Diskuze k článku Shrek Třetí: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek

Jakub Spidey

No a? Tak jim to asi prislo vtipny. Zrovna od tebe bych cekal, ze pro ne budes mit pochopeni! Asi to pro ne byl paradni filmovy zazitek, jinak by se tolik nebavily! Na 10 z 10 MINIMALNE! Nejspis jsi videl UPLNE jiny film nez ony, to se jinak neda vysvetlit! ;)
35298
No a? Tak jim to asi prislo vtipny. Zrovna od tebe bych cekal, ze pro ne budes mit pochopeni! Asi to pro ne byl paradni filmovy zazitek, jinak by se tolik nebavily! Na 10 z 10 MINIMALNE! Nejspis jsi videl UPLNE jiny film nez ony, to se jinak neda vysvetlit! *;)*
Jakub Spidey
0 0

Ravenhorn

Ona je pak ještě třetí možnost, do které se řadí většina těch, co ten film kritizujou. A tou je, že Neváhej a toč nesledujou a podobně dementním exhibicím se vyhýbaj obloukem. ;)

Jinak chlapci, já vám fakt nechci brát to nadšení ze Shreka, ale možná by vám neuškodilo podívat se na ty předchozí díly a pak si to malinko srovnat v hlavě. Je mi jasný, že zrovna vám dvou, potažmo třem stačí ke štěstí jedno koulení očima, ale měli byste se smířit s tím, že soudnější divák, nebo recenzent, musí zohledňovat mnohem víc faktorů než vděční diváci vašeho typu. To fakt není útok na vás, upřímně vám to nadšení přeju, ale vrhat tady ódy jak je animace parádní a vtipy úderné, čï dokonce neokoukané, to už mi zní jak nesoudná masturbace nad jakýmkoliv filmem, se kterým jste kamarádi už rok před premiérou.;)
35297
Ona je pak ještě třetí možnost, do které se řadí většina těch, co ten film kritizujou. A tou je, že Neváhej a toč nesledujou a podobně dementním exhibicím se vyhýbaj obloukem. *;)* Jinak chlapci, já vám fakt nechci brát to nadšení ze Shreka, ale možná by vám neuškodilo podívat se na ty předchozí díly a pak si to malinko srovnat v hlavě. Je mi jasný, že zrovna vám dvou, potažmo třem stačí ke štěstí jedno koulení očima, ale měli byste se smířit s tím, že soudnější divák, nebo recenzent, musí zohledňovat mnohem víc faktorů než vděční diváci vašeho typu. To fakt není útok na vás, upřímně vám to nadšení přeju, ale vrhat tady ódy jak je animace parádní a vtipy úderné, čï dokonce neokoukané, to už mi zní jak nesoudná masturbace nad jakýmkoliv filmem, se kterým jste kamarádi už rok před premiérou.*;)*
Ravenhorn
0 0

Ravenhorn

LOL: Neváhej a toč: A nějaká třetí skupina by nebila? Já se totiž nějak nemůžu zařadit ani do jedné co jsi popsal.... :D
35296
LOL: Neváhej a toč: A nějaká třetí skupina by nebila? Já se totiž nějak nemůžu zařadit ani do jedné co jsi popsal.... *:D*
Ravenhorn
0 0
už je to tu zase všichni pryč:))
35295
už je to tu zase všichni pryč*:))*
0 0
to rcorp : ..nebo se smat i v pripadech kdyz neni cemu.. (tenhle uryvek se netykal Shreka 3. Bylo to v pripade navstevy jineho filmu , jehoz se ucastnily i dve s prominutim "kravy". Smaly se snad kazdemu pohybu obrazku na platne, dokud na ne vsichni navstevnici kina nezacali nadavat).

to Ravenhorn: 30%??? - no comment!. Pokud povazuje jako nejlepsi scenu s zabakem ve filmu, tak se uz ani nedivim, ze od neho dostal Shrek tak male hodnoceni (tuhle scenu bych osobne vyskrtl, nelibila se mi). Muzu konstatovat, ze takhle dlouho jsem neslysel se cely sal smat:)) (ten smich nebyl ironicky, ale uprimny)- byl to proste skvely filmovy zazitek a ja se skvele pobavil!!! Takze hodnoceni 9/10 je naprosto na miste.

Doporucuji navstivit Palace Cinemas Slovansky Dum a shlednout titulkovanou verzi:)!!!!!
35294
to rcorp : ..nebo se smat i v pripadech kdyz neni cemu.. (tenhle uryvek se netykal Shreka 3. Bylo to v pripade navstevy jineho filmu , jehoz se ucastnily i dve s prominutim "kravy". Smaly se snad kazdemu pohybu obrazku na platne, dokud na ne vsichni navstevnici kina nezacali nadavat). to Ravenhorn: 30%??? - no comment!. Pokud povazuje jako nejlepsi scenu s zabakem ve filmu, tak se uz ani nedivim, ze od neho dostal Shrek tak male hodnoceni (tuhle scenu bych osobne vyskrtl, nelibila se mi). Muzu konstatovat, ze takhle dlouho jsem neslysel se cely sal smat*:))* (ten smich nebyl ironicky, ale uprimny)- byl to proste skvely filmovy zazitek a ja se skvele pobavil!!! Takze hodnoceni 9/10 je naprosto na miste. Doporucuji navstivit Palace Cinemas Slovansky Dum a shlednout titulkovanou verzi*:)*!!!!!
0 0
a sakra.tak to tak vypada že asi poprví budu souhlasit se shimitzem(pěkně si to napsal ten komentář :) )
ten shrek 3 je važně nehorazna chujovina.

ale zase dětem do 15 let se to líbit muže imho :-)
35293
a sakra.tak to tak vypada že asi poprví budu souhlasit se shimitzem(pěkně si to napsal ten komentář :) ) ten shrek 3 je važně nehorazna chujovina. ale zase dětem do 15 let se to líbit muže imho :-)
0 0
Jé na filmwebu to dostalo 30% (ukřižovat autora) a to hlavně za to, že prý jedinou slušnou scénou je prej ta s umírajícím králem žabákem. Tak to je brutus, protože to je podle mě jediná špatná scéna ve filmu.
Anketa podle čeho se pozná, kdo má smýšlení o filmech jako já a kdo má uplně opačné.
Hlasíte se k první možnosti, která je že když je třeba Neváhej a toč a ukazují videa, máte řadši zaprvé když si tam někdo nějak namlátí, nějak nešikovně spadne, vybourá se, spadne na něj něco apod (srandovně i když někdy i tak jde o život
:D) a nebo se hlasíte k druhé možnost a to je, že se smějete nejvíce ksiftům dětí, jak se tvaří když něco sní, zapatlají se od hlavy k patě, strašně vyvádějí, nebo zvířata něco provedou apod. No já se hlasím k té první, protože nejvíc se směju pádům, když něco nebo někdo spadne apod. To je právě to, že já se směju všem těm vtípkům ve filmu (právě i v Šrekovi 3) a v kině nás bylo hodně. A koukám, že někteří toto nesdílějí. Proto tato úvaha. :D
35292
Jé na filmwebu to dostalo 30% (ukřižovat autora) a to hlavně za to, že prý jedinou slušnou scénou je prej ta s umírajícím králem žabákem. Tak to je brutus, protože to je podle mě jediná špatná scéna ve filmu. Anketa podle čeho se pozná, kdo má smýšlení o filmech jako já a kdo má uplně opačné. Hlasíte se k první možnosti, která je že když je třeba Neváhej a toč a ukazují videa, máte řadši zaprvé když si tam někdo nějak namlátí, nějak nešikovně spadne, vybourá se, spadne na něj něco apod (srandovně i když někdy i tak jde o život *:D*) a nebo se hlasíte k druhé možnost a to je, že se smějete nejvíce ksiftům dětí, jak se tvaří když něco sní, zapatlají se od hlavy k patě, strašně vyvádějí, nebo zvířata něco provedou apod. No já se hlasím k té první, protože nejvíc se směju pádům, když něco nebo někdo spadne apod. To je právě to, že já se směju všem těm vtípkům ve filmu (právě i v Šrekovi 3) a v kině nás bylo hodně. A koukám, že někteří toto nesdílějí. Proto tato úvaha. *:D*
0 0

rcorp

Jak to myslíš. Nevím jací lidé u Vás navštěvují kino, ale v Letňanech chodí plno lidí co se smáli jak na Pirátech, tak ještě víc na Šrekovi 3. Dnes to bylo zase od doby Borata asi nejvíc smíchu co jsem v kině slyšel.
35291
rcorp
0 0
". Na rovinu muzu rict, ze jsem se takhle dlouho uprimne nezasmal (a nebyl jsem sam)."

"...nebo se smat i v pripadech kdyz neni cemu..."
;)
35290
". Na rovinu muzu rict, ze jsem se takhle dlouho uprimne nezasmal (a nebyl jsem sam)." "...nebo se smat i v pripadech kdyz neni cemu..." *;)*
0 0
tim samozrejme neutocim na divaky, kteri popcorn ci vybrany drink konzumuji (aniz by nekoho svym jednanim omezovali!!!!) a chovaji se v (multi)kine kulturne. dekuji:D:D:+:+
35289
tim samozrejme neutocim na divaky, kteri popcorn ci vybrany drink konzumuji (aniz by nekoho svym jednanim omezovali!!!!) a chovaji se v (multi)kine kulturne. dekuji*:D**:D**:+**:+*
0 0

Ravenhorn

Souhlasim s tebou :-). Sel jsem na Shreka 3 trosku s obavou, kdyz jsem skoro vsude cetl negativni ohlasy. Ctvrtek odpoledne ale vsechno rapidne zmenil. Do stopaze 93minut se vesel skvely animovany film, ktery me ani vterinu nenudil a ja se skvele pobavil. Vtipky a humor byly velice trefne a hlavne na miste (jedina scena, ktera se mi ve filmu nezamlouvala byla s zabim kralem). Vyborna animace u Shreka byla samozrejmosti. Na rovinu muzu rict, ze jsem se takhle dlouho uprimne nezasmal (a nebyl jsem sam). Podle meho nazoru je to nejlepsi dil serie. Nemuzu hodnotit mene nez 8,5-9/10 (spise tech 9*). Co se tyce tech "divaku", co jsi popisoval, tak to se nekdy stava - jako me napriklad na Ghost Riderovi, Eragonovi (parta idi...- velmi slabe slovo :-)), ci na zacatku Shreka (ten, co sedel vedle mne uplne nesnesitelne chroupal popcorn a srkal colu - nastesti stihl vsechno snist a vypit, nez zacal film, coz me velice potesilo:D). Jak drive zpivali Frankieho Žabijáci - nejradeji bych je chytil za flígr a vyvedl ven, takovi lide tam nemaji co delat;). Chroupat popcorn, srkat colu, pronaset ruzne komentare nebo se smat i v pripadech kdyz neni cemu - tak tyhle a jim podobne cinnosti mohou delat doma u televize:D:D:+. Tam se klidne muzou po.......:))
35288
Souhlasim s tebou :-). Sel jsem na Shreka 3 trosku s obavou, kdyz jsem skoro vsude cetl negativni ohlasy. Ctvrtek odpoledne ale vsechno rapidne zmenil. Do stopaze 93minut se vesel skvely animovany film, ktery me ani vterinu nenudil a ja se skvele pobavil. Vtipky a humor byly velice trefne a hlavne na miste (jedina scena, ktera se mi ve filmu nezamlouvala byla s zabim kralem). Vyborna animace u Shreka byla samozrejmosti. Na rovinu muzu rict, ze jsem se takhle dlouho uprimne nezasmal (a nebyl jsem sam). Podle meho nazoru je to nejlepsi dil serie. Nemuzu hodnotit mene nez 8,5-9/10 (spise tech 9*). Co se tyce tech "divaku", co jsi popisoval, tak to se nekdy stava - jako me napriklad na Ghost Riderovi, Eragonovi (parta idi...- velmi slabe slovo :-)), ci na zacatku Shreka (ten, co sedel vedle mne uplne nesnesitelne chroupal popcorn a srkal colu - nastesti stihl vsechno snist a vypit, nez zacal film, coz me velice potesilo*:D*). Jak drive zpivali Frankieho Žabijáci - nejradeji bych je chytil za flígr a vyvedl ven, takovi lide tam nemaji co delat*;)*. Chroupat popcorn, srkat colu, pronaset ruzne komentare nebo se smat i v pripadech kdyz neni cemu - tak tyhle a jim podobne cinnosti mohou delat doma u televize*:D**:D**:+*. Tam se klidne muzou po.......*:))*
Ravenhorn
0 0

Jakub Spidey

To začínám teď taky přemýšlet. Dnes jsem byl v kině a musím říc, že jsem se smál mnohem víc jak u Pirátů (a tam to bylo taky hodně). Prostě nechápu negativní ohlasy, když se mi nechtělo kvůli těmto komentářům na to jít. A to by byla chyba. Jelikož jsem se fakt bavil, až na ty deb... co byly kousek ode mě a pořád to komentovali a smáli se pořád (takové diváky bych vyhodil z kina) jinak fakt přemýšlím, zda jste vy ostatní byli na Shrekovi 3 nebo já byl už na čtyřce, jinak nevím jak může být tak rozdílný názor u animovaného filmu. U mě to je 9/10*
35287
Jakub Spidey
0 0
btw animace byla špičková, nevim co proti ní máte...asi byste si měli pořídit nový brýle8)
možná ne za 160mega, ale rozhodně je to nejvyšší liga.
35273
btw animace byla špičková, nevim co proti ní máte...asi byste si měli pořídit nový brýle*8)* možná ne za 160mega, ale rozhodně je to nejvyšší liga.
0 0
jak koukam na ty prispevky, tak zacinam uvazovat, jestli jsem nahodou (ne)byl na jinem filmu :D:D........
35272
jak koukam na ty prispevky, tak zacinam uvazovat, jestli jsem nahodou (ne)byl na jinem filmu *:D**:D*........
0 0

neobsahuje spoilery, ale sprostá slova

Co je moc to je moc!
Takovejhle vybltek vyblitej jsem už pěkně dloouho neviděl.
Ať si papálašové z Dreamworks uvědomí, že to co vytvoříli je KRÁDEŽ! sebrali nám čas, peníze a naděje. Takovýhle zbytečný, trapný, ubohý, bezpříběhový, posraný výpotky si strčte do svých zelených prdelí!
A až budete mít zas chuť vydělávat zelený papírky, raději natočte něco originálního. Jinak vám to tam podpálím.
39%
35271
Co je moc to je moc! Takovejhle vybltek vyblitej jsem už pěkně dloouho neviděl. Ať si papálašové z Dreamworks uvědomí, že to co vytvoříli je KRÁDEŽ! sebrali nám čas, peníze a naděje. Takovýhle zbytečný, trapný, ubohý, bezpříběhový, posraný výpotky si strčte do svých zelených prdelí! A až budete mít zas chuť vydělávat zelený papírky, raději natočte něco originálního. Jinak vám to tam podpálím. 39%
neobsahuje spoilery, ale sprostá slova
0 0
sorry za maly spoilery
to je važně tragickej díl.sice o malinko lepší než dvojka(ta víla byla otřesná) ale princ krasoň to totálně potopil.OMG.pár zabavnejch okamžiku(fanoušci shreka ) a osel s kocourem to zachranovali.ale to je tak vše. utek princezen.wtf? no to bylo na mě moc. do tehle chvile to ještě šlo.pak už to bylo uplně o ho*ně.
docela by mě zajimalo kterej film parodovali ty stromy jestli mrazíka nebo pana prstenu :-))
34923
sorry za maly spoilery to je važně tragickej díl.sice o malinko lepší než dvojka(ta víla byla otřesná) ale princ krasoň to totálně potopil.OMG.pár zabavnejch okamžiku(fanoušci shreka ) a osel s kocourem to zachranovali.ale to je tak vše. utek princezen.wtf? no to bylo na mě moc. do tehle chvile to ještě šlo.pak už to bylo uplně o ho*ně. docela by mě zajimalo kterej film parodovali ty stromy jestli mrazíka nebo pana prstenu :-))
0 0
eeee...technicky to ma bejt lepsi (nevidel sem, jen cetl)....pridlaly cely kostry..zmenili povrchy..vsechno je detailnejsi..technicky vyspelesjsi:+ =jen dodatek k ty narazce, ze neni terba delat neco neveho, dyz maji to stare.
34914
eeee...technicky to ma bejt lepsi (nevidel sem, jen cetl)....pridlaly cely kostry..zmenili povrchy..vsechno je detailnejsi..technicky vyspelesjsi*:+* =jen dodatek k ty narazce, ze neni terba delat neco neveho, dyz maji to stare.
0 0

?5?

Prej už se připravuje i shrek 5 a autoři tvrdí že není vyloučeno že bude poslední,ježiši to se bojim jak to s touhle mou docela oblíbenou sérií dopadne.