Diskuze k článku Spider-Man 3: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Davam 3 z 5 stejne jak dvojce...nevim presne proc, ani tohle ani dvojka se mi nelibila, asi za triky a akci :) ackoli ta zas byla trochu neprehledna...no nic...
34803
0 0
Obával jsem se oprávněně! Po dnešním promítání Spidermana 3 musím bohužel konstatovat, že se přidávám k těm, kteří jsou filmem zklamáni (či úplně zhnuseni). Takový konec si Spidey rozhodně nezasloužil. Po naprosto dokonalém druhém dílu, mě čekala natahovaná, trapná a nabubřelá nuda, kterou nedokáží zachránit úžasné trikové sekvence. Hlavní dva záporáci byli jen do počtu a jediné, co mne doopravdy zaujalo, byla postava Harryho Osborna a Peterova sousedka Uršula. Můj verdikt : 5/10
34707
0 0
Spiderman 3 je odpad, ale na DVD si ho pořídím, ale spíš jen z nunosti doplnit trilogii ?)
34702
Spiderman 3 je odpad, ale na DVD si ho pořídím, ale spíš jen z nunosti doplnit trilogii *?)*
0 0

Jakub Spidey

Tak ty jsi fakt ztracenej...Pokaždý co se jen něco šeptne o Spidermanovi3 tak jsi hned u kormidla a bombarduješ nás tady tím svym "super, mega, bomba, nejlepší comix flm všech dob, absolutně bez chyby, 100% atd" Kdyby si byl 14ti letej kluk tak si řeknu fajn, klučina je zapálenej do jedný sakra provařený pohádky o typovi co je napůl člověk/pavouk...
Jít třikrát na Spidermana mi nepřipadá zrovna věc, kterou je dobrý se tu chlubit, neřeknu u filmu, kterej ti mám stále co říct, nebo jehož myšlenka a smysl je dost těžko rozeznatelná na první shlédnutí....To, ale Spiderman3 neni ten případ, tak bych tě chtěl poprosit, abys nás ušetřil tvej onanií a v klidu si pohonil v kině třeba ještě desetkrát, když ti to dělá tak dobře....díky ?)
34555
Tak ty jsi fakt ztracenej...Pokaždý co se jen něco šeptne o Spidermanovi3 tak jsi hned u kormidla a bombarduješ nás tady tím svym "super, mega, bomba, nejlepší comix flm všech dob, absolutně bez chyby, 100% atd" Kdyby si byl 14ti letej kluk tak si řeknu fajn, klučina je zapálenej do jedný sakra provařený pohádky o typovi co je napůl člověk/pavouk... Jít třikrát na Spidermana mi nepřipadá zrovna věc, kterou je dobrý se tu chlubit, neřeknu u filmu, kterej ti mám stále co říct, nebo jehož myšlenka a smysl je dost těžko rozeznatelná na první shlédnutí....To, ale Spiderman3 neni ten případ, tak bych tě chtěl poprosit, abys nás ušetřil tvej onanií a v klidu si pohonil v kině třeba ještě desetkrát, když ti to dělá tak dobře....díky *?)*
Jakub Spidey
0 0

Jakub Spidey

Uz nic nepis, budu to mazat. Prvni slovo plati. :)
34516
Uz nic nepis, budu to mazat. Prvni slovo plati. *:)*
Jakub Spidey
0 0

Jakub Spidey

Díky Bohu!! :+ :D
34554
Díky Bohu!! *:+* *:D*
Jakub Spidey
0 0

vZeč

to byl muj posledni prispevek do diskuze, ted uz budu cekat na dalsi dil :)):+ a pracovat na tvorbe webovych stranek o Spider-Manovi, chodit do skoly a na brigadu 8)
34553
to byl muj posledni prispevek do diskuze, ted uz budu cekat na dalsi dil *:))**:+* a pracovat na tvorbe webovych stranek o Spider-Manovi, chodit do skoly a na brigadu *8)*
vZeč
0 0
Trapny jsou bohuzel ty sceny mezi Mendes a Cagem, kdy si jen normalne povidaj, hlavne uplny zacatek, tak prvnich deset minut v minulosti bylo fakt peklo. Jenze jak se tam pak objevi Fonda se stinem kozla, tak se to rozjede a bavil jsem skoro celou stopaz. Na Cage jak bali Mendes jizdou na prednim kole opravdu nezapomenu, stejne jako kdyz se snazi skryt, ze mu hori ruka. Mozna zaver mohl byt trochu lepsi, ale i tak to jako celek beru hodne kladne. A chci stejne spatne dobrej druhej dil.
34532
0 0
Liuk: Mne tiež pripadalo, že je to celé myslené ako sranda. Ten nadhľad som tam proste cítil. Občas im to ušlo, samozrejme, do trápnosti, ale väčšinou sa fakt triafali. Ale nebavil som sa len preto, že by som sa tomu filmu posmieval. Proste tak niektoré scény fungovali - jazda dvoch riderov a podobne.
34527
0 0

Jakub Spidey

Už se na to vykašli 8)
34525
Už se na to vykašli *8)*
Jakub Spidey
0 0
Ja se u Ghost Ridera bavil strasne, fakt jsem se chvilema smal, az mi tekly slzy. A ohledne tohodle filmu bych se hadal fakt do morku kosti, ze to snad bylo od zacatku tak mysleno, protoze takhle vaznej blbej film nikdo nemuze natocit ani omylem. A Ghost Riders In The Sky je vypalovacka jak remen, stejne jako ty vsechny kosterni triky, ktery vypadaj jak kdyz byly do filmu vlozeny v Paintbrushi. :)
34522
0 0

okkac

Tiež som váhal a nakoniec to samozrejme nie je až také hrozné. U mňa dokonca asi guilty pleasure. Proste ďalší film, na ktorom sa kritici povozili viac, než bolo nutné. Veď je to len béčko o horiacom motorkárovi! :D Určite lepšie ako Daredevil, s Cageom je na rozdiel od Afflecka aspoň sranda...
34521
Tiež som váhal a nakoniec to samozrejme nie je až také hrozné. U mňa dokonca asi guilty pleasure. Proste ďalší film, na ktorom sa kritici povozili viac, než bolo nutné. Veď je to len béčko o horiacom motorkárovi! *:D* Určite lepšie ako Daredevil, s Cageom je na rozdiel od Afflecka aspoň sranda...
okkac
0 0

duro

Presvedcil jsi mne ze se na toho Ghost Ridera dokonce snad i podivam:D
34520
Presvedcil jsi mne ze se na toho Ghost Ridera dokonce snad i podivam*:D*
duro
0 0

duro

Ja kdyz podruhy videl Spider-mana 3 (neptej se proc ;), tak jsem si asi ve dvou tretinach zacal rikat, ze to je stejne vtipny jako Ghost Rider, akorat tam prekazej ty radobyvazny sceny. Something's wrong with that movie... ?)
34519
Ja kdyz podruhy videl Spider-mana 3 (neptej se proc ;), tak jsem si asi ve dvou tretinach zacal rikat, ze to je stejne vtipny jako Ghost Rider, akorat tam prekazej ty radobyvazny sceny. Something's wrong with that movie... *?)*
duro
0 0
S vedomím toho, že budem rozdupaný a zahrabaný na smetisko, musím vyhlásiť toto: práve som konečne videl Ghost Ridera. A viete čo? Dal som mu 6/10, takisto ako tretiemu Spideymu. Nielenže je GR zábavnejší (to je úplne bez debaty, ten film proste šlape), ale ono je to v tej svojej primitívnej priamočiarosti aj skutočne lepší film ako nehorázne prekombinovaný, vyumelkovaný a neúprimný Spider-Man. A nehovorte mi, že Nicolas Cage robiaci baf do zrkadla je horší ako Tobey Maguire plačúci na moste!
34518
0 0
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
34517
*:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-**:-*
0 0
dneska jsem byl na Spider-Manovi 3 potreti a bylo to jeste genialnejsi nez predtim......proste uzasna podivana.......naposledy v kine ho uvidim jeste v patek, kdy jdu s kamosem, ktery ho jeste nevidel (jaka to megachyba)......a v nedeli na Piraty z Karibiku.........Spider-Man rules!!!!!! kazde shlednuti je jeste lepsi nez to predchozi......moje slovni zasoba ani neobsahuje tolik superlativ, kolik si toto megadilo zaslouzi......nejlepsi komiksovy film vsech dob a jedna z nejlepsich filmovych serii v historii kinematografie!!!!!!
34515
0 0
ja se na Spider-Mana 3 chystam potreti ve stredu........kamos ho jeste nevidel ?):o:)
34226
ja se na Spider-Mana 3 chystam potreti ve stredu........kamos ho jeste nevidel *?)**:o**:)*
0 0
Už s tím začínš být trapnej :D:-
34220
Už s tím začínš být trapnej *:D**:-*
0 0

Shimitz

Takže jestli to teď má u tebe 100%, tak předtím to mělo 33,3% a předtím 11,1%? To musel být pro tebe tehdy špatný filmek. Každopádně už se těším jak po příštím zhlédnutí zvedneš na 300%, čau. :D:D:D
34219
Takže jestli to teď má u tebe 100%, tak předtím to mělo 33,3% a předtím 11,1%? To musel být pro tebe tehdy špatný filmek. Každopádně už se těším jak po příštím zhlédnutí zvedneš na 300%, čau. *:D**:D**:D*
Shimitz
0 0