Diskuze k článku Americký gangster: Recenze

Výjimečný film, který lze bez debat nazvat klasikou. Tak dokonale promyšlená věc do absolutního detailu... Celých 176 minut (DC) jsem ani nedutal, jak mě Ridleyho opus magnum pohltil (viděno jako obvykle poprvé v životě). Perfektně promyšlená návaznost jednotlivých scén, herecky vytříbené, opět fantastická kamera nedoceněného Harrise Savidese, skvělý soundtrack... Je to něco neskutečného a hodně tomu pomohl fantastický přepis na Blu-ray nosiči. :+
302143
Výjimečný film, který lze bez debat nazvat klasikou. Tak dokonale promyšlená věc do absolutního detailu... Celých 176 minut (DC) jsem ani nedutal, jak mě Ridleyho opus magnum pohltil (viděno jako obvykle poprvé v životě). Perfektně promyšlená návaznost jednotlivých scén, herecky vytříbené, opět fantastická kamera nedoceněného Harrise Savidese, skvělý soundtrack... Je to něco neskutečného a hodně tomu pomohl fantastický přepis na Blu-ray nosiči. *:+*
0 0
kusisko dobre natocenej roboty so solidnym scenarom, gulervucimi hereckymi vykonmi a vseobecne tak nejak do deja vtahujuce, 8/10
98975
0 0
no možná pro mě lepší než kmotr :)
97044
no možná pro mě lepší než kmotr :)
0 0
Dobrý film, ale neměl jsem komu fandit a osudy hrdinů jsem nijak neprožíval. Sice precizně natočené i zahrané (hlavně Brolin), ale ta nulová konfrontace je pro mě dost velký problém. Celý to na mě působilo jako dokonale vysoustružený dílko bez špetky emocí. Lucas měl jako postava obrovský potenciál, ale až na jeho cesty do Bangkoku mě vlastně jeho počínání během filmu vůbec nezajímalo. Třeba ve starých Scorsese filmech je fungování organizace jako takové vykraslené mnohem líp než tady (a mnohem víc cool). 7/10
85346
0 -1
Crowe má snad furt nadváhu, ne?:))
77303
Crowe má snad furt nadváhu, ne?*:))*
0 0
Tak vida, nie som jediný, kto si to všimol. Fakt by ma zaujímalo, či je to tým "blbým nastavením premietaného formátu".
77297
0 0
Tak durova mikrofonova fobie uz postihla i Kolin... nebo budeme my prazaci muset uznat, ze jsme vsichni slepi :D
77293
Tak durova mikrofonova fobie uz postihla i Kolin... nebo budeme my prazaci muset uznat, ze jsme vsichni slepi *:D*
0 0
konečně sem to viděl (dan za to, že bydlím v kolíně ) a spokojenost. Ridley režijně exceluje a skvěle vystihuje dobu. Skvělé scény razie a finální kostel. Hercům nemám co vytknout, ikdyž Crowe moh dostat víc prostoru.Skvělý zážitek, ale stopáž byla trochu přestřelená. A taky sem často viděl mikrofony, ale za promítače bych ruku do ohně nedal....8/10

btw: Nezdálo se vám že má Crowe trochu nadváhu?
77292
konečně sem to viděl (dan za to, že bydlím v kolíně ) a spokojenost. Ridley režijně exceluje a skvěle vystihuje dobu. Skvělé scény razie a finální kostel. Hercům nemám co vytknout, ikdyž Crowe moh dostat víc prostoru.Skvělý zážitek, ale stopáž byla trochu přestřelená. A taky sem často viděl mikrofony, ale za promítače bych ruku do ohně nedal....8/10 btw: Nezdálo se vám že má Crowe trochu nadváhu?
0 0
včera jsem viděla a myslím že nemá smysl se rozepisovat o kvalitě filmu.Ta je jednoznačně kladná , pro mne 9/10*.
75603
0 0
No na IMDb se v Goofs objevuje "Boom Mic Visible" prakticky vzdycky. ;)
75513
0 0
duro: A teda ani moviemistakes a podobny servery, ktery se v tehle vecech vyzivaj nic podobnyho nehlasej. Zato nekdo nasel na jednom plakatu za Denzelem internetovou adresu. Hm... :)
75515
0 0
Ja to nevnimam... Lucky me. ;)
75512
Ja to nevnimam... Lucky me. ;)
0 0
imf: Fakt nikdy? Mne sa to stáva pomerne často. Najviac Stratené v preklade, tam toho boli haldy, a určite Znamenia, hlavne v tých scénach v pivnici bolo pekných pár mikrofónov. Viem nabetón, že na DVD už to nie je, schválne som sa na to zameral. Vo westerne Silverado je jeden krásny na VHS, teraz pozerám na DVD a... je preč. Samozrejme sa na to nezameriavam, ani ma to nerozhodí, keď sa to stane raz, dvakrát za film, ale keď som to v priebehu prvej polhodine AG dostal asi 20x, tak už som čumel len na horný okraj obrazu, kedy to tam zase bude. Mikrofonofóbia. :D
75511
imf: Fakt nikdy? Mne sa to stáva pomerne často. Najviac Stratené v preklade, tam toho boli haldy, a určite Znamenia, hlavne v tých scénach v pivnici bolo pekných pár mikrofónov. Viem nabetón, že na DVD už to nie je, schválne som sa na to zameral. Vo westerne Silverado je jeden krásny na VHS, teraz pozerám na DVD a... je preč. Samozrejme sa na to nezameriavam, ani ma to nerozhodí, keď sa to stane raz, dvakrát za film, ale keď som to v priebehu prvej polhodine AG dostal asi 20x, tak už som čumel len na horný okraj obrazu, kedy to tam zase bude. Mikrofonofóbia. *:D*
0 0
Pokud vim tak na kazdy kopii je vule v zaberu a proto se bezne pri blbym nastaveni tohle stava. Ja jsem asi slepej nebo koukam na film a ne na takovyhle blbustky, protoze jsem v zivote mikrofon v zaberu nezahlidnul... a s kvalitnim kinem na me nechodte, prazsky multiplexy delaj takovy prasarny (poskakovani zaberu, spatne zaostreni apod.), ze by se o tom daly vypravet strasidelny historky na dobrou noc. ;)
75510
0 0
Takže som videl ďalší zo série Ridleyho director´s cutov? :D Nie, oukej, vychladol som a uznávam, že tak 70% z tých mikrofónov asi zmizne pri presnejšie nastavenom formáte premietania. Ale aj tak... No nič. Ja len, že som sa na AG svinsky tešil a toto mi rozhodilo zážitok. DVD to istí, aj tam mám pocit, že toto je film ako stvorený na vychutnávanie doma na DVD.
75509
Takže som videl ďalší zo série Ridleyho director´s cutov? *:D* Nie, oukej, vychladol som a uznávam, že tak 70% z tých mikrofónov asi zmizne pri presnejšie nastavenom formáte premietania. Ale aj tak... No nič. Ja len, že som sa na AG svinsky tešil a toto mi rozhodilo zážitok. DVD to istí, aj tam mám pocit, že toto je film ako stvorený na vychutnávanie doma na DVD.
0 0
imf: Jako upřímně... tohle je dost hloupá (promiň :) obhajoba toho, že si filmař nechá vlézt do záběru mikrofon apod... Nějakému kinaři by to mělo být úplně jedno... ten film by měl být v pořádku bez ohledu na to, jaký nastavý ořez.... wtf?? :D
75508
imf: Jako upřímně... tohle je dost hloupá (promiň :) obhajoba toho, že si filmař nechá vlézt do záběru mikrofon apod... Nějakému kinaři by to mělo být úplně jedno... ten film by měl být v pořádku bez ohledu na to, jaký nastavý ořez.... wtf?? *:D*
0 0
tak vám do zapadákova asi posílaj pracovní sestřihy.:D Nebo jinak: neměl jsi ten den něco halucinogeního, že ne?;)
75507
tak vám do zapadákova asi posílaj pracovní sestřihy.*:D* Nebo jinak: neměl jsi ten den něco halucinogeního, že ne?*;)*
0 0
No ale - film je to inak parádny. Denzela mám z filmu na film radšej a tu opäť exceloval. "Takže... kde som to skončil?" 8)
75506
No ale - film je to inak parádny. Denzela mám z filmu na film radšej a tu opäť exceloval. "Takže... kde som to skončil?" *8)*
0 0
Robil som vedúceho kina, takže s nastavením premietačky na mňa nechoďte. V tom zábere to nemá byť, nech už to prípadný blbý premietač posunie akokoľvek. A bol som v kvalitnom kine. Takže buď naozaj potrebujete vyšetrenie zraku, alebo ste videli vyretušovanú kópiu. Každopádne tam boli scény, kde to trčalo bez ohľadu na horné orezy. Je tam záber, kde jeho žena chce utiecť (kvôli tomu strieľaniu na jej auto aj s ňou vovnútri) a tam bola nad ňou fakt celý ten držiak mikrofónu aj s káblami!
75505
0 0
Same here. Dvakrát a nic. Buď jsou pražáci slepí nebo mají chytřejší promítače :)