Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Predátor: Kořist: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
reaguje na: Randal K.
Puma, vlk i medved zredukovany na nemyslici krvelacna zabijacka stvoreni. To jak tam medved honil psa jsem se fakt musel smat :D nebo jak ta puma vylezla na ten strom… je videt ze tvurci o zviratech nic nevedej. 
837032
Puma, vlk i medved zredukovany na nemyslici krvelacna zabijacka stvoreni. To jak tam medved honil psa jsem se fakt musel smat :D nebo jak ta puma vylezla na ten strom… je videt ze tvurci o zviratech nic nevedej. 
836998
2 -4
reagují: Jerec
reagovat
reaguje na: Qwat
On je predator toceny spíše jako macho film a proto srovnání s vetřelci kulha. Predator na mě působí krapet beckove byť to tak není.
837011
On je predator toceny spíše jako macho film a proto srovnání s vetřelci kulha. Predator na mě působí krapet beckove byť to tak není.
837009
4 0
reagují: Qwat
reagovat
reaguje na: Randal K.
Tak Aliens je samozřejmě dobrý příklad týmové scifi akce. Až tak dobrý, že podle mě zkresluje, protože ve srovnání s ním je slabší prakticky
všechno . Jo, možná je Predátor o něco slabší třeba v propracovanosti hlavní postavy/světa/xenomorfa, ale nezapomínej, že v tom měl už Cameron
usnadněnou práci (Scottem). Ale určitě bych tomu ve srovnání neříkal "na úplně jiném orbitě". Navíc v Predátorovi vidím zase jiné prvky lepší
než v Aliens - hudba, střih, nebo třeba pozorování z hlediska
"nepřítele", skvěle udělaná novinka v té době. Ale nechci tu zabírat
místo handrkováním o tom, který film je o neco lepší než jiný a proč,
zrovna tyhle dva mám úplně navrchu a čas od času si je pustím znova jako klasiku.
837009
Tak Aliens je samozřejmě dobrý příklad týmové scifi akce. Až tak dobrý, že podle mě zkresluje, protože ve srovnání s ním je slabší prakticky všechno . Jo, možná je Predátor o něco slabší třeba v propracovanosti hlavní postavy/světa/xenomorfa, ale nezapomínej, že v tom měl už Cameron usnadněnou práci (Scottem). Ale určitě bych tomu ve srovnání neříkal "na úplně jiném orbitě". Navíc v Predátorovi vidím zase jiné prvky lepší než v Aliens - hudba, střih, nebo třeba pozorování z hlediska "nepřítele", skvěle udělaná novinka v té době. Ale nechci tu zabírat místo handrkováním o tom, který film je o neco lepší než jiný a proč, zrovna tyhle dva mám úplně navrchu a čas od času si je pustím znova jako klasiku.
836974
3 -1
reagují: Randal K., Galactus
reagovat
reaguje na: Jacob6
Nene už je venku?
837005
Nene už je venku?
836985
5 0
reagují: Jacob6
reagovat
reaguje na: Jacob6
v čom je chování zvířat dementní? 
836998
v čom je chování zvířat dementní? 
836985
2 -1
reagují: Jacob6
reagovat
9/10* spokojenost se vším 8)
836987
9/10* spokojenost se vším *8)*
5 -4
reagovat

Nene

Bezcitnej nefungujici film. Ta herecka bojuje s predatorem a vubec se nezadycha a ani nezapoti. Chovani zvirat neuveritelne dementni. To jeji zachazeni s tomahawkem vtipny. Par jednotlivosti je tam mozna ok, ale ten film jako takovy nema srdce a je uplna ztrata casu. 
836985
Bezcitnej nefungujici film. Ta herecka bojuje s predatorem a vubec se nezadycha a ani nezapoti. Chovani zvirat neuveritelne dementni. To jeji zachazeni s tomahawkem vtipny. Par jednotlivosti je tam mozna ok, ale ten film jako takovy nema srdce a je uplna ztrata casu. 
Nene
8 -11
reagují: (=LIFTY=), Randal K.
reagovat

6-7/10

Fajn koncept a nekolik hezky natocenych momentu, ale je tam hodne ten efekt Ghostbusters nebo Terminatora, kdy predchozi film byl tak neskutecne spatnej, ze zlepsenim bude cokoliv a zacne se tocit, ze je to pomalu lepsi nez original apod. Coz neni. Prvni dva filmy jsou za me 9-10/10, tohle je ukazka ze nema smysl kazdy brand reebotovat jako drahy blockbuster... Coz je samo o sobe uspechem.
836982
Fajn koncept a nekolik hezky natocenych momentu, ale je tam hodne ten efekt Ghostbusters nebo Terminatora, kdy predchozi film byl tak neskutecne spatnej, ze zlepsenim bude cokoliv a zacne se tocit, ze je to pomalu lepsi nez original apod. Coz neni. Prvni dva filmy jsou za me 9-10/10, tohle je ukazka ze nema smysl kazdy brand reebotovat jako drahy blockbuster... Coz je samo o sobe uspechem.
6-7/10
4 -2
reagovat
reaguje na: Qwat
IMO ak chceme porovnávať napríklad koncept military hustí týpci vs monštrá, môžeme si zobrať napr. Aliens (ktorí boli v kine rok pred Predátorom). 

A proste nech je Predátor ako chce dobre spravený, Aliens sú niekde inde. Aj dizajnom, aj kostýmami, aj zostavou hrdinov, aj hereckými výkonmi, aj postavami (tým predovšetkým), aj gradáciou v závere/tempom a pod. Sigourney Weaver je herecky v Aliens niekde na úplne inom orbite ako Arnold v Predátorovi. Detto Biehn, Henriksen, Paxton a spol. Proste Aliens sú legit A+. Ten rozdiel je zjavný.

To nie je zhadzovanie Predátora, ale proste aj keď McTiernan sa v Predátorovi mega vytiahol, predsa len Cameron a Scott sú trošku inde tiež...
836974
IMO ak chceme porovnávať napríklad koncept military hustí týpci vs monštrá, môžeme si zobrať napr. Aliens (ktorí boli v kine rok pred Predátorom).  A proste nech je Predátor ako chce dobre spravený, Aliens sú niekde inde. Aj dizajnom, aj kostýmami, aj zostavou hrdinov, aj hereckými výkonmi, aj postavami (tým predovšetkým), aj gradáciou v závere/tempom a pod. Sigourney Weaver je herecky v Aliens niekde na úplne inom orbite ako Arnold v Predátorovi. Detto Biehn, Henriksen, Paxton a spol. Proste Aliens sú legit A+. Ten rozdiel je zjavný. To nie je zhadzovanie Predátora, ale proste aj keď McTiernan sa v Predátorovi mega vytiahol, predsa len Cameron a Scott sú trošku inde tiež...
836951
5 -4
reagují: Qwat
reagovat
Asi den jsem přemýšlel, proč mě ten film tak těžce minul, až ta recenze od Drinkera o pár příspěvků níž mi pomohla si to ujasnit. Chybí tam postavy. Respektive charaktery. Jednička i dvojka dokázaly jednoduše ale velice účelně během pár gest, vět dialogů a vzájemných interakcí vytvořit ikonické, nebo alespoň jasně definované, většinou sympatické charaktery, zatímco tady se o to nikdo ani nesnažil. Ti indiáni (nemluvě o běloších) se nijak neliší od zaměnitelné stafáže ve slasherech, a proto je mi úplně stejně jedno, jak dopadnou. Dokonce i hlavní hrdinka mi přijde jako dost anonymní postava, definovaná maximálně něčím jako: "Já vám všem ukážu!" Nikoho mi nebylo líto, na nikom mi nezáleželo (snad s výjimkou toho bráchy, trochu)... pak se ale dost těžko tvoří nějaká atmosféra napětí a strachu.
Nakonec mi na tom přijde nejzajímavější možnost nějaké feministické/girl-power interpretace. Ale nikoliv ve vztahu holka-ostatní kluci, ale holka-predátor, kde by právě on reprezentoval řekněme maskulinní princip. Pak by dávalo větší smysl, proč je ona tak strašně overskilled a overpowered (vůči němu je pořád výrazně fyzicky slabší), proč on se jí dlouho ani nesnaží ublížit, naopak ji minimálně jednou zachrání život, proč ji pořád víceméně ignoruje (protože ona přece není soupeř pro něj), takže ho musí střelit ze dvou kroků do hlavy, aby na sebe vůbec upozornila, a nakonec přemůže jeho hrubou sílu chytrostí a ukáže mu: "Hele, kámo, v podstatě jsem na tom stejně jako ty..." 
836972
Asi den jsem přemýšlel, proč mě ten film tak těžce minul, až ta recenze od Drinkera o pár příspěvků níž mi pomohla si to ujasnit. Chybí tam postavy. Respektive charaktery. Jednička i dvojka dokázaly jednoduše ale velice účelně během pár gest, vět dialogů a vzájemných interakcí vytvořit ikonické, nebo alespoň jasně definované, většinou sympatické charaktery, zatímco tady se o to nikdo ani nesnažil. Ti indiáni (nemluvě o běloších) se nijak neliší od zaměnitelné stafáže ve slasherech, a proto je mi úplně stejně jedno, jak dopadnou. Dokonce i hlavní hrdinka mi přijde jako dost anonymní postava, definovaná maximálně něčím jako: "Já vám všem ukážu!" Nikoho mi nebylo líto, na nikom mi nezáleželo (snad s výjimkou toho bráchy, trochu)... pak se ale dost těžko tvoří nějaká atmosféra napětí a strachu. Nakonec mi na tom přijde nejzajímavější možnost nějaké feministické/girl-power interpretace. Ale nikoliv ve vztahu holka-ostatní kluci, ale holka-predátor, kde by právě on reprezentoval řekněme maskulinní princip. Pak by dávalo větší smysl, proč je ona tak strašně overskilled a overpowered (vůči němu je pořád výrazně fyzicky slabší), proč on se jí dlouho ani nesnaží ublížit, naopak ji minimálně jednou zachrání život, proč ji pořád víceméně ignoruje (protože ona přece není soupeř pro něj), takže ho musí střelit ze dvou kroků do hlavy, aby na sebe vůbec upozornila, a nakonec přemůže jeho hrubou sílu chytrostí a ukáže mu: "Hele, kámo, v podstatě jsem na tom stejně jako ty..." 
6 -3
reagovat
reaguje na: DarkSith
Já nevím, co v tom někteří pořád hledáte za vědu, přitom stačí pochopit, že tady s tím Predatorem to je asi tak, jako když lidstvo pošle do neprobádaného vesmíru nejdřív opici, tak oni poslali .... tady toho a dopadlo to jak dopadlo. Jiné vysvětlení fakt není, protože kdo si doprdele sám ustřelí palici takovým způsobem? :D

A ty kecy o padesátikilové holce, kdyby jako měla 80, tak jí sejme hned při první příležitosti?... to hledání a vymýšlení důvodů, proč dělal co dělal je vážně hloupé, prostě to podělali .. a je to škoda, protože jinak ten film je rozhodně lepší, než ta Blackova blbost.
836962
Já nevím, co v tom někteří pořád hledáte za vědu, přitom stačí pochopit, že tady s tím Predatorem to je asi tak, jako když lidstvo pošle do neprobádaného vesmíru nejdřív opici, tak oni poslali .... tady toho a dopadlo to jak dopadlo. Jiné vysvětlení fakt není, protože kdo si doprdele sám ustřelí palici takovým způsobem? *:D* A ty kecy o padesátikilové holce, kdyby jako měla 80, tak jí sejme hned při první příležitosti?... to hledání a vymýšlení důvodů, proč dělal co dělal je vážně hloupé, prostě to podělali .. a je to škoda, protože jinak ten film je rozhodně lepší, než ta Blackova blbost.
836959
4 -8
reagovat
reaguje na: Demonic189
V diskuzi padla teorie, že Naru nepovažoval za hrozbu nebo se jí dokonce snažil pomáhat. Podle mě je to tak, že ji podcenil, protože jak říkáš viděl padasati kilovou holku. Já si dokonce myslím, že jí vlastně nechtěl ani ublížit, protože zabít na první pohled slanou holku pro něj nemělo žádnou hodnotu. 
836959
V diskuzi padla teorie, že Naru nepovažoval za hrozbu nebo se jí dokonce snažil pomáhat. Podle mě je to tak, že ji podcenil, protože jak říkáš viděl padasati kilovou holku. Já si dokonce myslím, že jí vlastně nechtěl ani ublížit, protože zabít na první pohled slanou holku pro něj nemělo žádnou hodnotu. 
836928
2 -2
reagují: Codename.Onyx
reagovat
reaguje na: Randal K.
Hele, já si nemyslím, že by byla jednička nedoceněná režisérsky, to vůbec. Spíš naopak, to, jak to celé funguje je zásluha hlavně režiséra a podle mě se to ví. Vždyť lepší představení nějaké party badass týpků během jedné krátké scény (už v helikoptéře) se od té doby nepovedlo snad nikomu a že se o tohle snaží všichni. Teď to srovnej s Blackovou čtyřkou :D. Ani si nemyslím, že to je béčko. Možná zpočátku to tak bylo plánované, ale vyšlo z toho A+.  Casting, scénář, režie, hudba, všechno na naprosto špičkové úrovni.
836951
Hele, já si nemyslím, že by byla jednička nedoceněná režisérsky, to vůbec. Spíš naopak, to, jak to celé funguje je zásluha hlavně režiséra a podle mě se to ví. Vždyť lepší představení nějaké party badass týpků během jedné krátké scény (už v helikoptéře) se od té doby nepovedlo snad nikomu a že se o tohle snaží všichni. Teď to srovnej s Blackovou čtyřkou *:D*. Ani si nemyslím, že to je béčko. Možná zpočátku to tak bylo plánované, ale vyšlo z toho A+.  Casting, scénář, režie, hudba, všechno na naprosto špičkové úrovni.
836941
2 -1
reagují: Randal K.
reagovat

6-7/10

No, tie nadsene recenzie tomu dost skodia, ja som sa velmi opatrne tesil ale nakoniec mi to aj tak prislo ako nenaplneny potencial (ci uz kvoli zasahom studia, budgetu alebo reziserovi neviem, asi z kazdeho nieco..). Ma to vela dobrych veci - napad, budovanie atmosfery, jednotlive sceny, samotny predator, to ako sa uci a postupuje po rebricku predatorov ale vsetko je to take nedotiahnute a vravel som si ze fajn, ale sakra toto sa dalo spravit lepsie. Vyslovene rusivi su tam ti lovci, ktori ako keby vypadli z piratov karibiku, ani jednotlive killy niesu nicim vynimocne a scena kde hlavna hrdinka vyzabija tabor lovcov je sice efektna ale tak trochu wtf v porovnani s jej dovtedajsim stvarnenim. Ci to ze jej zajali psa z nej spravilo Johna Wicka? :D Inak zaverecny fight mi prisiel vyborny, sice az prilis lahko ho porazila, ale bolo to vcelku efektne a premyslene, hlavne znova vyborny napad ako sa z lovca stal loveny. Co mi ale prislo ako najvacsia skoda ze studio sa rozhodlo vykecat ze to bude film o predatorovi. Kebyze v prvej polhodine uplne vynechaju zabery na vesminu lod (mimochodom naco tam bol ten zaber? presne rovnako hnusny zaber bol aj v Blackovom filme, to fakt musi byt v kazdom filme? Pomaly uz ako umrtie strycka Bena tvl..) a nechaju tam len mierne naznaky (napr. mravec lezuci po jeho nohe - vyborny napad) a predator sa objavil az v scene s medvedom to by bolo ine kafe..Takze asi tak, ako 'restart' serie a ukazka akym smerom je mozne ist ok, ako samotny film uz slabsie a dufam ze nabuduce to uz bude to prave orechove.
836949
No, tie nadsene recenzie tomu dost skodia, ja som sa velmi opatrne tesil ale nakoniec mi to aj tak prislo ako nenaplneny potencial (ci uz kvoli zasahom studia, budgetu alebo reziserovi neviem, asi z kazdeho nieco..). Ma to vela dobrych veci - napad, budovanie atmosfery, jednotlive sceny, samotny predator, to ako sa uci a postupuje po rebricku predatorov ale vsetko je to take nedotiahnute a vravel som si ze fajn, ale sakra toto sa dalo spravit lepsie. [spoiler]Vyslovene rusivi su tam ti lovci, ktori ako keby vypadli z piratov karibiku, ani jednotlive killy niesu nicim vynimocne a scena kde hlavna hrdinka vyzabija tabor lovcov je sice efektna ale tak trochu wtf v porovnani s jej dovtedajsim stvarnenim. Ci to ze jej zajali psa z nej spravilo Johna Wicka? *:D* Inak zaverecny fight mi prisiel vyborny, sice az prilis lahko ho porazila, ale bolo to vcelku efektne a premyslene, hlavne znova vyborny napad ako sa z lovca stal loveny. Co mi ale prislo ako najvacsia skoda ze studio sa rozhodlo vykecat ze to bude film o predatorovi. Kebyze v prvej polhodine uplne vynechaju zabery na vesminu lod (mimochodom naco tam bol ten zaber? presne rovnako hnusny zaber bol aj v Blackovom filme, to fakt musi byt v kazdom filme? Pomaly uz ako umrtie strycka Bena tvl..) a nechaju tam len mierne naznaky (napr. mravec lezuci po jeho nohe - vyborny napad) a predator sa objavil az v scene s medvedom to by bolo ine kafe..[/spoiler]Takze asi tak, ako 'restart' serie a ukazka akym smerom je mozne ist ok, ako samotny film uz slabsie a dufam ze nabuduce to uz bude to prave orechove.
6-7/10
2 -2
reagovat
reaguje na: Demonic189
Souhlas prakticky ve všem - hlavně s hodnocením nedotknutelné jedničky a neskutečně zmršené Blackovy čtyřky. I s Kořistí, měl jsem podobné myšlenky, co se týče závěrečného souboje, napadlo mě přesně to štěstí nebo nějaká náhoda, která mohla pomoct vyrovnat handikap. CGI hlavně zvířat - už ta puma působila nepřirozeně, jako by efekty dělalo nějaké nízkonákladové studio. A stejně nepřirozeně působily dialogy a angličtina v podání hlavních herců. Ale tempo, kamera, režie, různé malé hříčky (zajíc - had - predátor) apod. mě velmi potěšily. Je to po spoustě let důstojné pokračování značky, dal bych to na třetí místo, i před Predátory. Takže ne masterpiece - a dá se tady vůbec natočit masterpiece, když se vždycky nabídne srovnání s jedničkou? Velmi dobrých a hlavně nečekaných 7.
836948
Souhlas prakticky ve všem - hlavně s hodnocením nedotknutelné jedničky a neskutečně zmršené Blackovy čtyřky. I s Kořistí, měl jsem podobné myšlenky, co se týče závěrečného souboje, napadlo mě přesně to štěstí nebo nějaká náhoda, která mohla pomoct vyrovnat handikap. CGI hlavně zvířat - už ta puma působila nepřirozeně, jako by efekty dělalo nějaké nízkonákladové studio. A stejně nepřirozeně působily dialogy a angličtina v podání hlavních herců. Ale tempo, kamera, režie, různé malé hříčky (zajíc - had - predátor) apod. mě velmi potěšily. Je to po spoustě let důstojné pokračování značky, dal bych to na třetí místo, i před Predátory. Takže ne masterpiece - a dá se tady vůbec natočit masterpiece, když se vždycky nabídne srovnání s jedničkou? Velmi dobrých a hlavně nečekaných 7.
836928
3 -2
reagovat
Ja som si pozrel včera jednotku aj dvojku. Prey sa podarilo to o čo išlo asi dosť - aby sa oživil záujem o značku a spätne aj o staré filmy. To je jasný úspech. 

Jednotka - na efektoch sa zub času už podpísal a tam sa na Prey film nechytá, ale stále sú efekty prinajhoršom slušné, a má to atmošku a celé to šlape a funguje dosť dobre. Až teraz som si uvedomil, že ten film je pomerne nedocenený po režisérskej stránke. Je to len high level Béčko, ale McTiernan to proste fakt dosť dobre zošnuroval, vyvážil, zvládol natáčanie niekde v pralese, dobre využil a viedol hercov (Jesse Ventura, Bill Duke), je tam kopec ikonických cool záberov a pod. Vyťažil z toho maximum, proste je to jednoduché ale je v tom kumšt. 

Dvojka - o dosť slabšia, ako-tak pobaví. Od začiatku vidno, že Hopkins nie je McTiernan, proste kope sa druhá liga vo všetkom a zub času je cítiť viac. Nad vodou to drží snaživý Glover, ktorý má ale do Arnieho ďaleko a mestský setting. 
836941
Ja som si pozrel včera jednotku aj dvojku. Prey sa podarilo to o čo išlo asi dosť - aby sa oživil záujem o značku a spätne aj o staré filmy. To je jasný úspech.  Jednotka - na efektoch sa zub času už podpísal a tam sa na Prey film nechytá, ale stále sú efekty prinajhoršom slušné, a má to atmošku a celé to šlape a funguje dosť dobre. Až teraz som si uvedomil, že ten film je pomerne nedocenený po režisérskej stránke. Je to len high level Béčko, ale McTiernan to proste fakt dosť dobre zošnuroval, vyvážil, zvládol natáčanie niekde v pralese, dobre využil a viedol hercov (Jesse Ventura, Bill Duke), je tam kopec ikonických cool záberov a pod. Vyťažil z toho maximum, proste je to jednoduché ale je v tom kumšt.  Dvojka - o dosť slabšia, ako-tak pobaví. Od začiatku vidno, že Hopkins nie je McTiernan, proste kope sa druhá liga vo všetkom a zub času je cítiť viac. Nad vodou to drží snaživý Glover, ktorý má ale do Arnieho ďaleko a mestský setting. 
4 -4
reagují: kfk, Qwat
reagovat
Keďže som momentálne doma, práceneschopný, tak som si dal celý maratón s týmito "ugly motherf*ckers" z vesmíru a vidím to asi nejak takto:
Predátor - prosím nešahať! Zvyšok série mu nešaha ani po kotníky (od hudby, hercov, réžie, praktických efektov od S.Winstona, hlášok, prostredia džungle a KOPEC strašne COOL scén! A tá záverečná bitka, áááách ♥ 10/10) 
Predátor 2 - pre mňa veľmi nedocenený film a pokračovanie, ktoré originálu hanbu nerobí - práve naopak. Dvojka nič nevykráda, naopak celý tento vesmír pekne rozvíja - opäť dobrí herci, super hračky predátora, ešte vybrúsenejší sountrack, množstvo nezabudnuteľných scén - byt, ulička, vlak, jatka, strecha, loď, nechápem o akej vate sa tu v jednom komente hovorí... 9/10)
Predátori - veľmi slušné pokračovanie, ktoré však iba parafrázuje legendárnu jednotku, no hanbu jej rozhodne nerobí. Známa muzika, veľmi kvalitné her.obsadenie - Brody, Braga, Grace, Trejo, Fishburne, Goggins a budúci lovec upírov Ali - veď to je osadenstvo ako remeň! K tomu ten súboj na nože s Ozawom - ten len tak s hlavy nedostanem! 7,5/10
Predátor: Evolúcia - toto by som radšej ani nemal hodnotiť. Neuveriteľný odpad aj po tých 4 rokoch! Tie všadeprítomné CGI efekty - to je jeden odporný hnus, niečo podobné sa dá povedať o "vtipoch", scenári, postavách a logike. Doslova paródia na Predátora, a preto 2/10 (body dávam iba za fajn Boyda a gore, hoci ta digi krv je peklo) 
Predátor: Prey (pozor SPOILER!) - po tom úvodnom hype som teda čakal niečo o trochu lepšie, ale to prvotné sklamanie trochu vylepšilo druhé zhliadnutie v jazyku Indiánov. Je to naozaj veľmi pekne natočené, úžasné prostredie, konflikt s Francúzmi a veľmi sa mi páči i postupné zoznamovanie sa predátora s našim svetom. S jedlom rastie chuť, a preto to ide od hada, cez vlka, medveďa až k človeku.
Teraz však k tým horším veciam... CGI. Ach...Ak na to nebol rozpočet, tak sa radšej mohla vynechať tá lacná CGI loď a boje so zvieratami - ukázať iba nejaké náznaky a potom iba mrtve telá, ktoré by sa postupne nachádzali, napríklad.
Efekty sú proste hnusné, za to herec v kostýme predátora vyzerá super a drsne! Druhá kritika sa týka hl.postavy - Naru, a to už bolo napísané asi 1000x. Keď má žena 50kg, na začiatku filmu ledva zabije zajaca a dá jej veľmi zabrať jeden chudučký Indián, tak ten záver jednoducho vyznie smiešne! Predátor zodvihne obrovského medveďa a tu má problém s mladou holčinou. A pritom to stačilo iba urobiť mierne inak - napríklad ho poraziť spolu s bratom, prípadne s nejakou dávkou šťastia. Takto jej akosi náhodne všetko vychádza podľa plánu (záverečná strela, Predátor prejde popri nej 5cm a ani si ju nevšimne!!!) a je to iba ťažko uveriteľné. K tomu tá sekerka, ktorá jej skáče od ruky a do ruky...ach.
Škoda, mohol to byť masterpiece, takto "iba" dobrých 7/10 
836928
Keďže som momentálne doma, práceneschopný, tak som si dal celý maratón s týmito "ugly motherf*ckers" z vesmíru a vidím to asi nejak takto: Predátor - prosím nešahať! Zvyšok série mu nešaha ani po kotníky (od hudby, hercov, réžie, praktických efektov od S.Winstona, hlášok, prostredia džungle a KOPEC strašne COOL scén! A tá záverečná bitka, áááách ♥ 10/10)  Predátor 2 - pre mňa veľmi nedocenený film a pokračovanie, ktoré originálu hanbu nerobí - práve naopak. Dvojka nič nevykráda, naopak celý tento vesmír pekne rozvíja - opäť dobrí herci, super hračky predátora, ešte vybrúsenejší sountrack, množstvo nezabudnuteľných scén - byt, ulička, vlak, jatka, strecha, loď, nechápem o akej vate sa tu v jednom komente hovorí... 9/10) Predátori - veľmi slušné pokračovanie, ktoré však iba parafrázuje legendárnu jednotku, no hanbu jej rozhodne nerobí. Známa muzika, veľmi kvalitné her.obsadenie - Brody, Braga, Grace, Trejo, Fishburne, Goggins a budúci lovec upírov Ali - veď to je osadenstvo ako remeň! K tomu ten súboj na nože s Ozawom - ten len tak s hlavy nedostanem! 7,5/10 Predátor: Evolúcia - toto by som radšej ani nemal hodnotiť. Neuveriteľný odpad aj po tých 4 rokoch! Tie všadeprítomné CGI efekty - to je jeden odporný hnus, niečo podobné sa dá povedať o "vtipoch", scenári, postavách a logike. Doslova paródia na Predátora, a preto 2/10 (body dávam iba za fajn Boyda a gore, hoci ta digi krv je peklo)  Predátor: Prey (pozor SPOILER!) - po tom úvodnom hype som teda čakal niečo o trochu lepšie, ale to prvotné sklamanie trochu vylepšilo druhé zhliadnutie v jazyku Indiánov. Je to naozaj veľmi pekne natočené, úžasné prostredie, konflikt s Francúzmi a veľmi sa mi páči i postupné zoznamovanie sa predátora s našim svetom. S jedlom rastie chuť, a preto to ide od hada, cez vlka, medveďa až k človeku. Teraz však k tým horším veciam... CGI. Ach...Ak na to nebol rozpočet, tak sa radšej mohla vynechať tá lacná CGI loď a boje so zvieratami - ukázať iba nejaké náznaky a potom iba mrtve telá, ktoré by sa postupne nachádzali, napríklad. Efekty sú proste hnusné, za to herec v kostýme predátora vyzerá super a drsne! Druhá kritika sa týka hl.postavy - Naru, a to už bolo napísané asi 1000x. Keď má žena 50kg, na začiatku filmu ledva zabije zajaca a dá jej veľmi zabrať jeden chudučký Indián, tak ten záver jednoducho vyznie smiešne! Predátor zodvihne obrovského medveďa a tu má problém s mladou holčinou. A pritom to stačilo iba urobiť mierne inak - napríklad ho poraziť spolu s bratom, prípadne s nejakou dávkou šťastia. Takto jej akosi náhodne všetko vychádza podľa plánu (záverečná strela, Predátor prejde popri nej 5cm a ani si ju nevšimne!!!) a je to iba ťažko uveriteľné. K tomu tá sekerka, ktorá jej skáče od ruky a do ruky...ach. Škoda, mohol to byť masterpiece, takto "iba" dobrých 7/10 
4 -3
reagují: DarkSith, Qwat
reagovat
Takhle nějak to vidím taky. Je to slušnej film, ale ...
836915
[url=https://www.youtube.com/watch?v=UPbhK3TF8VM]Takhle[/url] nějak to vidím taky. Je to slušnej film, ale ...
3 -1
reagovat
reaguje na: Barv666
Teoreticky ano, ale v praxi by si to musel nanést na každou část těla a silnou vrstvou. I tak by mu to moc dlouho nevydrželo a mohl by jít rozeznat jeho obrys. Takhle to aspoň chápu z toho, co jsem četl. 
Ale mě tohle nevadí a realističnost u těchto filmů zas tolik neřeším, jen mi to přišlo takové trochu na sílu. Hodnocení bych kvůli tomu neměnil. Spíš by mě zajímalo, co za kytku to bylo a jestli by tak vážně mohla fungovat?
836900
Teoreticky ano, ale v praxi by si to musel nanést na každou část těla a silnou vrstvou. I tak by mu to moc dlouho nevydrželo a mohl by jít rozeznat jeho obrys. Takhle to aspoň chápu z toho, co jsem četl.  Ale mě tohle nevadí a realističnost u těchto filmů zas tolik neřeším, jen mi to přišlo takové trochu na sílu. Hodnocení bych kvůli tomu neměnil. Spíš by mě zajímalo, c[spoiler]o za kytku to bylo a jestli by tak vážně mohla fungovat?[/spoiler]
836888
2 -2
reagovat
Místo bláta si loupne ty magický bylinky, stoupne si vedle ohně a predátor projde 5cm od ní, nic jinýho v tom okolí není. Neviděl by její obrys v prostoru? Nevymažou přeci postavu, jen zdroj tepla...Dutch byl vždycky buď mezi kořenama, nebo nalepenej na stromě.
836896
Místo bláta si loupne ty magický bylinky, [spoiler]stoupne si vedle ohně a predátor projde 5cm od ní, nic jinýho v tom okolí není. Neviděl by její obrys v prostoru? Nevymažou přeci postavu, jen zdroj tepla...Dutch byl vždycky buď mezi kořenama, nebo nalepenej na stromě.[/spoiler]
4 -3
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se