reaguje na:
MeaCulpa
U Sony-Netflix dealu se psalo ze je tam nejaky pausal plus box office polozka, ci-li za kino-propadaky nedostanou nic navic. A bylo to oznaceno jako "bezna" dohoda. A i to bude faktor do budoucna... Muzou realne prodavat jen eNku a Prime a prijit tam s "kdo chce dalsi varku nasich kino-propadaku"? To neni nejvyhodnejsi pozice. A vlastne i takovy ty papirovy jistoty jsou casto hnany spis bublinou... D+ zaplatilo prave za Swift vic jak $75m, ale v minutach to tam melo start level Goosebumps, serial s 138 hodnocenimi na csfd. Samozrejme hned jeji fanbase nabehla s "my jsme to uz videli v kine, tak jsme si zopakovali jen par songu a realne se na to teda divala spousta lidi", ale dle zebricku Samba to naopak byla ta druha moznost: pustilo si to de facto jen nekolik domacnosti a pri 160 min stopazi to nahnali v min mereni. Tam uz je pak jen nejaky argument o reklame, brandu, ale realne to stoji strasne na vode.
|
reagují:
MeaCulpa
|
reagovat
|

, bez většího prozrazovaní to dokáže perfektně navodit atmosféru, žádná akce, minimum dialogů a přesto se člověk do kina těší, protože kombinace Nolanova přízemnějšího vizuálu s Harryhausen-like triky, to je něco co jsme ještě neviděli. Estetika kostýmů mi nevadí, protože nás čeká Jáson a Argonauti nebo Souboj Titánů v moderním podání a v režii Nolana, kdo by před pár lety čekal, že se něčeho takového dočkáme.
(schválně jsem si ten článek znova přečetl a přesně tohle z toho vychází)