Diskuze k článku Zlatý kompas: Recenze

Jajar
0 0
Já, i když jsem knihu nečetla, tak jsem s tím, kdo je kdo problémy neměla, stačí zapojit představivost a přijmout vše, jak je ...
Jinak film byl krásný, příjemný, pohádka protknutá prádními souboji medvědů ... kdo má rád jiné světy, deamony, kteří v podobě zvířat představují jeho postavu, tak doporučuju ...
Odpočinkový film, dávám 8/10 :-) a těším se snad na další díly ...
75746
Já, i když jsem knihu nečetla, tak jsem s tím, kdo je kdo problémy neměla, stačí zapojit představivost a přijmout vše, jak je ... Jinak film byl krásný, příjemný, pohádka protknutá prádními souboji medvědů ... kdo má rád jiné světy, deamony, kteří v podobě zvířat představují jeho postavu, tak doporučuju ... Odpočinkový film, dávám 8/10 :-) a těším se snad na další díly ...
0 0
Nikdo Pullmanovi nebere, že je jeho předloha v mnohém originální a svébitná. Já ale knihu nečetl a se zlou se potýkal. Tvůrci mi připravili solidní překvapení v podobě hodinového tápání a nevědomosti o tom co je Prach, kdo jsou Romuni, kdo jsou Vrahouni, kdo jsou Divoženky, kdo jsou...dalších deset ras. Po chvíli jsem vnímal pouze hrozný chaos bez jakékoli spojitosti. Chybělo mi vysvětlení, motivace postav, přesah, myšlenka, pointa. Scény na sebe nenavazovali a hledat hloubky jsem mohl jen těžko.
Obrovskou nudu a dezorintaci naštěstí zažehnal příchod medvědů a několika fajnových bitek, herecké výkony byly vynikající (Dakota Blue Richards jako malý spratek, podlézavá Nicole Kidman a charismatický Daniel Craig) a vizuál s celkovou stylizací krásný, jenže když jsem konečně začal chápat a dokonce se i vciťovat do hlavní hrdinky nepochopitelně se to celé utlo. Chci další díl, chci víc soubojů, chci víc lokací, chci víc daemonů, chci víc postaviček...ale asi budu mít, díky tržbám, stejně smůlu.:(
6/10
74404
Nikdo Pullmanovi nebere, že je jeho předloha v mnohém originální a svébitná. Já ale knihu nečetl a se zlou se potýkal. Tvůrci mi připravili solidní překvapení v podobě hodinového tápání a nevědomosti o tom co je Prach, kdo jsou Romuni, kdo jsou Vrahouni, kdo jsou Divoženky, kdo jsou...dalších deset ras. Po chvíli jsem vnímal pouze hrozný chaos bez jakékoli spojitosti. Chybělo mi vysvětlení, motivace postav, přesah, myšlenka, pointa. Scény na sebe nenavazovali a hledat hloubky jsem mohl jen těžko. Obrovskou nudu a dezorintaci naštěstí zažehnal příchod medvědů a několika fajnových bitek, herecké výkony byly vynikající (Dakota Blue Richards jako malý spratek, podlézavá Nicole Kidman a charismatický Daniel Craig) a vizuál s celkovou stylizací krásný, jenže když jsem konečně začal chápat a dokonce se i vciťovat do hlavní hrdinky nepochopitelně se to celé utlo. Chci další díl, chci víc soubojů, chci víc lokací, chci víc daemonů, chci víc postaviček...ale asi budu mít, díky tržbám, stejně smůlu.*:(* 6/10
0 0

zlatý kompas

ahoj, tady je docela vymluvna recenze na Zlatý kompas:

link
72111
ahoj, tady je docela vymluvna recenze na Zlatý kompas: http://www.filmpub.atlas.cz/kino/145638-recenze-zlaty-kompas.aspx
zlatý kompas
0 0

aria

Bereš Civala s dětma? :)
72058
Bereš Civala s dětma? *:)*
aria
0 0
no já to ještě neviděla a jdu na to mezi svátkama a Cival s dětma a tak pak uvidím jak se jim to bude líbit a samozřejmě i mne jen doufám že to neni na úrovni Eragona to by mne z toho kina odnesli ( na srozumněnou Eragona jsem si zařadila do desítky nejvíce blbích filmů)
72054
0 0
Cival: to zase brzdi. Nikdo netvrdí, že je Kompas velká dospělárna, jen, že není úplně dětinská hovadina plná barviček a otravnejch pohádkovejch postaviček.. A ano, při bitce pobíhaj po bojišti čtyři party, který vzájemně dorazily na místo, ale v tom případě bys mohl jednoduše sešrotovat i jakejkoliv díl Lotra. ;) Nikdy jsem netvrdil, že je to dokonalej film, jen že se mi to v rámci mezí líbí víc než kupříkladu Narnie.:) Uznávám, že i Potter 5 je úplně někde jinde.
71579
Cival: to zase brzdi. Nikdo netvrdí, že je Kompas velká dospělárna, jen, že není úplně dětinská hovadina plná barviček a otravnejch pohádkovejch postaviček.. A ano, při bitce pobíhaj po bojišti čtyři party, který vzájemně dorazily na místo, ale v tom případě bys mohl jednoduše sešrotovat i jakejkoliv díl Lotra. *;)* Nikdy jsem netvrdil, že je to dokonalej film, jen že se mi to v rámci mezí líbí víc než kupříkladu Narnie.*:)* Uznávám, že i Potter 5 je úplně někde jinde.
0 0

fluke

dik moc, presvedcil si ma:+
71577
dik moc, presvedcil si ma*:+*
fluke
0 0

Gorecki

Jelikož je trojka přede mnou, tak nemůžu plně hodnotit, ale druhý díl je určitě horší než první, ne zrovna kvůli tomu, že je krátký, ale že vytváří dojem obyčejného předělu mezi první a třetím aktem;)
Hlavně už se nic nevysvětluje a vše se jede jak v rozjetém vlaku, chybí tam hlavně to přijemné objevování z prvního dílu, ale stále doufám, že dvojka vyšla z prostého donucení vydavatelem, který chtěl více knížek a trojka bude stejně dobrá jako jednička.
71370
Jelikož je trojka přede mnou, tak nemůžu plně hodnotit, ale druhý díl je určitě horší než první, ne zrovna kvůli tomu, že je krátký, ale že vytváří dojem obyčejného předělu mezi první a třetím aktem*;)* Hlavně už se nic nevysvětluje a vše se jede jak v rozjetém vlaku, chybí tam hlavně to přijemné objevování z prvního dílu, ale stále doufám, že dvojka vyšla z prostého donucení vydavatelem, který chtěl více knížek a trojka bude stejně dobrá jako jednička.
Gorecki
0 0

duro

dik, ale kupit nie je problem... ide mi o to ci to stoji za to citat CELE;) Lebo som pocul ze druhym dielom isla kvalita dost dolu..
71369
duro
0 0
Gorecki: Ľahká rada. Ikar to práve vydal v slovenčine - všetky tri diely v jednej hrubej, luxusne upravenej knihe. Nemusíš uvažovať, či kúpiš len prvý alebo aj ostatné. :D
71368
Gorecki: Ľahká rada. Ikar to práve vydal v slovenčine - všetky tri diely v jednej hrubej, luxusne upravenej knihe. Nemusíš uvažovať, či kúpiš len prvý alebo aj ostatné. *:D*
0 0
Jo a ten dabing se oproti traileru povedl. Opravdu všechny hlasy byly jiné a mnohem lepší. Kdo se bál, tak ty hlasy v traileru byly fakt jen pro něj. Ve filmu je to úplné jiné a lepší. ;)
71367
Jo a ten dabing se oproti traileru povedl. Opravdu všechny hlasy byly jiné a mnohem lepší. Kdo se bál, tak ty hlasy v traileru byly fakt jen pro něj. Ve filmu je to úplné jiné a lepší. *;)*
0 0
aha:)
71366
aha:)
0 0

Gorecki

Počkat si až si někdo z náš přečte třetí díl co minulý týden vyšel:))
71365
Počkat si až si někdo z náš přečte třetí díl co minulý týden vyšel*:))*
Gorecki
0 0
Sakra sakra sakra, tieto pozitivne reakcie ma strasne nahlodavaju... mam niekolko dilem.
Kniha ma svojim obsahom velmi laka, ale pokracovania vraj uz za to nestoja. Ma to cenu precitat len prvy diel a nevediet tak ako to skonci? Nechcem sa namotat na prvy diel a potom stracat cas s pokracovanim, ak pokracovania uz nie je tak kvalitne..;)
Pozriet film by bolo idealne riesenie ako usetrit cas namiesto citania knihy, ale film vraj knihe nesiaha ani po okraj mokasin a nic z toho co ma zaujima na knihe tam vo filme vraj nie je. Vysomaril sa niekto z tejto mojej dilemy a poradi mi?:)))
71364
Sakra sakra sakra, tieto pozitivne reakcie ma strasne nahlodavaju... mam niekolko dilem. Kniha ma svojim obsahom velmi laka, ale pokracovania vraj uz za to nestoja. Ma to cenu precitat len prvy diel a nevediet tak ako to skonci? Nechcem sa namotat na prvy diel a potom stracat cas s pokracovanim, ak pokracovania uz nie je tak kvalitne..;) Pozriet film by bolo idealne riesenie ako usetrit cas namiesto citania knihy, ale film vraj knihe nesiaha ani po okraj mokasin a nic z toho co ma zaujima na knihe tam vo filme vraj nie je. Vysomaril sa niekto z tejto mojej dilemy a poradi mi?:)))
0 0

Rastr

Mno, ten kdo knihu četl si hodně věcí domyslí a ví o co jde, ale i tak mě to vůbec nepohltilo.

sohaj: ten kdo knihu nečetl se musel bez aspoň špetky znalostí tohodle světa totálně ztrácet.
71354
Mno, ten kdo knihu četl si hodně věcí domyslí a ví o co jde, ale i tak mě to vůbec nepohltilo. sohaj: ten kdo knihu nečetl se musel bez aspoň špetky znalostí tohodle světa totálně ztrácet.
Rastr
0 0
Je to docela dobré rozhodně lepší jak Eragon a řekl bych že i lepší než Narnie. Celkový dojem je velmi dobrý, bitva medvědů je prefektní a vypadá nádherně realisticky, Dakota je rozhodně milejší než Fanningovic chcíple, Asriela je zatraceně málo, Nicole je zatraceně zatraceně zatraceně málo (byla naprosto úžasná) a Yorek je prostě bůh. Opravdu jediným a hlavním mínusem filmu je slabší scénář. Doufám že případnou dvojku dostane do ruky někdo lepší.Celkové hodnnocení 7,5/10
71352
0 0
Mně se to velice líbilo. Knihu jsem četl a možná právě kvůli tomu jsem si vychutnával každou scénu filmu. Nakonec mi ani nechyběl ten konec u Asriela. Ikdyž kdyby tam byl, mohl film líp fungovat samostatně a ne jen jako pilotní díl trilogie, která možná nebude. Čistých 8/10*
71350
0 0
Tak jsem to viděl. A dojmy: myslím, že kdo nečetl knihu, tak se mu to asi líbilo víc. Začátek dobrý, střední pasáž docela průměr, takový vleklý, no a závěr byl skvělý:+ Asi nejlepší scénou byl okamžik, kdy chtěli oddělit Lyru a jejího daemona od sebe. To se fakt povedlo:+:+ A závěrečná rubačka byla taky na jedničku. Líbily se mi hlavně scény s daemony. Ty byly humorné, hlavně ta, jak na začátku daemon lorda Asriela vynáší v zubech Pantíka:+ Takže ve výsledku tomu nakonec dávám 7,5/10:)
71347
Tak jsem to viděl. A dojmy: myslím, že kdo nečetl knihu, tak se mu to asi líbilo víc. Začátek dobrý, střední pasáž docela průměr, takový vleklý, no a závěr byl skvělý*:+* Asi nejlepší scénou byl okamžik, kdy chtěli oddělit Lyru a jejího daemona od sebe. To se fakt povedlo*:+**:+* A závěrečná rubačka byla taky na jedničku. Líbily se mi hlavně scény s daemony. Ty byly humorné, hlavně ta, jak na začátku daemon lorda Asriela vynáší v zubech Pantíka*:+* Takže ve výsledku tomu nakonec dávám 7,5/10*:)*
0 0