Diskuze k článku Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny: Recenze

příspěvky 1 - 14 Napsat příspěvek
Pre mna  osobne skvely film dej krasny je to este aj podla skutocnych udalosti a ked zacne akcia tak bola fakt skvela a natocena dost realisticky spracovane jak prestrelky a vybuchy proste vsetko a skvele herecke vykony uplne som tomu uveril a pohltilo ma to za mna super.:+:+
381203
Pre mna  osobne skvely film dej krasny je to este aj podla skutocnych udalosti a ked zacne akcia tak bola fakt skvela a natocena dost realisticky spracovane jak prestrelky a vybuchy proste vsetko a skvele herecke vykony uplne som tomu uveril a pohltilo ma to za mna super.*:+**:+*
0 0
Tak toto mi přijde jako dost špatný film. Motivace hlavní postavy úplně prostoduchá, lovestory nefunkční, chemie mezi jejími představiteli nulová, dost často mi to v první půli připomínalo Pearl Harbor, což není dobrá vizitka. Opravdovým omylem je angažování Garfielda do hlavní role. Nic proti němu, v Boy A je výbornej a v Amazing Spiderman mě taky bavil. Ale tady jsem mu to fakt nežral ( i vinou špatného scénáře ). A vůbec, kdyby někdo takovej přišel do mý armády, kopnul bych ho do prdele a poslal fofrem zpátky do toho jeho vidlákova. Když začnou konečně ty očekávaný jatka na Okinavě, je to skvěle natočený, ale jaksi šokantně brutální za každou cenu , imho. Bylo to nutné ? Asi ano, jinak by po tom ani pes neštěkl.
Ok, přiznám se že jsem to ani nedokoukal, asi jsem holt slabá povaha.
Jak Statečný srdce miluju, tak tohle se Melovi fakt nepovedlo. 3/10
372942
Tak toto mi přijde jako dost špatný film. Motivace hlavní postavy úplně prostoduchá, lovestory nefunkční, chemie mezi jejími představiteli nulová, dost často mi to v první půli připomínalo Pearl Harbor, což není dobrá vizitka. Opravdovým omylem je angažování Garfielda do hlavní role. Nic proti němu, v Boy A je výbornej a v Amazing Spiderman mě taky bavil. Ale tady jsem mu to fakt nežral ( i vinou špatného scénáře ). A vůbec, kdyby někdo takovej přišel do mý armády, kopnul bych ho do prdele a poslal fofrem zpátky do toho jeho vidlákova. Když začnou konečně ty očekávaný jatka na Okinavě, je to skvěle natočený, ale jaksi šokantně brutální za každou cenu , imho. Bylo to nutné ? Asi ano, jinak by po tom ani pes neštěkl. Ok, přiznám se že jsem to ani nedokoukal, asi jsem holt slabá povaha. Jak Statečný srdce miluju, tak tohle se Melovi fakt nepovedlo. 3/10
0 0
Miluju válečný řežby a tady jí po hodině nudy dostanu, ale... ten Gibson je případ pro psychologa. Úplně se v tom zobrazování násilí vyžívá, viděli jsme to v Utrpení svatého Antonína, Apokalyptu, tady též.
372114
0 0
HAL to napsal přesně, Gibson je kýčař, ale nikdy jsem si toho nevšímal tolik jako tady. A bohužel nejde jen o příběh celkově, ale o prakticky každou jednotlivou scénu. Nicméně tolik to nevadí, protože to, co se děje, aspoň není nuda. Byl jsem připravenej na hodně střev a potěšilo mě, že jsem je dostal (schválně, kdo si představil, jak dobře by některý záběry vypadaly ve 3D?), nicméně nenechte se zmást, do spielbergovskýho realismu má tohle na míle daleko. Protože za a) uhádli jste, Gibson je kýčař, a většina poletujících částí těl působí poněkud samoúčelně, a za b) film má skoro až televizní look. Nízkej rozpočet je bohužel hodně vidět. Na druhou stranu Garfield a Palmer výborný a jak už jsem psal, není to nuda.

8/10
372031
HAL to napsal přesně, Gibson je kýčař, ale nikdy jsem si toho nevšímal tolik jako tady. A bohužel nejde jen o příběh celkově, ale o prakticky každou jednotlivou scénu. Nicméně tolik to nevadí, protože to, co se děje, aspoň není nuda. Byl jsem připravenej na hodně střev a potěšilo mě, že jsem je dostal (schválně, kdo si představil, jak dobře by některý záběry vypadaly ve 3D?), nicméně nenechte se zmást, do spielbergovskýho realismu má tohle na míle daleko. Protože za a) uhádli jste, Gibson je kýčař, a většina poletujících částí těl působí poněkud samoúčelně, a za b) film má skoro až televizní look. Nízkej rozpočet je bohužel hodně vidět. Na druhou stranu Garfield a Palmer výborný a jak už jsem psal, není to nuda. [b]8/10[/b]
0 0
10/10* a nejlepší válečný film poslední doby :+
368752
10/10* a nejlepší válečný film poslední doby *:+*
0 -1
Gibsonův problém je v tom že je to strašný kýčař a vyprávět příběh jinak než kýčovitě prostě neumí. Ne že by mu ten příběh nabízel moc prostoru navíc, tahle story o klukovi, který udělá super heroickou věc a tak je nutno nejdřív hodinu nudně budovat jeho background, aby divák pochopil co ho k tomu vedlo, je jednoduchá až na dřeň už z principu.
Ale není příliš zajímavá, právě proto že Gibson je kýčař, a navíc je pánbíčkář, což je trochu smrtící kombinace... a protože všechny stejně zajímají jen ty jatka které pak přijdou na Okinawě.
A ty jatka jsou strašlivá.
Vojín Ryan je vedle nich čajíček.
Nic než krev, utrhané končetiny a vyhřeznuté střeva.
Fantasticky natočené brutální peklo.
A opět žádný příběh.

Což je škoda, protože takhle by to byla dobrá zábava na hodinu, kterou ovšem zbytečně rozpatlávají hodiny dvě.
7/10
367675
Gibsonův problém je v tom že je to strašný kýčař a vyprávět příběh jinak než kýčovitě prostě neumí. Ne že by mu ten příběh nabízel moc prostoru navíc, tahle story o klukovi, který udělá super heroickou věc a tak je nutno nejdřív hodinu nudně budovat jeho background, aby divák pochopil co ho k tomu vedlo, je jednoduchá až na dřeň už z principu. Ale není příliš zajímavá, právě proto že Gibson je kýčař, a navíc je pánbíčkář, což je trochu smrtící kombinace... a protože všechny stejně zajímají jen ty jatka které pak přijdou na Okinawě. A ty jatka jsou strašlivá. Vojín Ryan je vedle nich čajíček. Nic než krev, utrhané končetiny a vyhřeznuté střeva. Fantasticky natočené brutální peklo. A opět žádný příběh. Což je škoda, protože takhle by to byla dobrá zábava na hodinu, kterou ovšem zbytečně rozpatlávají hodiny dvě. 7/10
0 0

9/10

Ultimátní nálož se strhující poslední třetinou.

Více podobných rolí pro Vince Vaughna!
367050
Ultimátní nálož se strhující poslední třetinou. Více podobných rolí pro Vince Vaughna!
9/10
0 -1

Fixer

The Pacific je výborný... nemůžeš to s Gibsonem srovnávat. Každé to dílo si jde vlastní cestou a snaží se říct něco jiného.

Mě teda film až tak nezaujal, je to skvěle natočené a má to kulervoucí scény, ale ten hlubší a emocionální přesah jaký má Ryan a hlavně pak Pacific mi tam výrazně chyběl. Úvod je v podstatě zbytečná romantická nástavba, která pak není dohraná. Snad se tu snažili jen ukázat ten kontrast přesládlého amerického života s válečnou realitou, ale stejně je to málo...

Čím víc nad tím filmem přemýšlím, tím víc mi vlastně přijde laciný. Zatím 7/10, ale dost možná půjdu níž, až to rozválím v hlavě .
366640
The Pacific je výborný... nemůžeš to s Gibsonem srovnávat. Každé to dílo si jde vlastní cestou a snaží se říct něco jiného. Mě teda film až tak nezaujal, je to skvěle natočené a má to kulervoucí scény, ale ten hlubší a emocionální přesah jaký má Ryan a hlavně pak Pacific mi tam výrazně chyběl. Úvod je v podstatě zbytečná romantická nástavba, která pak není dohraná. Snad se tu snažili jen ukázat ten kontrast přesládlého amerického života s válečnou realitou, ale stejně je to málo... Čím víc nad tím filmem přemýšlím, tím víc mi vlastně přijde laciný. Zatím 7/10, ale dost možná půjdu níž, až to rozválím v hlavě .
Fixer
0 0

8/10

No páni! Film mě kvůli WW2 zajímal od prvního traileru, pak přišly reakce a teď tahle recenze, že mě to hned vyhnalo do kina. Kam se na tohle hrabe Ryan, syrovější ztvárnění jakékoliv války jsem nikdy neviděl a asi ještě dlouho neuvidím. Hrůza války a boje je v tom filmu tak děsivě vyobrazena, že mě rázem přešla chuť volat po nějaké nové hře z druhé světové a vůbec si teď připadám tak nějak blbě. Takhle měl před šesti lety vypadat The Pacific.
366599
8/10
0 -1
je to porad rizek o to vic me stve ze nedopadla ta vikingska rezba...
366579
0 0
Gibsona není nikdy dost. Za kamerou ani před kamerou. Mám radost, že se to povedlo a pekelně se těším.
366562
0 0
ted ještě víc těšing ako hovedo!!! :+ Do neděle sakra daleko:D
366561
ted ještě víc těšing ako hovedo!!! *:+* Do neděle sakra daleko*:D*
0 0
"Doss je v podstatě dokonalý klaďák, vedle něhož vypadá i Steve Rogers jako šéf gestapa." Dost pobavilo :D:D:+
366559
"Doss je v podstatě dokonalý klaďák, vedle něhož vypadá i Steve Rogers jako šéf gestapa." Dost pobavilo *:D**:D**:+*
1 -1
Kino jisté. Filmy z WW2 se neomrzí. Jako nejstrašlivější událost v dějinách lidstva si zaslouží pozornost každý příběh, který o ní pojednává. A navíc od Mela! Jsem za tenhle film vděčný a jsem rád, že se (zjevně) povedl.
366558
0 0