Diskuze k článku 300: Bitva u Thermopyl: Recenze

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
Osobně si myslím, že Shrek to vyhraje a nikdo nepůjde pod 350. Letos se prostě do kina chodí a všichni tři sou taková značka, že mají prostě obří tržby jisté. Ale uvidíme, letošní květen je pro mě nejočekávanější měsíc za hodně dlouhou dobu.
;) Btw. 300 zarobila vynikající 6mil. pátek, vypadá to, že 200 je jistých.
32482
Osobně si myslím, že Shrek to vyhraje a nikdo nepůjde pod 350. Letos se prostě do kina chodí a všichni tři sou taková značka, že mají prostě obří tržby jisté. Ale uvidíme, letošní květen je pro mě nejočekávanější měsíc za hodně dlouhou dobu. *;)* Btw. 300 zarobila vynikající 6mil. pátek, vypadá to, že 200 je jistých.
0 0

Witten

No, ona konkurence pro Piráty bude, ale jelikož za tím bude stát Disney, tak si to načasují tak, aby se to vzájemně neohrožovalo. John Carter of Mars, Prince of Persia, Piráti z Karibiku 4... Jinak jasně, filmům typu 300 by se mohlo dařit, ale spíše se bojím tsunami na úrovni 3D animáků. Jejich (masová) éra se blíží ke svému konci a letos to IMHO potvrdí nevýrazné tržby Ratatouille a Shreka 3. A jak se říká, že z těch květnových 3 "královských" filmů to musí někdo odsrat, tak IMHO je hlavním kandidátem Shrek. Ale popravdě mi to vadit nebude, jelikož 3D animáky se mi fakt přejedly a už mě neuspokojují ani pixarovky a jsem mnohem radši za 2D počiny. Před pár měsíci jsem viděl Curious George a byla to velmi velmi vítaná změna, i když je ten film totální průměr.
32481
Witten
0 0

Witten

Ještě, aby to za ně náhrada byla. Můžou skvěle vyplnit tu střední položku mezi filmy do 100mil a nad 200mil.
32480
Witten
0 0
Jo a navíc, to že se objeví propadáky není ještě rozhodující , nesmí být opakované propadáky bez hitů . Comicsy od famózního úspěchu Spideyho se taky dočkaly několika propadáků, ale díky převaze hitů se drží furt na výsluní, stejné je to zatím s počítačovými animáky. Výhodou filmů jako 300 je, že sou levné, tudíž se může víc investovat do reklamy a šance propadáků je menší. Osobně si myslím, že zázrak se 300 se hned tak opakovat nebude, ostatně nový Spider-man se též neobjevil, ale těmto levným stylizovaným filmům se vzhledem videoher se může dařit slušně. Náhrada za 200+(rozpočtem) filmy jako Piráti či Spidey pro pro opory letní sezóny to ale zatím podle mě není.
32479
0 0
Mirka Spáčilová...to jméno má sílu Lorda Vadera a dopad jako kecy Jířího Paroubka. No což, trhák, který překonal 100mil hranici a všichni se na něj cpou, aby tu vyjímečnost viděli, jsem schopný pomluvit též. Ne-li každý z nás. Co ji potom dělá recenzentem a odborníkem, když každý dokáže co ona?:) Prosté nic. Nic co má ze záhadných důvodů práci. K satisfakci budiž, že s názory divící se nad tou šílenou babou nemají jen filmový zasvěncencí, ale i prostí diváci podle mé zkušenosti. Ta osoba už opravdu pro většinu mladých lidí působí jako satira na kritika. Možná to je ten důvod proč má stále práci;)

bapi--> V reálném životě potkat Krustyho...Ne, nepacifikoval bych ho, pokud by mě osobně neassaultoval. Řekl bych si jen v duchu "Ty debile" a šel si koupit bagetu.
32478
Mirka Spáčilová...to jméno má sílu Lorda Vadera a dopad jako kecy Jířího Paroubka. No což, trhák, který překonal 100mil hranici a všichni se na něj cpou, aby tu vyjímečnost viděli, jsem schopný pomluvit též. Ne-li každý z nás. Co ji potom dělá recenzentem a odborníkem, když každý dokáže co ona?:) Prosté nic. Nic co má ze záhadných důvodů práci. K satisfakci budiž, že s názory divící se nad tou šílenou babou nemají jen filmový zasvěncencí, ale i prostí diváci podle mé zkušenosti. Ta osoba už opravdu pro většinu mladých lidí působí jako satira na kritika. Možná to je ten důvod proč má stále práci*;)* bapi--> V reálném životě potkat Krustyho...Ne, nepacifikoval bych ho, pokud by mě osobně neassaultoval. Řekl bych si jen v duchu "Ty debile" a šel si koupit bagetu.
0 0
bapi,můžeš mít pravdu, rozdíl mezi námi je jen v tom, že já zachvávám vědecký postoj a neodvažuji se říc, jesli se to prosadí nadlouho, nebo jen na chvíli. Neměl bys být dopředu přesvědčen, jak to bude v budoucnu vypadat. Jisté jen je, že je to velké.:+ Osobně bych výdělečnost a přelomovost nepřirovnával ani k Toy story (příliš přelomové) ani ke Gladiátorovi (way too small), ale řadil bych úspěch 300 na roveň Spidey1 a PP:SP. Tj. oba revoluční filmy ve svém žánru, které odstartovaly lavinu podobných filmů, avšak nemohou se samozřejmě rovnat s filmy jako Toy story(myslím svoým vlivem). Ve skutečnoasti to sou zatím asi nejvlivnější hity tohohle desetiletí. Co akorát nechápu, proč nikdo nejde po Pirátech?
32477
bapi,můžeš mít pravdu, rozdíl mezi námi je jen v tom, že já zachvávám vědecký postoj a neodvažuji se říc, jesli se to prosadí nadlouho, nebo jen na chvíli. Neměl bys být dopředu přesvědčen, jak to bude v budoucnu vypadat. Jisté jen je, že je to velké.*:+* Osobně bych výdělečnost a přelomovost nepřirovnával ani k Toy story (příliš přelomové) ani ke Gladiátorovi (way too small), ale řadil bych úspěch 300 na roveň Spidey1 a PP:SP. Tj. oba revoluční filmy ve svém žánru, které odstartovaly lavinu podobných filmů, avšak nemohou se samozřejmě rovnat s filmy jako Toy story(myslím svoým vlivem). Ve skutečnoasti to sou zatím asi nejvlivnější hity tohohle desetiletí. Co akorát nechápu, proč nikdo nejde po Pirátech?
0 0

bapi

Otrockým způsobem to bylo použito jen u Sin-City a 300 a tam se ta otrocká předělávka přímo nabízí - komiksy už samy o sobě jsou velmi vizuální médium. Ale naopak když se podíváš na starší Sky Captain, nebo Immortel tak to jsou velmi originální záležitosti, které se nepodobají ničemu co bych kdy viděl - jde jen o přístup autorů a zpracovávanou látku.
A Storym nebo Johnsonem bych se moc neoháněl - můžeme si o nich sebevíc myslet že jsou to Satani či packalové, ale platící většina si myslí něco jiného a jejich filmy tedy nejsou žádné propadáky - tohle rozhodně začátek konce není ;)
32476
Otrockým způsobem to bylo použito jen u Sin-City a 300 a tam se ta otrocká předělávka přímo nabízí - komiksy už samy o sobě jsou velmi vizuální médium. Ale naopak když se podíváš na starší Sky Captain, nebo Immortel tak to jsou velmi originální záležitosti, které se nepodobají ničemu co bych kdy viděl - jde jen o přístup autorů a zpracovávanou látku. A Storym nebo Johnsonem bych se moc neoháněl - můžeme si o nich sebevíc myslet že jsou to Satani či packalové, ale platící většina si myslí něco jiného a jejich filmy tedy nejsou žádné propadáky - tohle rozhodně začátek konce není *;)*
bapi
0 0

Tak já proti tomu nic nemám, jen mi fakt vadí, že to bylo zatím použito dost otrockým způsobem a popravdě mě to i vytrhávalo z filmu a neměl jsem pocit nějakého "skutečného" světa. Ale jak říkáš, může to jít nahoru. Jen bude záležet na zručnosti režisérů... ;)
32475
0 0

bapi

Oba trendy cos popsal se stanou... ale ty by se staly u cehokoliv. Nesmis bejt takovej pesimista... kazdej rodici se zanru ma potencial jit dolu, ale i NAHORU. A tady jsme opravdu teprve na zacatku cesty. Ja bych si pockal na konkretni vysledky. A budme radi, ze "neco" vydelava... producentum se pak lip spi a vymyslej min sequelu (min jako "min" ;)
32474
bapi
0 0

HAL

No, ale Toy Story bych za příklad nedával. Navíc tenhle vizuální styl se IMHO docela rychle přejí. Neříkám 1-2krát za rok, ale kdyby takhle měl být točen každý druhý film... Navíc to dříve nebo později tdostanou packalové jako Story či Johnson... Stačí se podívat na Ronina. To bude IMHO začátek konce... Navíc po úspěchu 300 budou mít producenti těžší tam sehnat aspoň lehce známé tváře za pár korun... ;)
32473
HAL
0 0
Ano, Mirka zvladne i spoilery... jezis to je zenska. ;)
32472
0 0
Aha tak je to rubrika NEVER MORE a je to přesně takhle : Král Ječmínek. Že takový film v kinech není? Ale je, jenom se jmenuje 300: Bitva u Thermopyl, z větší části jde o dějepisný trikový comics a v Krále Ječmínka se mění v neskutečném závěru, kde vdova a synek po statečném spartském králi pobíhají mezi klasy v obilném lánu. Možná to není zrovna ječmen, třeba chytají v žitě, ale horší je, že ani to ještě pořád není definitivní finále.
32471
0 0

Spáčilová

Doporučuji přečíst nejnovější Reflex, kde je něco ve stylu rubriky Facka týdne ( nebo nějak tak ), tam totiž Mirka Spáčilová uvádí jako průser týdne 300, kterou přirovnává k Ječmínkovi. Moc zajímavá osoba, tahle Mirka ....
32470
Spáčilová
0 0

bapi

"ale tahle éra bude mít IMHO krátkého trvání..."
Tohle si dost možná říkali i po Toy Story.
Osobně si myslím že tento způsob natáčení bude mít docela úspěch - závisí hlavně na technologii a ta se neustále zlepšuje a hlavně může být mnohem levnější než klasické natáčení což snižuje možnost finančního propadu filmu a na to samozřejmě producenti rádi slyší.
Nebude to obrovský boom který by vytlačil klasiceké natáčení, to ani omylem, ale stejně tak se nestane že by to byla slepá ulička ve vývoji kinematografie.
32469
"ale tahle éra bude mít IMHO krátkého trvání..." Tohle si dost možná říkali i po Toy Story. Osobně si myslím že tento způsob natáčení bude mít docela úspěch - závisí hlavně na technologii a ta se neustále zlepšuje a hlavně může být mnohem levnější než klasické natáčení což snižuje možnost finančního propadu filmu a na to samozřejmě producenti rádi slyší. Nebude to obrovský boom který by vytlačil klasiceké natáčení, to ani omylem, ale stejně tak se nestane že by to byla slepá ulička ve vývoji kinematografie.
bapi
0 0

Jo, mám, sice jsou internetová fora proti násilí, ale nebudu tvrdit, že kdyby mě někdo takhle moc provokoval, což krusty dělá, tak že bych mu za to ještě poděkoval..
32468
0 0

bapi

"kdyby mě takhle provokoval ve skutečnosti, tak by byl rychle zpacifikován..."

Klesas a klesas... a nepritel pritom ani neni v dohledu. Fakt to mas zapotrebi? ;)
32467
"kdyby mě takhle provokoval ve skutečnosti, tak by byl rychle zpacifikován..." Klesas a klesas... a nepritel pritom ani neni v dohledu. Fakt to mas zapotrebi? ;)
bapi
0 0

Fluke a křysař ľubo

Njn, tak to je ta nevýhoda internetu, potom se objevují lidi typu krustyho. kdyby mě takhle provokoval ve skutečnosti, tak by byl rychle zpacifikován... ;)
32466
Fluke a křysař ľubo
0 0

Witten

No, sice teď oznámí tak 20 filmů, které budou chtít natočit stejným způsobem, ale stejně se jich zrealizuje sotva polovina. A je jasné, že dřívě či později se objeví nějaký propadák, takže jo, v nejbližších 5 letech se dočkáme plagiátů, ale tahle éra bude mít IMHO krátkého trvání...
32465
Witten
0 0
Lubo, to co říkáš nedává smysl, resp. nepochopil si mě. Já neříkám, že to bude v budoucnu úspěšné, já neříkám, že je to osvědčené, jen říkám, že přesně jako Gladiátor to odstartuje vlnu plagiátů a jesli budou úspěšné, nebo ne, ukáže čas. Nehledě na to, že úspěch 300 je mnohem větší než Gladiátora. Nemám rád, když někdo je za každou cenu rezervovaný a přitom popírá fakta. Faktem je, že 300 bude rpo nejbližší dobu inspirativní a přelomová, žádné opatrné kecy nejsou na místě.:-
32464
Lubo, to co říkáš nedává smysl, resp. nepochopil si mě. Já neříkám, že to bude v budoucnu úspěšné, já neříkám, že je to osvědčené, jen říkám, že přesně jako Gladiátor to odstartuje vlnu plagiátů a jesli budou úspěšné, nebo ne, ukáže čas. Nehledě na to, že úspěch 300 je mnohem větší než Gladiátora. Nemám rád, když někdo je za každou cenu rezervovaný a přitom popírá fakta. Faktem je, že 300 bude rpo nejbližší dobu inspirativní a přelomová, žádné opatrné kecy nejsou na místě.*:-*
0 0

2fluke

Alebo k mafii. Tam za to dostane ešte aj zaplatené ;)
Witten a Bapi
Nerobme predčasné závery. To, či sa táto technológia osvedčí, ukáže až budúcnosť. Trendy vo filmografii sú do značnej miery nepredvídateľné. Keď sa napr kinami hnal Gladiátor, všetci v ňom videli predzvesť druhej zlatej éry historických veľkofilmov. Od tej doby sa v našich kinách objavili len štyria výraznejší následníci (Artuš, Trója, Alexander a Kráľovstvo nebies) a žiadny z nich nezaznamenal nejaký väčší komerčný úspech.
32462
Alebo k mafii. Tam za to dostane ešte aj zaplatené *;)* [b]Witten a Bapi[/b] Nerobme predčasné závery. To, či sa táto technológia osvedčí, ukáže až budúcnosť. Trendy vo filmografii sú do značnej miery nepredvídateľné. Keď sa napr kinami hnal Gladiátor, všetci v ňom videli predzvesť druhej zlatej éry historických veľkofilmov. Od tej doby sa v našich kinách objavili len štyria výraznejší následníci (Artuš, Trója, Alexander a Kráľovstvo nebies) a žiadny z nich nezaznamenal nejaký väčší komerčný úspech.
2fluke
0 0