Diskuze k článku Potomci lidí: Recenze

30736
0 0
Tak jsem teď narazil na tohle a jsem zase okouzlen... Prosím, ať jsou na českém releasu bonusy!
30735
Tak jsem teď narazil na [link="http://www.youtube.com/watch?v=4A55xTYXMpI"]tohle[/link] a jsem zase okouzlen... Prosím, ať jsou na českém releasu bonusy!
0 0
Dnes jsme to shledli v jednom starem prazskem kine, na rozdil od hi-tech civilizovanych multiplexu to byl surrealny zazitek, kdyz film skoncil a v salu pro cca 400 divaku se vzpamatovávalo osm lidí, kteri sedeli na vrzajicich sedackach jako pribiti...
Napodruhe je ten film prekvapive zvlastnim zpusobem silnejsi...
Poprve jsem ocenovala predevsim herce, myslenku a pribeh, ale napodruhe to bylo trochu jine.
Ta nestrihana scena je fascinujici a mnohem vice jsem si vsimala, jak podmanivy je vizualni aspekt-zvlastne tlumene barvy a praci kamery...
30573
Dnes jsme to shledli v jednom starem prazskem kine, na rozdil od hi-tech civilizovanych multiplexu to byl surrealny zazitek, kdyz film skoncil a v salu pro cca 400 divaku se vzpamatovávalo osm lidí, kteri sedeli na vrzajicich sedackach jako pribiti... Napodruhe je ten film prekvapive zvlastnim zpusobem silnejsi... Poprve jsem ocenovala predevsim herce, myslenku a pribeh, ale napodruhe to bylo trochu jine. Ta nestrihana scena je fascinujici a mnohem vice jsem si vsimala, jak podmanivy je vizualni aspekt-zvlastne tlumene barvy a praci kamery...
0 0
tak nevím , zda ještě něco dodávat , počet přízpěvků v diskuzi mluví za vše :D .. ale přesto : teprve včera jsem se dočkal a shlédl film ,kterýžto jsem napjatě očekával (pochvalné a oslavné recenze očekávání jen přiživovali) .. co nejvíce oceňuji přes veškerá humánní poselství a politické souvislosti vizuální stránku věci .. čili ne audio-vziuální , ale jen obrazovou složku ( hudba upozaděna na nejvyšší míru) .. to co předvádí kamera je neskutečné a asi bych jen opakoval recenzi a ostatní přízpěvky , tak jen některé scény , které mě dostali nejvíc .. prakticky celá jízda v autě , kdy zemře JM a s vyvrcholením během sestřelení motorkářů ... pak když poslouchá CO za rohem vyprávění z úst MC..skvělé .. no a pak samozřejmě scéna v baráku , který je pod palbou a začne se ozývat dětský pláč..silné, hodně silné + konec na loďce .. jediné co bych vytknul , je mírně rozplizlý(ehm,rozpačitý?) .. zkrátka pomalý rozjezd a jakési dialogy , které jsou úmyslně všední a o ničem,ale uvítal bych nějakou dynamičtější expozici .. díky tomuto "jen" 9/10.
30562
tak nevím , zda ještě něco dodávat , počet přízpěvků v diskuzi mluví za vše *:D* .. ale přesto : teprve včera jsem se dočkal a shlédl film ,kterýžto jsem napjatě očekával (pochvalné a oslavné recenze očekávání jen přiživovali) .. co nejvíce oceňuji přes veškerá humánní poselství a politické souvislosti vizuální stránku věci .. čili ne audio-vziuální , ale jen obrazovou složku ( hudba upozaděna na nejvyšší míru) .. to co předvádí kamera je neskutečné a asi bych jen opakoval recenzi a ostatní přízpěvky , tak jen některé scény , které mě dostali nejvíc .. prakticky celá jízda v autě , kdy zemře JM a s vyvrcholením během sestřelení motorkářů ... pak když poslouchá CO za rohem vyprávění z úst MC..skvělé .. no a pak samozřejmě scéna v baráku , který je pod palbou a začne se ozývat dětský pláč..silné, hodně silné + konec na loďce .. jediné co bych vytknul , je mírně rozplizlý(ehm,rozpačitý?) .. zkrátka pomalý rozjezd a jakési dialogy , které jsou úmyslně všední a o ničem,ale uvítal bych nějakou dynamičtější expozici .. díky tomuto "jen" 9/10.
0 0
10/10 ! Ač s jednoduchou zápletkou, kladou Potomci zásadní otázky už v průběhu své cesty; film má přesah a náboj. Vůbec není to scifi, jen možná hypotéza, co by se mohlo stát, kdyby... Podle mne svůj postoj film reflektuje ve větě, kdy Theo řekne, že lidstvo bylo v pr..li už předtím, než přišla neplodnost. Každopádně film řadím do svého top 10 a těším se na další práci pana Cuaróna. :+
30546
10/10 ! Ač s jednoduchou zápletkou, kladou Potomci zásadní otázky už v průběhu své cesty; film má přesah a náboj. Vůbec není to scifi, jen možná hypotéza, co by se mohlo stát, kdyby... Podle mne svůj postoj film reflektuje ve větě, kdy Theo řekne, že lidstvo bylo v pr..li už předtím, než přišla neplodnost. Každopádně film řadím do svého top 10 a těším se na další práci pana Cuaróna. *:+*
0 0
I když pozdě, ale přece! Včera jsem se vrátil z kina a musím říct, že je to fakt zajímavý snímek. Vůbec nechápu to davové šílenství a opějné ódy ohledně tohoto filmu. Námět je poutavý, zpracování úchvatné, ale nedostavil se ten pocit, který by mě vtáhl do dění. Připadal jsem si jako při sledování tv, kde běží reportáž z blízké budoucnosti. Všechno bylo uděláno velice realisticky, při některých pasážích jsem se zasmál, u jiných mi přejel mráz po zádech. Bohužel se neopakoval zážitek s Cauronova Harryho Pottera. Samozřejmě nechci oba snímky porovnávat, pohádka a depresivní "sci-fi" jsou přece odlišné žánry. Budu se muset na Potomky podívat ještě jednou, abych když tak mohl přehodnotit svůj nynější názor. (8/10)
30386
0 0

Film

Tak jsem konečně viděl Potomky. Stihnul jsem to až letos, protože minulý půlrok jsem byl u německých sousedů, kde je všechno dabovaný šíleným způsobem. Je to jeden z mála filmů, u kterých jsem si řekl, že je to opravdu film jak má být. V podstatě se mi to ještě nestalo. Klasici mě zas tak neberou (i když si v poslední době pouštím hodně starých filmů, abych trochu nahrabal věděmosti) a u těch nových.. no nevím. Je jich plno skvělých, ale takový intenzivní zážitek jsem zažil teprve s Cuarónem. Už se šíleně těším, až vyjde na DVD a pak jednou na Blue-Ray (či HD-DVD) atd. atd. Prostě ho musím mít v té nejlepší kvalitě 8)
30315
Film
0 0
duro::))
elisha: proto sme se všichni smáli;)
mcb: je rozdíl když se směje celý kino anebo parta blbců;)
30243
duro:*:))* elisha: proto sme se všichni smáli;) mcb: je rozdíl když se směje celý kino anebo parta blbců;)
0 0
Malo. A bola to jedna z troch dobrých scén filmu, okolo ktorých je už len tá omáčka :-)
30242
0 0
fluke- to s tim autem imho i melo bejt vtipny ;)
30241
0 0
fluke: co dodat? ...dnesni obecenstvo jsou prinejmensim hlupaci..vsem filmum se smejou a kritizujou je..proste takove lidi nechapu?)napriklad u united93 se lidi taky smali a to sem mel velkou chut nekomu z nich vrazit...
30240
fluke: co dodat? ...dnesni obecenstvo jsou prinejmensim hlupaci..vsem filmum se smejou a kritizujou je..proste takove lidi nechapu*?)*napriklad u united93 se lidi taky smali a to sem mel velkou chut nekomu z nich vrazit...
0 0
Gonzo: No asi sem byl s publikem, které má drsný smysl pro humor jako já:), fakt nekecám při tom útěku z farmy s autem, který nejde nastartovat se smáli všichni a ten džíp, se kterým dojeli za něma to doslova gradoval:)
Dokonce i když zabili Caina, tak se všichni tlemili kvůli tomu prstu:D
30239
Gonzo: No asi sem byl s publikem, které má drsný smysl pro humor jako já:), fakt nekecám při tom útěku z farmy s autem, který nejde nastartovat se smáli všichni a ten džíp, se kterým dojeli za něma to doslova gradoval*:)* Dokonce i když zabili Caina, tak se všichni tlemili kvůli tomu prstu*:D*
0 0
Fluke: tak tu reakci pri uteku z farmy nechapu. Ja byl u toho xmrti vynervovany (skoro jako u Letu 93). Samozrejme kdyz Miriam spatne zaradila, tak sem se taky rad uchechtl, abych vyventiloval to napeti, samozrejme :)
30238
0 0

yes

A kdepak se dá sehnat to auto ? :-)

(cink, cink, : Impact):+:+
30229
A kdepak se dá sehnat to auto ? :-) (cink, cink, : Impact)*:+**:+*
yes
0 0

tržby USA

tak za první den promítání utržili Potomci v USA 177 tisíc dolarů...:-
30221
tak za první den promítání utržili Potomci v USA 177 tisíc dolarů...*:-*
tržby USA
0 0
Tenhle film se mi teda dost líbil,kdo ho neviděl ,o dost přišel.
30220
0 0
Tak zítra na to jdu apekelně se těším.:)
30219
Tak zítra na to jdu apekelně se těším.*:)*
0 0
Uff tak to mám zasebou a prostě nádhera. Jen mě to utvrzuje v tom jak je Cuarón tvůrčí režisér. Dal bych tomu 9/10..možná časem full house.

Dost mě dostal Caine a jeho Zen music nebo alarm, prostě krutá věc a Syd byl taky neuvěřitelnej magor. Chvílema sem měl maximální výtlem a chvílema úplná deprese, ten film si mezi těmahle dvěma pocity pohrával absolutně neuvěřitelně.

P.S. taky jste se smáli když Theo zdrhal s tím Renaultem z tý chalupy jak zjistil, že je zajímá jen to dítě? Celý kino i já jsme měli výtlem jak to auto roztlačoval.
29732
Uff tak to mám zasebou a prostě nádhera. Jen mě to utvrzuje v tom jak je Cuarón tvůrčí režisér. Dal bych tomu 9/10..možná časem full house. Dost mě dostal Caine a jeho Zen music nebo alarm, prostě krutá věc a Syd byl taky neuvěřitelnej magor. Chvílema sem měl maximální výtlem a chvílema úplná deprese, ten film si mezi těmahle dvěma pocity pohrával absolutně neuvěřitelně. P.S. taky jste se smáli když Theo zdrhal s tím Renaultem z tý chalupy jak zjistil, že je zajímá jen to dítě? Celý kino i já jsme měli výtlem jak to auto roztlačoval.
0 0