Diskuze k článku 300: Bitva u Thermopyl: Recenze

Konečně jsem si našel čas a viděl 300. Bohužel jsem byl dost zklamán. Scénář snad sesmolilo desetiletý dítě a dávat tomu 7/10 a víc jen kvůli vizuální stránce mě příjdě hodně alibistický. 300 profitovalo na neuvěřitelném hypu a trailerové kampani a podobně jako na Sin city si na něj za 3 - 4 roky nikdo ani nevzpomene (nebude li mluvit o vizuální stránce). O Watchmeny se začínám bát.

Zdálo se mě to nebo v poslední scéně jak Butler umírá pod ním leží mezi mrtvolama neostříhanej a neoholenej Santoro jako sparťan???
38898
Konečně jsem si našel čas a viděl 300. Bohužel jsem byl dost zklamán. Scénář snad sesmolilo desetiletý dítě a dávat tomu 7/10 a víc jen kvůli vizuální stránce mě příjdě hodně alibistický. 300 profitovalo na neuvěřitelném hypu a trailerové kampani a podobně jako na Sin city si na něj za 3 - 4 roky nikdo ani nevzpomene (nebude li mluvit o vizuální stránce). O Watchmeny se začínám bát. Zdálo se mě to nebo v poslední scéně jak Butler umírá pod ním leží mezi mrtvolama neostříhanej a neoholenej Santoro jako sparťan???
0 0
Kdy bude recenze DVD? 2DVD!:))
37959
Kdy bude recenze DVD? 2DVD!*:))*
0 0
nej filllm! Byla sem na něj v kině 2x za sebou! supr----
36823
0 0

zklamání

U trailerů sem byl nadšenej,zkoukával sem je i několikrát denně a na film sem se těšil jak na málokterý ,asi i díky tomu že jsem velký fanoušek Millerových komiksů.Bohužel v kině mě čekalo celkme hořké zklamání,když pominu zajímavou vizuální stránku není film vlastně ničím zajímavý-nezajímavý děj,necharakterní postavy a vyloženě zbytečná(a neuvěřitelně nudná) vedlejší linie s Leonidasovou ženou,jediný co se mi jakž takž líbilo byli souboj,ač byli pojaty na můj vkus až moc videoklipově za mě 6/10.:-
35957
U trailerů sem byl nadšenej,zkoukával sem je i několikrát denně a na film sem se těšil jak na málokterý ,asi i díky tomu že jsem velký fanoušek Millerových komiksů.Bohužel v kině mě čekalo celkme hořké zklamání,když pominu zajímavou vizuální stránku není film vlastně ničím zajímavý-nezajímavý děj,necharakterní postavy a vyloženě zbytečná(a neuvěřitelně nudná) vedlejší linie s Leonidasovou ženou,jediný co se mi jakž takž líbilo byli souboj,ač byli pojaty na můj vkus až moc videoklipově za mě 6/10.*:-*
zklamání
0 0

hughhh

To je přesný, naprosto souhlasím;)
31585
To je přesný, naprosto souhlasím*;)*
hughhh
0 0

ANO!

Taky se mi na konci chtělo brečet! :+ Tleskám Millerovi, který a) totálně zesenilněl / b) totálně zbohatnul / c) totálně obojí a po všech těch letech, co (ukřivděně - viz ROBOCOP 3) poukazoval na to, že Hollywood kazí charakter a mrší dobré comicsy si postupně nechává zmršit jeden svůj dobrý comics za druhým (a sám si to i "zkaženě" produkuje)! Potlesk pro STARÉHO PÁNA, kterému ostentativně MLADÍ a PROGRESIVNÍ Zóňáci opět přisypali do kasičky! A na závěr si i stoupnu, neboť Snyderova neschopnost točit smysluplně něco delšího než videoklip volá do... až k Alanu Moorovi : PROSÍM, TY WATCHMENY NÉÉÉééééééééééééééééééééééééééééééééééé!
33259
Taky se mi na konci chtělo brečet! *:+* Tleskám Millerovi, který a) totálně zesenilněl / b) totálně zbohatnul / c) totálně obojí a po všech těch letech, co (ukřivděně - viz ROBOCOP 3) poukazoval na to, že Hollywood kazí charakter a mrší dobré comicsy si postupně nechává zmršit jeden svůj dobrý comics za druhým (a sám si to i "zkaženě" produkuje)! Potlesk pro STARÉHO PÁNA, kterému ostentativně MLADÍ a PROGRESIVNÍ Zóňáci opět přisypali do kasičky! A na závěr si i stoupnu, neboť Snyderova neschopnost točit smysluplně něco delšího než videoklip volá do... až k Alanu Moorovi : PROSÍM, TY WATCHMENY NÉÉÉééééééééééééééééééééééééééééééééééé!
ANO!
0 0
nejen ze se mi chtelo na konci brecet, ale taky se mi chtelo stoupnout si a zacit tleskat
33159
0 0
Dostavilo se mírné zklamání, které jsem naštěstí očekával. Ve "300" zvítězila forma s obrovským náskokem nad obsahem. Film postrádá jakékoliv emoce, s postavami se nelze ztotožnit, krásné obrázky a cool scény jsou jen efektním obalem pro luxusní bonboněru plnou nejedlé vaty. Nudil jsem se po většinu stopáže. Ještě naštěstí, že se dostavilo pár povedených scén, které mě potěšily. Třeba nádherně zachycená věštba u orákula, či ztroskotání perských lodí u řeckých břehů. Samotné záběry bitevních scén jsou sice správně cool, ale opět se tu dostavuje klasické kliše s přehledným bojištěm, kdy si může hrdina na chvíli odpočinout, než mu pod ruku spadne další Peršan. Vypadá to hezky, přesto se radši kouknu znovu na bitvy v LOTROVI, protože vím, že "300" po druhém shlédnutí už bude jen prodlužované mučení mých smyslů a ne filmový požitek. Můj verdikt! 6/10....a neukamenujte mě za to!:)
32944
Dostavilo se mírné zklamání, které jsem naštěstí očekával. Ve "300" zvítězila forma s obrovským náskokem nad obsahem. Film postrádá jakékoliv emoce, s postavami se nelze ztotožnit, krásné obrázky a cool scény jsou jen efektním obalem pro luxusní bonboněru plnou nejedlé vaty. Nudil jsem se po většinu stopáže. Ještě naštěstí, že se dostavilo pár povedených scén, které mě potěšily. Třeba nádherně zachycená věštba u orákula, či ztroskotání perských lodí u řeckých břehů. Samotné záběry bitevních scén jsou sice správně cool, ale opět se tu dostavuje klasické kliše s přehledným bojištěm, kdy si může hrdina na chvíli odpočinout, než mu pod ruku spadne další Peršan. Vypadá to hezky, přesto se radši kouknu znovu na bitvy v LOTROVI, protože vím, že "300" po druhém shlédnutí už bude jen prodlužované mučení mých smyslů a ne filmový požitek. Můj verdikt! 6/10....a neukamenujte mě za to!*:)*
0 0
Napoprvé se mi to líbilo, dneska už jsem se dost nudil?).
32845
Napoprvé se mi to líbilo, dneska už jsem se dost nudil*?)*.
0 0
Jasne, jasne, jenze se nehodnoti komiks, se hodnoti film... nenadavam na film, ja se bavil, jen dej je mini-slabina, fakt... a nekomu to muze vadit, a ten nekdo se nebude hlizet jaka byla predloha:)
32708
0 0
We said the same thing at the same time...:))
32707
We said the same thing at the same time...*:))*
0 0
já jsem naprosto spokojený (po 2 návštěvách). A k tomu deji, film vychazi z komiksu a tam proste o nic jinyho nejde. Kdyby to Snyder cely prepsal, tak nadavate, ze tak to v predloze neni...
32706
0 0
I když od toho trailery tak trochu jsou ne (přiznávám ale, že výslédná koukatelnost se dá odhadnout jen někdy - přece jenom občas klamou tělem)? Komiks 300 neznám, pokud už ale ten měl slabší děj, dá se to u filmu pochopit (pokud ovšem všichni od Snydera nečekali naprosté zázrak, to jest že obohatí ty úžasné vizuály o vlastní příběhové zahušťovadla). Mě to taky neuzemnilo (dávám slabších 8/10), jen jsem tak nějak tušil, že to nebude dokonalé, takže jsem nebyl zklamaný.
32705
0 0
No, argument o deji se mi nezda mimo... Sic od traileru bylo jasne o co pujde, uz od komiksu to vlastne bylo jasne, to ale neomlouva, ze ve filmu je dejova slozka dejme tomu slabsi... To bych mohl rict: Date movie uz v traileru vypadal jako strasna blbost, proto je omluvitelne, ze konecny snimek je blbost...

Me se 300 libilo, nejak me to neuzemnilo, ale libilo se mi to, ale pokud ma nekdo vytky na dej, tak mi nezbyva nic jineho nez ustoppit:)
32704
No, argument o deji se mi nezda mimo... Sic od traileru bylo jasne o co pujde, uz od komiksu to vlastne bylo jasne, to ale neomlouva, ze ve filmu je dejova slozka dejme tomu slabsi... To bych mohl rict: Date movie uz v traileru vypadal jako strasna blbost, proto je omluvitelne, ze konecny snimek je blbost... Me se 300 libilo, nejak me to neuzemnilo, ale libilo se mi to, ale pokud ma nekdo vytky na dej, tak mi nezbyva nic jineho nez ustoppit:)
0 0
Freedom is not free, but I love peace of my mind...;)
32703
Freedom is not free, but I love peace of my mind...*;)*
0 0

Yuri

Tvoja posledna veta presne vystihuje aj moje pocity-ja to tiez tak vidim-ze Sc is better than 300.
Takze uz mozeme skoncit tuto debatu-lebo sme sa zhodli v tej najpotrebnejsej veci.:D
32702
Tvoja posledna veta presne vystihuje aj moje pocity-ja to tiez tak vidim-ze Sc is better than 300. Takze uz mozeme skoncit tuto debatu-lebo sme sa zhodli v tej najpotrebnejsej veci.*:D*
Yuri
0 0

Hekrakos

Samozřejmě je to ryze subjektivní. Ale z mého pohledu je argument o ději trochu mimo (už z traileru je přece jasné, o co ve 300 půjde-- fighters fight;))). Jenže SC je tak lineárně a stereotypně vyprávěné (navíc jsou i ty příběhy dost podobné), že po prvotním nadšením pro mne bylo stále těší udržet pozornost. Není to špatné (jednou za čas), ale fakt mám s tím filmem problém ve shlédnutí na jeden zátah. Navíc ve 300 není tak často voice-over (takže se tak rychle neošoupe;)... Rozhodně se ti nesnažím nic podsouvat, tak to prostě vidím (a rozhodně se nepovažuji na sparťanského fanouška). 8)
32701
Samozřejmě je to ryze subjektivní. Ale z mého pohledu je argument o ději trochu mimo (už z traileru je přece jasné, o co ve 300 půjde-- fighters fight;))). Jenže SC je tak lineárně a stereotypně vyprávěné (navíc jsou i ty příběhy dost podobné), že po prvotním nadšením pro mne bylo stále těší udržet pozornost. Není to špatné (jednou za čas), ale fakt mám s tím filmem problém ve shlédnutí na jeden zátah. Navíc ve 300 není tak často voice-over (takže se tak rychle neošoupe;)... Rozhodně se ti nesnažím nic podsouvat, tak to prostě vidím (a rozhodně se nepovažuji na sparťanského fanouška). *8)*
Hekrakos
0 0

Yuri

S tym absolutne nesuhlasim-aspon v mojom pripade ma SC bavilo aj po 3 pozreti-samozrejme trochu menej-ale stale.
A mozno je problem aj v tom ze 300 tu ma tak siroku zakladnu, ze aj keby som pouzil akokolvek rozumne argumenty-neposunul by som sa ani o mm dalej-chcem poukazat na to slovo mozno.
A k tomu deju-SC ho ma lepsi-a o tom sa budem hadat do krvi.
Jednoduch mi to nesadlo-z jednej strany sa snazili natocit to cele pred zelenym pozadim, co je sice pekne-ale stvalo ma ked uz aj kazdy interier, dokonca aj vtaci boli digitalni.
Mozno som staromodny-mozno jednoducho sibnuty-ale to, co bolo predvedene v 300 pre mna nestoji viac ako 5 stars.
32700
S tym absolutne nesuhlasim-aspon v mojom pripade ma SC bavilo aj po 3 pozreti-samozrejme trochu menej-ale stale. A mozno je problem aj v tom ze 300 tu ma tak siroku zakladnu, ze aj keby som pouzil akokolvek rozumne argumenty-neposunul by som sa ani o mm dalej-chcem poukazat na to slovo mozno. A k tomu deju-SC ho ma lepsi-a o tom sa budem hadat do krvi. Jednoduch mi to nesadlo-z jednej strany sa snazili natocit to cele pred zelenym pozadim, co je sice pekne-ale stvalo ma ked uz aj kazdy interier, dokonca aj vtaci boli digitalni. Mozno som staromodny-mozno jednoducho sibnuty-ale to, co bolo predvedene v 300 pre mna nestoji viac ako 5 stars.
Yuri
0 0

Hekrakos