Diskuze k článku Hostel 2: Recenze

příspěvky 21 - 28 Napsat příspěvek
Gorecki: Ne ze bych se Hellblazerovi za jeho rothofilii nesmal, ale davat ho do stejny skupiny se Shimitzem a Ravenhornem, to je sila ;)
35165
Gorecki: Ne ze bych se Hellblazerovi za jeho rothofilii nesmal, ale davat ho do stejny skupiny se Shimitzem a Ravenhornem, to je sila *;)*
0 0
Nikdy som nechapal kde su vsetci ti ludkovia co svojimi peniazmi za listky podporuju takeho zhovadilosti a ci vobec existuju. Ze sa nechaju nalakat trailermi a oblbnut kampanou, to este pchopim, ale aj PO ZHLIADNUTI filmu si to vyargumentovat, ze sa im to pacilo, tak tu mi uz fakt zastavuju mozgove zavity. Takych ludi by som podozrieval z toho, ze nevedia ani najst tuto stranku, nie este ich tu nachadzat v takom relativne hojnom pocte. Alebo ze su plateni distributermi;)

Mozno to znie trosku povysenecky, ale co je vela to je vela. Hellblazer, Ravenhorn, Shimitz, Jakub Spidey, kde sa to vo vas berie?;)
35164
Nikdy som nechapal kde su vsetci ti ludkovia co svojimi peniazmi za listky podporuju takeho zhovadilosti a ci vobec existuju. Ze sa nechaju nalakat trailermi a oblbnut kampanou, to este pchopim, ale aj PO ZHLIADNUTI filmu si to vyargumentovat, ze sa im to pacilo, tak tu mi uz fakt zastavuju mozgove zavity. Takych ludi by som podozrieval z toho, ze nevedia ani najst tuto stranku, nie este ich tu nachadzat v takom relativne hojnom pocte. Alebo ze su plateni distributermi;) Mozno to znie trosku povysenecky, ale co je vela to je vela. Hellblazer, Ravenhorn, Shimitz, Jakub Spidey, kde sa to vo vas berie?;)
0 0
Asi tak, prvý krát musím súhlasiť s Luki....Hostel: Part II je najdospelejší Rothov film, to zlepšovanie v réžií je viditeľné a práve Rothov prístup, že neukazuje vždy všetko (či už zabitie Whitney alebo toho cigánika :) ) sa mi páči....netlačí zbytočne na pílu a nezachádza do nejakých samoúčelných nechutností (na jednotke mi vadila samoúčelnosť scény s okom)... navyše Part II naozaj nemá také zlé herecké výkony (Heather je skutočne roztomilá)....problémom pre mňa je, že jednotka je oveľa intenzívnejšia a predovšetkým tu chýba ten "shock efekt" a originalita, ale tak čo čakať od pokračovania....
35163
0 0
Jedničku moc nemusím ale dvojka mne velmi příjemně potěšila,ať už jsou to geniální camea nebo dospělejší přístup k řemeslu. Herecké výkony jsou obstojné, ubylo zbytečného gore a jediné co bych opravdu ale opravdu vytknul je ten čtyřminutový návrat bubblegum gangu. Cinematografie je velice povedená stejně jako hudba a některé scény jsou opravdu povedené, u sprchovací scény mne dosti zamrazilo :). Mimoto jistá část publika bude pravděpodobně opouštět sály bolestně si svírajíc jistou tělesnou část. Škoda že je ten konec tak zabitej zbytečným fotbalem ?)
35162
Jedničku moc nemusím ale dvojka mne velmi příjemně potěšila,ať už jsou to geniální camea nebo dospělejší přístup k řemeslu. Herecké výkony jsou obstojné, ubylo zbytečného gore a jediné co bych opravdu ale opravdu vytknul je ten čtyřminutový návrat bubblegum gangu. Cinematografie je velice povedená stejně jako hudba a některé scény jsou opravdu povedené, u sprchovací scény mne dosti zamrazilo :). Mimoto jistá část publika bude pravděpodobně opouštět sály bolestně si svírajíc jistou tělesnou část. Škoda že je ten konec tak zabitej zbytečným fotbalem *?)*
0 0

Cival:

Tvoj koment na CSFD je i tak lepší :)
"Ten chlapec prostě nepobral mnoho talentu, huba mu přitom mele víc než Tarantinovi. Dvě drsnější scény, jinak jen cucky umělé hmoty potřísněné kečupem a hromada hromada keců."
35161
Tvoj koment na CSFD je i tak lepší :) "Ten chlapec prostě nepobral mnoho talentu, huba mu přitom mele víc než Tarantinovi. Dvě drsnější scény, jinak jen cucky umělé hmoty potřísněné kečupem a hromada hromada keců."
Cival:
0 0

MeaCulpa