Diskuze k článku 300: Bitva u Thermopyl: Recenze

Hodnotím to jako takový mírně neuspokojený skoronářez. Film s vytříbeným vizualním stylem, ale nic víc. Bojový scény vypadají dobře, ale jsou to spíš jatka než organizovaný souboje. Třeba hlavní maník z filmu Shinobi by Spartskou třístovku zvládnul jak nákup rohlíků. Upozadil bych tu politickou odbočku a ještě víc bych se zaměřil na různorodost bitek. 7/10
32584
0 0

Cain(cz)

Ja mam dobrou zkusenost s palace cinemas SLOVANSKY DUM, v Hostivari se mi kdysi stalo totez a jednou jim zase utekly titulky, mely projektor nejaky cely hnuty :)) Jinak mam vicemene dobre zkusenosti s multikinama, doporucuji zejmena i 1.sal v Ladvi!
32536
Ja mam dobrou zkusenost s palace cinemas SLOVANSKY DUM, v Hostivari se mi kdysi stalo totez a jednou jim zase utekly titulky, mely projektor nejaky cely hnuty *:))* Jinak mam vicemene dobre zkusenosti s multikinama, doporucuji zejmena i 1.sal v Ladvi!
Cain(cz)
0 0

t_gon

No, jestli tě to zajímá, tak už asi týden, nebo dva je DVDscreener 300... :D Což mě celkem udivuje... Jinak s tou Fontánou mě to taky štve, jelikož jsem už třetí týden silně nachlazený, a tak jsem jí bohužel nestih. :((
32512
No, jestli tě to zajímá, tak už asi týden, nebo dva je DVDscreener 300... *:D* Což mě celkem udivuje... Jinak s tou Fontánou mě to taky štve, jelikož jsem už třetí týden silně nachlazený, a tak jsem jí bohužel nestih. :((
t_gon
0 0

kina

jaká jsou Vaše zkušenosti z (ne)kvalitou kin (multi i normal?)
32511
kina
0 0

hostivař

300 jsem viděl prozměnu v hostivaři - nešel prvních 5 minut zvuk, co jsem pročítal komentáře k českým kinům (na tiscali) tak je to děs, (prý nejhorší je flora). jinak film mě příjěmě překvapil čekal jsem je horší (hezké závěrečné titulky :-), bohužel je ve filmů znát které "hlášky" jsou přímo z komiksu (ty fungují dobře, např.: "Spartaně jaké je vaše povolání!"), a které dodatečně napsány (v lepším případě působí jen nudně). 7/10 pokud mátě rádi ultimátní zápasy tak si připočtěte jeden bod 8)
32510
300 jsem viděl prozměnu v hostivaři - nešel prvních 5 minut zvuk, co jsem pročítal komentáře k českým kinům (na tiscali) tak je to děs, (prý nejhorší je flora). jinak film mě příjěmě překvapil čekal jsem je horší (hezké závěrečné titulky :-), bohužel je ve filmů znát které "hlášky" jsou přímo z komiksu (ty fungují dobře, např.: "Spartaně jaké je vaše povolání!"), a které dodatečně napsány (v lepším případě působí jen nudně). 7/10 pokud mátě rádi ultimátní zápasy tak si připočtěte jeden bod *8)*
hostivař
0 0
Protoze v mym oblibenym kine Village na smichove de ted febio fest byl sem nucen jit na to nekam jinam tak sem to zkusil na zlicine ale byla to asi fakt chyba zvuk byl sice v poradku ale obraz:-:(celou dobu se mi zdalo ze je to strasne vybledly a obcas i rozostreny takze po febiu bude repete. Jinak k filmu s hodnocenim to vidim stejne jako redakce 7/10. Na jedny strane vizualne super, perfektni Gerard Butler jako Leonidas krasna Lena Headey, slusny bojovy sceny + jedna genialni a to ta na konci prvni bitvy kde Leonidas kosi persany nejdriv kopim pak mecem a to ve zpomalenejch zaberech s pouzitim zoomu(za tohle ma u me Snyder nejvetsi plus) ale proc tuhle techniku pak uz nepouzije? Na strane druhy podle me byly ty akcni sceny moc kratky treba ta s tou jizdou nebo s tema zviratama politicka linie tam byla naprosto zbytecna, nudna a hlavne je to emocionalne strasne chladny. Podle me se mel Snyder vykaslat na Millera vzit si jen ten uplnej zaklad z pribehu a soustredit se na prokresleni charakteru a na akcni sceny a mohlo to bejt genialni.
32432
Protoze v mym oblibenym kine Village na smichove de ted febio fest byl sem nucen jit na to nekam jinam tak sem to zkusil na zlicine ale byla to asi fakt chyba zvuk byl sice v poradku ale obraz*:-**:(*celou dobu se mi zdalo ze je to strasne vybledly a obcas i rozostreny takze po febiu bude repete. Jinak k filmu s hodnocenim to vidim stejne jako redakce 7/10. Na jedny strane vizualne super, perfektni Gerard Butler jako Leonidas krasna Lena Headey, slusny bojovy sceny + jedna genialni a to ta na konci prvni bitvy kde Leonidas kosi persany nejdriv kopim pak mecem a to ve zpomalenejch zaberech s pouzitim zoomu(za tohle ma u me Snyder nejvetsi plus) ale proc tuhle techniku pak uz nepouzije? Na strane druhy podle me byly ty akcni sceny moc kratky treba ta s tou jizdou nebo s tema zviratama politicka linie tam byla naprosto zbytecna, nudna a hlavne je to emocionalne strasne chladny. Podle me se mel Snyder vykaslat na Millera vzit si jen ten uplnej zaklad z pribehu a soustredit se na prokresleni charakteru a na akcni sceny a mohlo to bejt genialni.
0 0

Jin

Tak v te 3. jsem byl i ja. IMHO utulne... Ale tem dvema jsem to trosku vysvetlil, takze pak uz mlcely a ja se 2 hodky kochal... Brzy dam repete, az se saly procisti a ja si budu moci vychutnal "3kilo" z pohodli dvojsedacky ;)
Jen me toci, ze si CN nechala Fontanu jen do stredy a ja ji ve ctvrtek mohl videt pouze z nabidky na minuly tyden... fuck!
32431
Tak v te 3. jsem byl i ja. IMHO utulne... Ale tem dvema jsem to trosku vysvetlil, takze pak uz mlcely a ja se 2 hodky kochal... Brzy dam repete, az se saly procisti a ja si budu moci vychutnal "3kilo" z pohodli dvojsedacky ;) Jen me toci, ze si CN nechala Fontanu jen do stredy a ja ji ve ctvrtek mohl videt pouze z nabidky na minuly tyden... fuck!
Jin
0 0

t_gon

Byl jsem v 3. Od 19:00. Myslím, že tam bylo plno. A podobní diváci jako si potkal ty se mi naštěstí vyhnuli. Prostě skvělý zážitek.:+
32430
Byl jsem v 3. Od 19:00. Myslím, že tam bylo plno. A podobní diváci jako si potkal ty se mi naštěstí vyhnuli. Prostě skvělý zážitek.*:+*
t_gon
0 0

Three Hundred Spartans

tak od 300 jsem dostal presne to, co jsem od toho ocekaval....hodne mi to sedlo a vzdycky jsem si rikal, jestli se ,,to,, v nejakem filmu objevi..hodne stylovek, krve, zpomalovacek..no proste cool...jedine to strasne srazela ta politicka linie, ktera mi prisla troche nudna(takova predehra)..jinak vsechno bezelo perfektne...mam pocit, ze se to hodne lidem libilo..sice to v nich urcite nezanechalo nejaky hlubsi dojem, ale vzpominky na to jsou urcite krasne.....cely ten film byl natocen v takovych podtonech, ktere, kdyz se podivate, pripominaji jakykoliv obraz nebo ilustraci ze 16-17.stoleti a takzvane s nicim se nese*e..bylo to jakesi jine, fakt revolucni! vubec se nemusite zaobirat nenormalnima vecma, jde jenom o ten prozitek a ten si uzijete..vsechno tam sedi jak ma..verte mi, na tenhle film se bude vzpominat a za par let se stane klasikou 8*/10*:+
32429
tak od 300 jsem dostal presne to, co jsem od toho ocekaval....hodne mi to sedlo a vzdycky jsem si rikal, jestli se ,,to,, v nejakem filmu objevi..hodne stylovek, krve, zpomalovacek..no proste cool...jedine to strasne srazela ta politicka linie, ktera mi prisla troche nudna(takova predehra)..jinak vsechno bezelo perfektne...mam pocit, ze se to hodne lidem libilo..sice to v nich urcite nezanechalo nejaky hlubsi dojem, ale vzpominky na to jsou urcite krasne.....cely ten film byl natocen v takovych podtonech, ktere, kdyz se podivate, pripominaji jakykoliv obraz nebo ilustraci ze 16-17.stoleti a takzvane s nicim se nese*e..bylo to jakesi jine, fakt revolucni! vubec se nemusite zaobirat nenormalnima vecma, jde jenom o ten prozitek a ten si uzijete..vsechno tam sedi jak ma..verte mi, na tenhle film se bude vzpominat a za par let se stane klasikou 8*/10**:+*
Three Hundred Spartans
0 0

Ravenhorn

Jsem to psal jiz trosku nize, ale je to tam, no rekneme "des"...

Jin - Mensi dotaz, kde a v kolik jsi na tom byl? Ja v 16.30 po dlouhe dobe v modrem sale (asi se mi to zda, ale pripada mi mensi ve prospech cerveneho), ktery byl kompletne natriskany. To jsem dlouho v CN nevidel. Krome mista a dvou divacek (tipnul bych jim tak 15 a zrejme byly na sebe hrde, ze to jiz nekde videly (pravdepodobne hnusna CAM verze)a behem traileru furt "spoileroidne hlupe kefraly")bylo vse perfektni (platno, zvuk)...
Ani si nedokazu predstavit nekoho, kdo to hodnoti dle nechutnych kino nahravek.
Jakkoliv nekoho politicka linie nudila a heroicke zvasty casem lezly krkem, tak me to dalo navzdory ocekavani jeste vetsi nasup, nez jsem cekal - Snyder je mistr a 300 je destrukcni dilko...
32426
Jsem to psal jiz trosku nize, ale je to tam, no rekneme "des"... [b]Jin [/b] - Mensi dotaz, kde a v kolik jsi na tom byl? Ja v 16.30 po dlouhe dobe v modrem sale (asi se mi to zda, ale pripada mi mensi ve prospech cerveneho), ktery byl kompletne natriskany. To jsem dlouho v CN nevidel. Krome mista a dvou divacek (tipnul bych jim tak 15 a zrejme byly na sebe hrde, ze to jiz nekde videly (pravdepodobne hnusna CAM verze)a behem traileru furt "spoileroidne hlupe kefraly")bylo vse perfektni (platno, zvuk)... Ani si nedokazu predstavit nekoho, kdo to hodnoti dle nechutnych kino nahravek. Jakkoliv nekoho politicka linie nudila a heroicke zvasty casem lezly krkem, tak me to dalo navzdory ocekavani jeste vetsi nasup, nez jsem cekal - Snyder je mistr a 300 je destrukcni dilko...
Ravenhorn
0 0
Jinak filmweb na dobrou recenzi, ale filmpub má příšernou (ne až tak *, ale obsahově je to na, že někdo nepochopil o čem ten film je, taky v komentářích je to tam pěkně znát).
32425
0 0
Tak včera jsem byl v Ov na 300. Potom jak se tady propíralo, že to nemá skoro žádný děj, tak mě ta dějová (politická) linka filmu nudila. Oproti tomu mi připadla uspěchná ta část, jak se z kluka stává Sparťan. Myslím, že ta se mohla prodloužit a něco víc se z ní vytřískat. Ikdyž je mi jasné že v předloze zabírá tato čast taky pouze jen 8 políček. Jinak bojová část byla vážně super a vizuální stránka ... no coment.:)) Pro mě je to po první zhlédnutí 9/10. S tím, že po dalším shlédnutí to asi spadne na 8/10.;)
32424
Tak včera jsem byl v Ov na 300. Potom jak se tady propíralo, že to nemá skoro žádný děj, tak mě ta dějová (politická) linka filmu nudila. Oproti tomu mi připadla uspěchná ta část, jak se z kluka stává Sparťan. Myslím, že ta se mohla prodloužit a něco víc se z ní vytřískat. Ikdyž je mi jasné že v předloze zabírá tato čast taky pouze jen 8 políček. Jinak bojová část byla vážně super a vizuální stránka ... no coment.*:))* Pro mě je to po první zhlédnutí 9/10. S tím, že po dalším shlédnutí to asi spadne na 8/10.*;)*
0 0
jo ja zacinal vcera tou dobou a byl sem na tom uplne stejne =)
32422
0 0
Za 1 hodinu a 10 minut to začíná!!! Jsem opravdu zvědav a neskutečně natěšený a vizuální orgie a pořádné drsné hlášky!! :D
32421
Za 1 hodinu a 10 minut to začíná!!! Jsem opravdu zvědav a neskutečně natěšený a vizuální orgie a pořádné drsné hlášky!! *:D*
0 0

krusty

pises si svoj vlastny material, alebo kopirujes? ;)
32412
krusty
0 0

Gorecki

Pozri foto a uvidis aky som sexy.Duff
32410
Pozri foto a uvidis aky som sexy.Duff
Gorecki
0 0

krusty

ten tvoj ublizenecky ton nie je vobec sexy
32407
krusty
0 0

Shimitz

tlacienka je slovensky vyraz pre niekoho kdo lezie Mz do zad:Du
32406
tlacienka je slovensky vyraz pre niekoho kdo lezie Mz do zad*:D*u
Shimitz
0 0

maty39

Problém je, že Komando, Crank a jim podobné oddychovky se nehrají na nic víc než jsou a neberou se vůbec vážně. 300 se oproti tomu snaží hrát vážnou hru, což dosvědčuje Snyderova snaha o politickou linii ze Sparty. Ten film mohl být jednoznačně nářezovou zábavou a nikdo by nehalekal, že je to prázdnota na každém kroku. Jenže 300 chtělo být něčím víc, něčím, co bude mít duši spolu s obrazovými orgiemi, a to se zkrátka nepovedlo. Smiř se s tím.:D;)
32405
Problém je, že Komando, Crank a jim podobné oddychovky se nehrají na nic víc než jsou a neberou se vůbec vážně. 300 se oproti tomu snaží hrát vážnou hru, což dosvědčuje Snyderova snaha o politickou linii ze Sparty. Ten film mohl být jednoznačně nářezovou zábavou a nikdo by nehalekal, že je to prázdnota na každém kroku. Jenže 300 chtělo být něčím víc, něčím, co bude mít duši spolu s obrazovými orgiemi, a to se zkrátka nepovedlo. Smiř se s tím.*:D**;)*
maty39
0 0
tlačenka?:))