Diskuze k článku Rocky Balboa: Recenze

Rocky byl vždy pro mne jen jeden, nad pokračováním jsem kroutil hlavou už jako kluk, o co více mne jendička ve své skromnosti a všednosti dojímala o to více jsem nechápal úlet II. III. a především IV. dílu, který je B žumpou. Jak mile mne R.B. překvapil, pravda celá peripetie kolem posledního boje je minimálně zbytečná, ale psí pohled (a buldočí vytrvalost) Staloneho si zaslouží 7/10.
145726
0 0
Rocky 6 je naprosto skvělé rozloučení s kultovní filmovou postavou,film se podle mně vyrovná naprosto skvělé jedničce a dvojce(sem jeden z mála lidí který dvojku nepovažuje za nastavovanou kaši).Závěrečný souboj pravda stylem trochu nesedí ke zbytku filmu,ale mě přesto naprosto nadchnul,jeho jakoby televizní zpracování bylo(alespoň pro mne)neuvěřitelně intenzivní a když v posledním kole rocky ustál Dixnovu knockoutovací ránu byl jsem naprosto dojat.Co se týče ostatních dílů tak rocky 1 a 2 jsou pro mne(teď už spolu s šestkou)najlepšími díly-oba 10/10,závěrečný souboj ve dvojce je po šestce druhý nejlepší .Trojka a čtyřka pro mne naopak byli velkým zklamáním,charakter rockyho byl naprosto změněn,stará dobrá atmosféra a styl byl pryč,rocky už nebyl takový ten hodný trouba s velkým srdcem,film se změnil v naprosto primitivní akční blbost s dementními charaktery ,která byla chvilkama až směšná,u mě Rocky 3-3/10 Rocky 4 4/10,překvapivě pro mě jsou tyto díly celkem uznávané(alsepoň co sem se na moviezone koukal).Naopak všemi okopávaná pětka se mi celkem líbila,nebylo to sice tak dobrý jako 1 a 2,a sem si vědom některých jeho zřejmých nekvalit,ale přesto se mi to líbilo tak na 7/10.
38024
0 0
no.... ako pribeh a nejaky ten prinos ten film mal.. pacil sa mi ako celok..ale bojove svceny v ringu boli stasne trapne.. trosku ma to kaka:) ale rposte celkom kvalitny film...

skoda ze terminatora 3jku nereziroval Cameron :( mohla by t dalsia legenda
36729
no.... ako pribeh a nejaky ten prinos ten film mal.. pacil sa mi ako celok..ale bojove svceny v ringu boli stasne trapne.. trosku ma to kaka:) ale rposte celkom kvalitny film... skoda ze terminatora 3jku nereziroval Cameron :( mohla by t dalsia legenda
0 0
Jako, Pavel Rímský pořád aktivně dabuje (teď mě napadá třeba Teal'c ve Stargate), takze ja sem si docela jistej že ano.
31688
0 0
No jo jméno mě vypadlo jen jsem chtěl vědět jesti ho nadabuje znova on. Přece jen to je už to je pěkných pár let.
32800
0 0

Mea Culpa

Pavel Rímský... neznabozi...
32799
Pavel Rímský... neznabozi...
Mea Culpa
0 0
Nevíte s jakým dabingem tenhle film vyjde na DVD? Namluví Rockyho ten stéjný dabér co ho daboval předchozích pět dílů?
32798
0 0

HAL

Vidíš, a já to mám úplně obráceně... :D
32232
Vidíš, a já to mám úplně obráceně... *:D*
HAL
0 0

Fluke

8):+
32231
*8)**:+*
Fluke
0 0
Tak jsem si dneska na Rockyho zašel a jako báječný, sice to není jako dřív, ale tomu se ani nedivím, doba pokročila a Rocky nemůže žít v minulosti;)

7/10

Chvílema jsem měl neuvěřitelnou chuť si stoupnout a začít řvát Rocky!, Rocky!, Rocky!. protože ta atmosféra zápasu byla skvělá, jako bych nebyl v kině, ale koukal se na Eurosport nebo byl rovnou v aréně a to se mi moc líbilo.:+
32229
Tak jsem si dneska na Rockyho zašel a jako báječný, sice to není jako dřív, ale tomu se ani nedivím, doba pokročila a Rocky nemůže žít v minulosti;) 7/10 Chvílema jsem měl neuvěřitelnou chuť si stoupnout a začít řvát Rocky!, Rocky!, Rocky!. protože ta atmosféra zápasu byla skvělá, jako bych nebyl v kině, ale koukal se na Eurosport nebo byl rovnou v aréně a to se mi moc líbilo.*:+*
0 0

No, tak dvojka je dost slabá - příběh víceméně stejný jako v jedničce i šestce, ale zpracovaný mnohem hůř a nějaké emoce ve mně opravdu nevzbudil, závěrečný souboj je hodně slabý a dokonce i tréninková montáž mi nejvíc ze všeho připomínala běh Terryho Foxe. Označení nastavovaná kaše je podle mě docela trefné. 6/10

Po tomhle jsem se hodně děsil co přijde se trojkou, ale ta mě naopak velmi příjemně překvapila - hned od začátku nasazuje geniální montáž za zvuků Eye of the Tiger ve které zdařile převrací tradiční příběh, pak velice zábavný wrestlingový zápas a zbytek filmu už je klasický Rocky který přitom ale nevykrádá první díl. A ten pocit který jsem měl po skončení prvního zápasu s Appolem, ten jsem tu na konci pocítil zase. 8/10
32107
No, tak dvojka je dost slabá - příběh víceméně stejný jako v jedničce i šestce, ale zpracovaný mnohem hůř a nějaké emoce ve mně opravdu nevzbudil, závěrečný souboj je hodně slabý a dokonce i tréninková montáž mi nejvíc ze všeho připomínala běh Terryho Foxe. Označení nastavovaná kaše je podle mě docela trefné. 6/10 Po tomhle jsem se hodně děsil co přijde se trojkou, ale ta mě naopak velmi příjemně překvapila - hned od začátku nasazuje geniální montáž za zvuků Eye of the Tiger ve které zdařile převrací tradiční příběh, pak velice zábavný wrestlingový zápas a zbytek filmu už je klasický Rocky který přitom ale nevykrádá první díl. A ten pocit který jsem měl po skončení prvního zápasu s Appolem, ten jsem tu na konci pocítil zase. 8/10
0 0
Představte si pětku a uberte z jejích "kvalit" 20 procent - hrozná představa, že? Když máte rádi sérii Rocky, bojíte se v souvisosti se šestkou nejhoršího. Pak nemusí přijít geniální dílo, stačí dobrý film, abyste byli v sedmém nebi. A Rocky Balboa je dobrý film.
Stallonemu role sedí a Burt Young v roli Paulieho mě dostal. Dovedu si představit sentimentální peklo, jakým by mohla být první třetina filmu se smutkem se hroutícím Rockym, kdyby to Paulie nevyvažoval. Přitom když vztek prolomí jeho odstup a on ze sebe vytlačí "já byl na ni zlej" je v tom nekašírovaná hořkost.
32100
Představte si pětku a uberte z jejích "kvalit" 20 procent - hrozná představa, že? Když máte rádi sérii Rocky, bojíte se v souvisosti se šestkou nejhoršího. Pak nemusí přijít geniální dílo, stačí dobrý film, abyste byli v sedmém nebi. A Rocky Balboa je dobrý film. Stallonemu role sedí a Burt Young v roli Paulieho mě dostal. Dovedu si představit sentimentální peklo, jakým by mohla být první třetina filmu se smutkem se hroutícím Rockym, kdyby to Paulie nevyvažoval. Přitom když vztek prolomí jeho odstup a on ze sebe vytlačí "já byl na ni zlej" je v tom nekašírovaná hořkost.
0 0
Sakra, jsem rád že to takhle dokázal Stallone natočit, parádní rozloučení s legendární filmovou postavou....A co se týče hereckejch výkonů, tak Sly by nám mohl klidně ještě nějakou vážnější roli předvést, pokud to nebude nějakej shit, páč tohle se mu fakt vydařilo...je fakt že s touhle postavou ale už nějakou dobu žije.....Thanx Rocky and godd bye forever and ever . . . :-
31825
Sakra, jsem rád že to takhle dokázal Stallone natočit, parádní rozloučení s legendární filmovou postavou....A co se týče hereckejch výkonů, tak Sly by nám mohl klidně ještě nějakou vážnější roli předvést, pokud to nebude nějakej shit, páč tohle se mu fakt vydařilo...je fakt že s touhle postavou ale už nějakou dobu žije.....Thanx Rocky and godd bye forever and ever . . . *:-*
0 0

HAL

Jo, zrovna jsem chtěl taky říct, abys ještě určitě neopomenul dvojku. Ta je imho výborná, a i když někomu přijde jako nastavovaná kaše, pro mě ještě rozvinula Rockyho postavu a příběh. :+ Trojka je slabší, Rockyho postavě tolik nedává, ale alespoň je to dobrá akce a pobavíš se s wrestlery.... :D
31785
Jo, zrovna jsem chtěl taky říct, abys ještě určitě neopomenul dvojku. Ta je imho výborná, a i když někomu přijde jako nastavovaná kaše, pro mě ještě rozvinula Rockyho postavu a příběh. *:+* Trojka je slabší, Rockyho postavě tolik nedává, ale alespoň je to dobrá akce a pobavíš se s wrestlery.... *:D*
HAL
0 0

HAL

Jako trojka je IMHO trochu slabsi, ale dvojka je rozhodne skvela. Hlavne vynech petku ;)
31784
Jako trojka je IMHO trochu slabsi, ale dvojka je rozhodne skvela. Hlavne vynech petku *;)*
HAL
0 0

pod tvůj příspěvek bych se mohl podepsat...
31783
0 0
Hodně hodně moc mě překvapilo, jak krásný film to je. Nejedná se jen o nahlédnutí do života zestárlé legendy boxerských ringů, ale i o samotné Stalloneho rozloučení s jednou velkou etapou jeho života. Rocky již nezápasí proti soupeřům v ringu, velký souboj se ale odehrává v jeho nitru. Má sice respekt okolí, ale... Smrt manželky, vztah se synem, ale hlavně pocit, že ještě není na odpis - to vše v něm vře. Možná klišé, pro mě ale krásně a dojemně natočené. Závěrečný zápas už je jen povinnou akční třešničkou, která i přes ony místy přehnané vizuální a kamerové pokusy dokáže nahnat adrenalin do žil. Rocky ale zvítězil už v okamžiku, kdy začal znovu trénovat a my víme, že se konečně smířil sám se sebou. Imf opravdu výstižně napsal 'Pokud znáte Rockyho minulost, možná vám to dá víc, než jste ochotní si připustit'. Ano, jako bych nesledoval film, ale životní osud mého dobrého známého. Moc zvláštní pocit.... Díky Sylvestere! 9/10 P.S.: Vysoké hodnocení? Vážně jsem nečekal, že mě to osloví až tak hodně.... asi stárnu... přednarozeninový syndrom.... :D
31782
Hodně hodně moc mě překvapilo, jak krásný film to je. Nejedná se jen o nahlédnutí do života zestárlé legendy boxerských ringů, ale i o samotné Stalloneho rozloučení s jednou velkou etapou jeho života. Rocky již nezápasí proti soupeřům v ringu, velký souboj se ale odehrává v jeho nitru. Má sice respekt okolí, ale... Smrt manželky, vztah se synem, ale hlavně pocit, že ještě není na odpis - to vše v něm vře. Možná klišé, pro mě ale krásně a dojemně natočené. Závěrečný zápas už je jen povinnou akční třešničkou, která i přes ony místy přehnané vizuální a kamerové pokusy dokáže nahnat adrenalin do žil. Rocky ale zvítězil už v okamžiku, kdy začal znovu trénovat a my víme, že se konečně smířil sám se sebou. Imf opravdu výstižně napsal 'Pokud znáte Rockyho minulost, možná vám to dá víc, než jste ochotní si připustit'. Ano, jako bych nesledoval film, ale životní osud mého dobrého známého. Moc zvláštní pocit.... Díky Sylvestere! 9/10 P.S.: Vysoké hodnocení? Vážně jsem nečekal, že mě to osloví až tak hodně.... asi stárnu... přednarozeninový syndrom.... *:D*
0 0
Teď jsem se poprvé podíval na prvního Rockyho a jsem upřímě nadšený, ten film je opravdu skvělý :+.
Toto nové pokračovámí mu nesahá ani po kotníky (i když kdybych Rockyho 1 viděl tak před deseti lety tak bych ho možná posuzoval trochu jinak - scény odkazující na první díl jsou velice povedené).

Má smysl se dívat se na následující díly a nebo mám radši skočit hned na čtyřku?
31767
Teď jsem se poprvé podíval na prvního Rockyho a jsem upřímě nadšený, ten film je opravdu skvělý *:+*. Toto nové pokračovámí mu nesahá ani po kotníky (i když kdybych Rockyho 1 viděl tak před deseti lety tak bych ho možná posuzoval trochu jinak - scény odkazující na první díl jsou velice povedené). Má smysl se dívat se na následující díly a nebo mám radši skočit hned na čtyřku?
0 0
Jsem rad, ze nejsem sam, kdo odchazel z kina nadseny. I pres chyby s obcasne klise davamm tomuhle snimku 9/10. Opravdu dobre odvedeny kus prace, docela me zaujalo, ze nekteri hodnoti zapas velmi negativne. Dle meho nazoru, to bylo zobrazeno velmi pekne, a chvilema jsem zapominal dychat. Rocky si lepsi comeback (doufam ze posledni) nemohl prat..
31680
0 0
Takže jsem to viděl. Co k tomu dodat: byl/je to návrat ve Velkém stylu:+. 10/10. Byl to zážitek konečně vidět Rockyho na filmovém plátně. :+