Diskuze k článku Predátor: Kořist: Recenze

příspěvky 181 - 200 Napsat příspěvek
Naprostá spokojenost, v lepší výsledek jsem snad ani nedoufal :). Dobové zasazení perfektní, atmosféra super, akce dobrá (škoda té věčné tmy/popela), gore tak akorát. Hlavní hrdince jsem to teda ze začátku moc nevěřil, protože to bylo takové pěkné neviňátko, ale pak si to dávala jak sviňa. Její soukmenovci byly taky krutý, občas teda docela přehnaně, ale cool a predátor to všechno strašnym způsobem porcuje v rage módu. Já sice radši ty vypočítavé predátory z prvních dílů, ale tohle funguje taky.
Woke to vůbec neni, prostě je akorát v hlavní roli ženská a mužský postavy rozhodně nejsou žádný ořezávátka.
Líbí se mi, že jako oponenty využili i zvířectvo, super. Celé je to o lovu a soustředí se to jen na okolnosti k tomu patřící, žádné zbytečné přesahy. Jen mi ten film teď zpětně přijde takový krátký a to se tam toho děje hodně. I když má např. oproti jedničce skoro stejnou stopáž, jednička je taková delší, táhlejší, ale to bude asi tím originálním tajemnem.Taky je škoda, že se ten námět nepodařilo udržet pod pokličkou. Dokážu si představit, ze by se jinak predátor poprvé představil až při střetu s medvědem, to by bylo mega WTF.
836530
Naprostá spokojenost, v lepší výsledek jsem snad ani nedoufal *:)*. Dobové zasazení perfektní, atmosféra super, akce dobrá (škoda té věčné tmy/popela), gore tak akorát. Hlavní hrdince jsem to teda ze začátku moc nevěřil, protože to bylo takové pěkné neviňátko, ale pak si to dávala jak sviňa. Její soukmenovci byly taky krutý, občas teda docela přehnaně, ale cool a predátor to všechno strašnym způsobem porcuje v rage módu. Já sice radši ty vypočítavé predátory z prvních dílů, ale tohle funguje taky. Woke to vůbec neni, prostě je akorát v hlavní roli ženská a mužský postavy rozhodně nejsou žádný ořezávátka. Líbí se mi, že jako oponenty využili i zvířectvo, super. Celé je to o lovu a soustředí se to jen na okolnosti k tomu patřící, žádné zbytečné přesahy. Jen mi ten film teď zpětně přijde takový krátký a to se tam toho děje hodně. I když má např. oproti jedničce skoro stejnou stopáž, jednička je taková delší, táhlejší, ale to bude asi tím originálním tajemnem.Taky je škoda, že se ten námět nepodařilo udržet pod pokličkou. Dokážu si představit, ze by se jinak predátor poprvé představil až při střetu s medvědem, to by bylo mega WTF.
10 -2
Ja se teda bavil kralovsky :) Me osobne se to libilo i trosku vice jako prvni dil. Jinak pobavil me komentar, jak tady nekdo psal ze predator ji chtel jen pomahat :D Protoze ono to tak realne mohlo byt :D. Halvni hrdinka byla hodne napohodu.
836512
7 -1

8/10

Za sebe také hlásím spokojenost. Jsem rád, že film obětuje část stopáže na budování atmosféry, což mi v mnoha dnešních bijácích chybí.
Za sebe bych změnil asi jen detaily:
V první půlce bych víc šetřil s ukazováním Predátora. Myslím, po vzoru jedničky bych ukázal akorát les, nebo mítinu a nesnažil bych se, aby divák za každou cenu viděl, kde Predátor je.
CGI pumy a medvěda se zrovna moc nepovedlo. Vlk byl fajn.
A poslední, netvrdím, že hudební motiv Predátora musel být ve filmu nějak častěji zastoupen, hudba, kterou zvolili docela podtrhovala atmosféru filmu, ale mohly tam aspoň jednou něco podsunout.
836511
Za sebe také hlásím spokojenost. Jsem rád, že film obětuje část stopáže na budování atmosféry, což mi v mnoha dnešních bijácích chybí. Za sebe bych změnil asi jen detaily: [spoiler]V první půlce bych víc šetřil s ukazováním Predátora. Myslím, po vzoru jedničky bych ukázal akorát les, nebo mítinu a nesnažil bych se, aby divák za každou cenu viděl, kde Predátor je. CGI pumy a medvěda se zrovna moc nepovedlo. Vlk byl fajn. A poslední, netvrdím, že hudební motiv Predátora musel být ve filmu nějak častěji zastoupen, hudba, kterou zvolili docela podtrhovala atmosféru filmu, ale mohly tam aspoň jednou něco podsunout.[/spoiler]
8/10
13 -1
LOL, když nemáš argument, hoď tam woke… :D
Já jsem skoro čtyřicetiletej tmavovlasej bílej kluk, takže k fialovovlasejm dětem mám daleko, ale teda jak to holka natře natvrdlejm chlapům se vždycky podívam rád :+
836509
LOL, když nemáš argument, hoď tam woke… *:D* Já jsem skoro čtyřicetiletej tmavovlasej bílej kluk, takže k fialovovlasejm dětem mám daleko, ale teda jak to holka natře natvrdlejm chlapům se vždycky podívam rád *:+*
25 -1
Páni, tady to vře. Už se těšim, až to zhlídnu, abych se mohl přidat do diskuze:)
836499
4 -4
Je to dobre. Ako tv film dokonca vynikajuce. Ale bacha na hype.  Skoda, ze Trachtenberg nevie poriadne postavit a vygradovat sceny, vizual je malo cool a efekty obcas trhaju oci. Inak velka spokojnost. Ten napad zasadit pribeh medzi indianov je uplne super, hlavna hrdinka skvela a aj predator sa v killoch pekne cini. Ma to aj nejaky ten presah a dobre napady.  Klasika vsak z toho nebude. 7/10
836496
10 -3
Jsem rád že se nový Predátor povedl, zítra si ho pustím, dnes už mám rozkoukany Thirteen Loves na Amazonu a taky se film dost povedl:+
836494
Jsem rád že se nový Predátor povedl, zítra si ho pustím, dnes už mám rozkoukany Thirteen Loves na Amazonu a taky se film dost povedl*:+*
3 -3
reaguje na: Codename.Onyx
Komanči s klackama ale hráli na domácím hřišti a tipuju, že byli lepší lovci a pozorovatelé, než parta vojáků v džungli, kteří stříleli všude kolem. Neměl jsem problém tomu věřit.
836492
836481
17 -1
8/10, fakt mě to bavilo. Navíc je mi to asi i bližší než jednička, indiány jsem měl vždycky radši než vojáky a víc mi to přijde jako souboj lovců :+
836491
8/10, fakt mě to bavilo. Navíc je mi to asi i bližší než jednička, indiány jsem měl vždycky radši než vojáky a víc mi to přijde jako souboj lovců *:+*
10 -3
To debilné slovíčko "woke" sa dá dnes použiť na čokolvek ak sa človek posnaží. Takže sa ani nečudujem že sa to objavuje aj v tejto diskusii, hlavne teda ak je hlavná hrdinka žena :D V takom prípade dnešní veľavážení internetoví "kritici" okamžite tvrdo reagujú :D
836490
To debilné slovíčko "woke" sa dá dnes použiť na čokolvek ak sa človek posnaží. Takže sa ani nečudujem že sa to objavuje aj v tejto diskusii, hlavne teda ak je hlavná hrdinka žena *:D* V takom prípade dnešní veľavážení internetoví "kritici" okamžite tvrdo reagujú *:D*
20 -3
reaguje na: HulibrkCZ
Budiž, ale podle mě je nutné uvědomit si jednu věc - je to film o tom, jak dva a čtvrt metru vysoký mimozemšťan přistane na Zemi a s pomocí vesmírných vražedných udělátek loví zvířata a indiány, umí se zneviditelnit a víme o něm, že může mít na ruce přidělanou atomovku.

Pokud jsi od té postavy chtěl a čekal to, co píšeš, tak jsi měl fakt nerealistická očekávání.
836489
Budiž, ale podle mě je nutné uvědomit si jednu věc - je to film o tom, jak dva a čtvrt metru vysoký mimozemšťan přistane na Zemi a s pomocí vesmírných vražedných udělátek loví zvířata a indiány, umí se zneviditelnit a víme o něm, že může mít na ruce přidělanou atomovku.  Pokud jsi od té postavy chtěl a čekal to, co píšeš, tak jsi měl fakt nerealistická očekávání.
836487
25 -3
reaguje na: Mr. Hlad
Zřejmě máme odlišný názor na DOBŘE NAPSANOU HRDINKU. Co se týče té pumy, tak tam bylo jasne videt,  že bez ní by tu kočku ne sundali a záběry,  jak loví jelena sekyrkou a pak lita po lese, jak z filmu TYGR A DRAK, to mě taky moc nepresvedcilo. To že je někomu přes 30 neznamená, že nemůže být fialovlasé děcko, stačí se mrknout na sociální sítě.  Pokud se ti tohle líbí, tak mas fakt štěstí, protože takových filmů je v poslední době hrozne moc, takže ti trochu závidím. Predátora si představuji trochu vážněji a kecy ve stylu - myslíte že nejsem dost dobrá, tak já Vám ukážu, už mě fakt začínají lézt krkem hlavně asi proto, že dobrá ženská postava jde napsat i bez nich, viz třeba holky z dílny T. Sheridana.
836487
[spoiler]Zřejmě máme odlišný názor na DOBŘE NAPSANOU HRDINKU. Co se týče té pumy, tak tam bylo jasne videt,  že bez ní by tu kočku ne sundali a záběry,  jak loví jelena sekyrkou a pak lita po lese, jak z filmu TYGR A DRAK, to mě taky moc nepresvedcilo. To že je někomu přes 30 neznamená, že nemůže být fialovlasé děcko, stačí se mrknout na sociální sítě.  Pokud se ti tohle líbí, tak mas fakt štěstí, protože takových filmů je v poslední době hrozne moc, takže ti trochu závidím. Predátora si představuji trochu vážněji a kecy ve stylu - myslíte že nejsem dost dobrá, tak já Vám ukážu, už mě fakt začínají lézt krkem hlavně asi proto, že dobrá ženská postava jde napsat i bez nich, viz třeba holky z dílny T. Sheridana.[/spoiler]
836478
5 -21
reagují: Mr. Hlad
Fyzicky slabší?  Vždyť přeprala bojovníka z jejího kmene celkem bez problému. Taky vyvraždila tábor trapperů ninja style. Predátora přetáhla lanem do bahna levou zadní. Její skills jsou všechno jen ne konzistentní. Skříplou nohu do pasti rozchodila bez problému. Jak funguje naváděcí systém predátoří helmy zjistila během chvilky. Navíc se chová jako sketa. Predátor si přiletěl lovit hady a vlky, ale ona ho začla trackovat, přitom jí málem sežral medvěd, kdyby jí predátor nepomohl. Pak jí svážou ruce týpci z jejího kmene, predátor ví hovno, co jsou zač, tak jí zase pomůže. Pak jí chytnou trappeři a predátor jí jde potřetí na pomoc a přitom ho její brácha napadne. A nakonec ho za tu jeho dobrosrdečnost sviňsky přepadne ze zálohy a zabije. Prostě sketa.
836485
Fyzicky slabší?  [spoiler]Vždyť přeprala bojovníka z jejího kmene celkem bez problému. Taky vyvraždila tábor trapperů ninja style. Predátora přetáhla lanem do bahna levou zadní. Její skills jsou všechno jen ne konzistentní. Skříplou nohu do pasti rozchodila bez problému. Jak funguje naváděcí systém predátoří helmy zjistila během chvilky. Navíc se chová jako sketa. Predátor si přiletěl lovit hady a vlky, ale ona ho začla trackovat, přitom jí málem sežral medvěd, kdyby jí predátor nepomohl. Pak jí svážou ruce týpci z jejího kmene, predátor ví hovno, co jsou zač, tak jí zase pomůže. Pak jí chytnou trappeři a predátor jí jde potřetí na pomoc a přitom ho její brácha napadne. A nakonec ho za tu jeho dobrosrdečnost sviňsky přepadne ze zálohy a zabije. Prostě sketa.[/spoiler]
8 -22
reagují: Free_Soul
Tenhle predátor vs. ten z jedničkyJestli jsem to pochopil dobře, tak tenhle byl na Zemi poprvé, čili ze začátku dost obhlížel protivníky (viz souboj s vlkem), studoval jejich zbraně atd., kdežto ten Arnoldův už dobře věděl, takže šel často na jistotu. Jinak mi ale schopnostmi přišli hodně stejní a oba stejně chladnokrevní.
836484
Tenhle predátor vs. ten z jedničky[spoiler]Jestli jsem to pochopil dobře, tak tenhle byl na Zemi poprvé, čili ze začátku dost obhlížel protivníky (viz souboj s vlkem), studoval jejich zbraně atd., kdežto ten Arnoldův už dobře věděl, takže šel často na jistotu. Jinak mi ale schopnostmi přišli hodně stejní a oba stejně chladnokrevní.[/spoiler]
7 -2
Tak co jsem koukal na ,recenze,  na imdb tak tam byly proste vicemene jen dv uhly pohledu: jedni si film uzivali se vsim tudy a ti kteri davali jen 1/10 tak v podstate pokazde jen nadavali na sfch (strong female character) taze docela hnus...
836483
7 -1
reaguje na: Codename.Onyx
Tenhle Predátor je zdaleka největší řezník ze všech, takže nevím :) Ale je celkově jiný. Nebudu spoilerovat. Ono navíc zrovna tohle moc srovnávat nejde.
836482
Tenhle Predátor je [spoiler]zdaleka největší řezník ze všech[/spoiler], takže nevím :) Ale je celkově jiný. Nebudu spoilerovat. Ono navíc zrovna tohle moc srovnávat nejde.
836481
13 -1
reaguje na: Mr. Hlad
Film jsem zatím neviděl, dává smysl co píšeš, ale drobná technická, tady ten Predator v Prey je oproti tomu, proti kterému stál Arnie, taková lamka, jestli jsem dobře pochopil, takže je možné, že Arnold by na tohoto měl i fyzicky či? :D

Já jsem na ten film fakt zvědavý, ale něco mi říká, že ten "skutečný" Predator z Arnieho filmu, který vykosil celé nadupané komando by tyhle komanče s klackama rozjebal za pár minut, no jsem zvědavý :)
836481
Film jsem zatím neviděl, dává smysl co píšeš, ale drobná technická, tady ten Predator v Prey je oproti tomu, proti kterému stál Arnie, taková lamka, jestli jsem dobře pochopil, takže je možné, že Arnold by na tohoto měl i fyzicky či? *:D* Já jsem na ten film fakt zvědavý, ale něco mi říká, že ten "skutečný" Predator z Arnieho filmu, který vykosil celé nadupané komando by tyhle komanče s klackama rozjebal za pár minut, no jsem zvědavý :)
836478
2 -9
reagují: WinterSoldier, Mr. Hlad
reaguje na: kfk
Ano.
836479
Ano.
836473
1 -1
reaguje na: HulibrkCZ
To je ale blbost, to co píšeš.

Máš pocit, že Predátor je pro fialovlasé děti? Že zrovna ty se na to třepaly? Ten film je pro lidi 30+. Navíc samotná hrdinka tu je v pozici fyzicky slabší (protože je fyzicky slabší), tudíž ji kmen nebere, protože na to podle mnohých nemá. Což se reálně potvrdí i při lovu na pumu. Na její straně stojí jedině bratr, který ji bere a vidí, že se snaží, ale bojí se o ni a vlastně taky ví, že na to nemá. Což mi nepřipadá jako úplná pitomost.

Ta postava je v rámci žánru a potřeb filmu napsaná dobře. Je to mladá odhodlaná holka, která na bitku s komančským lovcem nemá. A všichni to vědí. I ona. A že se serve s predátorem, který ostatní vykosí? Oproti indiánům i Francouzům má výhodu, že o něm ví a ví, co umí. A většinu filmu nakonec stejně stráví utíkáním, ne bojem. A nakonec vyhraje spíš hlavou než svaly, stejně jako před lety Arnold. Kdyby tam byl chlap, měl metr devadesát a bicáky jak Rock, reálně by to vedlo k tomu samému, protože při férovce jeden na jednoho na Predátora neměl ani ten Schwarzenegger.

Beru, že se ti to nelíbí. Ale slovo woke, které je podle mě vysoce nadužívané, se sem fakt nehodí. A trošku komplikuje snahu brát tvůj názor vážně. Ať už je jakýkoliv.
836478
To je ale blbost, to co píšeš. Máš pocit, že Predátor je pro fialovlasé děti? Že zrovna ty se na to třepaly? Ten film je pro lidi 30+. Navíc samotná hrdinka tu je v pozici fyzicky slabší (protože je fyzicky slabší), tudíž ji kmen nebere, protože na to podle mnohých nemá. Což se reálně potvrdí [spoiler]i při lovu na pumu[/spoiler]. Na její straně stojí jedině [spoiler]bratr[/spoiler], který ji bere a vidí, že se snaží, ale bojí se o ni a vlastně taky ví, že na to nemá. Což mi nepřipadá jako úplná pitomost.  Ta postava je v rámci žánru a potřeb filmu napsaná dobře. Je to mladá odhodlaná holka, která na bitku s komančským lovcem nemá. A všichni to vědí. I ona. A že se serve s predátorem, který ostatní vykosí? Oproti[spoiler] indiánům i Francouzům[/spoiler] má výhodu, že o něm ví a ví, co umí. A většinu filmu nakonec stejně stráví utíkáním, ne bojem. A nakonec vyhraje spíš hlavou než svaly, stejně jako před lety Arnold. Kdyby tam byl chlap, měl metr devadesát a bicáky jak Rock, reálně by to vedlo k tomu samému, protože při férovce jeden na jednoho na Predátora neměl ani ten Schwarzenegger.  Beru, že se ti to nelíbí. Ale slovo woke, které je podle mě vysoce nadužívané, se sem fakt nehodí. A trošku komplikuje snahu brát tvůj názor vážně. Ať už je jakýkoliv.
836474
43 -2
reaguje na: WinterSoldier
To je přeci hloupá otázka. Nemam problém s ženskou hrdinkou, ale s nesmyslným politickým poselstvím, které zaštiňuje kvality filmu. Už z traileru bylo jasné,  že tady nikomu nezáleží na Predatorovi, ale ze je třeba nakrmit hlučné fialovlasé děti. Velmi rád bych viděl dobře napsanou hrdinku, která si musí projít emocionálním i fyzickým peklem, aby se s ni divák, bez ohledu na pohlaví dokázal ztotožnit a vžít se do její situace, podobně jako u Riply a spol. Misto toho mame kung-fu modelku, kterou opet musí shazovat hloupí zabedneni muži a to mě už nebaví, navíc nevím,  co měla tahle pritroubla stvura,  jež každému skočila na špek být, predatorem ale určitě ne.
836474
836469
8 -25