Diskuze k článku Sejmi je všechny: Recenze

8/10

Jak mi takový klenot mohl uniknout na tak dlouho? Nahláškované a šílené v každém okamžiku. Takhle měli vypadat Správní chlapi, namísto toho sterilního kravince.
371971
8/10
0 0
Obsahuje mozne SPOILERY: Ja mel od zacatku do konce otevrenou hubu a rikal co to je za blbost, misto cepicky hnusnou ponosku, misto saticek neprustrelna vesta, destko neplace kdyz posloucha heavy metal, zaostreni vzdy po kousnuti do mrkve, rozebrani a postupne cisteni zbrane po padu do wc, scena z vyskoku letadla, uz nebudu pokracovat, sem tam to melo sve svetle momenty, bohuzel byly zahaleny v temnote:-3/10*
73631
Obsahuje mozne SPOILERY: Ja mel od zacatku do konce otevrenou hubu a rikal co to je za blbost, misto cepicky hnusnou ponosku, misto saticek neprustrelna vesta, destko neplace kdyz posloucha heavy metal, zaostreni vzdy po kousnuti do mrkve, rozebrani a postupne cisteni zbrane po padu do wc, scena z vyskoku letadla, uz nebudu pokracovat, sem tam to melo sve svetle momenty, bohuzel byly zahaleny v temnote*:-*3/10*
0 0
Strasna pytlovina, nijak extra me to nebavilo a co se delo po vyskoku z letadla bych doporucovala z fleku spalit:) Tech 5-6/10 mi prijde akuratnich, a to se mi Sejmi eso libilo strasne, jediny na co odtud mozna budu chvili vzpominat je dite nacpany v batohu, proste nuda no
68805
0 0

SUPER

Pred par dny jsem mel moznost tento filmecek videt a muzu rici jedine... Naprosto super! Skvely C.Owen, o moc ne horsi P.Giamatti, sexy Monica (skoda, ze u nas takovato slecna neni v panskem klubu :D), vynikajici hlasky a mrkev (budu si ji muset asi take nakoupit) a akce od zacatku do konce, kdy jsem se ani na minutku nenudil, coz jsem od tohoto filmecku chtel... Zadny slozity scenar, proste akce, ktera si na nic nehraje! Celkove 9/10 (a to jsem se rozmyslel nad plnym hodnocenim, ale preci jen si necham jeste okenko otevrene pro pripadnou dalsi akcni pecku). Jedine co se da vytknout, jsou docela misty hodne odflakle efekty (viz. digitalni sklo, voda v zachode, popripade pad z letadla)
67971
Pred par dny jsem mel moznost tento filmecek videt a muzu rici jedine... Naprosto super! Skvely C.Owen, o moc ne horsi P.Giamatti, sexy Monica (skoda, ze u nas takovato slecna neni v panskem klubu *:D*), vynikajici hlasky a mrkev (budu si ji muset asi take nakoupit) a akce od zacatku do konce, kdy jsem se ani na minutku nenudil, coz jsem od tohoto filmecku chtel... Zadny slozity scenar, proste akce, ktera si na nic nehraje! Celkove 9/10 (a to jsem se rozmyslel nad plnym hodnocenim, ale preci jen si necham jeste okenko otevrene pro pripadnou dalsi akcni pecku). Jedine co se da vytknout, jsou docela misty hodne odflakle efekty (viz. digitalni sklo, voda v zachode, popripade pad z letadla)
SUPER
0 0
Já jsem se z toho teď vrátil strašně nadšený. Má to spád, ani chvilku mě to nenudilo, super hlášky, mrkev, tohle si snad budu muset dát ještě jednou. 8/10
39214
0 0
Ja som prekvapivo spokojny a davam 6/10. Dej bol akurat priblbly, aby som sa bavil a akcia bola tiez v pohode.
39176
0 0
Davis nabil zásobník ostrými, ale z hlavně mu při vší snaze létá jeden slepý náboj za druhým. On je totiž rozdíl mezi filmovým fanouškem a filmovým fanouškem. Ten první spadá do roviny dvojky Neveldine-Taylor, která má kromě nápadů i talent, ten druhý pak do škatulky loserů typu Marka Stevena Johnsona, kteří možná mají načteno, potažmo nakoukáno, ale v jejich buňkách nekoluje ani špetka potřebných ingredincí pro filmovou tvorbu. Sejmi je všechny má scénář plný nápadů, šílených scén a praštěných hrdinů, jenže s Davisem za kamerou je to jen sprška jisker, která místo rozdělání ohně akorát otravně doutná.

P.S.: Fuck you too, Davis. 4/10
39146
Davis nabil zásobník ostrými, ale z hlavně mu při vší snaze létá jeden slepý náboj za druhým. On je totiž rozdíl mezi filmovým fanouškem a filmovým fanouškem. Ten první spadá do roviny dvojky Neveldine-Taylor, která má kromě nápadů i talent, ten druhý pak do škatulky loserů typu Marka Stevena Johnsona, kteří možná mají načteno, potažmo nakoukáno, ale v jejich buňkách nekoluje ani špetka potřebných ingredincí pro filmovou tvorbu. Sejmi je všechny má scénář plný nápadů, šílených scén a praštěných hrdinů, jenže s Davisem za kamerou je to jen sprška jisker, která místo rozdělání ohně akorát otravně doutná. P.S.: Fuck you too, Davis. 4/10
0 0

Transoferms = Transformers

.
39138
.
Transoferms = Transformers
0 0

hmhm

To ani nechci vedet, co jste si od toho filmu slibovali, panove. Ja si myslim, ze jsem celkem dost kriticky, a tenhle film absolutne predcil to, co jsem ocekaval. Vase komentare by mi daleko lepe sedeli treba na film Transoferms - to byla treba uplna blbost (fanousci Baye at si melou svoje).

11 mi take uz neni, ale jsem rad za to, ze nad takovymy skoro az ujete-primitivne-akcne-infantilnimi scenami dokazu zasmat. Kdybych nedokazal, tak jdu na jiny druh filmu :).
39137
To ani nechci vedet, co jste si od toho filmu slibovali, panove. Ja si myslim, ze jsem celkem dost kriticky, a tenhle film absolutne predcil to, co jsem ocekaval. Vase komentare by mi daleko lepe sedeli treba na film Transoferms - to byla treba uplna blbost (fanousci Baye at si melou svoje). 11 mi take uz neni, ale jsem rad za to, ze nad takovymy skoro az ujete-primitivne-akcne-infantilnimi scenami dokazu zasmat. Kdybych nedokazal, tak jdu na jiny druh filmu :).
hmhm
0 0
Ta akce byla vážně hodně nevýrazná. Vlastně si už dneska nevzpomenu na jediný opravdu výrazný moment. To, jak moc je mi to líto, je to jediné, co mi brání v tom, abych Davise nezačal nenávidět za to, jak dokázal zahodit tak výbornou šanci. Občas se objevil záblesk naděje (Aces of Spade to prostě na chviličku utáhnout dokáží), kdy to na milisekundu vypadalo jako zajímavá adaptace Maxe Payna, ale hned to zase zmizelo v nezajímavém tempu. Kdyby tam alespoň byly ty neustálé šílené filtry, které by to alespoň trochu zahladily, ale tady se hraje na old-school, takže to i vypadá nudně. V pár jednotlivostech skvělé, jako celek na nic.
No, pamatuju se, že jsem se párkrát zasmál, ale už ani nevím čemu. Když nad tím přemýšlím dneska, tak jsem to včera možná i s těmi slabými 6/10 trochu přehnal...
39134
Ta akce byla vážně hodně nevýrazná. Vlastně si už dneska nevzpomenu na jediný opravdu výrazný moment. To, jak moc je mi to líto, je to jediné, co mi brání v tom, abych Davise nezačal nenávidět za to, jak dokázal zahodit tak výbornou šanci. Občas se objevil záblesk naděje (Aces of Spade to prostě na chviličku utáhnout dokáží), kdy to na milisekundu vypadalo jako zajímavá adaptace Maxe Payna, ale hned to zase zmizelo v nezajímavém tempu. Kdyby tam alespoň byly ty neustálé šílené filtry, které by to alespoň trochu zahladily, ale tady se hraje na old-school, takže to i vypadá nudně. V pár jednotlivostech skvělé, jako celek na nic. No, pamatuju se, že jsem se párkrát zasmál, ale už ani nevím čemu. Když nad tím přemýšlím dneska, tak jsem to včera možná i s těmi slabými 6/10 trochu přehnal...
0 0
Ta sexuální scéna mi přišla taky ujetá... ale to nic nemění na mym rozhodnutí... rozhodně daleko lepší film než-li RE: E a za tim si stojim... :))
39133
Ta sexuální scéna mi přišla taky ujetá... ale to nic nemění na mym rozhodnutí... rozhodně daleko lepší film než-li RE: E a za tim si stojim... *:))*
0 0
Je to totalni peklo. Tak spatnej reziser a tak zmatenej strih se jen tak nevidi. Dobry napady a slusny hlasky bez ladu a skladu. Radsi bych si precetl scenar, nez znova videl jeho katastrofalni realizaci. Alespon bych prisel o Monicu Bellucci nadavajici italsky, kdy me trapnost liskala ze vsech stran. 90 minut pro me uz dlouho nebylo tak tezko "ukoukatelnych" - radsi jsem si v pulce na deset minut schrupl, nez abych musel dal pozorovat to mrhani potencialem, kdy jsou na sebe neuveritelne hloupe (a rozhodne ne tim "cool" hloupym stylem) skladany akcni sceny. Neni mi 11, aby mi prislo "husty", ze nekdo picha Monicu a zaroven strili gaunery, to vse v bezpohlavnim strihu a bez jakyhokoliv smyslu pro rytmus (proste se jen strili, skace atd., furt dokola). 4/10 a jdu si pustit True Lies :))
39132
Je to totalni peklo. Tak spatnej reziser a tak zmatenej strih se jen tak nevidi. Dobry napady a slusny hlasky bez ladu a skladu. Radsi bych si precetl scenar, nez znova videl jeho katastrofalni realizaci. Alespon bych prisel o Monicu Bellucci nadavajici italsky, kdy me trapnost liskala ze vsech stran. 90 minut pro me uz dlouho nebylo tak tezko "ukoukatelnych" - radsi jsem si v pulce na deset minut schrupl, nez abych musel dal pozorovat to mrhani potencialem, kdy jsou na sebe neuveritelne hloupe (a rozhodne ne tim "cool" hloupym stylem) skladany akcni sceny. Neni mi 11, aby mi prislo "husty", ze nekdo picha Monicu a zaroven strili gaunery, to vse v bezpohlavnim strihu a bez jakyhokoliv smyslu pro rytmus (proste se jen strili, skace atd., furt dokola). 4/10 a jdu si pustit True Lies *:))*
0 0
Mě to spíš přišlo, jako dobře poskládaný puzzle, ale proti gustu.......... ;)
39131
Mě to spíš přišlo, jako dobře poskládaný puzzle, ale proti gustu.......... *;)*
0 0
Špatná akce není "taky akce", je to prostě špatná akce. A chudák Davis sice měl k dispozici tunu cool prvků (Owen, hlášky, námět...), ale dohromady z toho slepil nefunkční guláš. Škoda, kdyby to dostal do ruky někdo lepší, mohlo to být super. Odmítám jít nad 5/10.
P.S. Já chci remake!!! ?)
39129
Špatná akce není "taky akce", je to prostě špatná akce. A chudák Davis sice měl k dispozici tunu cool prvků (Owen, hlášky, námět...), ale dohromady z toho slepil nefunkční guláš. Škoda, kdyby to dostal do ruky někdo lepší, mohlo to být super. Odmítám jít nad 5/10. P.S. Já chci remake!!! *?)*
0 0

dost dobre

Bal jsem se jen sucheho akcniho filmu, ktery si bude hrat na neco, cim neni (jako napriklad na MZ casto zminovany The War). Namisto toho jsem dostal porci opravdu vyborne bezmyslenkovite akcni zabavy. Pripominalo mi to svym zpusobem trosku Maxe Payna. Konecne pure akce, kde namisto pomale hudby pri romanticke milostne scene hraje rock a Clive Owen pri soulozi masakruje pribihajici "tupce zlouny" pistoli. Byla jen otazka casu, nez bude nekdo tak drzy, a troufne si takovy film natocit.

Odchazel jsem z kina nadsenej. Lidi, nenechte se odradit recenzi - tenhle kousek rozhodne stoji za shlednuti v kine. Pri nekterych scenach se smal nahlas opravu cely sal.

Moji znami mi vzdy rikaji "ty vole vykasli se na ty recenze dementni, pujdem proste na neco na blind." Tentokrat jsem velmi rad, ze jsem tak udelal. Po precteni teto recenze bych na film do kina nesel - cimz bych prisel o 90 minut vyborne zabavy.
39126
Bal jsem se jen sucheho akcniho filmu, ktery si bude hrat na neco, cim neni (jako napriklad na MZ casto zminovany The War). Namisto toho jsem dostal porci opravdu vyborne bezmyslenkovite akcni zabavy. Pripominalo mi to svym zpusobem trosku Maxe Payna. Konecne pure akce, kde namisto pomale hudby pri romanticke milostne scene hraje rock a Clive Owen pri soulozi masakruje pribihajici "tupce zlouny" pistoli. Byla jen otazka casu, nez bude nekdo tak drzy, a troufne si takovy film natocit. Odchazel jsem z kina nadsenej. Lidi, nenechte se odradit recenzi - tenhle kousek rozhodne stoji za shlednuti v kine. Pri nekterych scenach se smal nahlas opravu cely sal. Moji znami mi vzdy rikaji "ty vole vykasli se na ty recenze dementni, pujdem proste na neco na blind." Tentokrat jsem velmi rad, ze jsem tak udelal. Po precteni teto recenze bych na film do kina nesel - cimz bych prisel o 90 minut vyborne zabavy.
dost dobre
0 0
Tak se mi to líbí, film kterej se s ničim nepárá a má koule, příběh hozen stranou a zbývá akce, akce a zase akce, jediný co jí kazí, je místy špatný střih, ale žádnej film nemůže bejt dokonalej... Clive Oven v roli Mr. Smithe je boží a Monica B. prostě sexy... dávám 7/10
Btw. mamky by měli dostávat na prdel častěji ;)
39113
Tak se mi to líbí, film kterej se s ničim nepárá a má koule, příběh hozen stranou a zbývá akce, akce a zase akce, jediný co jí kazí, je místy špatný střih, ale žádnej film nemůže bejt dokonalej... Clive Oven v roli Mr. Smithe je boží a Monica B. prostě sexy... dávám 7/10 Btw. mamky by měli dostávat na prdel častěji *;)*
0 0
Ach, jako by někdo znal všechna má přání a sny o tom, co bych chtěl vidět v akčním filmu, a převedl je do reality. Bohužel si neuvědomil, že mé nezajímavě natočené sny nepropojené žádným příběhem samy neudělají dobrý film. Je až neuvěřitelné, že to někdo, kdo do toho tak očividně dal při vymýšlení nápadů celé srdce, pak zrežíroval tak strašně sterilně. Někdy by ti fanoušci ty filmy prostě točit neměli. Michael Davis sice není satan jako Mark Steven Johnson, jenom prostě chlap s dobrými úmysly, co se mu rozpadly pod rukama, ale je mi to prostě moc líto. Přitom všechno bylo rozdáno tak skvěle. Ale když si člověk musí během filmu říkat "Clive Owen zrovna někomu vrazil mrkev do oka, to přece je cool" a potenciálně kultovní okamžiky odzívává, je něco špatně. Giamatti je sice moc fajn, ale Owen je tady až překvapivě necharismatický a Monica Bellucci má už asi opravdu svá nejlepší léta za sebou. Absence scénáře nepomáhá. Nezajímavé postavy prostě chodí tam a sem, narážejí na sebe neustálými náhodami a někam se dostávají pomocí neomylné intuice. Vím, že to bylo asi myšleno jako parodie, ale dialogy jako "Jaktože by ze všech baráků měl být zrovna v tomhle?" "On nikdy netipuje, on to vždycky ví, dělal pro FBI profily" to tedy nezachrání. Davis prostě natočil celovečerní akční nesmyslnou grotesku, která by mohla dobře fungovat v tak nanejvýš půlhodinové stopáži. Ono by to vážně, při všech těch narážkách na Bugse Bunnyho, fungovalo jako ty krátké grotesky. Udělat z toho max. desetiminutové scénky a pouštět v pravidelný podvečerní čas v televizi a i já bych to oslavil jako výborný projekt. Asi jen kvůli téhle myšlence, těm skvělým nápadům a tomu, že při snížených nárocích by to jako taková nesmyslná akční blbůstka na večer nebo párty celkem šlo, dávám slabých 6/10. Osobně se ale rozhodně radši několikrát znovu podívám na Running Scared.

BTW, chvilku jsem se díval, jak lidé hodnotí film na tom hlasovacím stolku pod schody a všichni házeli své lístky buď jen k 5* nebo 1*. Nemyslím si, že by to znamenalo, že je ten film kontroverzní, jenom že výsledky toho hlasování asi k ničemu moc nebudou :)
39107
Ach, jako by někdo znal všechna má přání a sny o tom, co bych chtěl vidět v akčním filmu, a převedl je do reality. Bohužel si neuvědomil, že mé nezajímavě natočené sny nepropojené žádným příběhem samy neudělají dobrý film. Je až neuvěřitelné, že to někdo, kdo do toho tak očividně dal při vymýšlení nápadů celé srdce, pak zrežíroval tak strašně sterilně. Někdy by ti fanoušci ty filmy prostě točit neměli. Michael Davis sice není satan jako Mark Steven Johnson, jenom prostě chlap s dobrými úmysly, co se mu rozpadly pod rukama, ale je mi to prostě moc líto. Přitom všechno bylo rozdáno tak skvěle. Ale když si člověk musí během filmu říkat "Clive Owen zrovna někomu vrazil mrkev do oka, to přece je cool" a potenciálně kultovní okamžiky odzívává, je něco špatně. Giamatti je sice moc fajn, ale Owen je tady až překvapivě necharismatický a Monica Bellucci má už asi opravdu svá nejlepší léta za sebou. Absence scénáře nepomáhá. Nezajímavé postavy prostě chodí tam a sem, narážejí na sebe neustálými náhodami a někam se dostávají pomocí neomylné intuice. Vím, že to bylo asi myšleno jako parodie, ale dialogy jako "Jaktože by ze všech baráků měl být zrovna v tomhle?" "On nikdy netipuje, on to vždycky ví, dělal pro FBI profily" to tedy nezachrání. Davis prostě natočil celovečerní akční nesmyslnou grotesku, která by mohla dobře fungovat v tak nanejvýš půlhodinové stopáži. Ono by to vážně, při všech těch narážkách na Bugse Bunnyho, fungovalo jako ty krátké grotesky. Udělat z toho max. desetiminutové scénky a pouštět v pravidelný podvečerní čas v televizi a i já bych to oslavil jako výborný projekt. Asi jen kvůli téhle myšlence, těm skvělým nápadům a tomu, že při snížených nárocích by to jako taková nesmyslná akční blbůstka na večer nebo párty celkem šlo, dávám slabých 6/10. Osobně se ale rozhodně radši několikrát znovu podívám na Running Scared. BTW, chvilku jsem se díval, jak lidé hodnotí film na tom hlasovacím stolku pod schody a všichni házeli své lístky buď jen k 5* nebo 1*. Nemyslím si, že by to znamenalo, že je ten film kontroverzní, jenom že výsledky toho hlasování asi k ničemu moc nebudou :)
0 0
crank a RC byli oba dva skvele filmy:+...neco podobneho jsem cekal i od Smokin aces a nic, to same jsem chtel od shoot'em up a asi taky nic....asi se jdu podivat na trailer..chjo?)
38452
crank a RC byli oba dva skvele filmy*:+*...neco podobneho jsem cekal i od Smokin aces a nic, to same jsem chtel od shoot'em up a asi taky nic....asi se jdu podivat na trailer..chjo*?)*
0 0
Skoda, skoda, skoda. Od toho som ocakaval vela. Este raz skoda..
38450
0 0
Mně připadal jak Crank, tak i RC strašně nudné, nezajímavé a vysoké hodnocení zde i na csfd mě překvapuje. Oboje vidim tak na 4-5/10. Ale pravdou jest, že akční filmy nemám moc rád (až na pár čestných vyjímek).

Ale zpět k Shoot 'Em Up ... už jak psal Cival, že je u ukázek vidět, že to dobrej film nebude ... no a měl zřejmě pravdu. Škoda, že to nevyšlo... Owen se bude muset snažit dál. Diváky prostě do kin nepřiláká (a stejně jako další britští herci (Farrell, McGregor)).
38449
Mně připadal jak Crank, tak i RC strašně nudné, nezajímavé a vysoké hodnocení zde i na csfd mě překvapuje. Oboje vidim tak na 4-5/10. Ale pravdou jest, že akční filmy nemám moc rád (až na pár čestných vyjímek). Ale zpět k Shoot 'Em Up ... už jak psal Cival, že je u ukázek vidět, že to dobrej film nebude ... no a měl zřejmě pravdu. Škoda, že to nevyšlo... Owen se bude muset snažit dál. Diváky prostě do kin nepřiláká (a stejně jako další britští herci (Farrell, McGregor)).
0 0