Diskuze k článku Predátor: Kořist: Recenze

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek
Za me pohodova zalezitost, ktera zaostava za jednickou a dvojkou, ale 6-7/10 si v pohode uhraje. Kecy o woke agende prikladam uzivatelum co travi az moc casu na novinkach, ale je to kravina. Uplne standardni pribeh o podcenovanem jedinci, ktery se chce vzeprit osudu. Zasazeni mezi indiany je prijemne osvezeni. Moc me nesedelo to nahle vyskillovani hrdinky v poslednich 15 minutach, kdyby jej zabila mene sofistikovanou lsti, tak to vyzni lepe.
836559
10 -1
Jinak za mě fajn, jako svého času první půlka Predátorů, akorát tady se to nestačilo pokazit.
Chyběl mi ústřední hudební motiv na dokreslení atmosféry.
A brutální to bylo, ale krev občas hodně digitální a ubíralo to na "čvachtavosti"
Potěšilo konečně komplet rozčtvrcení sítí :+
836558
Jinak za mě fajn, jako svého času první půlka Predátorů, akorát tady se to nestačilo pokazit. Chyběl mi ústřední hudební motiv na dokreslení atmosféry. A brutální to bylo, ale krev občas hodně digitální a ubíralo to na "čvachtavosti"  Potěšilo [spoiler]konečně komplet rozčtvrcení sítí *:+*[/spoiler]
3 -2
Tak ale zase v mnohom, co pise ma pravdu.ja som napr. spokojny, lebo som ocakaval megasracku a kukal som na to ako na tv film. V kine by to bol IMO podobny trapas ako Blackova verzia (ktoru mam ale asi ako jediny rad:D)
836557
Tak ale zase v mnohom, co pise ma pravdu.ja som napr. spokojny, lebo som ocakaval megasracku a kukal som na to ako na tv film. V kine by to bol IMO podobny trapas ako Blackova verzia (ktoru mam ale asi ako jediny rad*:D*)
5 -7
reagují: Cobretti
reaguje na: Codename.Onyx
Ty a tvoja Laťka ste na tomto webe už legendárna dvojka :D:D
836555
Ty a tvoja Laťka ste na tomto webe už legendárna dvojka *:D**:D*
836550
20 -2
reaguje na: Codename.Onyx
Nebylo tvoje hodnocení tak nějak jasné od oznámení vzniku filmu?8)
836554
Nebylo tvoje hodnocení tak nějak jasné od oznámení vzniku filmu?*8)*
836550
18 -2
reaguje na: Codename.Onyx
V klidu, nikdo pindat nebude, nikoho tvuj nazor nezajima ;)
836552
V klidu, nikdo pindat nebude, nikoho tvuj nazor nezajima *;)*
836550
20 -5
Hej co to bylo za pičovinu zase :D Já se teda přidávám k těm, co ještě mají nějakou filmovou laťku a nebudu oslavovat kdejakou chujovinu.

Chápu, že srovnávat to s prakticky s jedním nejlepších scifi všech dob je těžké, ale i tak.. tam kde mě jednička přiková od prvních záběrů a tónů hudby do sedačky a atmosféra nepustí do konce, tak tady co? Půl hodiny čumím jak levná televizní kamera snímá ne zrovna sympatickou borku, co chodí po lese/louce a potkává jedno digitální zvířátko za druhým a nechápu na co to čumím, National Geographic hadra. Atmosféra prakticky nulová, snad nějaké srdíčko od režiséra tam cítím, ale je to fakt bída, ten film stál jako celek za hovno, herci strašní (Arnold je oproti nim na Oskara), postavy prakticky žádné, po málem snad hodině filmu je největší drama to, že tam háže na pět pokusů háže sekyrku a snaží se ji zachytit mezi klacky :D ... celou dobu tam z hlavní hrdinky dělají naprostou lamu co nic neumí, aby pak.... ty vole já mám dost :D Ty souboje s Predatorem byly uplně o ničem, tam kde v jedničce každá scéna a smrt je legendární, originální, tady to splyne v jakési nic, vůbe nemám potřebu to vidět znovu.

Zlatí Antalovo Predátoři oproti tomuto, to nebylo tak stupidně naivní aspoň.

Tohle tak 3, možná 4/10 a vlastně ani moc nevím za co. Jsem se akorát zase nasral, dnes už fakt nikdo neumí natočit film, leda tak připochcané digiblbiny, to jim jde.

Já se na to fakt docela těšil, někteří tu zase budou pindat, že se mi nic nelíbí, ale doprdele....takto fakt ne, je fakt strašně smutné, že po desítkách let nikdo nedokáže natočit lepší filmy, kolik už těch pokusů bylo a všechno selhalo, na originály z dřívějších dob se nechytá nic, vůbec nic. A není v tom jen ta nostalogie, ty filmy jsou prostě horší.
836550
Hej co to bylo za pičovinu zase *:D* Já se teda přidávám k těm, co ještě mají nějakou filmovou laťku a nebudu oslavovat kdejakou chujovinu. Chápu, že srovnávat to s prakticky s jedním nejlepších scifi všech dob je těžké, ale i tak.. tam kde mě jednička přiková od prvních záběrů a tónů hudby do sedačky a atmosféra nepustí do konce, tak tady co? Půl hodiny čumím jak levná televizní kamera snímá ne zrovna sympatickou borku, co chodí po lese/louce a potkává jedno digitální zvířátko za druhým a nechápu na co to čumím, National Geographic hadra. Atmosféra prakticky nulová, snad nějaké srdíčko od režiséra tam cítím, ale je to fakt bída, ten film stál jako celek za hovno, herci strašní (Arnold je oproti nim na Oskara), postavy prakticky žádné, po málem snad hodině filmu je největší drama to, že tam háže na pět pokusů háže sekyrku a snaží se ji zachytit mezi klacky *:D* ... celou dobu tam z hlavní hrdinky dělají naprostou lamu co nic neumí, aby pak.... ty vole já mám dost *:D* Ty souboje s Predatorem byly uplně o ničem, tam kde v jedničce každá scéna a smrt je legendární, originální, tady to splyne v jakési nic, vůbe nemám potřebu to vidět znovu. Zlatí Antalovo Predátoři oproti tomuto, to nebylo tak stupidně naivní aspoň. Tohle tak 3, možná 4/10 a vlastně ani moc nevím za co. Jsem se akorát zase nasral, dnes už fakt nikdo neumí natočit film, leda tak připochcané digiblbiny, to jim jde. Já se na to fakt docela těšil, někteří tu zase budou pindat, že se mi nic nelíbí, ale doprdele....takto fakt ne, je fakt strašně smutné, že po desítkách let nikdo nedokáže natočit lepší filmy, kolik už těch pokusů bylo a všechno selhalo, na originály z dřívějších dob se nechytá nic, vůbec nic. A není v tom jen ta nostalogie, ty filmy jsou prostě horší.
5 -28
A jak je to teda s tou zvukovou stopou v řeči Komančů? Na Disney+ to fakt nevidím, to je nějaká urban legend, že to existuje?
836548
2 -2
reagují: MK182
Taky jsem spokojený. Ve filmu Komančové napínají tětivy luku dost zvláštním způsobem. Docela by mě zajímalo jestli si tvůrci zjišťovali, že to má takto vypadat. Oni Komančové jsou považování za asi nejlepší jízdní lučištníky historie. Měli velkou rychlost střelby a byli výborní jezdci.  A u Predátora jsem to chápal, že má mít horší zbraně než v jedničce a následujících.  Proto nemá to plazmový dělo nebo co to bylo a třeba tu atomovku na ruce. Že tam mají taky něco jako "technologický vývoj" zbraní.
836547
4 -1
reagují: curfew
Za mě fajn záležitost Hlavní hrdinka byla překvapivě super, akční scény taky. Asi největší slabinu vidím v místy horších efektech, ale jinak daleko lepší, než bych po Evoluci očekával. Vidím to zhruba na 7,5-8/10
836546
6 -1
Zdejší diskuze je plná termínu, které nemám rád, ale naštěstí musím říct, že jsou to jen kecy. Ten film je úplně v pohodě. Hlavní hrdinka prostě jen nechce znuděně sbírat bylinky, ale raději běhá po lese s tomahavkem, lukem a šípy, aby zažila trochu adrenalinu. Má prostě raději lov než život usedlé indiánky. Osobně v tom nevidím problém a to její odhodlání jsem jí neměl problém věřit. Amber Midthunder je sice průměrná herečka, ale svou roli si viditelně užívá a scénář jí v tom pomáhá. Dan Trachtenberg zvládá akci s přehledem a nechybí ani povedená atmosféra nebo pořádná brutalita. Hlavní hrdinka dokáže nejen používat mozek, ale také umí využít toho, že ji ostatní podceňují. Predátor je sice správný řezník, ale zakoukat se do na první pohled neškodné slečny se jednoduše nevyplácí. 8)
Na první dva díly Predátora to sice nemá, ale jedná se o pohodovou zábavu, která rozhodně neurazí. Jediné co bych tomu vytknul je nedotažené CGI, ale to už je jen taková drobnost.
Moje hodnocení: 8/0
836545
Zdejší diskuze je plná termínu, které nemám rád, ale naštěstí musím říct, že jsou to jen kecy. Ten film je úplně v pohodě. Hlavní hrdinka prostě jen nechce znuděně sbírat bylinky, ale raději běhá po lese s tomahavkem, lukem a šípy, aby zažila trochu adrenalinu. Má prostě raději lov než život usedlé indiánky. Osobně v tom nevidím problém a to její odhodlání jsem jí neměl problém věřit. Amber Midthunder je sice průměrná herečka, ale svou roli si viditelně užívá a scénář jí v tom pomáhá. Dan Trachtenberg zvládá akci s přehledem a nechybí ani povedená atmosféra nebo pořádná brutalita. Hlavní hrdinka dokáže nejen používat mozek, ale také umí využít toho, že ji ostatní podceňují. Predátor je sice správný řezník, ale zakoukat se do na první pohled neškodné slečny se jednoduše nevyplácí. *8)* Na první dva díly Predátora to sice nemá, ale jedná se o pohodovou zábavu, která rozhodně neurazí. Jediné co bych tomu vytknul je nedotažené CGI, ale to už je jen taková drobnost.  Moje hodnocení: 8/0
9 -1
reaguje na: Barv666
Nepusobi, protoze je to jen dabing, usta se jim hybou v anglictine. Velika skoda a promarnena sance.
836544
836539
5 -1
reaguje na: Codename.Onyx
Podle mě je teda 7ka víc než adekvátní. Na ČSFD asi 66 procent, tak bych to viděl i já
836543
836451
2 -4
Rozhodne ma to bavilo. Aj hudba bola príjemná a som rád, že konečne niekto využil najlepšieho "aliena" všetkých čias. Trikrát hurá a úprimne sa tomu teším. Za vyobrazenie poriadneho a brutálneho predátora. Chápem, že sa Disney bálo to pustiť do sveta a nedali do toho poriadny budget ale mohli trošku zariskovať. A mohli to aj poslať do kín lenže tie CGI zvieratá boli naozaj hnusné :-. Naviac mi ešte tam vadila aj tá angličtina bez indiánskeho akcentu... Takže 8/10

makerkubacek hulibrk: viete o tom, že za čias indiánov si asi ťažko mohli prechádzať nejakou "emocionálnou" zmenou. Nastavenia "romantických" historických postáv patria tak do romantických filmov a predstavách. Samozrejme, že tetivu by sme reálne nedržali tak dlho a iné detaily. Ale tí ľudia vydržali omnoho viac ako my v dnešnom svete. To, že ty si ofukuješ ranu ešte mesiac po udalosti, tak v minulosti museli ísť jedine ďalej a nič iné im neostávalo. Nemali čas na sebaľútosť. Takže žiadna woke "srajda". Aj o Jane z Arku by ste to písali?

Ale mám jeden problém a síce: mohla predátora zabiť skôr úplnou náhodou. Pretože aby sa pozeral na ten laser, čo mu svietil do ksichtu a bez toho aby sa mu vyhol bolo vcelku také meh. A tým vlastne trochu aj podkopali inteligenciu predátora. Keďže ako jediný, a aj Nara, vedeli ako funguje laser. Stratil som voči nemu rešpekt, ktorý si ho tak pracne budoval.
836542
Rozhodne ma to bavilo. Aj hudba bola príjemná a som rád, že konečne niekto využil najlepšieho "aliena" všetkých čias. Trikrát hurá a úprimne sa tomu teším. Za vyobrazenie poriadneho a brutálneho predátora. Chápem, že sa Disney bálo to pustiť do sveta a nedali do toho poriadny budget ale mohli trošku zariskovať. A mohli to aj poslať do kín lenže tie CGI zvieratá boli naozaj hnusné *:-*. Naviac mi ešte tam vadila aj tá angličtina bez indiánskeho akcentu... Takže 8/10 makerkubacek hulibrk: viete o tom, že za čias indiánov si asi ťažko mohli prechádzať nejakou "emocionálnou" zmenou. Nastavenia "romantických" historických postáv patria tak do romantických filmov a predstavách. Samozrejme, že tetivu by sme reálne nedržali tak dlho a iné detaily. Ale tí ľudia vydržali omnoho viac ako my v dnešnom svete. To, že ty si ofukuješ ranu ešte mesiac po udalosti, tak v minulosti museli ísť jedine ďalej a nič iné im neostávalo. Nemali čas na sebaľútosť. Takže žiadna woke "srajda". Aj o Jane z Arku by ste to písali? Ale mám jeden problém a síce: [spoiler]mohla predátora zabiť skôr úplnou náhodou. Pretože aby sa pozeral na ten laser, čo mu svietil do ksichtu a bez toho aby sa mu vyhol bolo vcelku také meh. A tým vlastne trochu aj podkopali inteligenciu predátora. Keďže ako jediný, a aj Nara, vedeli ako funguje laser. Stratil som voči nemu rešpekt, ktorý si ho tak pracne budoval.[/spoiler]
9 -1
reaguje na: RainMakeR
Jsem pro!!! :+Treba nejaky dementy ze Star Wars vesmiru. Ta prdel, jak by na nej strileli tema cervenejma svetlicema a nikdy nic z metru netrefili a on by je tam rezal na metrovy polena...
836541
Jsem pro!!! *:+*Treba nejaky dementy ze Star Wars vesmiru. Ta prdel, jak by na nej strileli tema cervenejma svetlicema a nikdy nic z metru netrefili a on by je tam rezal na metrovy polena...
836540
8 -1
reagují: RainMakeR

merde

jsem spíše zklamán než nadšen. To finále bylo dost trapný.Žádný WOW moment, lekačky taky ne. První predator má pořád strašně děsivou hororovou atmosféru. Dvojka šlape taky perfektně.
Ale v rámci žánru a asi i rozpočtu z toho vymáčkli maximum.

Proč ale furt musí být predátor na naší zemi ? To si kurňa nemůže najít nějakou jinou planetu plnou jinejch emzáku aka šmejdu z vesmíru, který by lovil?
836540
jsem spíše zklamán než nadšen. To finále bylo dost trapný.Žádný WOW moment, lekačky taky ne. První predator má pořád strašně děsivou hororovou atmosféru. Dvojka šlape taky perfektně. Ale v rámci žánru a asi i rozpočtu z toho vymáčkli maximum. Proč ale furt musí být predátor na naší zemi ? To si kurňa nemůže najít nějakou jinou planetu plnou jinejch emzáku aka šmejdu z vesmíru, který by lovil?
merde
4 -8
reagují: WalkingDude
Co ta verze v komanštině, viděl někdo, působí to lépe?
836539
4 -2
reagují: Lavi.C
Tak som si to teda pozrel a musím za seba povedat že paráda. Celkovo zasadenie, atmosféra, hlavná hrdinka, aj ten nový dizajn predátora, všetko bolo fajn a bavilo ma to. Odsýpalo to a nemám problém s tým ak by aj vzniklo časom nejaké pokračovanie. Kto váha či tomu dať šancu, tak smelo do toho :+
836538
Tak som si to teda pozrel a musím za seba povedat že paráda. Celkovo zasadenie, atmosféra, hlavná hrdinka, aj ten nový dizajn predátora, všetko bolo fajn a bavilo ma to. Odsýpalo to a nemám problém s tým ak by aj vzniklo časom nejaké pokračovanie. Kto váha či tomu dať šancu, tak smelo do toho *:+*
10 -3
A souhlas, ze nechapu proc ho hned ukazujou.. Jo vime ze je to o Predatorovi, tak trochu tajemna priste
836537