Diskuze k článku 30 dní dlouhá noc: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Nejhorší WTF byly ty neustálé monology hlavního "upíra"... :-
78764
Nejhorší WTF byly ty neustálé monology hlavního "upíra"... *:-*
1 0

st39.6

Hmm, logiku a inteligenci jejich chování bych vážně nerozpitvával a to i když vezmu jako fakt že se nesnaží žít skrytě mezi lidmi, ale sami někde za okrajem společnosti... jinak bych se musel pozastavovat třeba i nad tím že své oběti (=jídlo) jen zadáví a jejich krev nechají efektně vytékat na sníh :D

Ale každopádně je to jedno, jestli jim budu říkat "upíří", "zombies", nebo třeba "hodnější verze ET mimozemšťana"... lepší film to z 30ky neudělá 8)
71507
Hmm, logiku a inteligenci jejich chování bych vážně nerozpitvával a to i když vezmu jako fakt že se nesnaží žít skrytě mezi lidmi, ale sami někde za okrajem společnosti... jinak bych se musel pozastavovat třeba i nad tím že své oběti (=jídlo) jen zadáví a jejich krev nechají efektně vytékat na sníh *:D* Ale každopádně je to jedno, jestli jim budu říkat "upíří", "zombies", nebo třeba "hodnější verze ET mimozemšťana"... lepší film to z 30ky neudělá *8)*
st39.6
1 0
mno zjevně se na to budu muset podívat podruhý (modrá to jistí). přecejen jsem věnoval pozornost spíš atmosféře a stylizaci, než logice, kterou u filmů o lidech požírající jiný lidi a hořících při vystavění slunci moc nehledám ;)
78760
1 0
st: Ale sú blbí ako tága. Vykydlia celé mestečko za pár hodín, pritom by si tam mohli zriadiť niečo ako chovnú stanicu a pekne postupne sa tými ľuďmi kŕmiť po celý čas. A tej krvi, čo vyplytvajú, keď tam strieka všade po snehu... Proste kreténi. To mi na tom filme vadí s odstupom času najviac. Nemá to kúska logiky. Jednotlivé scény natočené skvele, atmosféra a brutus na jednotku, ale za ten scenár by som vážne strieľal do zátylku.
78756
1 0
HAL > IMO ma tahle verze k představě upírů snad nejblíž. k zombíkům bych je rozhodně nepřirovnával, ostatně pořád spolupracujou a maj vlastní formu komunikace, jsou inteligentní a vědomi vlastních slabin. řekl bych, že sis pohled na ně dost zjednodušil: protože sou silní, víc žerou než mluví a maj tendenci lézt všude jen ne po chodníků, připadá ti jejich chování jak chování zvířat.
já na druhou stranu vidim komunitu, která je po staletí uzavřená, nemá možnost sociálního vývoje a žije JENOM ve tmě. Deformace, chování, mluva, to všechno mi k takovýmu typu lidí naprosto sedí. Rozhodně víc než intelektuálové, nudný "klasici" nebo cokoliv jinýho. Ostatně otázka, jestli by při potřebě živit se lidskou krví a při omezení života prakticky jen na lov, převládala i po staletích víc ta lidská a intelektuální stránka, nebo ta zvířecí, je na delší pojednání. IMO jsou ale upíři v 30... vystihnutí naprosto geniálně
78754
HAL > IMO ma tahle verze k představě upírů snad nejblíž. k zombíkům bych je rozhodně nepřirovnával, ostatně pořád spolupracujou a maj vlastní formu komunikace, jsou inteligentní a vědomi vlastních slabin. řekl bych, že sis pohled na ně dost zjednodušil: protože sou silní, víc žerou než mluví a maj tendenci lézt všude jen ne po chodníků, připadá ti jejich chování jak chování zvířat. já na druhou stranu vidim komunitu, která je po staletí uzavřená, nemá možnost sociálního vývoje a žije JENOM ve tmě. Deformace, chování, mluva, to všechno mi k takovýmu typu lidí naprosto sedí. Rozhodně víc než intelektuálové, nudný "klasici" nebo cokoliv jinýho. Ostatně otázka, jestli by při potřebě živit se lidskou krví a při omezení života prakticky jen na lov, převládala i po staletích víc ta lidská a intelektuální stránka, nebo ta zvířecí, je na delší pojednání. IMO jsou ale upíři v 30... vystihnutí naprosto geniálně
1 0

stčko

Právě naopak, ale představuji si je vážně trochu jinak než jako hladová zvířata, jak je předvádí tenhle film. Ať už je to Bela Lugosi lezoucí z rakve, zhýralí intelektuálové v Interview, nebo drsňáci z Bladea... že tihle mají mnohem blíž k zombies ala nový Úsvit mrtvých mi prostě nevykecáš.

Co se týče Buffy... viděl jsem jen kdysi pár dílů a přišlo mi to (mluvím o maskách) jako stejná amatéřina, proto to přirovnání :D

Charlotte
Jsem na něj hodně zvědavý, jestli je to tak hloupé tak doufám že originální forma vyprávění mě zabaví natolik abych dokázal ignorovat všechno ostatní.. a navíc - horší než Godzilla to být nemůže :)
78750
Právě naopak, ale představuji si je vážně trochu jinak než jako hladová zvířata, jak je předvádí tenhle film. Ať už je to Bela Lugosi lezoucí z rakve, zhýralí intelektuálové v Interview, nebo drsňáci z Bladea... že tihle mají mnohem blíž k zombies ala nový Úsvit mrtvých mi prostě nevykecáš. Co se týče Buffy... viděl jsem jen kdysi pár dílů a přišlo mi to (mluvím o maskách) jako stejná amatéřina, proto to přirovnání *:D* [b]Charlotte[/b] Jsem na něj hodně zvědavý, jestli je to tak hloupé tak doufám že originální forma vyprávění mě zabaví natolik abych dokázal ignorovat všechno ostatní.. a navíc - horší než Godzilla to být nemůže *:)*
stčko
1 0
Hal: zajímavá analýza. U I am Legend jsem měla podobné výhrady jako ty, jen s méně ostrými hranami, copak asi řekneš na nesmírně hloupý, místy směšný, leč vcelku zábavný a cíleně novátorský Cloverfield ? :)
78748
1 0
Nemá rád upíry, I am Legend a ještě se naváží do Buffy. Ztracenej případ.:D;)
78746
Nemá rád upíry, I am Legend a ještě se naváží do Buffy. Ztracenej případ.*:D**;)*
1 0
ty nemas rad upiry, co? :D
78745
ty nemas rad upiry, co? *:D*
1 0
Eh... no teda. Nedávno jsem nadával na stupidní scénář u I Am Legend a tady bych nejspíš musel nadávat ještě tisíckrát tolik - v tomhle filmu nedává smysl absolutně vůbec nic... a když už na demenci filmu nadává i moje dvanáctiletá sestra tak je něco vážně špatně. Ani na chvíli jsem netušil proč hlavní postavy dělají zrovna to co dělají, proč na ně zombíci chvíli neútočí a za chvíli jsou zase úplně všude, při odpočítávání jednotlivých dnů jsem doslova brečel smíchy protože kdyby tam nebylo tak jsem si stoprocentně jistý že od začátku do konce neuběhlo víc než pár hodin a o mimóznosti závěru už ani nemám sílu mluvit (já to nechápu, proč toho Harneta prostě nesežrali... a kam se potom všichni poděli???). Přitom je to obrovská škoda, protože ve chvíli kdy si -nechci tak moc spoilovat-, tak jsem doufal že vezme nějakou ubervelkou sekeru a všechny vykydlí... a on je přitom konec nejhorší akční scénou ze všech.

Na druhou stranu musím přiznat že Sladeova videoklipařská minulost je tu hodně vidět a na krátkých úsecích dokáže vyrobit jak slušnou atmosféru, tak i skvěle natočenou akci - co se týče vizuálu tak s ne zrovna velkým rozpočtem dokázal skoro zázraky, kombinace tmy, sněhu, krve a ohně vypadá vážně skvěle
(Ale co ty masky?! Ti upíři utekli z Buffy či co?)

No nic, viděl jsem i větší zbytečnosti 4/10
78743
Eh... no teda. Nedávno jsem nadával na stupidní scénář u I Am Legend a tady bych nejspíš musel nadávat ještě tisíckrát tolik - v tomhle filmu nedává smysl absolutně vůbec nic... a když už na demenci filmu nadává i moje dvanáctiletá sestra tak je něco vážně špatně. Ani na chvíli jsem netušil proč hlavní postavy dělají zrovna to co dělají, proč na ně zombíci chvíli neútočí a za chvíli jsou zase úplně všude, při odpočítávání jednotlivých dnů jsem doslova brečel smíchy protože kdyby tam nebylo tak jsem si stoprocentně jistý že od začátku do konce neuběhlo víc než pár hodin a o mimóznosti závěru už ani nemám sílu mluvit (já to nechápu, proč toho Harneta prostě nesežrali... a kam se potom všichni poděli???). Přitom je to obrovská škoda, protože ve chvíli kdy si -nechci tak moc spoilovat-, tak jsem doufal že vezme nějakou ubervelkou sekeru a všechny vykydlí... a on je přitom konec nejhorší akční scénou ze všech. Na druhou stranu musím přiznat že Sladeova videoklipařská minulost je tu hodně vidět a na krátkých úsecích dokáže vyrobit jak slušnou atmosféru, tak i skvěle natočenou akci - co se týče vizuálu tak s ne zrovna velkým rozpočtem dokázal skoro zázraky, kombinace tmy, sněhu, krve a ohně vypadá vážně skvěle (Ale co ty masky?! Ti upíři utekli z Buffy či co?) No nic, viděl jsem i větší zbytečnosti 4/10
1 0

Kletý

Prostě labůžo. Horor který měl něco do sebe. !!
73117
Kletý
1 0
Vynikajici horor, jako milovnik podobnych krvaku sem si uzival od zacatku do konce, bandy upiru byly pekne mrsky :-) a sekyrka se stala nejlepsim pritelem :-) 10/10* jediny film kde mi Josh nevadil:+
73051
Vynikajici horor, jako milovnik podobnych krvaku sem si uzival od zacatku do konce, bandy upiru byly pekne mrsky :-) a sekyrka se stala nejlepsim pritelem :-) 10/10* jediny film kde mi Josh nevadil*:+*
1 0
a titul Dřevorubec roku získává.......tramtadadáááá......Josh Hartnett.
Super horror, skvělá atmosféra. Jen tak dál. 9*:+:+
71681
a titul Dřevorubec roku získává.......tramtadadáááá......Josh Hartnett. Super horror, skvělá atmosféra. Jen tak dál. 9**:+**:+*
1 0

Skvělý horor

Asi nejlepší tento rok. 9*
70586
Asi nejlepší tento rok. 9*
Skvělý horor
1 0

to Silence

Sam bych to nerekl lepe :)). Pro me ten film "skoncil" po skvelem zacatku - ten se mi hodne libil :+. Jenze po 20minutach (+/-) prisel zlom a film se odebral uplne jinym smerem (co se tyce me, tak smerem spatnym). Nerikam, ze to bylo po zbytek filmu priserne (jako to predvadi filmy Uwe Bolla od zacatku do konce :D), protoze jeste par dobrych scen se ve filmu objevilo. Nejhorsi byla prostredni cast filmu - u te jsem se hodne nudil a musim priznat, ze jsem se v kine i nekolikrat podival na hodinky a rikal si, kdy uz to konecne zacne "gradovat", ne-li skonci......Je to skoda, kdyby to do rukou dostal nejaky zrucnejsi reziser (rekneme pan Snyder), tak by to rozhodne dopadlo lepe:+
68653
Sam bych to nerekl lepe *:))*. Pro me ten film "skoncil" po skvelem zacatku - ten se mi hodne libil *:+*. Jenze po 20minutach (+/-) prisel zlom a film se odebral uplne jinym smerem (co se tyce me, tak smerem spatnym). Nerikam, ze to bylo po zbytek filmu priserne (jako to predvadi filmy Uwe Bolla od zacatku do konce *:D*), protoze jeste par dobrych scen se ve filmu objevilo. Nejhorsi byla prostredni cast filmu - u te jsem se hodne nudil a musim priznat, ze jsem se v kine i nekolikrat podival na hodinky a rikal si, kdy uz to konecne zacne "gradovat", ne-li skonci......Je to skoda, kdyby to do rukou dostal nejaky zrucnejsi reziser (rekneme pan Snyder), tak by to rozhodne dopadlo lepe*:+*
to Silence
1 0
ad: Jakub Spidey: Já k tomuhle filmu ještě koment nebyl schopný napsat, ani tady, ani na Csfd, ale tys mi teď připomněl jednu z věcí, která mi tam vadila nejvíc. Největší problém je, že kromě výborného začátku, několika scén uprostřed a povedeného konce, je všechno ostatní průměrná vata. Místy jsem se opravdu nudil a jak naznačil Jakub, to, že skupinka lidí někde přežívala 30 dnů mi občas připomněli jen nápisy se "stavem dnů". Všechno bylo strašně podobné pátý i dvacátý pátý den. Proto ten konec, který je sám o sobě výborný, tak trochu nepasuje do filmu, kde jakoby o nic nešlo. Lokace byly nádherné, ale totálně jsem postrádal stísněnou atmosféru... a někdy jakoukoliv atmosféru... Pro mne také trochu promarněná šance. 6/10
68063
1 0
Tak tenhle film je pro me velkym zklamanim. Cekal jsem od toho vice nez jen syrovou brutalitu. Mnoho uzivatelu si urcite polozi otazku : "Co jsi od toho ocekaval"?? Moje odpoved je nasledujici - z materialu 30 dni dlouha noc se dalo (jen nazev snimku mluvi sam za sebe) "vytriskat" daleko vice. Takhle je to na prumernych 5/10 za uvodnich 20minut (velmi dobra atmosfera á la Vec + hudebni doprovod). Pote se jiz film dostal do stejnych koleji jako vetsina (pod)prumernych vyhlazovacek:-
68056
Tak tenhle film je pro me velkym zklamanim. Cekal jsem od toho vice nez jen syrovou brutalitu. Mnoho uzivatelu si urcite polozi otazku : "Co jsi od toho ocekaval"?? Moje odpoved je nasledujici - z materialu 30 dni dlouha noc se dalo (jen nazev snimku mluvi sam za sebe) "vytriskat" daleko vice. Takhle je to na prumernych 5/10 za uvodnich 20minut (velmi dobra atmosfera á la Vec + hudebni doprovod). Pote se jiz film dostal do stejnych koleji jako vetsina (pod)prumernych vyhlazovacek*:-*
1 0
Tak konecen muzu opet napsat recenzi (asi se tady spravcum nelibila, tak mi ji radsi smazali :D). Po několika skvělých někdy až božských recenzích jsem se na tento film vypravil s velkým očekáváním a samozřejmě mě to zklamalo... Herci byli nepresvedcivy (zejmena jejich dialogy), tvurci filmu podle me nevedeli, zda natocit skvely thriller (prvni cca tretina filmu) nebo beckovy horror, no a zaver (nevim, jak je to v comicsu, tak me prosim neukamenujte :D) byl naprosto spatny a hlavne mi chybelo nejake gradovani... Jedine plus je tedy skutecne zacatek filmu, kde byla mraziva atmosfera a skvely hudebni doprovod v pozadi. Celkove hodnoceni 5/10 :-
67969
Tak konecen muzu opet napsat recenzi (asi se tady spravcum nelibila, tak mi ji radsi smazali *:D*). Po několika skvělých někdy až božských recenzích jsem se na tento film vypravil s velkým očekáváním a samozřejmě mě to zklamalo... Herci byli nepresvedcivy (zejmena jejich dialogy), tvurci filmu podle me nevedeli, zda natocit skvely thriller (prvni cca tretina filmu) nebo beckovy horror, no a zaver (nevim, jak je to v comicsu, tak me prosim neukamenujte *:D*) byl naprosto spatny a hlavne mi chybelo nejake gradovani... Jedine plus je tedy skutecne zacatek filmu, kde byla mraziva atmosfera a skvely hudebni doprovod v pozadi. Celkove hodnoceni 5/10 *:-*
1 0
ten konec se mi taky nezdal, ale na druhou stranu celej film byl bomba, vsude krev a to sekani hlav :+ zacinam mit Joshe rad
67851
ten konec se mi taky nezdal, ale na druhou stranu celej film byl bomba, vsude krev a to sekani hlav *:+* zacinam mit Joshe rad
1 0
Mně se moc nezdál ten závěr, (SPOILERY) když už 29 dní a nocí přečkali a najednou už to nevydrží ani cca několik hodin... Vím, hořel tam ten ropovod, ale s tím jsem měl právě problém, hořel hrozně vlažně a nenaléhavě, takže o hrdinky skryté pod autem, jsem teda neměl nejmenší obavu, kdyby to tam aspoň pořádně blaflo, ale ony vylezou a zlí odlezou pff, jinak to bylo ale cool hlavně rudá krev na bílém sněhu, za ne úplně dotaženej závěr místo 8 jen 7/10
67809
1 0