Diskuze k článku Hledá se Dory: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
Ten Pixar mě má omotaného kolem prstu a já mu to neustále žeru. Dory není dokonalá, a je slabší, než Nemo, i přesto jde o kvalitní animák, který má hodně co nabídnout. Má přesah, nějaké to morální ponaučení, nové fajn postavy, kde jednoznačně vládne chobotnice Hank. Místy je to trochu slabší, ale pak příjdou momenty, které jsou naprosto boží. Slušných 8/10

PS: Kraťas před filmem, je dokonalý.
357446
Ten Pixar mě má omotaného kolem prstu a já mu to neustále žeru. Dory není dokonalá, a je slabší, než Nemo, i přesto jde o kvalitní animák, který má hodně co nabídnout. Má přesah, nějaké to morální ponaučení, nové fajn postavy, kde jednoznačně vládne chobotnice Hank. Místy je to trochu slabší, ale pak příjdou momenty, které jsou naprosto boží. Slušných 8/10 PS: Kraťas před filmem, je dokonalý.
0 0
Tony: Dabing samozřejmě velmi luxusní a záměna Sigourney Weaver za Marka Ebena to povyšuje o další level ;):+...

spoock: Imho jak říká bodion, tohle je směřování samotného Pixaru a jak se teď nosí nadávat na Pixar za sequelovitost, osobně mi to žíly trhá minimálně...

... neboť krom druhých Aut a Letadel sem viděl od nich všechno a ony "zbytečné" sequely(a prequely) mi přijdou míň zbytečné, jak Dobrý dinosaurus, nebo Rebelka... A na dvojku Úžasnáků se ohromně těším.
Dory je velmi fajn animák. Není to extratřída, jistě, ale třeba jednička mi vůči dvojce příjde podstatně slabší. Třeba mě velmi mile překvapilo, že recyklují dějové prvky a jednotlivé témata minimálně a spíš to hrozně tlačí na nostalgickou notičku. Vzhledem k tomu, že sem jedničku náhodně viděl dva týdny zpátky, mě mile překvapily running joky prolínající se přes oba filmy a přitom mnoho lidí, pokud filmy nevidí na jeden zátah, si jich nemá šanci všimnout.
Uznávám, že to spoustu lidí bude srát, ale v rámci konkurence to nijak fazónu neztrácí. Ale já sem vyloženě cílovka, Ellen mi nevadí a imho Dory vůbec není pro děcka a je překvapivě vážnější, než jsme v dnešní době u Áčkových animáků zvyklí...
Technicky není o čem, špica.
GENIÁLNÍ soundtrack.
A ano, dabing naprosto bez problémů.
Za mě 7-8/10*, ale liďi, co animáky velkově nemusí, mají averzi na Nema, nebo prostě ze zásaby sequely Pixaru neuznávají, si odečtou minimálně dvě hvězdy...

Kraťas před filmem výborný, oproti Sopce tak o milion procent.
356958
Tony: Dabing samozřejmě velmi luxusní a záměna Sigourney Weaver za Marka Ebena to povyšuje o další level *;)**:+*... spoock: Imho jak říká bodion, tohle je směřování samotného Pixaru a jak se teď nosí nadávat na Pixar za sequelovitost, osobně mi to žíly trhá minimálně... ... neboť krom druhých Aut a Letadel sem viděl od nich všechno a ony "zbytečné" sequely(a prequely) mi přijdou míň zbytečné, jak Dobrý dinosaurus, nebo Rebelka... A na dvojku Úžasnáků se ohromně těším. Dory je velmi fajn animák. Není to extratřída, jistě, ale třeba jednička mi vůči dvojce příjde podstatně slabší. Třeba mě velmi mile překvapilo, že recyklují dějové prvky a jednotlivé témata minimálně a spíš to hrozně tlačí na nostalgickou notičku. Vzhledem k tomu, že sem jedničku náhodně viděl dva týdny zpátky, mě mile překvapily running joky prolínající se přes oba filmy a přitom mnoho lidí, pokud filmy nevidí na jeden zátah, si jich nemá šanci všimnout. Uznávám, že to spoustu lidí bude srát, ale v rámci konkurence to nijak fazónu neztrácí. Ale já sem vyloženě cílovka, Ellen mi nevadí a imho Dory vůbec není pro děcka a je překvapivě vážnější, než jsme v dnešní době u Áčkových animáků zvyklí... Technicky není o čem, špica. GENIÁLNÍ soundtrack. A ano, dabing naprosto bez problémů. Za mě 7-8/10*, ale liďi, co animáky velkově nemusí, mají averzi na Nema, nebo prostě ze zásaby sequely Pixaru neuznávají, si odečtou minimálně dvě hvězdy... Kraťas před filmem výborný, oproti Sopce tak o milion procent.
0 0

spoock

Tak po tom ake novatorske pecky produkuje Disney neverim ze zrovna ten drzi pixar na uzde, podla mna si to robia sami
356935
spoock
0 0
Jeden z filmů, kde se opravdu těším na náš dabing, protože arogantně uřvanou Ellen už bych asi napodruhé nedal. :-
356929
Jeden z filmů, kde se opravdu těším na náš dabing, protože arogantně uřvanou Ellen už bych asi napodruhé nedal. *:-*
0 0
13 let...na tohle... Když pominu, že moje dvě děti 5,5 a 3,5 roku se v kině chovaly slušněji, než za mnou sedící parta asi patnáctiletých bezmozků, smějících se i při pohledu na dno oceánu, s výkřiky: "to je nejvíc" apod., a to se ta tříletá po dvaceti minutách začala nudit, tak celkový dojem, který ve mně po shlédnutí zůstal a měl bych jej vyjádřit jedním slovem, napadá mě z fleku slovo: "zblitek".

Nejhorší animák na který jsem do kina šel dobrovolně či nedobrovolně, a když nad tím tak přemýšlím, tak i nejhorší film, nad kterým jsem v kině blil. Pardón, na kterým jsem v kině byl.

Hledá se Nemo, byl pro mě jeden z nejlepších animáků všech dob. Díky tomuhle stupidnímu, nudnýmu, nekonečnýmu a trapnýmu sequelu a hlavně té modré krávě, pardón, rybě (která za to nemůže pochopitelně), se snad už nikdy, ani na první díl, sám nebo s dětma nepodívám.

13 let... :-

Asi po půl hodině filmu jsem si představoval tu vtipnou hate recenzi a byl jsem tedy drobet zklamanej :) 6/10 je milosrdné hodnocení :) Možná ze mě čiší absolutní naštvání k celému příběhu, jelikož jsem si pokračování představoval úplně jinak, a proto asi nedokážu hold ocenit tu kvalitu jinde, ale za mě 3,5/10. A to sem se jako celkem dospělý člověk na to těšil :)

+ vizuál
- Dory, scénář, nepamatuju si Nema, Dory, délka filmu, nekonečný konec, Dory, předvídatelné, ubíjející schválnosti, jak film prodloužit a natáhnout nekonečnou smůlou, př. musíme si dlouho povídat, aby nás stihli ještě zavřít apod. a Dory.
356927
13 let...na tohle... Když pominu, že moje dvě děti 5,5 a 3,5 roku se v kině chovaly slušněji, než za mnou sedící parta asi patnáctiletých bezmozků, smějících se i při pohledu na dno oceánu, s výkřiky: "to je nejvíc" apod., a to se ta tříletá po dvaceti minutách začala nudit, tak celkový dojem, který ve mně po shlédnutí zůstal a měl bych jej vyjádřit jedním slovem, napadá mě z fleku slovo: "zblitek". Nejhorší animák na který jsem do kina šel dobrovolně či nedobrovolně, a když nad tím tak přemýšlím, tak i nejhorší film, nad kterým jsem v kině blil. Pardón, na kterým jsem v kině byl. Hledá se Nemo, byl pro mě jeden z nejlepších animáků všech dob. Díky tomuhle stupidnímu, nudnýmu, nekonečnýmu a trapnýmu sequelu a hlavně té modré krávě, pardón, rybě (která za to nemůže pochopitelně), se snad už nikdy, ani na první díl, sám nebo s dětma nepodívám. 13 let... *:-* Asi po půl hodině filmu jsem si představoval tu vtipnou hate recenzi a byl jsem tedy drobet zklamanej :) 6/10 je milosrdné hodnocení :) Možná ze mě čiší absolutní naštvání k celému příběhu, jelikož jsem si pokračování představoval úplně jinak, a proto asi nedokážu hold ocenit tu kvalitu jinde, ale za mě 3,5/10. A to sem se jako celkem dospělý člověk na to těšil :) [spoiler] + vizuál - Dory, scénář, nepamatuju si Nema, Dory, délka filmu, nekonečný konec, Dory, předvídatelné, ubíjející schválnosti, jak film prodloužit a natáhnout nekonečnou smůlou, př. musíme si dlouho povídat, aby nás stihli ještě zavřít apod. a Dory. [/spoiler]
0 0
Se divím, že Disney nedá Pixaru volnou ruku, to snad musí vidět každý, že ty sequely ničí tuhle firmu. Jobs se musí otáčet v hrobě.
356747
0 0
Sausage party a život zvířátek jsou moji favorité už od prvních ukázek. Tohle s klidem v kině vynechám. Dory me otravovala už v prvním díle. Takže ji mít jako hlavni postavu v celým filmu by me fakt stalo.
356736
0 0