Diskuze k článku G. I. Joe: Snake Eyes: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek

boha to bylo slabé.

Jako dobře, menší budget, fajn. To ale nevysvětluje stupidní příběh (hlavní postava je vlastně zlý záporák do cca posledních 15 minut a pak je z něj hrdina :D). Stejně tak všechny ty akční scény jsou až nekoukatelné. Často točené v noci a choreograficky o ničem. Duely zabité střihem, davové scény vyloženě komediální (10 borců, áááá, střih, deset borců padlo...).
Vizuál fajn, prvky zápletky fajn, akce sotva snesitelná a většina děje na facku... no, moc jsem od toho nečekal a stejně mě to zklamalo :D

PS: GI Joe 1 je boží a možná časem lidi pochopí jak až moc skvělé béčko to je... třeba když si to pustí znovu a zjistí, že jeden souboj dvou dětí si vytře zadnici
s libovolným soubojem odsud :D Nebo že příběh je supercheesy, ale má hlavu a patu od začátku do konce 8)
800443
Jako dobře, menší budget, fajn. To ale nevysvětluje stupidní příběh (hlavní postava je vlastně zlý záporák do cca posledních 15 minut a pak je z něj hrdina *:D*). Stejně tak všechny ty akční scény jsou až nekoukatelné. Často točené v noci a choreograficky o ničem. Duely zabité střihem, davové scény vyloženě komediální (10 borců, áááá, střih, deset borců padlo...). Vizuál fajn, prvky zápletky fajn, akce sotva snesitelná a většina děje na facku... no, moc jsem od toho nečekal a stejně mě to zklamalo *:D* PS: GI Joe 1 je boží a možná časem lidi pochopí jak až moc skvělé béčko to je... třeba když si to pustí znovu a zjistí, že jeden souboj dvou dětí si vytře zadnici s libovolným soubojem odsud *:D* Nebo že příběh je supercheesy, ale má hlavu a patu od začátku do konce *8)*
boha to bylo slabé.
1 -1
Jsem regulérně zděšený, co to v poslední době vzniká za blockbustery. Streamy to přebijí kvantitou, ale pokud studio udělá za rok 2-3 velké filmy a tohle je výsledek, tak se diváci budou do kin vracet velmi, velmi obtížně. Tady je plus jen Ursula Corbero a zabery na Tokyo, zbytek je aspon dva levely pod japonskym Wolverinem a vlastne i obema dily G.I.Joe. Csfd hodnocenim 1/5.
799585
2 0
reaguje na: Fixer
Přesně jak píše Hellierer. Na začátku ten střih trochu ruší a Schwentke to nedává, po přesunutí do Japonska je to o dost lepší (=hollywoodská rutina)
797294
797271
2 0
reaguje na: Fixer
Ten střih a roztřesená kamera je podle mého problém zhruba prvních 20 minut. Pak mi přišlo, že se to uklidnilo.
797292
797271
1 0
trošku off-topic; od Schwentkeho odporúčam Der Hauptmann
strašná pecka
797291
trošku off-topic; od Schwentkeho odporúčam [url=https://www.csfd.cz/film/542209-kapitan/prehled/]Der Hauptmann [/url]strašná pecka
2 0
Sem jsem přišel z článku prvních zahraničních reakcí a nějak to nesedí. Podle nich to má hrozně špatnou a roztřesenou kameru a střih, hlavně v akci a je to celé hrozně špatné a tady se to naopak chválí a o střihu je tu zmínka jen tak mimoděk. Asi tu hraje roli právě to obeznámení s látkou, kdy GI Joe nepolíbený Evropan neočekává zázrak, ale kravinu.
797271
2 0
reagují: Mr. Hlad, Hellierer