Diskuze k článku Ex Machina: Recenze

zenske jsou mrchy v jakekoli podobe :D

Asi nejlepsi Gleeson, co jsem zatim videl.
339910
skvele a strhujici... [spoiler]zenske jsou mrchy v jakekoli podobe *:D*[/spoiler] Asi nejlepsi Gleeson, co jsem zatim videl.
9/10
1 0
Tak jsem to konečně zkouknul taky a za mě teda spíš smíšené pocity. Zaprvé si myslim že tomu filmu hrozně sedlo kdyby byl tak o 20 min kratší protože i přesto že pomalý filozofický konverzačky miluji tak tohle na mě bylo až moc pomalý. A za druhý ten konec kde jak už jsem říkal jsem se začínal trochu nudit a tudíž jsem měl čas na to hledat chyby, který mi to celý zabily A tim nemyslim to vyznění že ten Isaac ( nebo jak se jmenoval - mno na to že tam hrály jen tři herci a já už si ani nepamutu jak se která postava jmenovala taky o lecčem svědčí a ne skleróza to určitě neni :D ) měl celou dobu pravdu to bylo super, ale spíš to, že se nám ho celej film snažej představit jako nějakýho obrovksýho génia a on i přesto že ví, že mu ta UI chce utéct a chodí za ní i do toho jejího pokoje do ní zapomene dát nějakej kill switch, kterym by jí mohl kdykoliv vypnout. . Takže jo film celkem dobrej, ale že by mě to nějak emocionálně vyždímalo ( což asi mělo ) to teda vůbec ne. Ale je fakt že jsem docela zvědav co ten chlap natočí dalšího. Za mě 6-7/10
338923
Tak jsem to konečně zkouknul taky a za mě teda spíš smíšené pocity. Zaprvé si myslim že tomu filmu hrozně sedlo kdyby byl tak o 20 min kratší protože i přesto že pomalý filozofický konverzačky miluji tak tohle na mě bylo až moc pomalý. A za druhý ten konec kde jak už jsem říkal jsem se začínal trochu nudit a tudíž jsem měl čas na to hledat chyby, který mi to celý zabily [spoiler]A tim nemyslim to vyznění že ten Isaac ( nebo jak se jmenoval - mno na to že tam hrály jen tři herci a já už si ani nepamutu jak se která postava jmenovala taky o lecčem svědčí a ne skleróza to určitě neni *:D* ) měl celou dobu pravdu to bylo super, ale spíš to, že se nám ho celej film snažej představit jako nějakýho obrovksýho génia a on i přesto že ví, že mu ta UI chce utéct a chodí za ní i do toho jejího pokoje do ní zapomene dát nějakej kill switch, kterym by jí mohl kdykoliv vypnout. [/spoiler]. Takže jo film celkem dobrej, ale že by mě to nějak emocionálně vyždímalo ( což asi mělo ) to teda vůbec ne. Ale je fakt že jsem docela zvědav co ten chlap natočí dalšího. Za mě 6-7/10
0 -1
Skvělý. 8*. Kdyby to skončilo výtahem a bylo tam ještě o něco více morálních a existenčních otázek, ještě trocha kontroverze (ostatně jak uvádí recenze), dávám možná plnou palbu.
322359
0 0
Hodně dobrá podívaná, která mně ani na chvilku nenudila. Není bezchybná, ale rozhodně má dost do sebe a v rámci žánru doufám, že neupadne do zapomnění. 8,5/10
321926
0 0

Phil cze

Aha, tak takto hej. Mňa ale bavilo že som bol na vážkách, ani som sa nesnažil moc predvídať. Ono sa ten koniec daj aj komplikovanejšie vymyslieť, ale niekedy je v jednoduchosti krása.
320793
[spoiler]Aha, tak takto hej. Mňa ale bavilo že som bol na vážkách, ani som sa nesnažil moc predvídať. Ono sa ten koniec daj aj komplikovanejšie vymyslieť, ale niekedy je v jednoduchosti krása. [/spoiler]
Phil cze
1 0

kubqo

Špatně jsem to popsal (viz. čas postnutí příspěvku :D). Ohledně toho Isaaca jsem měl na mysli, že z něj podle mě Garland trochu moc rychle a nepřesvědčivě chtěl udělat zápornou figuru. Ten jeho alkoholismus a výstřední výstupy (taneční scéna) byly docela laciný berličky, skrz který chtěl Garland ještě víc ospravedlnit ten Calebův pokus o útěk s Avou. A zkrátka jsem to moc nebaštil. Kvůli tomu scházel závěru větší drive. Asi mi tam chyběl ten "holy shit moment" uvědomění, že měl Isaac celou dobu pravdu, když jsem si to myslel od půlky filmu :D
320788
Špatně jsem to popsal (viz. čas postnutí příspěvku *:D*). Ohledně toho Isaaca jsem měl na mysli, že [spoiler]z něj podle mě Garland trochu moc rychle a nepřesvědčivě chtěl udělat zápornou figuru. Ten jeho alkoholismus a výstřední výstupy (taneční scéna) byly docela laciný berličky, skrz který chtěl Garland ještě víc ospravedlnit ten Calebův pokus o útěk s Avou. A zkrátka jsem to moc nebaštil. Kvůli tomu scházel závěru větší drive. Asi mi tam chyběl ten "holy shit moment" uvědomění, že měl Isaac celou dobu pravdu, když jsem si to myslel od půlky filmu *:D* [/spoiler]
kubqo
0 -1

Phil cze

Počkať, čo?
Nikdy ti nikdo vyslovene nepovedal, že je záporák. Nechápem odkiaľ to máš, že každý film musí skončiť dobre. Právaže naopak, tu sa ukázalo že Isaac mal pravdu a Ava to celé hrala.
320764
Počkať, čo? [spoiler]Nikdy ti nikdo vyslovene nepovedal, že je záporák. Nechápem odkiaľ to máš, že každý film musí skončiť dobre. Právaže naopak, tu sa ukázalo že Isaac mal pravdu a Ava to celé hrala.[/spoiler]
Phil cze
1 0

7-8/10

Rozhodně dobrý, místy dokonce hodně, ale vedení příběhu ve mě zanechalo hodně smíšený dojmy. Nepřišlo mi, že by tam to finální vystavení Isaaca jako de facto záporáka fungovalo moc dobře. Jeho probodnutí měla bejt satisfakce, když byl celou dobu přinejhorším výstřední? Garland chtěl něco hořkosladkýho ve stylu Sunshine, ale mě to teda přišlo spíš hořký. Herci super, atmosféra plná tichýho napětí výborná.
320709
Rozhodně dobrý, místy dokonce hodně, ale vedení příběhu ve mě zanechalo hodně smíšený dojmy. Nepřišlo mi, že [spoiler]by tam to finální vystavení Isaaca jako de facto záporáka fungovalo moc dobře. Jeho probodnutí měla bejt satisfakce, když byl celou dobu přinejhorším výstřední? Garland chtěl něco hořkosladkýho ve stylu Sunshine, ale mě to teda přišlo spíš hořký.[/spoiler] Herci super, atmosféra plná tichýho napětí výborná.
7-8/10
0 -1
Konverzačná sci-fi, ktorá akokoľvek sa snaži cez fakt vyšperkované produkčné hodnoty nie je nič iné, len z drvivej väčšiny rozhovor dvoch ľudí s ľahko technickým či (v prípade turingovho testu) sociálnym podtónom. A to je dobre. Dialógy sú absolútne skvele napísané a kamera podmanivá. Príbeh neni zase tak chytrý jak by sa zdalo ale zase sa nikdy k divákovi nespráva ako k debilovy a nepoužíva zbytočné nezmyselné skratky. Teda všetko pevne drží pokope a keď presne toto od toho očakávate, tak v pohode i 9/10

PS.: cast skvelý, ale Isaac si to aj tak kradne celé pre seba
PPS.: ja by som to ukončil o nejakú minútu-dve skôr, v tom momente jak stíchla tá hlasná hudba (s ktorou sa mimochodom pracuje minimalisticky ale o to efektívnejšie)
320561
Konverzačná sci-fi, ktorá akokoľvek sa snaži cez fakt vyšperkované produkčné hodnoty nie je nič iné, len z drvivej väčšiny rozhovor dvoch ľudí s ľahko technickým či (v prípade turingovho testu) sociálnym podtónom. A to je dobre. Dialógy sú absolútne skvele napísané a kamera podmanivá. Príbeh neni zase tak chytrý jak by sa zdalo ale zase sa nikdy k divákovi nespráva ako k debilovy a nepoužíva zbytočné nezmyselné skratky. Teda všetko pevne drží pokope a keď presne toto od toho očakávate, tak v pohode i 9/10 PS.: cast skvelý, ale Isaac si to aj tak kradne celé pre seba PPS.: ja by som to ukončil o nejakú minútu-dve skôr, v tom momente jak stíchla tá hlasná hudba (s ktorou sa mimochodom pracuje minimalisticky ale o to efektívnejšie)
0 0

Dej si Sedmého syna. Strašnej film, ve kterým je ale k sežraní link
320556
Dej si Sedmého syna. Strašnej film, ve kterým je ale k sežraní http://aroundmovies.com/wp-content/uploads/2015/01/The-Seventh-Son_2014-32.jpg
0 -1

Dej si Annu Kareninu. Už kvůli povědomýmu párování... :) link
320555
Dej si Annu Kareninu. Už kvůli povědomýmu párování... :) http://www.aceshowbiz.com/images/still/anna-karenina-picture10.jpg
0 0

4*

Mám rád tieto komorné psychologické sci-fi. A táto patrí určite k tým vydarenejším. Každopádne si myslím, že sa z toho dalo vyťažiť ešte viac. Tak ako píše KarelR, záverečné rozuzlenie trochu vyšumí do prázdna. Povestné zimomriavky sa u mňa dostavili asi len pri jednej max dvoch scénach. Určite to ešte niekedy uvidím, ale pravdepodobne to nebude film, ktorý by som pravidelne "sjížděl". 7/10

P.S. Až vďaka tomuto filmu som objavil nádhernú Aliciu Vikander a okamžite som sa do nej zamiloval! :))
320554
Mám rád tieto komorné psychologické sci-fi. A táto patrí určite k tým vydarenejším. Každopádne si myslím, že sa z toho dalo vyťažiť ešte viac. Tak ako píše KarelR, záverečné rozuzlenie trochu vyšumí do prázdna. Povestné zimomriavky sa u mňa dostavili asi len pri jednej max dvoch scénach. Určite to ešte niekedy uvidím, ale pravdepodobne to nebude film, ktorý by som pravidelne "sjížděl". 7/10 P.S. Až vďaka tomuto filmu som objavil nádhernú Aliciu Vikander a okamžite som sa do nej zamiloval! *:))*
4*
0 0
Na tento film se opravdu těším a jsem rád, že se dle recenze vcelku vydařil.