Diskuze k článku Americký sniper: Recenze

1/10

Není to mizerně natočené, ale nemůžu si užít film glorifikující člověka, který prohlašoval, že si užívá zabíjení, že všichni muslimové si zaslouží zabít a který je usvědčený patologický lhář.
385352
1/10
0 0

7/10

Skvěle natočený válečný film - usazený pěkně v realitě, ve kterém přesto nechyběly opravdu vyhrocenné akční momenty, ze kterých mi stála husí kůže. Jsem rád, že ten sniperovský duel nakonec proběhl tak jak proběhl, podtrhlo to ten můj pocit, jaký jsem během celé doby měl - že je to zkrátka neutrální pohled na jednoho silně patriotického vojáka.

Průměrně natočené drama - které se odehrávalo doma, ve státech. Sexy přítelkyně a starostlivá manželka (ať mi nikdo netvrdí, že ta paní neumí hrát..) to sice držela nad vodou ale imho tam byly chvíle, nebo spíš mohly být chvíle, ze kterých by šlo dostat víc. Je to maličko škoda, přesto nemám chuť si na to střídání mezi žánry a prostředím stěžovat - mělo to své plusy i mínusy.

A nakonec, totálně zabitých posledních pět minut - vážně, to finále na něj vrhlo až příliš oslavné světlo a to se mi vůbec nelíbilo a nesedělo mi to k předešlému ději. ?) Největší chyba však byla (jak jsem se bál už před sledováním a vůbec, premiérou obecně) nenatočit jeho smrt. Opravdu nejsem morbidní ale pro mě by ten film byl daleko silnější, kdyby tvůrci podtrhli ten fakt, že "zlo" je zkrátka všude. Škoda a maličko zklamání nakonec jinak ale díky bohu, že to nebyl Lone Survivor 2.0. To bych na nic nečekal a odstřelil se sám.
316674
Skvěle natočený válečný film - usazený pěkně v realitě, ve kterém přesto nechyběly opravdu vyhrocenné akční momenty, ze kterých mi stála husí kůže. Jsem rád, že ten sniperovský duel nakonec proběhl tak jak proběhl, podtrhlo to ten můj pocit, jaký jsem během celé doby měl - že je to zkrátka neutrální pohled na jednoho silně patriotického vojáka. Průměrně natočené drama - které se odehrávalo doma, ve státech. Sexy přítelkyně a starostlivá manželka (ať mi nikdo netvrdí, že ta paní neumí hrát..) to sice držela nad vodou ale imho tam byly chvíle, nebo spíš mohly být chvíle, ze kterých by šlo dostat víc. Je to maličko škoda, přesto nemám chuť si na to střídání mezi žánry a prostředím stěžovat - mělo to své plusy i mínusy. A nakonec, totálně zabitých posledních pět minut - vážně, to finále na něj vrhlo až příliš oslavné světlo a to se mi vůbec nelíbilo a nesedělo mi to k předešlému ději. *?)* [spoiler]Největší chyba však byla (jak jsem se bál už před sledováním a vůbec, premiérou obecně) nenatočit jeho smrt. Opravdu nejsem morbidní ale pro mě by ten film byl daleko silnější, kdyby tvůrci podtrhli ten fakt, že "zlo" je zkrátka všude.[/spoiler] Škoda a maličko zklamání nakonec jinak ale díky bohu, že to nebyl Lone Survivor 2.0. To bych na nic nečekal a odstřelil se sám.
7/10
0 0
316660
0 0

Služebníček.

Jako ty mě Apple.
316649
Jako ty mě Apple.
Služebníček.
0 0
uplne si mi to znechutil :D
316647
uplne si mi to znechutil *:D*
0 0

9/10

Úplně mě to odrovnalo. Ale jakože úplně. Šílená pecka, a vůbec nechápu, že se mi to tak líbilo. Nadšenej až na půdu úplně ze všeho.
Neodpustím si rejpnutí do Oskarů a Birdmana, protože takhle se prosím pěkně dělá hudba jen v podstatě s bicíma. Neskutečně vtahující zážitek.

P.S.: Asi by se hodilo podotknout, že jsem si schválně nezjišťoval žádný detaily ani nic kolem, a všem komentářům jsem se vyhýbal jako čert kříži.
Dokonce jsem si myslel, že Kyle pořád ještě žije. Takže mě ten konec fakt dostal...

Fakt neskutečná pecka. Ale neskutečná.
316644
Úplně mě to odrovnalo. Ale jakože úplně. Šílená pecka, a vůbec nechápu, že se mi to tak líbilo. Nadšenej až na půdu úplně ze všeho. Neodpustím si rejpnutí do Oskarů a Birdmana, protože takhle se prosím pěkně dělá hudba jen v podstatě s bicíma. Neskutečně vtahující zážitek. P.S.: Asi by se hodilo podotknout, že jsem si schválně nezjišťoval žádný detaily ani nic kolem, a všem komentářům jsem se vyhýbal jako čert kříži. [spoiler]Dokonce jsem si myslel, že Kyle pořád ještě žije. Takže mě ten konec fakt dostal...[/spoiler] Fakt neskutečná pecka. Ale neskutečná.
9/10
0 0

Axis

Upřímně s tvou optikou nesouhlasím - je to sonda do jednoduchého vojáka a jako taková funguje. On prostě je ten cowboy, ten vlčák chránící své parťáky, resp. tomu bezmezně věří. Upřímně si dovedu představit, že takových vojáků jsou tuny - přecejen do armády nenastupuješ s tím, že nebudeš střílet po nepřátelích a pokud nemáš smůlu na rozkazy tak ani nezažiješ něco jako "zabil jsem kluka s lízátkem, protože jsem si myslel, že je to pistole".
Píšu to sem, protože jsem viděl x recenzí v tomhle duchu (jak je ten film jednoduchý atd) a upřímně je nechápu - ten film je jaký je a tohle prostě není kritika, jako spíš otázka vkusu (vadí mi že hrdina je všeobecně dobrý). Není a nemá to být dokument o válečném konfliktu; je to pohled jednoho vojáka, sonda do duše jednoho vojáka a tento voják to vnímá takhle. :+
316106
Upřímně s tvou optikou nesouhlasím - je to sonda do jednoduchého vojáka a jako taková funguje. On prostě je ten cowboy, ten vlčák chránící své parťáky, resp. tomu bezmezně věří. Upřímně si dovedu představit, že takových vojáků jsou tuny - přecejen do armády nenastupuješ s tím, že nebudeš střílet po nepřátelích a pokud nemáš smůlu na rozkazy tak ani nezažiješ něco jako "zabil jsem kluka s lízátkem, protože jsem si myslel, že je to pistole". Píšu to sem, protože jsem viděl x recenzí v tomhle duchu (jak je ten film jednoduchý atd) a upřímně je nechápu - ten film je jaký je a tohle prostě není kritika, jako spíš otázka vkusu (vadí mi že hrdina je všeobecně dobrý). Není a nemá to být dokument o válečném konfliktu; je to pohled jednoho vojáka, sonda do duše jednoho vojáka a tento voják to vnímá takhle. *:+*
Axis
0 0

Petty

Ne, nám stačí ty o Petty.
315968
Ne, nám stačí ty o Petty.
Petty
0 0

Uf

Totální propagandistická sračka už od traileru, který jsem byla donucena nedobrovoně shlédnout v kině před Kingsmanem. Víc vidět nemusím, aby mi bylo jasné že je to pro normálně uvažující lidi nekoukatelné. Profesionální odsřelovač nekonečně dlouho váhající zda zastřelit anonymní nepřátelský děcko s granátem? Vážně? A tu o Sněhurce tam nemáte?
315964
Uf
0 0
To hádám že definitivně padlo tímhle obřím úspěchem. Teď to buď bude něco hodně velkýho nebo vůbec nic. :)
312780
To hádám že definitivně padlo tímhle obřím úspěchem. Teď to buď bude něco hodně velkýho nebo vůbec nic. *:)*
0 0
Mohli by mu dát další Expendables. Kdysi v položertu řek, že by si to klidně natočil :) 4:54 link
312778
Mohli by mu dát další Expendables. Kdysi v položertu řek, že by si to klidně natočil :) 4:54 http://www.youtube.com/watch?v=PCQ7pR_jqjA
0 0
Obojí jsem viděl minimálně 5x, Nesmiřitelné tak 10x. Prostě ho mám zafixovaného jako z částy Harry a z části Blonďáka, s Harrym se dá se říct tematicky rozloučil v Gran Torinu a ještě jednou bych od něj chtěl vidět staromilský western. :)
Táhne mu pomalu na 90, což je naprosto neuvěřitelný a dost se bojím, že ho při tomhle fenomenálním úspěchu utvrtají do nějaké patriotické hovadiny.
312774
Obojí jsem viděl minimálně 5x, Nesmiřitelné tak 10x. Prostě ho mám zafixovaného jako z částy Harry a z části Blonďáka, s Harrym se dá se říct tematicky rozloučil v Gran Torinu a ještě jednou bych od něj chtěl vidět staromilský western. *:)* Táhne mu pomalu na 90, což je naprosto neuvěřitelný a dost se bojím, že ho při tomhle fenomenálním úspěchu utvrtají do nějaké patriotické hovadiny.
0 0

TonyClifton

Tebou popisovaná rozlučka se jmenuje Nesmiřitelní a vyhrála čtyři Oscary. :D

A pokud bys radši nějakou akčnější rozlučku... ta se jmenuje Psanec Josey Wales a taky je dobrá ;)
312770
Tebou popisovaná rozlučka se jmenuje Nesmiřitelní a vyhrála čtyři Oscary. *:D* A pokud bys radši nějakou akčnější rozlučku... ta se jmenuje Psanec Josey Wales a taky je dobrá *;)*
TonyClifton
0 0
Já si zase přeju, aby Eastwood udělal pořádnou westernovou rozlučku. :) Takové Gran Torino na divokém západě.
312767
Já si zase přeju, aby Eastwood udělal pořádnou westernovou rozlučku. *:)* Takové Gran Torino na divokém západě.
0 0
Docela si preju, aby Eastwood udelal ciste valecny film, bez zadne vedlejsi linie. Protoze akce/strih/kamera/napeti je spickova a vsechno funguje jak ma. Bohuzel celkove film vyzniva hodne povrchne a jednorozmerne, coz davam za vinu predevsim knizni predloze. Skoda ze Clint mel az prilis velky respekt k hrdinskemu odkazu Kylea. Mozna, kdyby film vznikl s vetsim odstupem od jeho smrti, vypadalo by to jinak. Jinak naprosta shoda s Durovym hodnocenim na csfd. 7/10
312766
0 0
Bohužel jsem to nevydržel a film si stáhnul (ta kvalita je fakt výborná) a nemohl jsem se od toho odtrhnout. Ano, je to armádní agitka, ano, Clint se vysral na veškerou objektivitu, ale já mám asi tyhle military výplachy rád. Pár výtek bych ale měl, dost se klouže jen po povrchu, vztah s bráchou, s rodinou se moc neřeší, mezidobí zpátky ve Státech taky ne. Taky mě zarazilo, jak tady někdo upozorňoval, že sniper neměl kolegu návodčího? nebo jak se mu odborně říká. Knihu jsem nečetl, tak nevím, jak to dělal. Za mě 8/10.
312384
0 0
Tady je dost rozsahly clanek "Truth, justice and the curious case of Chris Kyle", ve kterem se resi proc ty jeho ruzna tvrzeni zkratka nemohla byt pravdiva atd...
312375
[link="http://mpmacting.com/blog/2014/7/19/truth-justice-and-the-curious-case-of-chris-kyle"]Tady[/link] je dost rozsahly clanek "Truth, justice and the curious case of Chris Kyle", ve kterem se resi proc ty jeho ruzna tvrzeni zkratka nemohla byt pravdiva atd...
0 0
Náhodou to prirovnanie k náckovskému filmu v Panchartoch je dokonale trefné. :D
312331
Náhodou to prirovnanie k náckovskému filmu v Panchartoch je dokonale trefné. *:D*
0 0
Já jsem z filmu hodně spokojený. Knihu jsem nečetl, ale beru film jako film, kde se některé věci musí upravovat. Imf napsal recenzi dobře a v některých bodech s ním souhlasím, jen se mi to prostě líbilo více a spoustu věcí filmu odpustím. 8/10
312328
0 0

departed