Diskuze k článku Východní přísliby: Recenze

nerealistické se slabým scénářem 60%
139983
nerealistické se slabým scénářem 60%
0 0
No, v lázních byla asi trochu zima... anebo... chudák Viggo :) ... pěknej film 8/10. PS: opět zde byly scény, který má Cronenberg snad v každým filmu (krom Dějin násilí), což mě trochu překvapilo, má-li se to brát víc vážně.
81066
0 0
Nebyla zbytečná, byl tam prostřih do toho stanu na pobřeží, kvůli "vy víte co", vysvětlujcí "vy víte jaké" odhalení.
80087
0 0
Viggo Mortensen předvádí jeden ze tří nejlepších hereckých výkonů, společně s Javierem Bardemem v No Country for Old Men a Cate Blanchett v I'm Not There, které jsem letos viděl. To je asi největší klad toho filmu. Horší je to se scénářem, protože Přísliby opravdu nemají nějaký extra silný děj + ten useknutý konec, kdy jsem si říkal, že někde zmizelo dobrých dvacet minut filmu, a navíc jsem měl pocit, že spousta věcí byla rozehrána, ale pak skončily někde v zapomnění. Třeba ta scéna s policajtama ze začátku tam byla IMHO úplně zbytečná, protože tam pak už na ně stejně není žádný prostřih, pokud se nepletu. 8/10
80081
0 0
Scena u vody i s polibkem. Alespon pro me.
79143
0 0

Nejpamětihodnější moment?

"dočkáte se i jednoho z nejpamětihodnějších momentů, co kdy spatřily světlo promítaček (ano, hypeuji), v nichž si Mortensen vystačil jen se svým čelem a jemným dotykem rtů",sem asi blbej ale vůbec nevím o jaké scéně je řeč...
79142
Nejpamětihodnější moment?
0 0
Az moc krute, drsne a surove... az hruza. Takovy film se mi tezko hodnoti, ale musim rict ze byl skvely. To co predvadi Viggo Mortensen to je herecky koncert.
8+/10
78697
Az moc krute, drsne a surove... az hruza. Takovy film se mi tezko hodnoti, ale musim rict ze byl skvely. To co predvadi Viggo Mortensen to je herecky koncert. [b]8+/10[/b]
0 0
Awesome 10/10:+
78474
Awesome 10/10*:+*
0 0
Krutá sonda mezi londýnské mafiánské podsvětí a jeho principy; autentická infiltrace ruské duše do cizího prostředí; brutální, syrový, drsný, temný, psychologický thriller s vynikající atmosférou.
Poměrně jednoduchý příběh bez zajímavé zápletky plně nahrazuje jak bravurní David Cronenberg, který se, s explicitně vyhrocenými sexuálními a násilnickými scénami, vyhnul prvoplánovosti, tak prvotřídně napsané i zahrané postavy. Naomi Watts, jež proplouvá filmem jako dívka s nehynoucí touhou stát se matkou, nekompromisní, charismatický, po celém těle potetovaný Viggo Mortensen, nebo domýšlivý idiot v podání Vincenta Cassela. Ze snímku je cítit paralela s Americkým gangsterem, všechno ale v daleko živočišnějším, naturalističtějším a festivalovějším podání. Východním příslibům jsem zkrátka podlehl.:+
9/10
78337
Krutá sonda mezi londýnské mafiánské podsvětí a jeho principy; autentická infiltrace ruské duše do cizího prostředí; brutální, syrový, drsný, temný, psychologický thriller s vynikající atmosférou. Poměrně jednoduchý příběh bez zajímavé zápletky plně nahrazuje jak bravurní David Cronenberg, který se, s explicitně vyhrocenými sexuálními a násilnickými scénami, vyhnul prvoplánovosti, tak prvotřídně napsané i zahrané postavy. Naomi Watts, jež proplouvá filmem jako dívka s nehynoucí touhou stát se matkou, nekompromisní, charismatický, po celém těle potetovaný Viggo Mortensen, nebo domýšlivý idiot v podání Vincenta Cassela. Ze snímku je cítit paralela s Americkým gangsterem, všechno ale v daleko živočišnějším, naturalističtějším a festivalovějším podání. Východním příslibům jsem zkrátka podlehl.*:+* 9/10
0 0
Skvely vigoo a ani naomi tu neni ve spatne roli. Cronenberg ukazuje jak je zrucny reziser, kdyz spojuje elegantni zabery s emocemi hercu. Navic faktem, ze se tu mluvi hodne rusky nebo ruskym prizvukem, dava vsem akterum korunku na hlavu. Opravdu dobre zvladnute drama se zajimavymi akcnimi scenami :) 8/10
77637
0 0
Další Cronenbergův velmi dobrý film.
Závěrečný zvrat mě sice nijak zvlášť nepřekvapil, ale k předchozí excelentní hodině se stylem tak docela nehodí a trochu narušil mé souznění s filmem. Ne kvůli samotnému příběhovému twistu, ale hlavně kvůli jeho uspěchanosti - poslední čtvrtina by si zasloužila roztáhnout klidně i na trojnásobek, Nikolajovu dalšímu postupu v mafiánském žebříčku a jeho vztahu k Anně by stálo za to věnovat víc pozornosti. Anna samotná mi vůbec nepřišla hloupá a naivní, její přístup mi přišel spíše opatrně rezervovaný - ona na rozdíl od diváka neví od začátku s kým má tu čest, nevidí podřezávání hrdel a podobné věci.
A Viggo Mortensen... ten se pro roli Nikolaje snad narodil a rodiče ho pro ni vychovali, na nějakého Aragorna jsem si při filmu ani nevzpomněl a nejspíš v budoucnu při zmínce o Viggovi už ani nevzpomenu.
No, byť by si za svůj výkon sošku rozhodně zasloužil, nepochybuju o tom že ho nedostane - herci kteří ve filmu běhají nazí, stříhají mrtvolám prsty a zároveň jsou neuvěřitelně charismatičtí a "cool" prostě oscary nevyhrávají.
8/10
77539
Další Cronenbergův velmi dobrý film. Závěrečný zvrat mě sice nijak zvlášť nepřekvapil, ale k předchozí excelentní hodině se stylem tak docela nehodí a trochu narušil mé souznění s filmem. Ne kvůli samotnému příběhovému twistu, ale hlavně kvůli jeho uspěchanosti - poslední čtvrtina by si zasloužila roztáhnout klidně i na trojnásobek, Nikolajovu dalšímu postupu v mafiánském žebříčku a jeho vztahu k Anně by stálo za to věnovat víc pozornosti. Anna samotná mi vůbec nepřišla hloupá a naivní, její přístup mi přišel spíše opatrně rezervovaný - ona na rozdíl od diváka neví od začátku s kým má tu čest, nevidí podřezávání hrdel a podobné věci. A Viggo Mortensen... ten se pro roli Nikolaje snad narodil a rodiče ho pro ni vychovali, na nějakého Aragorna jsem si při filmu ani nevzpomněl a nejspíš v budoucnu při zmínce o Viggovi už ani nevzpomenu. No, byť by si za svůj výkon sošku rozhodně zasloužil, nepochybuju o tom že ho nedostane - herci kteří ve filmu běhají nazí, stříhají mrtvolám prsty a zároveň jsou neuvěřitelně charismatičtí a "cool" prostě oscary nevyhrávají. 8/10
0 0
Výborný film s moc dobrou atmosférou. Vigo je naprosto famozní + moc zaujal i Cassel. Viděl bych to na 9/10. Ta jedna hvězda dolů je za závěr, kdy jsem si říkal , že konec by měl bejt za tím jedním z ,,nejpamětihodnějších momenteů", trošku mi vadil ten přívěsek na závěr. A taky mě trochu trklo na začátku, jak Semjon ladí vnučce (nebo co to je) housle - to už by musely bejt sakra rozladěný, aby musel hejbat s kolíkama (ladí a dolaďuje se trošku jinde) - ale tahle připomínka je jen tak naokraj.
76316
0 0
Super film. V 1 tydnu jsem zvladl Mouchu, eXistenZ, Dejiny nasili a pak tohleto. Pri bitce v saune jsem si vzpomnel na Beowulfa a ocenil otevrenost. A Cronenbergovi prasarnicky se tam taky nasli. U me 9/10*8)8)8)
76307
Super film. V 1 tydnu jsem zvladl Mouchu, eXistenZ, Dejiny nasili a pak tohleto. Pri bitce v saune jsem si vzpomnel na Beowulfa a ocenil otevrenost. A Cronenbergovi prasarnicky se tam taky nasli. U me 9/10**8)**8)**8)*
0 0
Pokud se vám dějiny násilí nelíbily, tak se vám ani eastern promises nebude líbit. Cronenbergův rukopis je totiž jasně vidět : Pomalý děj, příjemná hudba i charakterní hrdinové. Mě se to ale velmi líbilo a doufám že se ještě někdy s Cronenbergem do světa násilí podíváme :+ Viggo se mi velmi líbil - snad doposud jeho nejlepší výkon - Oscara jsem přál hlavně Denzelovi ale pokud jí Viggo dostane, tak se vůbec nebudu zlobit :+
76133
Pokud se vám dějiny násilí nelíbily, tak se vám ani eastern promises nebude líbit. Cronenbergův rukopis je totiž jasně vidět : Pomalý děj, příjemná hudba i charakterní hrdinové. Mě se to ale velmi líbilo a doufám že se ještě někdy s Cronenbergem do světa násilí podíváme *:+* Viggo se mi velmi líbil - snad doposud jeho nejlepší výkon - Oscara jsem přál hlavně Denzelovi ale pokud jí Viggo dostane, tak se vůbec nebudu zlobit *:+*
0 0
Mně to zas tak extra nepřišlo. Jak už tady někdo psal, tak to, co Civalovi vadilo trochu mě vadilo docela dost. Kamikadze Anna Ivanovna, slabý konec (a celkově příběh, ten film se plácá odnikud nikam a nic zajímavého se tam v podstatě neděje). A bitka v sauně, i když mě při sledování dokonale vtáhla, mi teď zpětně připadá udělaná hrozně na efekt (hlavně její závěr). Možná to ke Cronenbergovi patří, ale přišlo mi to už zbytečný. Ale Vigo byl dokonalý, zbylí herci většinou taky, prostředí je perfektně vykreslené a hudba je naprosto úžasná.

7/10
75492
Mně to zas tak extra nepřišlo. Jak už tady někdo psal, tak to, co Civalovi vadilo trochu mě vadilo docela dost. Kamikadze Anna Ivanovna, slabý konec (a celkově příběh, ten film se plácá odnikud nikam a nic zajímavého se tam v podstatě neděje). A bitka v sauně, i když mě při sledování dokonale vtáhla, mi teď zpětně připadá udělaná hrozně na efekt (hlavně její závěr). Možná to ke Cronenbergovi patří, ale přišlo mi to už zbytečný. Ale Vigo byl dokonalý, zbylí herci většinou taky, prostředí je perfektně vykreslené a hudba je naprosto úžasná. 7/10
0 0
včera jsem konečně viděla.Vigo by si zasloužil minimálně nominaci, Cronenberg mne opět nezklamal , lehce podmanivá Shoreho muzika , no prostě já si to užila
75215
0 0
jest smutne ze za velkou mlakou svetlo uz dvd uzrelo a v krajoch nasich len do biografu musime zavitat

p.s. vala sa mi to na disku skoro dva tyzdne ale obavam sa ze tento zaner nieto pre mna
p.s.2: v poslednom case sa mi vala na disku hrba dobrych filmov( asi kriza)
74869
jest smutne ze za velkou mlakou svetlo uz dvd uzrelo a v krajoch nasich len do biografu musime zavitat p.s. vala sa mi to na disku skoro dva tyzdne ale obavam sa ze tento zaner nieto pre mna p.s.2: v poslednom case sa mi vala na disku hrba dobrych filmov( asi kriza)
0 0
Skvely film, aj ked vdaka zaveru u mna o bod horsi ako Dejiny nasilia, ktore su u mna za 10/10. Viggo bol u mna dlho maximalne neoblubeny nesympaticky herec. V Dejinach nasilia ma prekvapil svojim hereckym vykonom a po jeho vykone v Eastern Promises ho zboznujem. Som strasne zvedavy na nominacia na oscaza za muzsky vykon. Dufam, ze Viggo bude aspon nominovany a velkym konkurentom mu urcite bude Javier Bardem za No Country for Old Men. Sam neviem komu z nich by som dal oscara.
74801
0 0

OT