Diskuze k článku Chlapectví: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek
3-4/10 tak toto fakt nie :-
316401
3-4/10 tak toto fakt nie *:-*
0 0
Moc moc jsem se bál, že napíšu něco ve smyslu "Ten film není špatný, ale tahá to spíš kvantitou, než kvalitou. Ale Linklaterovi to za trilogii přeju..." Komu to nesedne si to určitě myslet bude a dost lidí věřím tohle dílko ani nedokouká, plně to chápu, ale mne to sedlo, mne to tak moc sedlo. V tolika věcech jsem se v tom viděl. Ne že by mi to kdovíjak vidělo do hlavy jako Dostojevkij, ale bylo to parádní studií věrné svému názvu. Díky za takovéhle filmy. Trochu jsem se bál, že se z toho stane Gayhood nebo Plottwisthood, ale nic takového se bohudík nestalo a je to dobře. 9/10
313128
Moc moc jsem se bál, že napíšu něco ve smyslu "Ten film není špatný, ale tahá to spíš kvantitou, než kvalitou. Ale Linklaterovi to za trilogii přeju..." Komu to nesedne si to určitě myslet bude a dost lidí věřím tohle dílko ani nedokouká, plně to chápu, ale mne to sedlo, mne to tak moc sedlo. V tolika věcech jsem se v tom viděl. Ne že by mi to kdovíjak vidělo do hlavy jako Dostojevkij, ale bylo to parádní studií věrné svému názvu. Díky za takovéhle filmy. Trochu jsem se bál, že se z toho stane Gayhood nebo Plottwisthood, ale nic takového se bohudík nestalo a je to dobře. [b]9/10[/b]
0 0
Něco tak přirozeného jsem neviděl asi nikdy. S titulkama mě to vyfluslo do sálu, pustilo k tomu Arcade Fire a já byl jak opařenej. Smekám před Linklaterem, protože bez jeho vytvoření alternativní reality a vedení herců by to muselo být o ničem. Skutečný malý Velký film. Mistrovsky odkoukaná "běžnost a pomíjivost" a zkrátka "lidská" filmařina, která nám po emocionální horské dráze přivezla nefilm, spíš okno do lidského života, které může někdo sestřelit jako další indie o titěrnosti, malosti i velikosti lidských životů, ale zvolený styl, ambice, upřímnost a chuť se tomuto nápadu naprosto podřídit jasně vítězí. + To, jak Linklater dokáže prodávat i ty nejniternější emoce a vztahovou drobnokresbu, považuji za mnohem významnější, náročnější a nenapodobitelnější režisérskou práci než co třeba předvádí robot Nolan.
300809
0 0
Film vážně paráda! S recenzí naprosto souhlasím a klidně bych sáhl po absolutním hodnocení. Letos snad poprvé, co nějaký film naprosto předčil má očekávání a upřímně mě nadchnul. Film je geniální v té své jednoduchosti. Člověk naprosto přirozeně a ladně splyne s postavami a oblíbí si je. A když pak přijde nějaká silná scéna (násilnický otec...), tak to neskutečně vyzní a zasáhne. Osobně si nevybavuji, že by mi tak běhal mráz po zádech. Těchto emocionálních katarzí tam není mnoho, ale když to na konci vše splyne dohromady (z kluka vyroste ryzí sympaťák) a zazní Deep Blue od Arcade Fire, je z toho 10/10 :)8)
299912
Film vážně paráda! S recenzí naprosto souhlasím a klidně bych sáhl po absolutním hodnocení. Letos snad poprvé, co nějaký film naprosto předčil má očekávání a upřímně mě nadchnul. Film je geniální v té své jednoduchosti. Člověk naprosto přirozeně a ladně splyne s postavami a oblíbí si je. A když pak přijde nějaká silná scéna (násilnický otec...), tak to neskutečně vyzní a zasáhne. Osobně si nevybavuji, že by mi tak běhal mráz po zádech. Těchto emocionálních katarzí tam není mnoho, ale když to na konci vše splyne dohromady (z kluka vyroste ryzí sympaťák) a zazní Deep Blue od Arcade Fire, je z toho 10/10 *:)**8)*
0 0
Ten kluk vypadá jak Scarllet Johansson 8)
299857