Diskuze k článku Ratatouille: Recenze

Ratatouille

Milé překvapení, po slavném Nemovi a Úžasňákových máme další skvělý film - mimo zábavy se tady člověk i něco dozví, třeba o tom, jak to vlastně v kuchyni chodí. Do toho úklady jednoho falešného skrčka, který chce z dobrého jídla udělat konzumní konzervy a nesnáze nesmělého Linguiniho, ctižádostivost a dříčnost mladé Collete, která se potýká s klasickým problémem rovnoprávnosti...A navíc skvělá hudba, vybízející k posezeníí v některé z dobrých restaurací, a vychutnání nejen výtečného jídla, ale i skvělé atmosféry kolem.
146498
Ratatouille
0 0
Ratatouille je nepřekvapivě přesně takové jaké jsem čekal. Esteticky vydařené, chutné při konzumaci, ale zasytit nedokáže... je to přece jen dětská porce ze starých známých ingrediencí, nic víc ;-)
7/10
82149
Ratatouille je nepřekvapivě přesně takové jaké jsem čekal. Esteticky vydařené, chutné při konzumaci, ale zasytit nedokáže... je to přece jen dětská porce ze starých známých ingrediencí, nic víc ;-) 7/10
0 0
Skvělé, pro mě nejlepší z Pixar produkce. A to jídlo vypadalo fakt nádherně, mňam
68648
0 0
Brad Bird je borec co film to skvost. 9/10
67613
0 0
;) Jak jsem viděl "Cival: Pročítá diskuzi k recenzi Ratatouille.", tak mi bylo jasný, že se tu určitě objeví nějaká poznámka... :)) Ne, prostě si snad taky jednou můžu dovolit "Michael Bay Style" příspěvek... :)
38941
*;)* Jak jsem viděl "Cival: Pročítá diskuzi k recenzi Ratatouille.", tak mi bylo jasný, že se tu určitě objeví nějaká poznámka... *:))* Ne, prostě si snad taky jednou můžu dovolit "Michael Bay Style" příspěvek... :)
0 0
Sis na to nekde vsadil nebo co?;)
38940
Sis na to nekde vsadil nebo co?*;)*
0 0

Final B.O. report

Já vím, že už jsem s tím otravnej, ale.... naposledy.. :)) Téměř čtyři měsíce po premiéře dostal Remy vyživující injekci přímo do žíli od diváků ve Velké Británii, Itálii a hlavně v Německu. V celosvětových tržbách tak nechalo Ratatouille Auta už daleko za sebou, tento víkend přeskočilo Toy Story 2 a ten příští dá K.O. Příšerkám. Samozřejmě, že v US tržbách film tolik neoslnil a v žebříčku Pixarovských filmů mu náleží až šesté místo, ale ve světě si našel spoustu diváků a v celkovém součtu je Ratatouille třetí nejúspěšnější snímek od Pixaru. Teď určitě popíjí šampáňo a směje se nám, jako jsme se tehdy smáli my "tomu filmu s hloupým názvem, co nemůže nikoho přitáhnout." :D
38939
Já vím, že už jsem s tím otravnej, ale.... naposledy.. :)) Téměř čtyři měsíce po premiéře dostal Remy vyživující injekci přímo do žíli od diváků ve Velké Británii, Itálii a hlavně v Německu. V celosvětových tržbách tak nechalo Ratatouille Auta už daleko za sebou, tento víkend přeskočilo Toy Story 2 a ten příští dá K.O. Příšerkám. Samozřejmě, že v US tržbách film tolik neoslnil a v žebříčku Pixarovských filmů mu náleží až šesté místo, ale ve světě si našel spoustu diváků a v celkovém součtu je Ratatouille třetí nejúspěšnější snímek od Pixaru. Teď určitě popíjí šampáňo a směje se nám, jako jsme se tehdy smáli my "tomu filmu s hloupým názvem, co nemůže nikoho přitáhnout." *:D*
Final B.O. report
0 0
We´ll always have Paris...and cuisine. Ráda vařím, miluji zem žabožroutů a už od chvíle, co mi návštěva rozšlápla křečka, jsem čekala, až do mého srdce vstoupí další myšovité stvoření. Stalo se tak včera. Zpočátku musel Remy odolávat mé animákové antipatii, ale po patnácti minutách mě začal tahat za lokny stejně jako hlavního lidského nehrdinu a cloumat se mnou od sporáku do kanálu. Jídlo vypadalo k nakousnutí a viděla jsem to v originálním znění, přesto jediným důvodem, proč Ratatouille (které mi ještě v létě nechutnalo, ukrutný blivajz), vystrčilo dosud nejmilejší Úžasňákovi z pole position, je Anton Ego, kritik, jehož naostřené pero má za sebou krvavější stopu než Uma Thurman. Mám nebezpečnou slabost pro duchaplné cyniky, kteří tajou před mýma očima, takže zcela souhlasím se Shushikou-celovečerní uchopení osudů pana, jehož recenze zabíjejí, bych přivítala. A možná trochu zlobivějšího rošťáka coby hlavního hrdinu. A ten chlapec s oběma rukama levýma tam byl tak trochu navíc. A ten dvacetiminutový úvod byl uspávající...:)
8/10 a animák nr. 1.
Chyba je určitě na mé straně, protože při výrobě mi zapomněli namontovat senzory pro animovanou tvorbu:)
38809
We´ll always have Paris...and cuisine. Ráda vařím, miluji zem žabožroutů a už od chvíle, co mi návštěva rozšlápla křečka, jsem čekala, až do mého srdce vstoupí další myšovité stvoření. Stalo se tak včera. Zpočátku musel Remy odolávat mé animákové antipatii, ale po patnácti minutách mě začal tahat za lokny stejně jako hlavního lidského nehrdinu a cloumat se mnou od sporáku do kanálu. Jídlo vypadalo k nakousnutí a viděla jsem to v originálním znění, přesto jediným důvodem, proč Ratatouille (které mi ještě v létě nechutnalo, ukrutný blivajz), vystrčilo dosud nejmilejší Úžasňákovi z pole position, je Anton Ego, kritik, jehož naostřené pero má za sebou krvavější stopu než Uma Thurman. Mám nebezpečnou slabost pro duchaplné cyniky, kteří tajou před mýma očima, takže zcela souhlasím se Shushikou-celovečerní uchopení osudů pana, jehož recenze zabíjejí, bych přivítala. A možná trochu zlobivějšího rošťáka coby hlavního hrdinu. A ten chlapec s oběma rukama levýma tam byl tak trochu navíc. A ten dvacetiminutový úvod byl uspávající...:) 8/10 a animák nr. 1. Chyba je určitě na mé straně, protože při výrobě mi zapomněli namontovat senzory pro animovanou tvorbu:)
0 0

8/10

tradičně kvalitní Pixar , body strhávám za některá hluchá místa ( pro mě byla celkem nuda většina výstupů s "duchem" šéfkuchaře ) a k dokonalosti bych také omezil prvoplánové pasáže pro pobavení nejmenšího publika ... ale po režijní stránce úžasné , např. honička krysy se závětí a zlého kuchaře, vaření podle krys - zvlášt ten celkový záběr byl lahůdkový , první ochutnání ratatouille .. skvosty
38800
8/10
0 0
Tak Krysák nakonec pokoří celosvětově Auta a o poměrně velkou částku. Velmi pěkná vytrvalost... 8) :+ Přeju mu to... :)
38722
Tak Krysák nakonec pokoří celosvětově Auta a o poměrně velkou částku. Velmi pěkná vytrvalost... *8)* *:+* Přeju mu to... :)
0 0

Parádní

Parádní filmek. Už se těším až přibude ve filmografii na DVD. Radost z koukání.
38691
Parádní
0 0
Nádherně vystavěný příběh, dokonalá animace a neskutěčně roztomilí hlavní hrdinové Remy a pako Linguini jsou hlavní předností tohoto animáku. Pixarovky kromě Toy Story 1, 2 moc nemusím, jsem totálně vysazenej na Hledá se Nemo. Zkrátka mi obecně vadí, jak vždycky skončí absolutně přeslazeným happyendem. Ratatouille je zkrátka parádní film a jak by řekl August Gusteau, "Každý může vařit", avšak každy by nemohl natočit Ratatouille, tedy ne s takovou grácií s jakou se to povedlo Birdovi. Smékám.

10*/10 :+
38684
Nádherně vystavěný příběh, dokonalá animace a neskutěčně roztomilí hlavní hrdinové Remy a pako Linguini jsou hlavní předností tohoto animáku. Pixarovky kromě Toy Story 1, 2 moc nemusím, jsem totálně vysazenej na Hledá se Nemo. Zkrátka mi obecně vadí, jak vždycky skončí absolutně přeslazeným happyendem. Ratatouille je zkrátka parádní film a jak by řekl August Gusteau, "Každý může vařit", avšak každy by nemohl natočit Ratatouille, tedy ne s takovou grácií s jakou se to povedlo Birdovi. Smékám. 10*/10 *:+*
0 0
Dokonalá animace, solidní příběh a "sympatické" krysy. Jen u záběrů, kdy se hlodavci vyrojí do kuchyně jsem se zhnuseně ušklíbnul. Působilo to totiž velice realisticky. 8/10
38531
0 0
Parádní filmek. Pixar rulez na poli animovaného filmu.
38478
0 0
Docela bych bral celovečerní spin-off (nebo kraťas) pro dospěláky o Antonu Egovi. Imho nejzajímavější postava, ačkoliv je na plátně mnohem méně než ostatní...
38458
0 0
Nejlepsi pixarovka co sem videl:+10/10
38405
Nejlepsi pixarovka co sem videl*:+*10/10
0 0
Neni to dokonaly, ma to nejaka hluchy mista, ale i tak jsem se skoro cely film spokojene usmival (a docela casto i smal). A to tam ani nemusely byt rozjuchane pisnicky a rozzarena Nikki Blonsky. ;) Jinak mi prislo, ze ma Ratatouille hrozne romantickou atmosferu a urcite by ji mel i kdyby tam nebyla ta jedina zenska postava. Pariz (ta filmove nacancana) a spousta jidla delaji holt divy. No dobre, hudba (skvela) v tom ma nepochybne prsty taky. A mozna i Remy. :) Jinak jsem rad, ze se Pixar pro jednou vypravil do lidskeho sveta, Priserkov je fajn, More je fajn, Superhrdinov taky, ale Pariz je Pariz. :) Mohli by si z toho vzit priklad tvurci ostatnich animaku a dat si na chvili pauzu od vsech tech zviratek a jinych podivnych stvoreni. (dobra, ja vim, ze v Ratatouille jsou krysy a je jich tam hodne a umi varit ale jinak jsou to vicemene obycejne krysy a ne treba industrializovane krysy a aligatori a stepujici svabi nebo neco takoveho :) ). Uz toho radsi necham, proste se mi to libilo. :)

8/10
38404
Neni to dokonaly, ma to nejaka hluchy mista, ale i tak jsem se skoro cely film spokojene usmival (a docela casto i smal). A to tam ani nemusely byt rozjuchane pisnicky a rozzarena Nikki Blonsky. ;) Jinak mi prislo, ze ma Ratatouille hrozne romantickou atmosferu a urcite by ji mel i kdyby tam nebyla ta jedina zenska postava. Pariz (ta filmove nacancana) a spousta jidla delaji holt divy. No dobre, hudba (skvela) v tom ma nepochybne prsty taky. A mozna i Remy. :) Jinak jsem rad, ze se Pixar pro jednou vypravil do lidskeho sveta, Priserkov je fajn, More je fajn, Superhrdinov taky, ale Pariz je Pariz. :) Mohli by si z toho vzit priklad tvurci ostatnich animaku a dat si na chvili pauzu od vsech tech zviratek a jinych podivnych stvoreni. (dobra, ja vim, ze v Ratatouille jsou krysy a je jich tam hodne a umi varit ale jinak jsou to vicemene obycejne krysy a ne treba industrializovane krysy a aligatori a stepujici svabi nebo neco takoveho *:)* ). Uz toho radsi necham, proste se mi to libilo. :) 8/10
0 0
Je fakt, že někdy ta euforie z filmu zamlží soudcovské oko a hodnocení je pak zkreslené. Tak tomu bylo u mě u Spider-mana 3. Napoprvé jsem to vynášel do nebes, ale na podruhé to byl totální propadák:- Ale u Ratatouilleho se toho neobávám. Hlavně i kvůli tomu dojetí, které mě několikrát během filmu zasáhlo:):+
38397
Je fakt, že někdy ta euforie z filmu zamlží soudcovské oko a hodnocení je pak zkreslené. Tak tomu bylo u mě u Spider-mana 3. Napoprvé jsem to vynášel do nebes, ale na podruhé to byl totální propadák*:-* Ale u Ratatouilleho se toho neobávám. Hlavně i kvůli tomu dojetí, které mě několikrát během filmu zasáhlo*:)**:+*
0 0
Já se napodruhý místama těžce nudil. Ale pořád je to dobrej film. Jenom to kouzlo rychle opadlo.:)
38396