzhled. Narozdíl od loutek, polystyrenu a miniatur, ze kterých čiší dodnes hmatatelnost a životnost, ti digitální efekty zestárnou během dvou tří let. A narozdíl od starších kousků ta hmatatelnost přítomná nebude a budou vypadat v HDčku podstatně hůř ;)...
213365
Tak stejně, jako já negeneralizuji, že všechen natočený materiál je hoden opravdových kvalit HDčka, tak samozřejmě nemůžeš generalizovat ani naopak. TeĎ trochu hnidopišství - Lynch zjevně jasně mluví o digitálu, jako digitálních kamerách, které mají mělkou hloubku ostrosti a pokud je něco v popředí zaostřeno, je to zaostřeno i vzadu. To u analogu neplatí, ale i tuho dnešního. Přesto má parametry HDčka. Stejně je to i s expoziční pružností - pokud se dostatečně nesvítí, samozřejmě se nevykreslují tmavé zákoutí. Tohle ale opravdu není problém HDčka jako takového. Říkat nějaká konkrétní rozlišení pro film jednoduše nejde, protože není. A je samozřejmě pravda, že dnešní film jako médium je mnohem dál, než bylo před čtyřiceti lety. Film je ve velkém chemie. My se ale tady bavíme o rozlišení jako takovém. To znamená, že původní film se musí nejprve naskenovat do digi podoby, aby byla možná nějaká řeč o rozlišení jako takovém (myšleno jako číslo x krát y). A dnešní materiály se běžně skenují ve 4K a někdy i výš a pořád se objevují nové a nové detaily. U starších snímků se to číslo bude určitě snižovat, ale aby kleslo pod úroveň HDčka, tak to ani náhodou nehrozí. Navíc ty zavrhuješ nejen HD (samozřejmě teď myslím starší filmy, o tom, že HDčko sleduješ nepochybuji ;), ale i samotný proces restaurování. Pod tímhle je ovšem myšleno hlavně odstranění všech obrazových kazů - špíny a prachu na filmovém matroši, vyhlazení škrábanců, dokolorování vybledlého obrazu (pozor, nejedná se o cizí zásahy, ale o to, že technikolor postupem času díky emulzi vybledávají a většina restaurátorů si proto většinou k těmto pracem zvou buďto samotné tvůrce - pokud mají kliku, pak režiséra, ši kameramana, popřípadě producenty, a nebo osloví historiky a odborníky z branže, aby bylo dosaženo původního záměru). A oto tu jde - restaurování a následné uvedení v HDčku není kvůli tomu, aby se největší filmové klenoty dnešním divákům předložily a aby si o noch mohli myslet, jak jsou staré, protože v nich vidí staré produkční postupy. Jde o to, aby se dnešním divákům ty filmy předložily tak, jak byly natočeny, jak je zamýšleli tvůrci (pochybuji, že i ten Lynch chce u jakéhokoli svého filmu, aby byl zahalen pod rouškou škrábanců, špíny a prachu a aby byly všechny barvy vyblité) a jak je mohli vidět diváci při uvedení v kinech. To, co nebylo natočeno, v HDčku u starého filmu stejně neuvidíš (ony rozostřené pozadí, tmavé zákoutí), mnohdy naopak uvidíš to, co na DVDčku bylo skryto (třeba to filmové zrno, jemnější detaily - ano, můžou vystat na DVD neviditelné filmařské chyby, ale pořád jsou to chyby tvůrců, né HDčka a ty chyby byly viditelné už svého času a tvůrci s nimi prostě museli souhlasit, protože nebyly techniky, kterými by je bylo možno odvrátit) a hlavně a na to se nesmí zapomínat - u HDčka se nezlepšuje jen rozlišení, proto nárůst detailů a ostrosti, ale také podstatné zlepření barev (a to i bez barevných korekcí), stabilita obrazu a x dalších faktorů. Kdyby jsem nevěděl, o čem mluvím, tak by jsem o tom nemluvil. A že je někdy zřetelnější, že to či ono je miniatura, ři polystyren, to či ono hliněná rozpohybovaná loutka? No, na to je snadná odpověď - prostě to přijmi, že to není realita a užívej si hmatatelný vzhled. Narozdíl od loutek, polystyrenu a miniatur, ze kterých čiší dodnes hmatatelnost a životnost, ti digitální efekty zestárnou během dvou tří let. A narozdíl od starších kousků ta hmatatelnost přítomná nebude a budou vypadat v HDčku podstatně hůř ;)...
0 0
reagovat
KARLOS: úryvek z knihy Davida Lynche ( velká ryba ):
" Filmová emulze nebyla tenkrát tak kvalitní, tím pádem na plátně nebylo takové množství informací. Rozlišení Sony PD je tomu hodně podobné, ani za mák se neblíží rozlišení HD. Někdy tak může dojít k situaci, že si jako divák nejste úplně jistý, co to tam v pozadí vlastně je, zejména pokud jde nějaký tmavý kout. A vaše mysl se může oddat představám. Pokud je v záběru vše krystalicky čisté, je to sice hezké, ale tím to také končí.
U formátu HD je vše tak zřetelné, až je to někdy na škodu. Jednou jsem kdesi ve střižně viděl kousek nějakého sci-fi filmu natočeného v HD formátu. V pozadí bylo něco, co mělo vypadat jako kovová přístrojová deska, v tom rozlišení však bylo jasně vidět, že v ní jsou dřevěné vruty. Jen postavit scénu pro film, který se bude točit v HD formátu, bude čím dál tím obtížnější. "

Nechci působit jako zpátečník! Moje kino je už roky HD, ale prostě ne všem filmům to sedí. Hlavně těm starým. Ty pak mnohdy vypadají jako sitcom. To je můj subjektivní pocit. ;)
213345
KARLOS: úryvek z knihy Davida Lynche ( velká ryba ): " Filmová emulze nebyla tenkrát tak kvalitní, tím pádem na plátně nebylo takové množství informací. Rozlišení Sony PD je tomu hodně podobné, ani za mák se neblíží rozlišení HD. Někdy tak může dojít k situaci, že si jako divák nejste úplně jistý, co to tam v pozadí vlastně je, zejména pokud jde nějaký tmavý kout. A vaše mysl se může oddat představám. Pokud je v záběru vše krystalicky čisté, je to sice hezké, ale tím to také končí. U formátu HD je vše tak zřetelné, až je to někdy na škodu. Jednou jsem kdesi ve střižně viděl kousek nějakého sci-fi filmu natočeného v HD formátu. V pozadí bylo něco, co mělo vypadat jako kovová přístrojová deska, v tom rozlišení však bylo jasně vidět, že v ní jsou dřevěné vruty. Jen postavit scénu pro film, který se bude točit v HD formátu, bude čím dál tím obtížnější. " Nechci působit jako zpátečník! Moje kino je už roky HD, ale prostě ne všem filmům to sedí. Hlavně těm starým. Ty pak mnohdy vypadají jako sitcom. To je můj subjektivní pocit. *;)*
0 0
reagovat
pan-T: Tohle je s prominutím úplně zcestný názor. Filmaři točili možná jinak, ale HD rozlišení měli na filmových pásech pořád. Někteří byli dokonce takoví detailisti, že si technickou stránku filmu hlídali maximálně. Baraka nevypadá tak, jak vypadá, díky tomu, že je to dokument (a i to je odvážné tvrzení), ale díky použitým materiálům. A na stejné materiály se točil i tebou zmíněný Ben Hur... Prostě a jednoduše v kině bylo jasně patrné, co je a co není reálné, či přizozené a co je naopak "náhražka", nebo trik. A že televize tyhle neduhy skryla - to není záležitost filmů samotných, ani jejich tvůrců, ale prostě jen důsledek nedokonalé technologie...
A jen tak na okraj - i BD nesou vrstvu zrna, šum byl, je a bude nevítaným hostem tvůrců.
Ono je prostě nutné pochopit, že filmaři uvažovali v minulosti trochu jinak, při realizaci prostě a jednoduše s něčím takovým, jako vady technologií nikdy nepočítali.
A poslední poznámka - byly to právě Star Wars, které se jako jedny z prvních začaly prosazovat o kvalitní prezentace filmů... A z tohoto snažení právě vznikla certifikace THX...
213325
pan-T: Tohle je s prominutím úplně zcestný názor. Filmaři točili možná jinak, ale HD rozlišení měli na filmových pásech pořád. Někteří byli dokonce takoví detailisti, že si technickou stránku filmu hlídali maximálně. Baraka nevypadá tak, jak vypadá, díky tomu, že je to dokument (a i to je odvážné tvrzení), ale díky použitým materiálům. A na stejné materiály se točil i tebou zmíněný Ben Hur... Prostě a jednoduše v kině bylo jasně patrné, co je a co není reálné, či přizozené a co je naopak "náhražka", nebo trik. A že televize tyhle neduhy skryla - to není záležitost filmů samotných, ani jejich tvůrců, ale prostě jen důsledek nedokonalé technologie... A jen tak na okraj - i BD nesou vrstvu zrna, šum byl, je a bude nevítaným hostem tvůrců. Ono je prostě nutné pochopit, že filmaři uvažovali v minulosti trochu jinak, při realizaci prostě a jednoduše s něčím takovým, jako vady technologií nikdy nepočítali. A poslední poznámka - byly to právě Star Wars, které se jako jedny z prvních začaly prosazovat o kvalitní prezentace filmů... A z tohoto snažení právě vznikla certifikace THX...
0 0
reagovat
Teda já nevim, ale mě přišel Christensen v Epizodě III hodně v pohodě oproti II.
213318
Teda já nevim, ale mě přišel Christensen v Epizodě III hodně v pohodě oproti II.
0 0
reagovat
Ale prdlajs, akorát ti to zvyšuje rozlišení pro nové televize, aby si neviděl rozmazaný film, když si na nich pustíš DVD. Zase tak moc to poznat není, maximálně v porovnání s VHS kde ten obraz byl opravdu humáč, pač to byla opravdu mizerná kvalita. Taky jsem se nejdříve bál, že vyniknou neduhy starých filmů, ale zatím jsem se s tím nesetkal. Například terminátor před zrcadlem v prvním filmu, bylo vždy vidět že je to jen umělá hlava, ale když to viděl člověk poprvé nepřipadalo mu to tak, protože dřív nic podobného neviděl. Teď je již jiná doba a triky vypadají jinak a když se člověk podívá zpátky na staré filmy, tak tam ty nevymakané triky vidí. Není to tedy HD rozlišením, ale zpětným pohledem na staré filmy.
213301
Ale prdlajs, akorát ti to zvyšuje rozlišení pro nové televize, aby si neviděl rozmazaný film, když si na nich pustíš DVD. Zase tak moc to poznat není, maximálně v porovnání s VHS kde ten obraz byl opravdu humáč, pač to byla opravdu mizerná kvalita. Taky jsem se nejdříve bál, že vyniknou neduhy starých filmů, ale zatím jsem se s tím nesetkal. Například terminátor před zrcadlem v prvním filmu, bylo vždy vidět že je to jen umělá hlava, ale když to viděl člověk poprvé nepřipadalo mu to tak, protože dřív nic podobného neviděl. Teď je již jiná doba a triky vypadají jinak a když se člověk podívá zpátky na staré filmy, tak tam ty nevymakané triky vidí. Není to tedy HD rozlišením, ale zpětným pohledem na staré filmy.
0 0
reagovat
Jsem jediný komu se restaurování starých filmů do HD, většinou nelíbí? Například to co je ve starých vetřelcích kosmická loď, ukáže BDčko jako plastový model. To co je vnitřek lodi, je najednou hromada překližky spojená vruty. To co je tajemné monstrum, je člověk v gumové masce. Prostě celé kouzlo je pryč! To co je v Ben Hurovy gigantická socha, je v HD laciná atrapa. To co bylo velký zástup lidí, je kompars, u kterého pomocí detailů v tvářích, poznáte jak okatě neumí hrát. Jejich neúčast. Nebo naopak až moc velká účast.
To jsou věci které dříve milosrdně skryl šum, a filmové zrno. A je jisté že s takovou milosrdností, tvůrci počítaly. Proto se mi zdá, že to co se jeví jako snaha oživit starý film, se většinou ukáže jako medvědí služba. Chce to více citlivosti. Detailní a ostrý obraz je samo sebou fajn, v nových produkcích, kde se s tím počítá, ale ze starých filmů, strhává roušku iluze. Staré ženě sundá šaty, a bez rozpaků roztáhne nohy. Jak určitě uznáte, je hezčí v šatech.
Výjimkou je Baraka, ale to proto, že je to dokument.
Jediné co tak můžu ocenit, je zvuk. Po zvukové stránce není o čem diskutovat.









213298
Jsem jediný komu se restaurování starých filmů do HD, většinou nelíbí? Například to co je ve starých vetřelcích kosmická loď, ukáže BDčko jako plastový model. To co je vnitřek lodi, je najednou hromada překližky spojená vruty. To co je tajemné monstrum, je člověk v gumové masce. Prostě celé kouzlo je pryč! To co je v Ben Hurovy gigantická socha, je v HD laciná atrapa. To co bylo velký zástup lidí, je kompars, u kterého pomocí detailů v tvářích, poznáte jak okatě neumí hrát. Jejich neúčast. Nebo naopak až moc velká účast. To jsou věci které dříve milosrdně skryl šum, a filmové zrno. A je jisté že s takovou milosrdností, tvůrci počítaly. Proto se mi zdá, že to co se jeví jako snaha oživit starý film, se většinou ukáže jako medvědí služba. Chce to více citlivosti. Detailní a ostrý obraz je samo sebou fajn, v nových produkcích, kde se s tím počítá, ale ze starých filmů, strhává roušku iluze. Staré ženě sundá šaty, a bez rozpaků roztáhne nohy. Jak určitě uznáte, je hezčí v šatech. Výjimkou je Baraka, ale to proto, že je to dokument. Jediné co tak můžu ocenit, je zvuk. Po zvukové stránce není o čem diskutovat.
0 0
reagovat
Otázka do placu - můte mi prosím doporučit e-shop s osobním odběrem v Praze, kde by měli nějakou zajímavou cenu oproti kamennému krámu?
Chci CZ titulky a nechci čekat na poštu.
213285
Otázka do placu - můte mi prosím doporučit e-shop s osobním odběrem v Praze, kde by měli nějakou zajímavou cenu oproti kamennému krámu? Chci CZ titulky a nechci čekat na poštu.
0 0
reagovat
Tohle vydání si takovou chválu rozhodně nezaslouží. Prequel trilogie je mi celkem ukradená. Více pozornosti by si ovšem zasloužila trilogie originální.
Upravené scény, které jsou zde naprosto zbytečné, některé až protivné, vypadají, jako by je hodinu před vydáním spíchla dohromady Lucasova sekrétářka ve staré verzi adobe after effects. Ostrost obrazu je možná pěkná, ale to je na obrazu tak asi vše.
Co se týče barev, je video transfer naprosto totožný s tím, který jsme viděli na dvd. Spousta detailů se utápí ve špatném kontrastu. Buď je světla příliš mnoho, nebo příliš málo. Barevný tón je taktéž stejný jako u dvd, a to modrý!
Jistě znáte hlášku "It's BLU Ray, NOT BLUE Ray!" Modré jsou zde zdi, stardestroyery a dokonce i sníh. Lucasfilm pro tuto edici nasliboval spoustu úprav, které jsou zde vidět tak akorát na CGI očích ewoků a pár kamenů navíc. Efekty, které by si takové úpravy opravdu zasloužily jsou zde téměř beze změny, především lightsabery. Sorry, Darthe, růžová čepel ti už asi zůstane. Co na to Vader? Třeba ještě jedno "NOOOO" navíc! :)
213272
Tohle vydání si takovou chválu rozhodně nezaslouží. Prequel trilogie je mi celkem ukradená. Více pozornosti by si ovšem zasloužila trilogie originální. Upravené scény, které jsou zde naprosto zbytečné, některé až protivné, vypadají, jako by je hodinu před vydáním spíchla dohromady Lucasova sekrétářka ve staré verzi adobe after effects. Ostrost obrazu je možná pěkná, ale to je na obrazu tak asi vše. Co se týče barev, je video transfer naprosto totožný s tím, který jsme viděli na dvd. Spousta detailů se utápí ve špatném kontrastu. Buď je světla příliš mnoho, nebo příliš málo. Barevný tón je taktéž stejný jako u dvd, a to modrý! Jistě znáte hlášku "It's BLU Ray, NOT BLUE Ray!" Modré jsou zde zdi, stardestroyery a dokonce i sníh. Lucasfilm pro tuto edici nasliboval spoustu úprav, které jsou zde vidět tak akorát na CGI očích ewoků a pár kamenů navíc. Efekty, které by si takové úpravy opravdu zasloužily jsou zde téměř beze změny, především lightsabery. Sorry, Darthe, růžová čepel ti už asi zůstane. Co na to Vader? Třeba ještě jedno "NOOOO" navíc! :)
0 0
reagovat
Azeroth - Problém je že SWG se s toho dostalo, jen nebyli lidi co by to dál hráli. WoW tuhle úroveň má od začátku do teď a hrajou ho masy lidí. A srovnáváš tu trošku jiné věci.
213251
Azeroth - Problém je že SWG se s toho dostalo, jen nebyli lidi co by to dál hráli. WoW tuhle úroveň má od začátku do teď a hrajou ho masy lidí. A srovnáváš tu trošku jiné věci.
0 0
reagovat
Jejím jediným prokletím je, že má Ewoky ;)...
213246
Jejím jediným prokletím je, že má Ewoky ;)...
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se