Diskuze k článku Predátor: Kořist: Recenze

příspěvky 81 - 100 Napsat příspěvek
reaguje na: do_Od
Jj možná tak mezi dnešní mentálně slabší generací mladých, kde se považují za epicky boží filmy sračky typu Thor ... :D

Pominuli nás tady na MZ, tak jsem ještě nepotkal nikoho, kdo by z toho byl nějak nadšený. Ono kdyby se to jmenovalo jen Prey a místo Predatora tam byla nějaká potvora, ok 6/10 nebo možná i 7/10 bych tomu asi i dal vzhledem k tomu, že je to nějaká tv produkce, ale tohle je prostě Predator, tady pouze nejpřísnější měřítka, která určití lidé nepochopí a jsou odsouzeni velebit filmy typu Grey Man :)
836841
Jj možná tak mezi dnešní mentálně slabší generací mladých, kde se považují za epicky boží filmy sračky typu Thor ... *:D* Pominuli nás tady na MZ, tak jsem ještě nepotkal nikoho, kdo by z toho byl nějak nadšený. Ono kdyby se to jmenovalo jen Prey a místo Predatora tam byla nějaká potvora, ok 6/10 nebo možná i 7/10 bych tomu asi i dal vzhledem k tomu, že je to nějaká tv produkce, ale tohle je prostě Predator, tady pouze nejpřísnější měřítka, která určití lidé nepochopí a jsou odsouzeni velebit filmy typu Grey Man :)
836825
4 -11
reagují: pepo
Je to fajn, po recenzi jsem čekal trochu více ale vůbec mi to neublížilo jako jiným. Ano, dá se tam najít nesmyslu až za roh, ale já je odpouštím. Ta zvířata mě teda rusila zdaleka nejvíce. Udělají perfektního psa a medvěda takhle odflaknou?:D
jinak s těmi zamerecovacimi šípy jsem si to tak nějak vnitřně vysvětlil, že sice skončí v místě zaměření ale jsou páleny s dostatečnou razanci a nablizko je vlastně jedno kam je zaměřeno tak se tomu zkusil vzepřít a bratra trefit.
836832
Je to fajn, po recenzi jsem čekal trochu více ale vůbec mi to neublížilo jako jiným. Ano, dá se tam najít nesmyslu až za roh, ale já je odpouštím. Ta zvířata mě teda rusila zdaleka nejvíce. Udělají perfektního psa a medvěda takhle odflaknou?*:D* [spoiler]jinak s těmi zamerecovacimi šípy jsem si to tak nějak vnitřně vysvětlil, že sice skončí v místě zaměření ale jsou páleny s dostatečnou razanci a nablizko je vlastně jedno kam je zaměřeno tak se tomu zkusil vzepřít a bratra trefit. [/spoiler]
4 0
reaguje na: do_Od
Tak se zase uklidnime. Druhym nejlepsim, pripadne tretim. Pred jednicku to dava jen par attention whores. Do Arnolda to ma daleko to je legenda, tohle je jen velmi dobry
836831
836825
7 -1
reaguje na: do_Od
Jestli se to o něm mezinárodně píše, jako o nejlepším dílu, tak to se teda omlouváme, že tu haníme tak super film těma negativníma komentářema. Příště budem negativní jen filmů, o kterejch se mezinárodní rada shodne, že jsou sračka. :)
836830
836825
5 -4
reaguje na: do_Od
Spíš je to dost smutný, ale jo, sere mě to pěkně.
836829
836825
3 -4
reaguje na: Codename.Onyx
Mně zase přijde vtipné, že ty a pár dalších tu už tři dny v kuse brečíte, jak je to špatný, a mezitím je ten film tak úspěšný, že se o něm mezinárodně píše jako o nejlepším dílu celé série.

To nasere, co?
836825
Mně zase přijde vtipné, že ty a pár dalších tu už tři dny v kuse brečíte, jak je to špatný, a mezitím je ten film tak úspěšný, že se o něm mezinárodně píše jako o nejlepším dílu celé série. To nasere, co?
836783
17 -12
Predátor: Přehajpovaný. Nějaké hlubší sympatie nebo dokonce fandění hlavní hrdince jsem si teda nevypěstoval. A to se vůbec nebavím o tom, jak se filmu nedaří absolutně prodat a vykreslit její motivaci. Fandil jsem víc jejímu hafanovi, než jí. Ale celkově vlastně fajn, místy až moc televizní, bez větší gradace a s pár cool killy.
836822
4 -4
reaguje na: fr3ak

+1

Je smutné, že běžný uživatel nějakého MZ v nějaké středoevropské prdeli si dá pár minut práci a vymyslí lépe uchopený scénář, než je ve filmu :D

Přesně to jsem si taky říkal třeba proč ten Predator tam skočí mezi několik absolutně neškodných polonahých domorodců s klackama a jak v nějaké areně je tam vybije, přičemž Vykulená se tam schovává kousek od něj za kládou jakože strašně nenápadná :D Nebo ten záběr jak se najednou objeví po bitce kdesi kilometr pryč na louce .. bože.

S tím cgi naprostý souhlas. Přičemž stačilo ctít základní pravidlo "člověk se nejvíc bojí toho, co nevidí", protože přesně to funguje pak i na diváka. Vzpomněl jsem si jak jsem pařil Alien:Isolation, byl jsem posraný celou hru aniž bych Vetřelce viděl.

Podle mě to ten režisér moc nezvládl, nechápu co na tom připravoval 4 roky.
836783
Je smutné, že běžný uživatel nějakého MZ v nějaké středoevropské prdeli si dá pár minut práci a vymyslí lépe uchopený scénář, než je ve filmu *:D* Přesně to jsem si taky říkal třeba proč ten Predator tam skočí mezi několik absolutně neškodných polonahých domorodců s klackama a jak v nějaké areně je tam vybije, přičemž Vykulená se tam schovává kousek od něj za kládou jakože strašně nenápadná *:D* Nebo ten záběr jak se najednou objeví po bitce kdesi kilometr pryč na louce .. bože. S tím cgi naprostý souhlas. Přičemž stačilo ctít základní pravidlo "člověk se nejvíc bojí toho, co nevidí", protože přesně to funguje pak i na diváka. Vzpomněl jsem si jak jsem pařil Alien:Isolation, byl jsem posraný celou hru aniž bych Vetřelce viděl. Podle mě to ten režisér moc nezvládl, nechápu co na tom připravoval 4 roky.
+1
836766
5 -10
reagují: do_Od
reaguje na: Nazgul
"Na druhou stranum byť kritiky chápu a mají pravdu, že by těch pár vteřin souboje tváří v tvář s predátorem nepřežila, tak podobně by šlo opravdu nahlížet na každý film, kde si hrdina třeba nechá deset minut rozbíjet držku tak, že by to taky nepřežil a pak se jakoby nasere a vyhraje."

Ono tady nejde o to, že by to nepřežila. Ale o to, že je vykreslená první polovinou filmu jako někdo, kdo by to fyzicky neustál. To není otázka realismu - a už naposled! Film je KONSTRUKT! Jde o to, že kdyby tvůrci udělali lepší expozici toho, jak je Naru šikovná, hbitá vynalézavá, tak bych jí ten střet i sežral. Ale taky je to chyba toho, jak je tady Predátor robot, který vše schytá, ale vyloženě netrpí a neunaví se. V jedničce i ve dvojce trpěl a potřeboval chvíli na regeneraci, případně to rovnou zatáhl, když mu Glover ufiknul ruku.

A výtky to jsou o to větší, když člověk ví, že měli Rko a asi jim tolik do toho studio nekecali vzhledem k nižšímu rozpočtu. A to fakt zabolí.
Na druhou stranu ... si tím taky nejsem jistej, protože ve chvíli, kdy uvidí toho svýho pejska v táboře trapperů, tak se ten následující souboj s nim dá krásně vystřihnout ... ale musel bych se znova podívat. Takže mě i napadlo, že mu do toho někdo kecal. Ale kdoví.
836782
"Na druhou stranum byť kritiky chápu a mají pravdu, že by těch pár vteřin souboje tváří v tvář s predátorem nepřežila, tak podobně by šlo opravdu nahlížet na každý film, kde si hrdina třeba nechá deset minut rozbíjet držku tak, že by to taky nepřežil a pak se jakoby nasere a vyhraje." Ono tady nejde o to, že by to nepřežila. Ale o to, že je vykreslená první polovinou filmu jako někdo, kdo by to fyzicky neustál. To není otázka realismu - a už naposled! Film je KONSTRUKT! Jde o to, že kdyby tvůrci udělali lepší expozici toho, jak je Naru šikovná, hbitá vynalézavá, tak bych jí ten střet i sežral. Ale taky je to chyba toho, jak je tady Predátor robot, který vše schytá, ale vyloženě netrpí a neunaví se. V jedničce i ve dvojce trpěl a potřeboval chvíli na regeneraci, případně to rovnou zatáhl, když mu Glover ufiknul ruku. A výtky to jsou o to větší, když člověk ví, že měli Rko a asi jim tolik do toho studio nekecali vzhledem k nižšímu rozpočtu. A to fakt zabolí. Na druhou stranu ... si tím taky nejsem jistej, protože ve chvíli, kdy uvidí toho svýho pejska v táboře trapperů, tak se ten následující souboj s nim dá krásně vystřihnout ... ale musel bych se znova podívat. Takže mě i napadlo, že mu do toho někdo kecal. Ale kdoví.
836730
3 -4
reaguje na: marekkubacek
Přesně. Možná by stačila nějaká lepší expozice, že je talentovaná na něco jinýho, než ostatní ženy. Za tohle ale může Trachtenberg.
836780
836728
2 -5
reaguje na: ROBBERY
Vůbec :D Ale jako fakt. To je právě těmi pokřivenými zákony filmového světa. On spíš funguje na selském rozumu. To znamená rozhodnutí na základě povrchní analýzy, nikoliv promyšlené, komplexní a hluboké. Takže selský rozum mi řekne, že má v ruce zbraň, trochu s ním mává, a to mi stačí. Ale protože je to svalovec a voják, tak to rozum neřeší. Tím neříkám, že je to hloupé, ale je to v rámci fikčního světa naprosto v pořádku.
To samé s Naru. Můžu ji sežrat Tomahavk. To je sekyrka. Úplně v pohodě. Může ji i házet, ale stahovat si ji rovnou do ruky, kam ji padne snadno a rychle jako prdel na hrnec, to je ... to je divný, fakt divný. Takže výtka je to spíš proti pravidlům. Je to jen na efekt, ale i tohle se dá udělat líp. Proto jsem to zmínil.
836778
Vůbec :D Ale jako fakt. To je právě těmi pokřivenými zákony filmového světa. On spíš funguje na selském rozumu. To znamená rozhodnutí na základě povrchní analýzy, nikoliv promyšlené, komplexní a hluboké. Takže selský rozum mi řekne, že má v ruce zbraň, trochu s ním mává, a to mi stačí. Ale protože je to svalovec a voják, tak to rozum neřeší. Tím neříkám, že je to hloupé, ale je to v rámci fikčního světa naprosto v pořádku.  To samé s Naru. Můžu ji sežrat Tomahavk. To je sekyrka. Úplně v pohodě. Může ji i házet, ale stahovat si ji rovnou do ruky, kam ji padne snadno a rychle jako prdel na hrnec, to je ... to je divný, fakt divný. Takže výtka je to spíš proti pravidlům. Je to jen na efekt, ale i tohle se dá udělat líp. Proto jsem to zmínil.
836723
4 -5
Taky přidám svoji troškou do mlýna.

Triky jsou vyloženě odporný. Už jen díky nim je to celý dost v hajzlu (jak se na to asi budou dívat lidi za pár let, když je to humus už dnes) aby i trik neviditelnosti vypadal líp v tom přes 30 let starým filmu, to už je na pováženou. Smutný je, že by se tomu jistě dalo předejít, kdyby s nima film šetřil a tak v rozpočtu zbyly prachy na míň lepších, než hromadu odpornejch. Je vtipný, že i v recenzi je napsaný, že režisér chtěl nepropalovat že jde o Predátora a přitom snad v prvních deseti minutách ukáže jak přiletí jejich loď :D a navíc otřesně digitální (v jedničce vypadá aspoň skutečně, protože model a decentní stopa průletem atmosférou a to přece stačí :+)
A to je právě ten průser. Kdyby se velká část filmu věnovala trénování lovu a během něj v dálce byla slyšet velká rána (přistání), nebyl důvod nic doslovně ukazovat. Jednak by se ušetřilo za hnusnej trik a taky by to prospělo atmosféře, kdyby lovci začali nacházet podivně znetvořený zvířata. A zase, není nutný ukazovat odporně digitální stahování hada z kůže. To je takovej problém jen ukázat nedigitální tělo bez kůže? Třeba i jako vyrobenou rekvizitu. Indiáni by si kladli otázku jaký prase něco takovýho dělá a mohl by z toho vzniknout (daleko zajímavější) konflikt mezi nima a "zlým bílým mužem", kdyby indiáni byly přesvědčený že je to jejich chování, který nerespektuje přírodní zákony. A až v té chvíly by se do toho mohl dostat Predator, co by celej konflikt sledoval bez zjevnýho vměšování (do tý doby bych ani neukazoval situaci jeho pohledem, aby divák byl stále na pochybách, proč se kamera občas soustředí na místa, který nejsou obvyklí), při kterým by viděl, že mnohem zaostalejší indiáni jsou schopný si poradit proti moderním zbraním, díky přirozené znalosti terénu, důvtipu a třeba i prokázaní cti (ušetření neozbrojenýho/zraněnýho nebo něco na ten způsob). Prostě to co celou dobu hledal > výzvu, která má smysl. Navíc Predator byl vlastně taky něco jako člen kmenu (bylo vidět hlavně ve dvojce) a tak by pro ně měl víc pochopení.
A v ten moment by se do skupiny indiánů, co se vracej do tábora začal srát a provokovat. Ale ne jako v předchozích filmech, že by je po jednom likvidoval. Naopak by jim zjevill svoji přítomnost a názorně by jinýmu kmenu ukázal (třeba páteří a lebkou nějakýho zvířete - nejlíp toho jejich psa) že to byl on kdo změnil zaběhnutý pořádky a dává jim možnost s tím něco udělat.
Pak by se indiáni pod tlakem okolností semknuli (a daly tím příležitost vyniknout i ženský, která byla do tý doby brána jako jejich nejslabší článek). A nemuselo by to skončit třeba ani smrtí Predatora, naopak jeho odletem a zkušeností, že s lidma jako kořistí bude ještě pořádná sranda. A když už tam chtěli tak moc mít tu bambitku, tak by se nakonec ukázalo, že to byl nakonec ten Predoš z dvojky, kterej po týhle zkušenosti provozoval pravidelný lovy na Zemi a až Harrigan by byl tím, kdo někoho z jeho kmene porazil, čímž by ho uctil právě tou pistolí.
836766
Taky přidám svoji troškou do mlýna. Triky jsou vyloženě odporný. Už jen díky nim je to celý dost v hajzlu (jak se na to asi budou dívat lidi za pár let, když je to humus už dnes) aby i trik neviditelnosti vypadal líp v tom přes 30 let starým filmu, to už je na pováženou. Smutný je, že by se tomu jistě dalo předejít, kdyby s nima film šetřil a tak v rozpočtu zbyly prachy na míň lepších, než hromadu odpornejch. Je vtipný, že i v recenzi je napsaný, že režisér chtěl nepropalovat že jde o Predátora a přitom snad v prvních deseti minutách ukáže jak přiletí jejich loď *:D* a navíc otřesně digitální (v jedničce vypadá aspoň skutečně, protože model a decentní stopa průletem atmosférou a to přece stačí *:+*) A to je právě ten průser. Kdyby se velká část filmu věnovala trénování lovu a během něj v dálce byla slyšet velká rána (přistání), nebyl důvod nic doslovně ukazovat. Jednak by se ušetřilo za hnusnej trik a taky by to prospělo atmosféře, kdyby lovci začali nacházet podivně znetvořený zvířata. A zase, není nutný ukazovat odporně digitální stahování hada z kůže. To je takovej problém jen ukázat nedigitální tělo bez kůže? Třeba i jako vyrobenou rekvizitu. Indiáni by si kladli otázku jaký prase něco takovýho dělá a mohl by z toho vzniknout (daleko zajímavější) konflikt mezi nima a "zlým bílým mužem", kdyby indiáni byly přesvědčený že je to jejich chování, který nerespektuje přírodní zákony. A až v té chvíly by se do toho mohl dostat Predator, co by celej konflikt sledoval bez zjevnýho vměšování (do tý doby bych ani neukazoval situaci jeho pohledem, aby divák byl stále na pochybách, proč se kamera občas soustředí na místa, který nejsou obvyklí), při kterým by viděl, že mnohem zaostalejší indiáni jsou schopný si poradit proti moderním zbraním, díky přirozené znalosti terénu, důvtipu a třeba i prokázaní cti (ušetření neozbrojenýho/zraněnýho nebo něco na ten způsob). Prostě to co celou dobu hledal > výzvu, která má smysl. Navíc Predator byl vlastně taky něco jako člen kmenu (bylo vidět hlavně ve dvojce) a tak by pro ně měl víc pochopení. A v ten moment by se do skupiny indiánů, co se vracej do tábora začal srát a provokovat. Ale ne jako v předchozích filmech, že by je po jednom likvidoval. Naopak by jim zjevill svoji přítomnost a názorně by jinýmu kmenu ukázal (třeba páteří a lebkou nějakýho zvířete - nejlíp toho jejich psa) že to byl on kdo změnil zaběhnutý pořádky a dává jim možnost s tím něco udělat. Pak by se indiáni pod tlakem okolností semknuli (a daly tím příležitost vyniknout i ženský, která byla do tý doby brána jako jejich nejslabší článek). A nemuselo by to skončit třeba ani smrtí Predatora, naopak jeho odletem a zkušeností, že s lidma jako kořistí bude ještě pořádná sranda. A když už tam chtěli tak moc mít tu bambitku, tak by se nakonec ukázalo, že to byl nakonec ten Predoš z dvojky, kterej po týhle zkušenosti provozoval pravidelný lovy na Zemi a až Harrigan by byl tím, kdo někoho z jeho kmene porazil, čímž by ho uctil právě tou pistolí.
7 -5
reagují: Codename.Onyx
Ako ja vám závidím, že vás to bavilo, ale mne to nejak nesadlo. Úvodná pasáž kde sa nič nedeje a len tak tam behá so psom ma bavila asi najviac. Koncept je dobrý, ale čo z toho keď mi to kazí do očí bijúce cgi a divne natočené akčné scény. Neviem odôvodniť prečo, ale nebavili ma, aj keď na papiery to muselo vyzerať cool. A ten koniec...to malo skončiť tým, že hlavnej hrdinke by sa maximálne podarilo predátorovi odseknúť ruku a ten by jej následné vytrhol chrbticu z tela. Priletela by pre neho loď a síce ako víťaz, ale mentálne porazený by nastúpil a odišiel :D
Ale ten psík bol parádny. Keď budem veľký, chcem takého. Neviete niekto čo je to za plemeno?

Edit: neviem prečo sa to tu pýtam, keď si to môžem nájsť :D "Coco is an American dingo, also known as a carolina dog, and they're one of the oldest breeds in existence" link
836756
Ako ja vám závidím, že vás to bavilo, ale mne to nejak nesadlo. Úvodná pasáž kde sa nič nedeje a len tak tam behá so psom ma bavila asi najviac. Koncept je dobrý, ale čo z toho keď mi to kazí do očí bijúce cgi a divne natočené akčné scény. Neviem odôvodniť prečo, ale nebavili ma, aj keď na papiery to muselo vyzerať cool. A ten koniec...to malo skončiť tým, že hlavnej hrdinke by sa maximálne podarilo predátorovi odseknúť ruku a ten by jej následné vytrhol chrbticu z tela. Priletela by pre neho loď a síce ako víťaz, ale mentálne porazený by nastúpil a odišiel *:D* Ale ten psík bol parádny. Keď budem veľký, chcem takého. Neviete niekto čo je to za plemeno? Edit: neviem prečo sa to tu pýtam, keď si to môžem nájsť *:D* "Coco is an American dingo, also known as a carolina dog, and they're one of the oldest breeds in existence" https://www.slashfilm.com/955321/the-dog-actor-in-prey-was-adopted-especially-for-the-movie-and-she-was-a-hot-mess/?utm_campaign=clip
4 -4
reaguje na: AndyKaufman
Ten nikoho nezajímá, ani ho nikdo nezná. Proč se tu takhle horlivě diskutuje o zapomenutelných filmech a něčemu nápaditějšímu a lepšímu se nevěnuje moc pozornost? Jak kdyby většina lidí viděla jeden film za měsíc, takže jsou spokojený se vším.
836752
836750
3 -5
Mezitím, co se tu většina místních kryptobuzíčků předhání v tom, kdo Prey víc chlapácky sundá. Je z filmu i hlavní hrdinky nadšený jeden z největších drsňáků jedničky Jesse Ventura:

"#PreyMovie Great, great, film. @AmberMidthunder you definitely ain't got time to bleed. Welcome to the Predator family. @DannyTRS Thank you for making a such a thoughtful, creative, and wonderful film."
836750
Mezitím, co se tu většina místních kryptobuzíčků předhání v tom, kdo Prey víc chlapácky sundá. Je z filmu i hlavní hrdinky nadšený jeden z největších drsňáků jedničky Jesse Ventura: "#PreyMovie Great, great, film. @AmberMidthunder you definitely ain't got time to bleed. Welcome to the Predator family. @DannyTRS Thank you for making a such a thoughtful, creative, and wonderful film."
13 -5
reagují: Bospor
reaguje na: marekkubacek
jj 80s hardbodies to je v poradku, to beru.

Ale tady jde o uveritelnosti zabodavani sekyrek do stromu... :D
836731
jj 80s hardbodies to je v poradku, to beru. Ale tady jde o uveritelnosti zabodavani sekyrek do stromu... *:D*
836728
2 -1

7/10

Tak po přečtení komentářů jsem brzdil nadšení a nakonec byl spokojen, není to zázrak, je znát, že je to dělané pro stream a nebylo na to asi tolik peněz, aby vše bylo dokonalé i s těmi klady, ale i zápory, co se zde zmiňují souhlasím.

Na druhou stranum byť kritiky chápu a mají pravdu, že by těch pár vteřin souboje tváří v tvář s predátorem nepřežila, tak podobně by šlo opravdu nahlížet na každý film, kde si hrdina třeba nechá deset minut rozbíjet držku tak, že by to taky nepřežil a pak se jakoby nasere a vyhraje.

Stejně tak, když bych podobně pitval jedničku, tak si vezměme třeba ty pasti. Vytýkáte tady predátorovi, že takovej super zabiják by nikdy nešlápl do oka nebo jiné pasti, že to by ten z jedničky neudělal, přitom tento je na Zemi poprvé, takže se i s pastmi setkává poprvé. Ten z jedničky se přesto chytil taky hned do první pasti, tuším, že na něj nastražili nějakou síť, do které se chytil a zběsile se z ní prostřílel ven a byla to myslím i ta scéna, jak všichni střílí a zraní ho. Podruhé si o naostřené klacíky, kterých by si všimlo každé dítě málem vypíchl oko a koumáckým úšklebkem tuhle past obešel, aby vlezl pod kládu, co mu spadla na hlavu a zabila ho, takže bych to nebral tak vážně.

Je pravda, že kvalit jedničky a dvojky to samozřejmě nedosahuje, atmosféra, byť se o ní snaží je nesrovnatelná a i ty výše zmíněné momenty v té jedničce působí přirozeně a proto se nad nimi člověk nepozastaví, jako nad tím, že drobná indiánka dokáže čelit monstru, co v souboji tváří v tvář během pár vteřin rozpáralo medvěda.

Tomahawk se po zatažení za provázek vrací jak Thorovo kladivo, což je ale úmysl tvůrců a dnešní publikum si to asi i žádá. Staré reálné bitky už nejsou cool a je jim hned vytýkán nedostatek soubojové choreografie a podobně, tak jsou i ty souboje dnes vždy trochu „Bourne style“.

Mě osobně nejvíc nedával smysl predátor, když ztratil přilbu. Pořád střílel ty šipky a vždycky se otočily a letěly někam do prd... , stromu, kam mířila přilba a stejně střílel další i když nemohl nic trefit. Ve finále se pak takhle blbě nechal zabít.

Jako je jasné, že nadšení jsou z toho lidi proto, že je to prostě konečně díl, co aspoň snese trochu měřítka filmu s predátorem, narozdíl od všech těch sraček, co přišly po prvních dvou dílech.
836730
Tak po přečtení komentářů jsem brzdil nadšení a nakonec byl spokojen, není to zázrak, je znát, že je to dělané pro stream a nebylo na to asi tolik peněz, aby vše bylo dokonalé i s těmi klady, ale i zápory, co se zde zmiňují souhlasím. Na druhou stranum byť kritiky chápu a mají pravdu, že by těch pár vteřin souboje tváří v tvář s predátorem nepřežila, tak podobně by šlo opravdu nahlížet na každý film, kde si hrdina třeba nechá deset minut rozbíjet držku tak, že by to taky nepřežil a pak se jakoby nasere a vyhraje. Stejně tak, když bych podobně pitval jedničku, tak si vezměme třeba ty pasti. Vytýkáte tady predátorovi, že takovej super zabiják by nikdy nešlápl do oka nebo jiné pasti, že to by ten z jedničky neudělal, přitom tento je na Zemi poprvé, takže se i s pastmi setkává poprvé. Ten z jedničky se přesto chytil taky hned do první pasti, tuším, že na něj nastražili nějakou síť, do které se chytil a zběsile se z ní prostřílel ven a byla to myslím i ta scéna, jak všichni střílí a zraní ho. Podruhé si o naostřené klacíky, kterých by si všimlo každé dítě málem vypíchl oko a koumáckým úšklebkem tuhle past obešel, aby vlezl pod kládu, co mu spadla na hlavu a zabila ho, takže bych to nebral tak vážně. Je pravda, že kvalit jedničky a dvojky to samozřejmě nedosahuje, atmosféra, byť se o ní snaží je nesrovnatelná a i ty výše zmíněné momenty v té jedničce působí přirozeně a proto se nad nimi člověk nepozastaví, jako nad tím, že drobná indiánka dokáže čelit monstru, co v souboji tváří v tvář během pár vteřin rozpáralo medvěda. Tomahawk se po zatažení za provázek vrací jak Thorovo kladivo, což je ale úmysl tvůrců a dnešní publikum si to asi i žádá. Staré reálné bitky už nejsou cool a je jim hned vytýkán nedostatek soubojové choreografie a podobně, tak jsou i ty souboje dnes vždy trochu „Bourne style“. Mě osobně nejvíc nedával smysl predátor, když ztratil přilbu. Pořád střílel ty šipky a vždycky se otočily a letěly někam do prd... , stromu, kam mířila přilba a stejně střílel další i když nemohl nic trefit. Ve finále se pak [spoiler]takhle blbě nechal zabít. [/spoiler]Jako je jasné, že nadšení jsou z toho lidi proto, že je to prostě konečně díl, co aspoň snese trochu měřítka filmu s predátorem, narozdíl od všech těch sraček, co přišly po prvních dvou dílech.
7/10
4 -1
reagují: kfk
reaguje na: ROBBERY
Jenže jim to ani na sekundu nepřestaneš věřit, že jsou ultra badass motherfuckers. Každej charakter je vyflashnutej a má svoje nuance. Naru udělá jednu parkour odrážečku nohou od stromu a pětimetrovej leap of faith z větve na predátora a už to trošku skřípe (v mojí hlavě teda, někdo s tim je asi ok).
836728
836723
3 -5