Diskuze k článku Assassin´s Creed: Recenze

Pre mna absolutne neviuzity potencial dej nezazivny akcia bola ale zas pekna len jej bolo malo a posledne suboje boli krasne pekna choreografia ale moj dojem z filmu to nezechranilo mozno nabuduce.;)
381197
Pre mna absolutne neviuzity potencial dej nezazivny akcia bola ale zas pekna len jej bolo malo a posledne suboje boli krasne pekna choreografia ale moj dojem z filmu to nezechranilo mozno nabuduce.*;)*
1 0
no je to píčovina. Jediná skvělá pasáž byla ten útěk z popraviště. Jinak vše totálně nudný, nevýrazný. Ty postavy takový bez chuti. Bylo mě úplně jedno jak dopadnou, co se snima stane.
Ten Madrid v minulosti pořád zaprášenej. WTF ? Proč jako ? To zrovna bylo období písečných bouří či co ?
Tohle nemělo šanci na úspěch a ani pokračování.
373778
no je to píčovina. Jediná skvělá pasáž byla ten útěk z popraviště. Jinak vše totálně nudný, nevýrazný. Ty postavy takový bez chuti. Bylo mě úplně jedno jak dopadnou, co se snima stane. Ten Madrid v minulosti pořád zaprášenej. WTF ? Proč jako ? To zrovna bylo období písečných bouří či co ? Tohle nemělo šanci na úspěch a ani pokračování.
1 0

Kdyby....

tam poskakoval pár pajduláků v barevných kostýmech, každý 3 minuty zahlásili nějakou debilní vtipnou hlášku a nepřátelé byli digitální roboti/alieni, tak by tomu místní experti napálili 9/10.... za mě 8/10 po hate recenzi jsem nic nečekal, no nakonec jsem byl příjemně překvapen :+
371005
tam poskakoval pár pajduláků v barevných kostýmech, každý 3 minuty zahlásili nějakou debilní vtipnou hlášku a nepřátelé byli digitální roboti/alieni, tak by tomu místní experti napálili 9/10.... za mě 8/10 po hate recenzi jsem nic nečekal, no nakonec jsem byl příjemně překvapen *:+*
Kdyby....
1 0
Veta "nema to srdce ako vacsina blockbusterov modernej doby" mi teda pride ako oxymoron a to mam blockbustery rad :)
370726
1 0

6/10

Nema to srdce, jako vetsina blockbusteru moderni doby, ale fakt se podivam radsi znova na tohle nez na na Rogue one. BTW. nechtel jsem na to jit, vytahla me draha polovicka a te se to libilo v ramci zanru dost.
370722
6/10
1 0
příjemných 5/10. Nic víc jsem od adaptace téhle hloupoučké (v dobrém slova smyslu) videohry nečekal a ve výsledku film nabízí všechno, co slibuje základní premisa. Opět se ukázalo, že Fassbender by dokázal povznést na jinou úroveň i životopis Zdeňka Trošky. Ten film na něm v podstatě stojí a jelikož prakticky nesleze z plátna, je celkový dojem o řád výš. Nicméně teď už je definitivně potvrzeno, že filmové adaptace počítačových her to mají (na rozdíl od komiksů) v kinech hodně těžké, a mě by opravdu zajímalo, čím to je...
370718
1 0

4/10

Mohu recenzi v podstatě podepsat, už dlouho jsem z kina neodešel tak nasr*nej. Dal bych COKOLIV, abych mohl vidět celý dvouhodinový film, který se odehrává v minulosti. Ty scény z minulosti jsou parádní - vynikající akce, skvěle vystihnutá atmosféra, assassíni jsou správně cool (Fassbender si to dává a ta jeho parťačka je taky super). Na to, že Kurzel je artový režisér, tak ten assassíní parkůr natočil výborně. Přítomnost je oproti tomu bohužel totálně o ničem, nudná a nezajímavá. Bohužel mi to přišlo, jako bych se díval na nějakou pseudoartovou scifi sr*čku, občas proloženou náhodnými scénami ze zcela nesouvisejícího a výborného historického akčňáku... Vždycky když film přeskočil z minulosti, tak mě to úplně zabilo.

Fassbender je v tom skvělej, ale za ten koncept by si zasloužil pověsit za koule do průvanu :(. Nechápu, že si to Ubisoft nepohlídal a dovolil mu to takhle zprznit.
370290
Mohu recenzi v podstatě podepsat, už dlouho jsem z kina neodešel tak nasr*nej. Dal bych COKOLIV, abych mohl vidět celý dvouhodinový film, který se odehrává v minulosti. Ty scény z minulosti jsou parádní - vynikající akce, skvěle vystihnutá atmosféra, assassíni jsou správně cool (Fassbender si to dává a ta jeho parťačka je taky super). Na to, že Kurzel je artový režisér, tak ten assassíní parkůr natočil výborně. Přítomnost je oproti tomu bohužel totálně o ničem, nudná a nezajímavá. Bohužel mi to přišlo, jako bych se díval na nějakou pseudoartovou scifi sr*čku, občas proloženou náhodnými scénami ze zcela nesouvisejícího a výborného historického akčňáku... Vždycky když film přeskočil z minulosti, tak mě to úplně zabilo. Fassbender je v tom skvělej, ale za ten koncept by si zasloužil pověsit za koule do průvanu *:(*. Nechápu, že si to Ubisoft nepohlídal a dovolil mu to takhle zprznit.
4/10
1 0
A mně se to líbilo na 7-8/10, místy super, spousta dobrých nápadů. Což neznamená, že tomu zároveň nebudu vyčítat nedopečenou mytologii a že se hrozně vysrali na vedlejší postavy - Gleeson, M. K. Williams, Denis Ménochet v roli bachaře, který assassínům fandí a nejvíc, nejvíc M. Cottilard. To finále se fakt nedalo uhrát.

Jo, a mohlo to být svižnější. Moc se tam toho nestane. Jakoby hrozně počítali s tím, že všechno ostatní se řekne v pokračování.

Ale vizuál je naprosto super, co sakra chcete?;) Je to největší originál široko daleko.

Kidně se na to mrknu znova, na rozdíl od Rogue One.
370172
A mně se to líbilo na 7-8/10, místy super, spousta dobrých nápadů. Což neznamená, že tomu zároveň nebudu vyčítat nedopečenou mytologii a že se hrozně vysrali na vedlejší postavy - Gleeson, M. K. Williams, Denis Ménochet v roli bachaře, který assassínům fandí a nejvíc, nejvíc M. Cottilard. To finále se fakt nedalo uhrát. Jo, a mohlo to být svižnější. Moc se tam toho nestane. Jakoby hrozně počítali s tím, že všechno ostatní se řekne v pokračování. Ale vizuál je naprosto super, co sakra chcete?*;)* Je to největší originál široko daleko. Kidně se na to mrknu znova, na rozdíl od Rogue One.
1 0
ja som mal práve ku kurzelovej artovej minulosti pocit, že natočil čo chcel.;)
370170
ja som mal práve ku kurzelovej artovej minulosti pocit, že natočil čo chcel.*;)*
1 0
Navíc jsem se po celou dobu sledování nemohl zbavit myšlenky, že studio film sebralo Kurzelovi a brutálně jej přestříhalo. Jako kdyby tam chyběla půlhodina materiálu...
370169
1 0
(takhle jsem mimochodem objevil Anu de Armas!!)
370168
(takhle jsem mimochodem [link="http://www.csfd.cz/film/372820-nebezpecne-pokuseni/komentare/"]objevil[/link] Anu de Armas!!)
1 0

xxendxx

Buďme upřímní, tys nikdy nevyzdvihl na filmu jenom jeho hlavní, popřípadě ještě vedlejší hrdinku a zbytek neodepsal jako nezajímavou sra*ku? Protože já už párkrát jo a něco mi říká, že to rozhodně nebylo naposledy...
370167
xxendxx
1 0
s těma komentama si uz fakt delas srandu?
370164
1 0
Assassin's Creed má jeden jediný klad - dokonalé tělo Michaela Fassbendera. Jinak je to neskutečně špatná záležitost, která ani v nejmenším nedává žádný smysl. Bylo to všecko takové... hodně amatérské. 2/10
370163
1 0

Nesouhlasim

Za mě musím říct, že jsem odešel z kina spokojenej (3D a původní znění). Ano, je tam pár failů, co ve hře nejsou /animus ruka, trošku jinak postavenej příběh/. I přesto, že se větší část odehrává v přítomnosti, tak jsem s tim neměl problém, režisér to věděl a i v přítomnosti se odehrávají, zvlášť na konci, kvalitní akční scény. Ano, inkviziční Španělsko šlo udělat trošku lépe, ale tvůrci se s tim poprali se ctí. Bitky sedí, asasínskej parkůr jak má bejt, záporák mohl bejt hutnější, to asi jo. 4/10 se mi zdá jako kruté hodnocení. Celkově mi parádně sednul vizuál a kamera, Fassbender je bůh, on je pro tyhle role proste dělanej. Za mě, pokud se vůbec takhle filmy a nějaké tvůrčí dílo dá hodnotit, 7/10.
370153
Nesouhlasim
1 0
Fakt neviem co si o tom mysliet okrem toho, ze je to jednoznacne najlepsia vec podla videohry. A celkom zaujimavy film. To ci aj dobry som sa este nerozhodol
370107
1 0
Trailery mě zaujali, jediný díl co jsem hrál mě bavil a na film jsem se dost těšil. A dávám palec nahoru, ale je tady spousta ale. Hodně oceňuji, že je to osobitý blockbuster, na kterém je vidět, že tvůrci o něm přemýšleli a chtěli něco říci, a taky se zavděčit fanouškům. O to více jsi pak jde užít jednotlivé momenty. Problém je pak s příběhem, který není nudný, ale ze začátku nic moc nenabídne a spoustu věcí působí zmateně. A pak, když postavy citují věci ze hry, které následně posouvají děj dopředu, tak to je sice fajn, ale jako nehráč jsem jen kroutil hlavou. Je to fajn podívaná, přesto je to s ní složitější, než se na první pohled zdá. 6/10
370105
1 0

souleater

ano, ubi sa tak vyjadrili, ze tento rok film miesto hry, ale to len kvoli tomu, ze si dali pauzu

Hlad usetril si mi 6 ecok za kino, asi

Inac je to take ake je, lebo zial Fassbender nehral ziadnu hru a ako producent a hlavna star si asi vydupal ten pomer minulost-pritomnost, a tam bolo uz aj ubi asi prikratke, lebo popravde ten kto to hral by z toho dokazal vytiahnut viac a dufam, ze Marion je aspon templarka bez lutosti.....poprosim nespoilerovat......pretoze zrovna obdobie spanielskej inkvizicie je velmi dobre zvolene a dufam, ze sa objavy v hre.....kaslat na rusko, alebo trapny egypt

a warcraft netreba zrovnavat s world of warcraft a dufam, ze druhy diel bude, lebo ten som hraval, len treba niekoho, kto ho hral tiez a staci opajcnut lore z hry maju scenar, takisto sa velmi cudujem, ze sa rogen zlakol uncharted, ked tam ma perfektny scenar uz napisany na 4 diely....a kopirka indiho to bude vzdy
370068
ano, ubi sa tak vyjadrili, ze tento rok film miesto hry, ale to len kvoli tomu, ze si dali pauzu Hlad usetril si mi 6 ecok za kino, asi Inac je to take ake je, lebo zial Fassbender nehral ziadnu hru a ako producent a hlavna star si asi vydupal ten pomer minulost-pritomnost, a tam bolo uz aj ubi asi prikratke, lebo popravde ten kto to hral by z toho dokazal vytiahnut viac a dufam, ze Marion je aspon templarka bez lutosti.....poprosim nespoilerovat......pretoze zrovna obdobie spanielskej inkvizicie je velmi dobre zvolene a dufam, ze sa objavy v hre.....kaslat na rusko, alebo trapny egypt a warcraft netreba zrovnavat s world of warcraft a dufam, ze druhy diel bude, lebo ten som hraval, len treba niekoho, kto ho hral tiez a staci opajcnut lore z hry maju scenar, takisto sa velmi cudujem, ze sa rogen zlakol uncharted, ked tam ma perfektny scenar uz napisany na 4 diely....a kopirka indiho to bude vzdy
souleater
1 0
Když jsem do kina šel, počítal jsem s tím, že většina filmu bude o Animu a ani mi to nějak nevadilo, AC jsem žádný nehrál, ale informace o jednotlivých dílech sleduji a to vypadnutí do přítomnosti mi přišlo jako zajímavý refresh.
Bohužel ta linie je zpracována dost tuctově a byť jsem vývoj dopředu neodhadl, je to takové šablonovité. Nebyl jsem do toho děje vtrhnut. Historické pasáže pak na mne působily jako výplň, aby byla akce i v průběhu filmu.
Za mnou v kině seděli zhruba třináctiletí kluci, kteří si ještě před titulkama sdělovali, jak je to nebaví. A obávám se, že lidi téhle věkové kategorie si to mezi sebou všeobecně nedoporučí, přičemž potenciálních diváků mezi nimi bylo IMO dost.
370045
Když jsem do kina šel, počítal jsem s tím, že většina filmu bude o Animu a ani mi to nějak nevadilo, AC jsem žádný nehrál, ale informace o jednotlivých dílech sleduji a to vypadnutí do přítomnosti mi přišlo jako zajímavý refresh. Bohužel ta linie je zpracována dost tuctově a byť jsem vývoj dopředu neodhadl, je to takové šablonovité. Nebyl jsem do toho děje vtrhnut. Historické pasáže pak na mne působily jako výplň, aby byla akce i v průběhu filmu. Za mnou v kině seděli zhruba třináctiletí kluci, kteří si ještě před titulkama sdělovali, jak je to nebaví. A obávám se, že lidi téhle věkové kategorie si to mezi sebou všeobecně nedoporučí, přičemž potenciálních diváků mezi nimi bylo IMO dost.
1 0
Ona ani ta historická část herní předlohy není zas tak moc extra, po příběhové stránce. V podstatě jde vždy jen o slepenec setkání s co největším počtem historických postav a návštěvou většiny ikonických staveb, ale že bych byl z děje v AC nějak nadšen, to se říct nedá (jedinou výjimkou byly snad patálie Ezia Auditore v AC2 a jeho datadiscích, jinak jsou hlavní hrdinové nudní až hamba). Nicméně proti tomu je ta "scifi" část příběhu vyložená katastrofa, takže nápad postavit právě na ní film, muselo napadnout nějakého maniaka.
369997
1 0