Diskuze k článku Až na krev: Recenze

příspěvky 41 - 51 Napsat příspěvek
link There will be bud :) ... předtím si pusťte první trailer.
82929
http://www.joblo.com/there-will-be-bud There will be bud :) ... předtím si pusťte první trailer.
0 0

"Aren't you a healer, and a vessel for the holy spirit? When are you coming over and make my son hear again? Can't you do that?"

Nevím, jestli je Až na krev nejlepší zážitek za posledních pět let, ale rozhodně je ten nejsilnější. Nemá cenu se tu rozepisovat, jak do toho zasahuje hudba či kamera (poprávu Oscar), tohle je hra dvou lidí, Paula Thomase Andersona a Daniel Day-Lewise, bez nichž by Až na krev byly jenom rozpohybované obrázky a jeden z dalších marných pokusů, posvítit lidem na zapomenuté období americké historie. Pomalé a poklidné tempo vyprávnění jenom podtrhuje následné zvraty a šokující scény. Na takové filmy se musí vymýšlet nová suprelativa, protože výkřiky "úžasný herecký výkon" a "neskutečně internzivní zážitek" jednoduše nestačí. Zážitek, který jsem si z Až na krev odnesl, daleko přesahuje rámec toho emocionálně nejsilnějšího, co jsem kdy v životě viděl. Je to esence všeho, co dělá z obyčejných filmů mistrovská díla. Až se bude někdy sestavovat žebříček toho nejlepšího, co v kinematografii kdy vzniklo, Andersonovo veledílo bude figurovat na prvních místech. A je jedno, jestli to bude za rok nebo padesát let, záběry z Až na krev prostě NEZAPOMENETE. Pokud si ale k filmu neutvoříte předem odpor, přistoupíte na Andersonovu hru a pokud nepovažujete Magnólii za manipulativní slaďák. 10/10 a film roku. :)
82458
Nevím, jestli je Až na krev nejlepší zážitek za posledních pět let, ale rozhodně je ten nejsilnější. Nemá cenu se tu rozepisovat, jak do toho zasahuje hudba či kamera (poprávu Oscar), tohle je hra dvou lidí, Paula Thomase Andersona a Daniel Day-Lewise, bez nichž by Až na krev byly jenom rozpohybované obrázky a jeden z dalších marných pokusů, posvítit lidem na zapomenuté období americké historie. Pomalé a poklidné tempo vyprávnění jenom podtrhuje následné zvraty a šokující scény. Na takové filmy se musí vymýšlet nová suprelativa, protože výkřiky "úžasný herecký výkon" a "neskutečně internzivní zážitek" jednoduše nestačí. Zážitek, který jsem si z Až na krev odnesl, daleko přesahuje rámec toho emocionálně nejsilnějšího, co jsem kdy v životě viděl. Je to esence všeho, co dělá z obyčejných filmů mistrovská díla. Až se bude někdy sestavovat žebříček toho nejlepšího, co v kinematografii kdy vzniklo, Andersonovo veledílo bude figurovat na prvních místech. A je jedno, jestli to bude za rok nebo padesát let, záběry z Až na krev prostě NEZAPOMENETE. Pokud si ale k filmu neutvoříte předem odpor, přistoupíte na Andersonovu hru a pokud nepovažujete Magnólii za manipulativní slaďák. 10/10 a film roku. *:)*
0 0
Witch: Já jsem narozdíl od tetřefa film viděl a celkově s ním musím souhlasit. Recenze je velmi dobrá ale nakonci se mi zdá že minimálně 3 odstavce chybí, ty ve kterých by se dali shrnout pozitiva a negativa filmu. V celé recenzi prakticky není žádná kritika nebo chvála (sakra ta hudba je dokonalá lidi), spíš nezasvěcený pohled na film...a to mi silně vadí protože nevím proč tenhle božský film dostal "jen" 8* :D. V podstatě jedna věc by se našla : potlačené emoce které nenechaj diváka se sžít s filmem - stejná věc jako u NCfOM...jenže zatímco tomu jsem dal 7/10, Až na krev za je jasných 10/10. Po prvotním zaražení, vás ten film mě nechl přemýšlat o mnoha věcech a to i o vnímání filmů (ano přiznávám že jsem konzumní člověk vyrustající s armageddonem nebo dnem nezávislosti). Druhé shlédnutí mě v tom utvrdilo. Sečteno a podtrženo, za mě nejlepší film loňského roku, kterému unikl Oscar kvůli omezené distribuci (akademie má několik tisíc členů a pochybuji že by to každý z nich viděl)
82456
Witch: Já jsem narozdíl od tetřefa film viděl a celkově s ním musím souhlasit. Recenze je velmi dobrá ale nakonci se mi zdá že minimálně 3 odstavce chybí, ty ve kterých by se dali shrnout pozitiva a negativa filmu. V celé recenzi prakticky není žádná kritika nebo chvála (sakra ta hudba je dokonalá lidi), spíš nezasvěcený pohled na film...a to mi silně vadí protože nevím proč tenhle božský film dostal "jen" 8* *:D*. V podstatě jedna věc by se našla : potlačené emoce které nenechaj diváka se sžít s filmem - stejná věc jako u NCfOM...jenže zatímco tomu jsem dal 7/10, Až na krev za je jasných 10/10. Po prvotním zaražení, vás ten film mě nechl přemýšlat o mnoha věcech a to i o vnímání filmů (ano přiznávám že jsem konzumní člověk vyrustající s armageddonem nebo dnem nezávislosti). Druhé shlédnutí mě v tom utvrdilo. Sečteno a podtrženo, za mě nejlepší film loňského roku, kterému unikl Oscar kvůli omezené distribuci (akademie má několik tisíc členů a pochybuji že by to každý z nich viděl)
0 0

TeWřef

V tomhle souhlasím Witch, když si nechceš kazit zážitek z filmu, recenze nečti, dokud ho neshlédneš. Podle mě nejjednodušší řešení.;)
82413
TeWřef
0 0
"Pokud jde o drama, které se tak zaměřuje na hlavní postavu, mi přijde docela kiks prozradit, že nepřijde žádný zlom a vše pojede jak má."

Když napíšu, že Danielův charakter se během filmu zásadně nepromění, přece tím neříkám nic konkrétního o ději. To už bych opravdu musela jako spoiler brát naprosto všechno a psát ty fádní povšechné kecy.
Jestli nechceš, aby ti recenze ovlivnily zážitek z filmu, prostě je nečti předem. Já to tak někdy dělám. Je to čistě na tobě :-) Ale dost těžko můžeš chtít po všech autorech, aby psali obecně, to by byla jedna recenze jako druhá.
82365
"Pokud jde o drama, které se tak zaměřuje na hlavní postavu, mi přijde docela kiks prozradit, že nepřijde žádný zlom a vše pojede jak má." Když napíšu, že Danielův charakter se během filmu zásadně nepromění, přece tím neříkám nic konkrétního o ději. To už bych opravdu musela jako spoiler brát naprosto všechno a psát ty fádní povšechné kecy. Jestli nechceš, aby ti recenze ovlivnily zážitek z filmu, prostě je nečti předem. Já to tak někdy dělám. Je to čistě na tobě :-) Ale dost těžko můžeš chtít po všech autorech, aby psali obecně, to by byla jedna recenze jako druhá.
0 0
tak pokud jde o drama, které se tak zaměřuje na hlavní postavu, mi přijde docela kiks prozradit, že nepřijde žádný zlom a vše pojede jak má..docela to může narušit atmosferu..
ale takových úvah je v celé recenzi víc, a myslím že ve výsledném efektu to dělá poněkud škodu, pokud to čtu před tím než film vidím..
rozhodně konstatovaní: skvělá svižná hudba (jakkoliv je to fádní) mi přijde lepší než: " v první půlhodině si prosím všimněte práce kamery a to jak snímá v určitých situacích hrdinovu tvář"

ale je to fakt jen můj názor, jako s článkem který bych četl po promítání bych s tím problém neměl..jako recenze je to pro mě moc otevřené
přeji dobrou noc
82354
tak pokud jde o drama, které se tak zaměřuje na hlavní postavu, mi přijde docela kiks prozradit, že nepřijde žádný zlom a vše pojede jak má..docela to může narušit atmosferu.. ale takových úvah je v celé recenzi víc, a myslím že ve výsledném efektu to dělá poněkud škodu, pokud to čtu před tím než film vidím.. rozhodně konstatovaní: skvělá svižná hudba (jakkoliv je to fádní) mi přijde lepší než: " v první půlhodině si prosím všimněte práce kamery a to jak snímá v určitých situacích hrdinovu tvář" ale je to fakt jen můj názor, jako s článkem který bych četl po promítání bych s tím problém neměl..jako recenze je to pro mě moc otevřené přeji dobrou noc
0 0
Tetřef: Mohl bys být trochu konkrétnější? Nezdá se mi, že bych prozrazovala až moc. Každopádně spoilery by se myslím neměly přeceňovat a už vůbec ne hledat za každým rohem. Důležitý nečekaný zvrat bych v recenzi neprozradila, ale nemám problém třeba napsat, že se hlavní postava od začátku do konce chová jako hajzl.

Jeržik (a ostatní): Díky za chválu :) A jenom aby nevznikl omyl; film jsem nikdy nestudovala, to je jen osobní zájem.
82347
Tetřef: Mohl bys být trochu konkrétnější? Nezdá se mi, že bych prozrazovala až moc. Každopádně spoilery by se myslím neměly přeceňovat a už vůbec ne hledat za každým rohem. Důležitý nečekaný zvrat bych v recenzi neprozradila, ale nemám problém třeba napsat, že se hlavní postava od začátku do konce chová jako hajzl. Jeržik (a ostatní): Díky za chválu :) A jenom aby nevznikl omyl; film jsem nikdy nestudovala, to je jen osobní zájem.
0 0
Pro mě lákává recenze na lákavý film. :+
82340
Pro mě lákává recenze na lákavý film. *:+*
0 0
já se od Pumiixe a Jetžika budu lyšit v jedné věci: na film si sice zajdu, ale recenzi nepovažuji za uplně šťastnou..
působí to spíše jako rozbor filmu a řekl bych, že prozrazuje až moc a při tom na rozbor zase o něco méně než je dostačující...
zkrátka a jasně: takto zpracovanému tématu by spíše slušel blog, který by si fanoušci přečetli po shlédnutí, než recenze, která má říct zda to stojí za to či nikoliv
82330
já se od Pumiixe a Jetžika budu lyšit v jedné věci: na film si sice zajdu, ale recenzi nepovažuji za uplně šťastnou.. působí to spíše jako rozbor filmu a řekl bych, že prozrazuje až moc a při tom na rozbor zase o něco méně než je dostačující... zkrátka a jasně: takto zpracovanému tématu by spíše slušel blog, který by si fanoušci přečetli po shlédnutí, než recenze, která má říct zda to stojí za to či nikoliv
0 0
Taky se na film tesim :-) musim se podivat at si dokazu ze jsem spravny fanousek :D:+ btw:dobra recenze
82293