Diskuze k článku Mlha: Recenze

příspěvky 101 - 114 Napsat příspěvek

spoilers below

Nic moc. Cekal jsem horror v pravem slova smyslu (jak pise MAJkLSON - mrazeni v zadech) + emoce, ale dostal jsem pouze atmosfericke Becko s beckovymi priserkami (ano, clovek se opravdu nejvice boji toho, co nevidi) a minimalni moznosti sziti se s postavami. Po ctvrt hodince uz jsme u chapadel, aniz bychom o nasich hrdinech vedeli neco vic. Pak uz film muze tezit akorat z akce nebo atmosfery. Prvni nehrozi a druhe se imho povedlo tak na pul - hlavne proto, ze se pozornost prenesla od tajemne mlhy k pavoukum prskajicim kyselinu, pterodaktylum, zmutovanym sarancatum a ostatni haveti. Jako dalsi velky problem vidim zahrani ustredni postavy - neveril jsem mu ani ň a jinak vyborna, ikdyz predvidatelna, finalni scena tim u me dost trpi.
6+/10
PS: Stejne nejlepsi moment filmu je headshot te "sympaticke" pani :D
83968
Nic moc. Cekal jsem horror v pravem slova smyslu (jak pise MAJkLSON - mrazeni v zadech) + emoce, ale dostal jsem pouze atmosfericke Becko s beckovymi priserkami (ano, clovek se opravdu nejvice boji toho, co nevidi) a minimalni moznosti sziti se s postavami. Po ctvrt hodince uz jsme u chapadel, aniz bychom o nasich hrdinech vedeli neco vic. Pak uz film muze tezit akorat z akce nebo atmosfery. Prvni nehrozi a druhe se imho povedlo tak na pul - hlavne proto, ze se pozornost prenesla od tajemne mlhy k pavoukum prskajicim kyselinu, pterodaktylum, zmutovanym sarancatum a ostatni haveti. Jako dalsi velky problem vidim zahrani ustredni postavy - neveril jsem mu ani ň a jinak vyborna, ikdyz predvidatelna, finalni scena tim u me dost trpi. 6+/10 PS: Stejne nejlepsi moment filmu je headshot te "sympaticke" pani *:D*
spoilers below
0 0
No tak videl sem lepsi horory tedkom... napriklad sem poprve videl Ti druzi, coz je skutecne vyborny horor (horor, u ktereho se opravdu bojite a mrazi vas, ne jak u teto mlhy a konec je snad jeste silnejsi) a nebo jsem jeste videl dva dily z Masters of horror, dil 4. a 8., oba skvele a doporucuji!!! Hlavne ten 8. (od Carpentera) je vyborny! Ten konec, proste parada jako cely pribeh... ale to uz zabiham do OT...

Ale pravda, ze v posledni dobe 2007/08 kvalitnich hororu moc nevyslo a tohle je asi jeden z tech nej...
83962
No tak videl sem lepsi horory tedkom... napriklad sem poprve videl Ti druzi, coz je skutecne vyborny horor (horor, u ktereho se opravdu bojite a mrazi vas, ne jak u teto mlhy a konec je snad jeste silnejsi) a nebo jsem jeste videl dva dily z Masters of horror, dil 4. a 8., oba skvele a doporucuji!!! Hlavne ten 8. (od Carpentera) je vyborny! Ten konec, proste parada jako cely pribeh... ale to uz zabiham do OT... Ale pravda, ze v posledni dobe 2007/08 kvalitnich hororu moc nevyslo a tohle je asi jeden z tech nej...
0 0

kOCOUR

JJ, si hodnej kocour :D
83960
JJ, si hodnej kocour *:D*
kOCOUR
0 0
Prostě pro mě nejlepší horor za poslední dobu. Ten konec je fakt neskutečný. Pro mě 10/10
83959
0 0
Po trailery som sa tesil, ze zoberiem frajerku do kina a uzijeme si nejake dve hodiny napatia, ale kdeze, distribucny plan je zakerna vec. Aspon som si uzil 5 minut recenzie;)
83957
Po trailery som sa tesil, ze zoberiem frajerku do kina a uzijeme si nejake dve hodiny napatia, ale kdeze, distribucny plan je zakerna vec. Aspon som si uzil 5 minut recenzie*;)*
0 0
Povedena adaptace Kinga... v mnohem mi pripominala Pavucinu snu, ktera je vsak o neco slabsi. Tenhle film se vsak nerozdi taky nijak skvele a az po nekolika scenach se poradne rozjizdi, i kdyz ani nevim jestli poradne... Mel sem z toho takovy znudny pocit... Rozladeny... ze je to nic moc... tak na 5 az 6*... nektere sceny jsou zbytecne zdlouhave a chovani nekterych postav celkem 'divne' sem tam, ale ten konec to je neco panove... to me uzemnilo, ze jsem nevedel 'what to say=]'... takze davam takovych sedm peknych vyrovnanych hvezdicek
7/10
83955
Povedena adaptace Kinga... v mnohem mi pripominala Pavucinu snu, ktera je vsak o neco slabsi. Tenhle film se vsak nerozdi taky nijak skvele a az po nekolika scenach se poradne rozjizdi, i kdyz ani nevim jestli poradne... Mel sem z toho takovy znudny pocit... Rozladeny... ze je to nic moc... tak na 5 az 6*... nektere sceny jsou zbytecne zdlouhave a chovani nekterych postav celkem 'divne' sem tam, ale ten konec to je neco panove... to me uzemnilo, ze jsem nevedel 'what to say=]'... takze davam takovych sedm peknych vyrovnanych hvezdicek [b]7/10[/b]
0 0
Jsem zvědav na ten konec, knižní se mi zamlouval, snad bude i ten filmový. BTW k názvu Hustá mlha (orig. The Mist) - spíš myslím, že to byla snaha nějak film odlišit od Carpenterovy Mlhy (The Fog) a jejího remaku, jinak by se filmy pletly, pokud by bylo zachováno jméno knižní předlohy.
83954
0 0
Ono to JE na objednavku :D