Diskuze k článku Ant-Man a Wasp: Recenze

reagují: verbst
reaguje na: Ex-SOLDIER
Makes sense. Ale pak mi teda nesedí, proč se nijak nezapojil, když už neměl domácí vězení... Že by tou podmínkou? :D
Ale to jsou maličkosti, to bychom asi fakt chtěli už moc.
Beru to prostě takhle a těším se na čtyřku :D
689859
Makes sense. Ale pak mi teda nesedí, proč se nijak nezapojil, když už neměl domácí vězení... Že by tou podmínkou? *:D* Ale to jsou maličkosti, to bychom asi fakt chtěli už moc. Beru to prostě takhle a těším se na čtyřku *:D*
689858
1 0
reagují: RainMakeR
reaguje na: verbst
Řekl bych že se stal Ant-Man 2, uběhl čas, potom došlo na IW, kdy se konec IW stal v době potitulkové scény.
689858
[spoiler]Řekl bych že se stal Ant-Man 2, uběhl čas, potom došlo na IW, kdy se konec IW stal v době potitulkové scény.[/spoiler]
689853
3 0
reagují: verbst
P.S.: Potitulkovku (první) asi čekali všichni, co? Nějak se o ní vůbec nemluví.
Já osobně jsem teda čekal, že půjde dcerka, ne že zahučí všichni tři... Existuje vůbec někde timeline Infinity War? Jako jak dlouho od příchodu Thanosovejch dětí do NYC po lusknutí? Trochu mi nesedí to, že by blbnuli v SF a nikde neproběhla zmínka o útoku na NY...
689853
P.S.: Potitulkovku (první) asi čekali všichni, co? Nějak se o ní vůbec nemluví. [spoiler]Já osobně jsem teda čekal, že půjde dcerka, ne že zahučí všichni tři... Existuje vůbec někde timeline Infinity War? Jako jak dlouho od příchodu Thanosovejch dětí do NYC po lusknutí? Trochu mi nesedí to, že by blbnuli v SF a nikde neproběhla zmínka o útoku na NY...[/spoiler]
1 0
reagují: Ex-SOLDIER
To bylo tak strašně fajn. Ale tak moc.
U truth serum jsem se smál jak u Basic Instinctu v Deadpoolovi. A několikrát mi tekly slzy smíchu. Jako například když byl Rudd jako Pfeifferka :D:D:D:D:D
Trailery (jakože jsem je viděl snad jednou a pak nic) toho moc neprozradily a honičky mi taky nepřišly nějak extra generický.
Celkově jsem se bavil a už žhavím soundtrack, protože to byla už ve filmu taková oddechovka, stejně jako jednička.
Za mě spokojenost veliká.

Baba Jaga FTW!
689848
To bylo tak strašně fajn. Ale tak moc. U truth serum jsem se smál jak u Basic Instinctu v Deadpoolovi. A několikrát mi tekly slzy smíchu. Jako například když byl Rudd jako [spoiler]Pfeifferka [/spoiler]*:D**:D**:D**:D**:D* Trailery (jakože jsem je viděl snad jednou a pak nic) toho moc neprozradily a honičky mi taky nepřišly nějak extra generický. Celkově jsem se bavil a už žhavím soundtrack, protože to byla už ve filmu taková oddechovka, stejně jako jednička. Za mě spokojenost veliká. Baba Jaga FTW!
4 0
Rozhodne ma to bavilo viac ako Čierny partner a obávam sa, že aj viac ako Infinity War. Alebo to prinajmenšom vo mne zanechalo príjemnejší pocit.
689757
8 -1
Já jsem celkem spokojený. Chápu, že film má být rodinnou komedií, ale proč je tam ten trapný humor. Bez něj by to fungovalo parádně a logické lapsy, by šli odpustit mávnutím ruky. Film je fajn, akce parádní(poslední půlhodina je skvělá), herci dobrý, a zaporáci na jedno použití jako u každé Marvelovky. Ten humor funguje, ale nesmí to být ten trapný(gay nabalování, problémy se zvětšováním a zmenšováním, velký mravenci). Je to tak mezi 6-7/10. Někdy to uvidím znovu, jako letní oddychovku.
689748
1 -2
Ale ta scéna se sérem pravdy je boží :D :D :D
689725
4 0

7/10

UfPrávě jsem vyšel z kina a nevím jak začít, mám smíšené pocity. No... Tahle Marvelovka mně malinko zklamala a nenesu si z ní stejný trauma jako normálně, a že jsem toho viděl hodně...Ant man a Wasp je podle mne o trochu lepší než první díl... Je tu malinko méně vtipů než v předchozím díle ale za to je tu o něco více akce. Je tu spousta dějových zvratů a to mne baví. Také tu uvidíte spoustu známých tváří a i Easter eggů jako třeba že by jsme se mohli dočkat stature? Teď se pustím k "záporákovy"... Tady si někdo řekl že není schopný vymyslet kvalitního záporáka (zase) a tak tam plesknul někoho se suprovou superschopností  (která se ve filmu zdá ale nevyužitá) a někoho naprosto zbytečného který jen musí kazit příběh a navíc si myslím že už nám jednou stačil (Ironman 3). I když Ghost nebyla špatná, dala se její back Story daleko více rozvést, schopnosti lépe využít a podobně... Příběh se dal čekat už z minula a proto je hlavní Ant-manův cíl trochu... Nudnější (ZASE!!!). Ale poprvý jsem se modlil fakt aby něco vyšlo a to aby Scotta nezavřely protože to by asi všechny mrzelo. No, já jsem s filmem celkem spokojen (NIC MOC jsem nečekal) a prostě rozhodnutí 7/10 mně trochu mrzí, doufal jsem alespoň v 8. Ve filmu je nic moc nového potom co nám trailery a plakáty skoro vše vyzradily... (Třeba podobu původní Wasp) a to mne zklamalo. Ale prostě když jste fanoušek Marvelu který vše musí vidět nesmělo mi to ujít, když ale jdete do kina pro fakt zábavu... Asi by se nic nestalo kdyby vám film ušel.

Škoda škoda
Velká škoda
689714
UfPrávě jsem vyšel z kina a nevím jak začít, mám smíšené pocity. No... Tahle Marvelovka mně malinko zklamala a nenesu si z ní stejný trauma jako normálně, a že jsem toho viděl hodně...Ant man a Wasp je podle mne o trochu lepší než první díl... Je tu malinko méně vtipů než v předchozím díle ale za to je tu o něco více akce. Je tu spousta dějových zvratů a to mne baví. Také tu uvidíte spoustu známých tváří a i Easter eggů jako třeba že by jsme se mohli dočkat stature? Teď se pustím k "záporákovy"... Tady si někdo řekl že není schopný vymyslet kvalitního záporáka (zase) a tak tam plesknul někoho se suprovou superschopností  (která se ve filmu zdá ale nevyužitá) a někoho naprosto zbytečného který jen musí kazit příběh a navíc si myslím že už nám jednou stačil (Ironman 3). I když Ghost nebyla špatná, dala se její back Story daleko více rozvést, schopnosti lépe využít a podobně... Příběh se dal čekat už z minula a proto je hlavní Ant-manův cíl trochu... Nudnější (ZASE!!!). Ale poprvý jsem se modlil fakt aby něco vyšlo a to aby Scotta nezavřely protože to by asi všechny mrzelo. No, já jsem s filmem celkem spokojen (NIC MOC jsem nečekal) a prostě rozhodnutí 7/10 mně trochu mrzí, doufal jsem alespoň v 8. Ve filmu je nic moc nového potom co nám trailery a plakáty skoro vše vyzradily... (Třeba podobu původní Wasp) a to mne zklamalo. Ale prostě když jste fanoušek Marvelu který vše musí vidět nesmělo mi to ujít, když ale jdete do kina pro fakt zábavu... Asi by se nic nestalo kdyby vám film ušel. Škoda škoda Velká škoda
7/10
1 0

10/10

Nečekal jsem to, ale tenhle filmek mě opravdu potěšil! Skvělý humor s akcí dohromady, nemluvě s perfektní herecké práci. Z kina jsem odcházel opravdu spokojen a těším se, až si to znovu pustím doma.
689682
10/10
2 0

Pokračování RODU

Jako všímáte si jak MARVEL začíná do těch filmů tlačit potomky hrdinů..nebo konečně vztahy(na stálo)...tzn..potomky.Avengers=Iron man a jeho potencialní dítě=NOVEJ Stark=další Iron Man.Ant Man 2=další Ant Man.Black Panther=tam je to jedno ..pomocí souboje může bejt panter kdokoliv.Cpt.USA=ten neumírá!!!Stejně jako SUPERMAN.THOR je bůh=zůstane.Spiderman je mladej=zůstane.HULK=nesmrtelnej=jako postava zůstane.Pomalinku se ale začínají rodit malí SUPERHRDINOVE
689485
Pokračování RODU
1 -5
reaguje na: pepo

7/10

Jak pise pepo, je to slabsi nez jednicka - v podstate na urovni marvelackeho standardu. Vtipy mi prisly slabsi, misty jsem se zastydel za herce. :)

Evangeline vypada zase paradne, v jednicce ji ten uces delal starou. 8)

Predesly dil patri mezi me nejoblibenejsi marvelovky... ;)
689404
Jak pise pepo, je to slabsi nez jednicka - v podstate na urovni marvelackeho standardu. Vtipy mi prisly slabsi, misty jsem se zastydel za herce. *:)*  Evangeline vypada zase paradne, v jednicce ji ten uces delal starou. *8)* Predesly dil patri mezi me nejoblibenejsi marvelovky... *;)*
7/10
689367
2 0
reaguje na: TedGeorge
:DMáme tady hornické doly (za pár desítek let to bude pro lidi něco extra):D  Když je fesťák (Colours nebo Beats for Love - Muf), tak je Ostrava doslova středem Evropy...:+

Nooo...ale taky tady máme sezonu smogu - tohle doporučuju všem lidem, kteří mají problém s dýcháním a vlastně celkově se zdravím - říká se, že lidé, kteří v tom žijí, jsou méně náchylní k nemocem...ale taky se říká, že lidé, kteří v tom žijí rychleji umírají - vyber si. :D  Každopádně, když vylezu na nějaký kopec v Beskydech, tak mě ten čerstvý vzduch dá pořádně zabrat - nejsem zvyklý...:D:D:));)

Jinak tu máme Nohavicu, kterého tu můžeš docela často potkat v nějaké kavárně (často sedí v OC Futurum nebo v jiných OC) - zrovna dnes jsem ho potkal. Ale nedávno mě nasral, mamka se s ním chtěla vyfotit, tak ji řekl, že ne é, že se nerad fotí, ale když za ním přiběhla mladá blondýnečka, tak to jooo . Ale stejně nezapomenu, jak mu mamka řekla: "Pane Nohavico, já bych si od vás koupila CD, můžete mi ho prodat?" To už jsem mamku bral pryč...a "chápavým" úsměvem na Nohavicu jsem spolu s mamkou zmiznul. :D:D:+

Jinak tu máme Dinopark, ZOO...pár malých kin a občas i sníh, který je čistý jako kecy politiků.... :D

PS: včera v Přívoze (tam se nedoporučuje chodit) nějaký nepřízpůsobivý vykradl auto, kde mělo být 4 miliony korun....takže, když budeš mít "štěstí", tak můžeš i nečekaného milionáře potkat ;):D
689381
*:D*Máme tady hornické doly (za pár desítek let to bude pro lidi něco extra)*:D*  Když je fesťák (Colours nebo Beats for Love - Muf), tak je Ostrava doslova středem Evropy...*:+* Nooo...ale taky tady máme sezonu smogu - tohle doporučuju všem lidem, kteří mají problém s dýcháním a vlastně celkově se zdravím - říká se, že lidé, kteří v tom žijí, jsou méně náchylní k nemocem...ale taky se říká, že lidé, kteří v tom žijí rychleji umírají - vyber si. *:D*  Každopádně, když vylezu na nějaký kopec v Beskydech, tak mě ten čerstvý vzduch dá pořádně zabrat - nejsem zvyklý...*:D**:D**:))**;)* Jinak tu máme Nohavicu, kterého tu můžeš docela často potkat v nějaké kavárně (často sedí v OC Futurum nebo v jiných OC) - zrovna dnes jsem ho potkal. Ale nedávno mě nasral, mamka se s ním chtěla vyfotit, tak ji řekl, že ne é, že se nerad fotí, ale když za ním přiběhla mladá blondýnečka, tak to jooo . Ale stejně nezapomenu, jak mu mamka řekla: "Pane Nohavico, já bych si od vás koupila CD, můžete mi ho prodat?" To už jsem mamku bral pryč...a "chápavým" úsměvem na Nohavicu jsem spolu s mamkou zmiznul. *:D**:D**:+* Jinak tu máme Dinopark, ZOO...pár malých kin a občas i sníh, který je čistý jako kecy politiků.... *:D* PS: včera v Přívoze (tam se nedoporučuje chodit) nějaký nepřízpůsobivý vykradl auto, kde mělo být 4 miliony korun....takže, když budeš mít "štěstí", tak můžeš i nečekaného milionáře potkat *;)**:D*
689374
4 0
reaguje na: TedGeorge
Mají tam super taneční fesťák proto tam za chvilku jedu :) Jinak jsem si všiml že tam mají velký koupaliště, pennymarket, restauračku co se jmenuje Roxbery a bilboardy s Krajčem co pije Ostravar.... Je možný, že je tam toho víc, trávím tam jen 4 dny ročně tak sem to tam moc nezkoumal...
689376
Mají tam super taneční fesťák proto tam za chvilku jedu *:)* Jinak jsem si všiml že tam mají velký koupaliště, pennymarket, restauračku co se jmenuje Roxbery a bilboardy s Krajčem co pije Ostravar.... Je možný, že je tam toho víc, trávím tam jen 4 dny ročně tak sem to tam moc nezkoumal...
689374
1 0
reaguje na: Sony
Jenom trochu hnusna technicka - co vlastne v Ove mate? :D
689374
Jenom trochu hnusna technicka - co vlastne v Ove mate? *:D*
689373
2 -2
reagují: Sony, Muf
reaguje na: pepo
sorry, IMAX je jine kafe...to my v OVe nemame ;):)
689373
sorry, IMAX je jine kafe...to my v OVe nemame *;)**:)*
689372
2 0
reagují: TedGeorge
reaguje na: Sony
predpremiéra bola v imaxe, taže to nám pustili. Ale jednička mala 3D dobré
689372
689371
1 0
reagují: Sony
reaguje na: pepo
na 3D jsi sel dobrovolne?

Ja se 3Decku uz zamerne vyhybam...

Jinak dneska nedobrovolne musim na dabingovou verzi... :D takze prast jako uhod :D
689371
na 3D jsi sel dobrovolne? Ja se 3Decku uz zamerne vyhybam... Jinak dneska nedobrovolne musim na dabingovou verzi... *:D* takze prast jako uhod *:D*
689367
1 0
reagují: pepo
Trošičku slabšie než jednička, ale stále fajn. Milá Marvelovka v rodinnom spielbergovskom duchu z konca minulého storočia. Na nič sa to nehrá a je to v prvom rade zábava. Potom aj tie dojímavé momenty pôsobia úprimnejšie. Hore to dvíha najmä skvelé finále. 7/10 P.S. má to veľmi, ale fakt veľmi zlé 3D P.S. 2 chcem vidieť spin off s Michelle Pffeiffer z kvantovej dimenzie. Najmä by ma zaujímalo čo tam jedla, pila, kde chodila ku kaderníčke a odkiaľ mala šminky.
689367
3 0
reagují: Sony, Sony