Diskuze k článku Predátor: Kořist: Recenze

Hele jo, jasne bylo zrejmy, ze takhle by to nefungovalo, ale to me vubec nerusilo.
836718
Ne*:D*  Hele jo, jasne bylo zrejmy, ze takhle by to nefungovalo, ale to me vubec nerusilo.
836713
11 -2
reaguje na: ROBBERY
Nééé, jasně. To je nonsens. Ale my se bavíme o tom, že to v rámci filmového světa vypadá trapně. U Blaina je nonsens to, že v džungli by to nechtěl tahat. To divák naprosto krásně zkousne, jelikož tu bezbolestnou vidí jen na chvilku. Vlastně nemá ani expozici. Prostě ji najednou vytasí:D Jenže divák ví, že tahají výzbroj. To je sice blbost, protože zbytečná váha a do džungle se to asi ani nehodí, ale tohle divák v rámci jazyka neřeší, protože obraz říká: svalovci, vojáci. Divák si to podvědomě přeloží jako přirozenost.
Jenže tý holce skáče…DOSLOVA…skáče do ruky v kmeni pevně zabořená sekyrka  bez nějaký velký námahy!
To tam nevidíš rozdíl?:D
836713
Nééé, jasně. To je nonsens. Ale my se bavíme o tom, že to v rámci filmového světa vypadá trapně. U Blaina je nonsens to, že v džungli by to nechtěl tahat. To divák naprosto krásně zkousne, jelikož tu bezbolestnou vidí jen na chvilku. Vlastně nemá ani expozici. Prostě ji najednou vytasí:D Jenže divák ví, že tahají výzbroj. To je sice blbost, protože zbytečná váha a do džungle se to asi ani nehodí, ale tohle divák v rámci jazyka neřeší, protože obraz říká: svalovci, vojáci. Divák si to podvědomě přeloží jako přirozenost. Jenže tý holce skáče…DOSLOVA…skáče do ruky v kmeni pevně zabořená sekyrka  bez nějaký velký námahy!  To tam nevidíš rozdíl?:D
836708
4 -4
reagují: ROBBERY, ROBBERY
reaguje na: (=LIFTY=)
Borci tady resi tomahawk na provazku, ale Blainuv minigun v dzungli je vetsi WTF. Ten zasobnicek co si nosil na zadech by mel tak na 20 vterin :D
836708
Borci tady resi tomahawk na provazku, ale Blainuv minigun v dzungli je vetsi WTF. Ten zasobnicek co si nosil na zadech by mel tak na 20 vterin *:D*
836706
11 -2
reagují: kfk
Ta myšlenka udělat z toho film o indiánech a vůbec nezmiňovat Predátora, je docela cool. Akorát by to prasklo hned v den streamu, ale těch prvních pár stovek netušících diváků by z toho mělo solidní šok :) Jinak fajn, se všemi klady a zápory souhlasím, 7/10
836707
5 0
reaguje na: ROBBERY
Pravda, třeba rozstřelení hlavy plasmovým dělem, která je v další scéně v celku.
836706
836701
2 -2
reagují: ROBBERY
Vzdyt v jednice jsou taky uplne picoviny :D
836701
Vzdyt v jednice jsou taky uplne picoviny *:D*
10 -1
reagují: (=LIFTY=)
reaguje na: Codename.Onyx
Jak říkám rozumím všem výtkám, ale podle mě se dnešním filmum odpouští daleko víc, než tomuhle filmu. A ano to jak kolem ni prošel mi taky přišlo divný, ano tomahawk na drátů je jak jsem už jsem psal pičovina, ale když to tak vezmeš tak můžeš brát celou myšlenku predátora jako blbost, samozřejmě souhlasím s tim že první 2 filmy jsou super, ale kdyby tenhle film vyšel před 20 lety tak by ses dnes rikal že prvni 3 filmy jsou parádní.
836699
836695
6 -1
reaguje na: NevimJakejNick
To s "lidským chybováním" mi nejdřív přišlo na mysl taky, ale tohle nebylo chybování, to byla do očí bijící hloupost. Třeba to jak na konci prošel kolem Naru a vůbec jak přežila to mrsknutí apod., bylo tam toho tolik, že.... si zase musím pustit jedničku a dvojku radši... tomuto jsem holt šanci dal, protože jsem se fakt těšil, ale opět to nevyšlo, tak zase za pár let u dalšího pokusu. Mimochodem tomahawk na špagátu ja jste tu níže řešili tam stopro byl zamýšlen natvrdo, protože byl i v závěrečných titulcích na skice.
836695
836694
2 -7
reagují: NevimJakejNick
reaguje na: Codename.Onyx
Hej fakt nevim, mě se zas celkem libilo že ukazali že i predátor dokáže "lidsky" chybovat a že to není jen takzvanej terminator z vesmíru, ale výtky chápu, neni film co by se libil každýmu:+
836694
Hej fakt nevim, mě se zas celkem libilo že ukazali že i predátor dokáže "lidsky" chybovat a že to není jen takzvanej terminator z vesmíru, ale výtky chápu, neni film co by se libil každýmu*:+*
836692
6 -1
reagují: Codename.Onyx
reaguje na: kfk
Nejsi blázen, to je tím dnešním světem, lidstvo hloupne a nejen u filmu :) Fajn, ze pouzivas mozek viz co pises. Nedalo mi to a znovu jsem se včera podíval ještě kolem půlnoci znovu (přestože jsem věděl, že mě ráno čeká 600km otočka autem - to zmiňuju, aby bylo jasno, že odhodlání jsem fakt měl :D) a ne, tohle fakt ne. Ten film byl často jako 2 v 1. Jeden záběr Predator ok a vzápětí rozum mimina (stejne jako ta vykulena..chvili lama, chvili profik). Přesto jsem ochoten to zvednout na 5/10 za snahu, náznak atmošky, zajímavý námět, ale jako celek žádná sláva. Extra u takoveto moji srdcove latky mam nekompromisni meritka.

PS: ti frantici tam byli snad jen skrze tu bambitku na konci P2. Vubec je tam nemeli takto cpat, meli se vic soustredit a rozvinout indiany, kterych tam bylo v celem kmenu 5, coz taky pusobilo tak zvlastne.
836692
Nejsi blázen, to je tím dnešním světem, lidstvo hloupne a nejen u filmu :) Fajn, ze pouzivas mozek viz co pises. Nedalo mi to a znovu jsem se včera podíval ještě kolem půlnoci znovu (přestože jsem věděl, že mě ráno čeká 600km otočka autem - to zmiňuju, aby bylo jasno, že odhodlání jsem fakt měl *:D*) a ne, tohle fakt ne. Ten film byl často jako 2 v 1. Jeden záběr Predator ok a vzápětí rozum mimina (stejne jako ta vykulena..chvili lama, chvili profik). Přesto jsem ochoten to zvednout na 5/10 za snahu, náznak atmošky, zajímavý námět, ale jako celek žádná sláva. Extra u takoveto moji srdcove latky mam nekompromisni meritka. PS: ti frantici tam byli snad jen skrze tu bambitku na konci P2. Vubec je tam nemeli takto cpat, meli se vic soustredit a rozvinout indiany, kterych tam bylo v celem kmenu 5, coz taky pusobilo tak zvlastne.
836681
5 -11
reagují: NevimJakejNick
Za mňa tak 7/10.

Tešil som sa na to, trailery to predali, ale výsledok je vlastne asi presne čo si človek predstaví pod slovami "Predátor od Disneyho". Napriek tomu, že to je R-ko, je to jasne robené aj pre puberťákov a Disney faktor je dosť cítiť - plagátové západy Slnka, malebná príroda, Indiáni všetci čistučkí, voňavučkí, dialekt a prejav ako moderní ľudia, kňučiaci zlatý havko, atď. A do toho coming of age príbeh o mladom dievčati, ktoré ukáže trápnym mačo chlapákom že na to má. Pripomenulo mi to aj Alpha od Alberta Hughesa z r. 2018.

Mr. Hlad písal, že ten film je robený pre ľudí 30+...úprimne, neviem či si nezamieňa svoj subjektívny dojem a subjektívny záujem o látku s objektivitou. Mne skôr príde, že sa cielilo na mladšie vekové skupiny a len preto, že tam je  Predátor to logicky zaberá aj na skupinu 30+ a je tam aj dosť momentíkov, aby aj títo starší fanúšikovia zostali happy. IMO ale v prvom pláne išlo o to predať Predátora mladšej generácii a súčasne neuraziť tú starú...

Šlapalo to ale dobre, filmu pomohlo že sa na nič nehral, akcia + násilie adekvátne látke a všetko v top produkčnej kvalite, na ktorú majú u Disneyho prachy. Určite lepšie a funkčnejšie ako Blackov pokus a celkovo možno aj svižnejšie/zábavnejšie než dvojka a Predators. Len subjektívne možno mohol z Predátora ísť trošku viac strach (čo je ale asi naschvál práve kvôli Disneymu) a mám trošku problém s tým finálnym súbojom, kde to Predátor na to že to je pán lovec ťažko nedal, ale zase ten súboj mal šmrnc a bol cool, nie že nie.
836685
Za mňa tak 7/10. Tešil som sa na to, trailery to predali, ale výsledok je vlastne asi presne čo si človek predstaví pod slovami "Predátor od Disneyho". Napriek tomu, že to je R-ko, je to jasne robené aj pre puberťákov a Disney faktor je dosť cítiť - plagátové západy Slnka, malebná príroda, Indiáni všetci čistučkí, voňavučkí, dialekt a prejav ako moderní ľudia, kňučiaci zlatý havko, atď. A do toho coming of age príbeh o mladom dievčati, ktoré ukáže trápnym mačo chlapákom že na to má. Pripomenulo mi to aj Alpha od Alberta Hughesa z r. 2018. Mr. Hlad písal, že ten film je robený pre ľudí 30+...úprimne, neviem či si nezamieňa svoj subjektívny dojem a subjektívny záujem o látku s objektivitou. Mne skôr príde, že sa cielilo na mladšie vekové skupiny a len preto, že tam je  Predátor to logicky zaberá aj na skupinu 30+ a je tam aj dosť momentíkov, aby aj títo starší fanúšikovia zostali happy. IMO ale v prvom pláne išlo o to predať Predátora mladšej generácii a súčasne neuraziť tú starú... Šlapalo to ale dobre, filmu pomohlo že sa na nič nehral, akcia + násilie adekvátne látke a všetko v top produkčnej kvalite, na ktorú majú u Disneyho prachy. Určite lepšie a funkčnejšie ako Blackov pokus a celkovo možno aj svižnejšie/zábavnejšie než dvojka a Predators. Len subjektívne možno mohol z Predátora ísť trošku viac strach (čo je ale asi naschvál práve kvôli Disneymu) a mám trošku problém s tým finálnym súbojom, kde to Predátor na to že to je pán lovec ťažko nedal, ale zase ten súboj mal šmrnc a bol cool, nie že nie.
4 -7
reaguje na: kfk
Za B je správně:D
836683
Za B je správně*:D*
836681
6 -1
reaguje na: Barv666
Jasan. Je to prostě béčko na HULU, ale je to "náš" Predátor : ))
836682
836675
3 -6
reaguje na: NevimJakejNick
Jako jo. Je to béčko na HULU. Rozumim. A chápu, že to vypadá, že to moc řeším. To je ale taky tím, že všichni to tu adorujou jako pecku. Takže buď se laťka snížila, nebo jsem blázen :D
836681
836677
3 -7
reaguje na: kfk
Vím jak to myslíš, ale řešíš to prostě trošku moc, stejně tak mužem řešit predátora tarzana, nebo vzpěrače s medvědem. To samý ty francouze, pasti na zvířata a podobně, já si radši ten film užil i když jsem si u nějakejch scén říkal že je to pičovina. Ale proč bych to měl řešit když je to nakonec jen vyvražďvačka a k tomu ještě hodně dobrá.
836677
836671
7 -4
reagují: kfk
reaguje na: kfk
1) No na mě to právě působí, že ho nasrala a jde do ní naplno od začátku, jak s ní tvrdě majzne o zem a tak. A že ji vlastně dostali fintou.

2) Koukám znovu a souhlas, je to přehnaný, i když na mě ti chlápci působili jako spíš starší, co zas tak moc bojovat neumí.

3) Hele, jo, přinejmenším jak ji přehodí přes hlavu a praští s ní o zem, to asi měla být na hadry.
836675
1) No na mě to právě působí, že ho nasrala a jde do ní naplno od začátku, jak s ní tvrdě majzne o zem a tak. A že ji vlastně dostali fintou. 2) Koukám znovu a souhlas, je to přehnaný, i když na mě ti chlápci působili jako spíš starší, co zas tak moc bojovat neumí. 3) Hele, jo, přinejmenším jak ji přehodí přes hlavu a praští s ní o zem, to asi měla být na hadry.
836669
2 -1
reagují: kfk
reaguje na: NevimJakejNick
Film je fikční svět s fikčními pravidly. Má svá pravidla. Kritizovat kriminálku, protože detektiv udělá "tohle a tamto", ale v reálu by mu to nefungovalo, je blbost. Film má svá pravidla. Ale zase si s těma pravidlama nesmíš vytírat zadek a chovat se jako opilej milionář - pštrosa, vídeo, hérečky, ... Takže když vykreslim sci-fi s relativně běžnými fyzikálními zákony nějakým historickým obdobím a planetou Zemí, tak elegantně se vracející sekyrka do ruky bez nějaké větší námahy, ten pocit "přirozenosti" docela narušuje. Ještě ke všemu, když mozek ví, že je ta sekyrka CGI. Ale musím říct, že snad poprvé mám pocit, že v traileru jsou opravdu horší ty triky, oproti konečnému filmu.
836671
836667
4 -4
reagují: NevimJakejNick
reaguje na: Barv666
1) To ano. Ale fakticky ho neporazila. Ona šla naplno, on se jí snažil jen zpacifikovat, jelikož to byla sestra soukmenovce. I kdyby do ni ten jeden nestrčil, tak by to nedala. Alespoň to na mě tak působilo.
2) Já právě vidím ale nesoulad mezi tím, jak v boji s tím Komančem dělá co může, ale s Francouzema, kde bojují všichni o život, je neskutečně přesná, bezchybná, rychlá a kde je ten souboj opravdu stylizovanej jako kdyby šlo o moderní akční sekvenci.
3) Byl. Jasně. Proto i ta připomínka od bráchy, že tu pumu zranila. Já to pochopil. Jenže ... Predátor, co uzvedne dvousetkilovýho medvěda by ji opravdu uštědřil jednu ránu i slabej a měla by polámaný kosti. Tím chci jen říct, že takhle je tam ten Predátor vyobrazenej. A i když nemá jednu ruku, tak jede jako mašina. Nemám pocit, že by Naru nějak krvácela, byla polámaná ... Arnold v jedničce taky nevyhrál napřímo a už tam jen ležel a krvácel. Akorát z posledních sil zvedl kámen a pak utekl. Jinak měl taky konečnou. Ta šarvátka mezi Predátorem a Naru, dle mě, se až příliš držela zpátky a byla na straně Naru. Měl jí rozsekat prdel a ona měla vyhrát fakt čistě taktikou a důvtipem. Jenže oni do toho pletli i tu sílu. To byla pro mě chyba.
836669
[spoiler]1) To ano. Ale fakticky ho neporazila. Ona šla naplno, on se jí snažil jen zpacifikovat, jelikož to byla sestra soukmenovce. I kdyby do ni ten jeden nestrčil, tak by to nedala. Alespoň to na mě tak působilo. 2) Já právě vidím ale nesoulad mezi tím, jak v boji s tím Komančem dělá co může, ale s Francouzema, kde bojují všichni o život, je neskutečně přesná, bezchybná, rychlá a kde je ten souboj opravdu stylizovanej jako kdyby šlo o moderní akční sekvenci. 3) Byl. Jasně. Proto i ta připomínka od bráchy, že tu pumu zranila. Já to pochopil. Jenže ... Predátor, co uzvedne dvousetkilovýho medvěda by ji opravdu uštědřil jednu ránu i slabej a měla by polámaný kosti. Tím chci jen říct, že takhle je tam ten Predátor vyobrazenej. A i když nemá jednu ruku, tak jede jako mašina. Nemám pocit, že by Naru nějak krvácela, byla polámaná ... Arnold v jedničce taky nevyhrál napřímo a už tam jen ležel a krvácel. Akorát z posledních sil zvedl kámen a pak utekl. Jinak měl taky konečnou. Ta šarvátka mezi Predátorem a Naru, dle mě, se až příliš držela zpátky a byla na straně Naru. Měl jí rozsekat prdel a ona měla vyhrát fakt čistě taktikou a důvtipem. Jenže oni do toho pletli i tu sílu. To byla pro mě chyba.[/spoiler]
836663
7 -5
reagují: Barv666
reaguje na: kfk
No mohl bych ti oponovat že predátor taky není zrovna 2x realistickej jestli víš jak to myslím,ale proč bych to dělal:D
836667
No mohl bych ti oponovat že predátor taky není zrovna 2x realistickej jestli víš jak to myslím,ale proč bych to dělal*:D*
836666
5 0
reagují: kfk
reaguje na: dreamy
Jako nechápu, jak ten "jojo" Tomahavk prošel. To mi hlava nebere. Respektive je jasný, že je to záměr, když to šlo i do traileru. Přitom to stačilo šikovně prostříhat, aby to vypadalo organicky a normálně. Střih na to, jak ho silou/tahem vytáhne a shodí na zem, poté pak silou/tahem do dlaně. Dva, max tři rychlý střihy a působilo by to víc organicky. Navíc by to byla její charakteristika - rychlá, přesná, hbitá. Tomahavk je lehkej, tak to dává smysl. Ale jak to tu člověk čte, tak málokomu vadí, jak jí tam skáče automaticky do ruky :D
836666
836656
3 -3