Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Úsvit planety opic: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
10/10 Co na to napsat.Luxusní filmařina, na kterou jsem se těšil už od prvního teaseru. Koba skvělý záporák :) a César? Andy by měl dostat oscara.
298650
10/10 Co na to napsat.Luxusní filmařina, na kterou jsem se těšil už od prvního teaseru. Koba skvělý záporák :) a César? Andy by měl dostat oscara.
0 0
reagovat

10/10

Dvojka prekonáva skvelú jednotku v každom smere. Či už sa to týka akcie (obsadenie tanku), atmosféry, emócií, kvalitou scenáru (ktorý už neobsahuje logické chyby ako pri jednotke) aj samotnej réžie. Navrch pridáva väčšie množstvo pamätných scén a niekoľkých mrazivých, ktorých súčasťou je z veľkej časti hlavný záporák Koba. Čím sa dostávam k dvom hlavným triumfom filmu a tými sú herecké výkony a špeciálne efekty.

Od jednotky nie je žiadnym prekvapením, že "digitálni herci" prehrávajú živých hercov. Hlavne Andy Serkis a Toby Kebbell, ktorí sú na Oscara. Rovnako ako aj práca ľudí z Wety, pri ktorej máte občas pocit, že sa pozeráte na skutočné opice.

Toto všetko dáva dokopy najlepší film tohto leta.
298636
Dvojka prekonáva skvelú jednotku v každom smere. Či už sa to týka akcie (obsadenie tanku), atmosféry, emócií, kvalitou scenáru (ktorý už neobsahuje logické chyby ako pri jednotke) aj samotnej réžie. Navrch pridáva väčšie množstvo pamätných scén a niekoľkých mrazivých, ktorých súčasťou je z veľkej časti hlavný záporák Koba. Čím sa dostávam k dvom hlavným triumfom filmu a tými sú herecké výkony a špeciálne efekty. Od jednotky nie je žiadnym prekvapením, že "digitálni herci" prehrávajú živých hercov. Hlavne Andy Serkis a Toby Kebbell, ktorí sú na Oscara. Rovnako ako aj práca ľudí z Wety, pri ktorej máte občas pocit, že sa pozeráte na skutočné opice. Toto všetko dáva dokopy najlepší film tohto leta.
10/10
0 0
reagovat
Tony: Byl to problém samotného filmu... Cinestar má ale potenciál celek obrazově do*urvit do zdárného konce.
Rokle; Disketa: Poměr stran samozřejmě nepodléhá jen 3Dčku. PacRim se začal točit v 1.85:1 ještě v době, kdy bylo v plánu jen 2Dčko, Cameron Modráky točil s dvojím komponováním AR (jak nudle, tak 1.85:1), což u něj není nic neobvyklého (vícero verzí AR má Propast i Titanic).
Velmi záleží na plátnu, ale osobně mi scope příjde v kině na 3Dčko lepší. Komponování do 1.85:1 je ale jednodušší a ve výsledku i přžehlednější, proto často pro 3D výhodnější. Ale já celkově mám raději nudli...
298619
Tony: Byl to problém samotného filmu... Cinestar má ale potenciál celek obrazově do*urvit do zdárného konce. Rokle; Disketa: Poměr stran samozřejmě nepodléhá jen 3Dčku. PacRim se začal točit v 1.85:1 ještě v době, kdy bylo v plánu jen 2Dčko, Cameron Modráky točil s dvojím komponováním AR (jak nudle, tak 1.85:1), což u něj není nic neobvyklého (vícero verzí AR má Propast i Titanic). Velmi záleží na plátnu, ale osobně mi scope příjde v kině na 3Dčko lepší. Komponování do 1.85:1 je ale jednodušší a ve výsledku i přžehlednější, proto často pro 3D výhodnější. Ale já celkově mám raději nudli...
0 0
reagovat
Aby nedošlo k mýlce, 3D není vůbec špatné, naopak v dost scénách nápadité a efektní. Z těch prmírně ne 3D filmů jedno z nejlepších. :+ Problém byl v tom, že to bylo neskutečně tmavé, což pěvně doufám, byl průser Cinestaru.
298617
Aby nedošlo k mýlce, 3D není vůbec špatné, naopak v dost scénách nápadité a efektní. Z těch prmírně ne 3D filmů jedno z nejlepších. *:+* Problém byl v tom, že to bylo neskutečně tmavé, což pěvně doufám, byl průser Cinestaru.
0 0
reagovat

Disketa1

Díky za vysvětlení. Vidíš, tohle mě vůbec nenapadlo ?)
298615
Díky za vysvětlení. Vidíš, tohle mě vůbec nenapadlo *?)*
Disketa1
0 0
reagovat

Rokle

Protože 3D. Aby divákovo oko mohlo plně vnímat 3D formát a soustředit se na něj, tak se zvolil "menší" formát. Proto třeba Avatar a Pacific Rim mají tentýž 1,85:1 formát, ačkoliv by si určitě zaslouží cinemascope.
298614
Protože 3D. Aby divákovo oko mohlo plně vnímat 3D formát a soustředit se na něj, tak se zvolil "menší" formát. Proto třeba Avatar a Pacific Rim mají tentýž 1,85:1 formát, ačkoliv by si určitě zaslouží cinemascope.
Rokle
0 0
reagovat
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč se takový blockbuster dělá v poměru 1,85:1. Přičemž jednička z roku 2011 je 2,35:1. U takového bijáku bych očekával "scope".

Film moc dobrý... vlastně pořádně nedokážu říct, jestli se to dalo natočit lépe. Série je fantasticky rozjetá. Opice po chvíli vnímáte jako lidi a emoce mezi Caesarem a Kobem úžasné. Viděno v 2D.... 8/10
298613
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč se takový blockbuster dělá v poměru 1,85:1. Přičemž jednička z roku 2011 je 2,35:1. U takového bijáku bych očekával "scope". Film moc dobrý... vlastně pořádně nedokážu říct, jestli se to dalo natočit lépe. Série je fantasticky rozjetá. Opice po chvíli vnímáte jako lidi a emoce mezi Caesarem a Kobem úžasné. Viděno v 2D.... 8/10
0 0
reagovat

9/10

Přeci jenom se "kouzlo" jedničky vytratilo. Ale je to teda pecka, pánové (a dámy). Neskutečná pecka. Víc ze sebe nedostanu.

A Andy Serkis je tu opravdu na Oscara. I když, po letošním fiasku s "moderátorkou" a po několika posledních oceněních je to vlastně jedno...

Serkis FTW
298607
Přeci jenom se "kouzlo" jedničky vytratilo. Ale je to teda pecka, pánové (a dámy). Neskutečná pecka. Víc ze sebe nedostanu. A Andy Serkis je tu opravdu na Oscara. I když, po letošním fiasku s "moderátorkou" a po několika posledních oceněních je to vlastně jedno... Serkis FTW
9/10
0 0
reagovat

nadšený dlouhý výkřik po příchodu z kina zkopírovaný z csfd

No páni. Není to stoprocentní pecka, JENOMŽE... je to neuvěřitelně oldschool natočený blockbuster. V dnešní době se to ani za blockbuster nedá nazvat, protože důraz kladený na pomalé a klidné tempo, atmosféru a napětí vydrápané pořádně "zhloubky" se v tak silné a nekompromisní podobě dneska nevidí už VŮBEC. Důkazem třeba může být i Giacchinova antivelkofilmová vynikající hudba, která by sedla spíš do nějakého komorního emotivního hororu. Když je třeba, vystačí si s brnkáním, které je přesně tak nervy drásající, jak bychom to u vyhroceného dramatu mohli čekat. Ne ale u 150timilionového velkého letního studiového koníka. Takhle utlumený, nehollywoodský a staromilský biják opravdu nepamatuji. Reeves je ve vykreslování atmosféry a při tvorbě nálady mistr, nežene se nikam a prostě kouzlí. Naprosto trumfuje třeba Lawrencovo I am Legend, kde mi připadaly podobné snahy, ale vedle toho, co občas sálá z plátna s opicemi, se absolutně nechytá. Bohužel... toto zvolené tempo občas zakolísá a člověk má najednou pocit, že by chtěl tady přidat a tam zase ubrat. Vzhledem k tomu pečlivému vykreslování se občas něco stane opravdu moc rychle. Také několik scén (hlavně s lidmi) trpí jistou zbytečností a stojí na místě. Zkrátka ten omamný způsob vyprávění nefunguje permanentně. Ale když jsem si párkrát říkal, že tohle už je přes čáru a měli by to ukončit, přijdou zase momenty, kdy se přistihnu, jak mi bije srdce jako splašené a hlavně... bál jsem se o hrdiny. Vlastně tolik, že si nepamatuji intenzivnější obavy o filmového hrdinu (což, pravda, nemusí být strach o postavy, ale z lacinosti scénáře). Velká režisérská paráda (znova musím zopakovat, že místy je Reeves MISTR vypravěč a některé pasáže jsou zkrátka brilantní, aniž by nějakou brilantnost mohly vůbec obsahovat před tím na papíře) a já jsem nadšený, že to v dnešní uspěchané a úderné době někdo Reevesovi dovolil natočit tak, jak to natočil. Jak je letos Edge of Tomorrow vynikající popcorn, tohle je vynikající atmosféřina, ukazující sílu filmu jako takového. -------------------------- Andy Serkis je v titulcích uveden jako první, hurááááááá, končeně... ------------------ Ta pátá hvězda bohužel chybí právě za ten pocit nastavované kaše, který se dostaví hlavně ve druhé polovině a po nočním útoku (ehm, taky parádním, ale už s těmi superlativy musím skončit). Samotné finále je sice jasný ústupek dozajista studiem vychtěné bombastičnosti, ale funguje bez klopýtnutí a je opravdovým vyvrcholením. Uf a to je snad všechno. -------------------- Není. Ještě mě napadlo, že by to s jiným režisérem nejspíš opravdu dopadlo jako "současný blockbuster", ať už špatný nebo dobrý nebo klidně vynikající. Ale to, že si na tu klíďo prďo 90timinutovou látku Reeves vybral 130 minut, aby nám mohl připomenout, jak se síla z "velkých" filmů dolovala kdysi, to prostě nedokážu neocenit. Protože neocenit něco, z čeho jsem nadšený, jde dost blbě. Chci trojku.
298600
No páni. Není to stoprocentní pecka, JENOMŽE... je to neuvěřitelně oldschool natočený blockbuster. V dnešní době se to ani za blockbuster nedá nazvat, protože důraz kladený na pomalé a klidné tempo, atmosféru a napětí vydrápané pořádně "zhloubky" se v tak silné a nekompromisní podobě dneska nevidí už VŮBEC. Důkazem třeba může být i Giacchinova antivelkofilmová vynikající hudba, která by sedla spíš do nějakého komorního emotivního hororu. Když je třeba, vystačí si s brnkáním, které je přesně tak nervy drásající, jak bychom to u vyhroceného dramatu mohli čekat. Ne ale u 150timilionového velkého letního studiového koníka. Takhle utlumený, nehollywoodský a staromilský biják opravdu nepamatuji. Reeves je ve vykreslování atmosféry a při tvorbě nálady mistr, nežene se nikam a prostě kouzlí. Naprosto trumfuje třeba Lawrencovo I am Legend, kde mi připadaly podobné snahy, ale vedle toho, co občas sálá z plátna s opicemi, se absolutně nechytá. Bohužel... toto zvolené tempo občas zakolísá a člověk má najednou pocit, že by chtěl tady přidat a tam zase ubrat. Vzhledem k tomu pečlivému vykreslování se občas něco stane opravdu moc rychle. Také několik scén (hlavně s lidmi) trpí jistou zbytečností a stojí na místě. Zkrátka ten omamný způsob vyprávění nefunguje permanentně. Ale když jsem si párkrát říkal, že tohle už je přes čáru a měli by to ukončit, přijdou zase momenty, kdy se přistihnu, jak mi bije srdce jako splašené a hlavně... bál jsem se o hrdiny. Vlastně tolik, že si nepamatuji intenzivnější obavy o filmového hrdinu (což, pravda, nemusí být strach o postavy, ale z lacinosti scénáře). Velká režisérská paráda (znova musím zopakovat, že místy je Reeves MISTR vypravěč a některé pasáže jsou zkrátka brilantní, aniž by nějakou brilantnost mohly vůbec obsahovat před tím na papíře) a já jsem nadšený, že to v dnešní uspěchané a úderné době někdo Reevesovi dovolil natočit tak, jak to natočil. Jak je letos Edge of Tomorrow vynikající popcorn, tohle je vynikající atmosféřina, ukazující sílu filmu jako takového. -------------------------- Andy Serkis je v titulcích uveden jako první, hurááááááá, končeně... ------------------ Ta pátá hvězda bohužel chybí právě za ten pocit nastavované kaše, který se dostaví hlavně ve druhé polovině a po nočním útoku (ehm, taky parádním, ale už s těmi superlativy musím skončit). Samotné finále je sice jasný ústupek dozajista studiem vychtěné bombastičnosti, ale funguje bez klopýtnutí a je opravdovým vyvrcholením. Uf a to je snad všechno. -------------------- Není. Ještě mě napadlo, že by to s jiným režisérem nejspíš opravdu dopadlo jako "současný blockbuster", ať už špatný nebo dobrý nebo klidně vynikající. Ale to, že si na tu klíďo prďo 90timinutovou látku Reeves vybral 130 minut, aby nám mohl připomenout, jak se síla z "velkých" filmů dolovala kdysi, to prostě nedokážu neocenit. Protože neocenit něco, z čeho jsem nadšený, jde dost blbě. Chci trojku.
nadšený dlouhý výkřik po příchodu z kina zkopírovaný z csfd
0 0
reagovat
3D je... natočeno s dobrým úmyslem, ale naprosto neprakticky... Vzhledem k tomu, že devadesát procent filmu využívá přirozeného světla, nebo "přirozeného" jako přirozeného, je to tragédka... A vážně nemluvím jen o těch nočních scénách (kterých tam bylo ovšem taky požehnaně a vypadaly opravdu jako noční a ne "hollywoodsky" noční), ale prakticky o celém filmu.
Přitom vlastní 3Dčko bylo v prostorových plánech fajn, samozřejmně s tím, že se tam využívalo hodně širokých celků, takže nemělo takový nárok na závratné "3D hloubky"...
Zato Atmos je něco, co by měl slyšet automaticky každý příznivec filových technologií.
Viděno v PC Olm., takže žádné mizerné kino...
298598
3D je... natočeno s dobrým úmyslem, ale naprosto neprakticky... Vzhledem k tomu, že devadesát procent filmu využívá přirozeného světla, nebo "přirozeného" jako přirozeného, je to tragédka... A vážně nemluvím jen o těch nočních scénách (kterých tam bylo ovšem taky požehnaně a vypadaly opravdu jako noční a ne "hollywoodsky" noční), ale prakticky o celém filmu. Přitom vlastní 3Dčko bylo v prostorových plánech fajn, samozřejmně s tím, že se tam využívalo hodně širokých celků, takže nemělo takový nárok na závratné "3D hloubky"... Zato Atmos je něco, co by měl slyšet automaticky každý příznivec filových technologií. Viděno v PC Olm., takže žádné mizerné kino...
0 0
reagovat
taky sem viděl 2D, ale uvažuji že napodruhé to zkusím ve 3D:+
298596
taky sem viděl 2D, ale uvažuji že napodruhé to zkusím ve 3D*:+*
0 0
reagovat

Disketa1

ano, u nekterych zaberu jsem si rikal, jak by to bylo pekne ve 3D (a ze to bylo schvalne tak nasnimane), ale celkove bych to ve 3D videt nechtel.
298595
ano, u nekterych zaberu jsem si rikal, jak by to bylo pekne ve 3D (a ze to bylo schvalne tak nasnimane), ale celkove bych to ve 3D videt nechtel.
Disketa1
0 0
reagovat
Viděno ve 2D a zaplaťpánbu za to.
298594
Viděno ve 2D a zaplaťpánbu za to.
0 0
reagovat
Vynikající snímek, kde se přesně dodržují žánrová pravidla. Slupnul jsem to i s navijákem. 9/10
298593
Vynikající snímek, kde se přesně dodržují žánrová pravidla. Slupnul jsem to i s navijákem. 9/10
0 0
reagovat

10/10

Já dávam 10/10, bylo to dobré drama nebylo to ani až moc přeakčnělé.
Asi zatím nejlepší film tohoto roku:+
298592
Já dávam 10/10, bylo to dobré drama nebylo to ani až moc přeakčnělé. Asi zatím nejlepší film tohoto roku*:+*
10/10
0 0
reagovat

9/10

Nebyt nekterych mist, kde jsem se trosku nudil, tak je to ultimatni. Rozhodne lepsi jak jednicka. Emoce, bratrstvi, zrada, valka... vsechno tam je a tak krasne to vypada. Giacchinno uz vystoupil ze sveho stinu (protoze jsem fakt poprve nepoznal, ze je to on). CGI je naprosto ultimatni. 360kovy zaber libovy. A uz dlouho jsem nebyl tak napjaty u boje "muz proti muzi" jako tady.
298586
Nebyt nekterych mist, kde jsem se trosku nudil, tak je to ultimatni. Rozhodne lepsi jak jednicka. Emoce, bratrstvi, zrada, valka... vsechno tam je a tak krasne to vypada. Giacchinno uz vystoupil ze sveho stinu (protoze jsem fakt poprve nepoznal, ze je to on). CGI je naprosto ultimatni. 360kovy zaber libovy. A uz dlouho jsem nebyl tak napjaty u boje "muz proti muzi" jako tady.
9/10
0 0
reagovat

hasta

k tomu ti poviem iba jedno
298578
k tomu ti poviem iba [link="http://giphy.com/gifs/x33Pp717M1gc0"]jedno[/link]
hasta
0 0
reagovat
Davies: Většinou to funguje tak, že se 3D verze filmu dělá světlejší, aby se skrze brýle barevný tónování vykorigovalo na stejnou úroveň jako 2D. Což stejně většinou pojebe barvy. :D

Zmínka o plátnu mi připomněla postříbřený plátna ve Slováči, který skutečně pomáhají zvyšovat jas filmu a 3D je díky němu mnohem snesitelnější a obraz přírozenější. Na druhou stranu, Poláci, který ty plátna dělali je nastříkali blbě, takže jsou flekatý. Vím to, svýho času jsme jim to ze Slováče třikrát omlátili o hlavu a nakonec se stejně rozhodlo, že se nechá pověsit ta nejmíň nejhorší varianta. :D

K Cinestaru - Yep, zlo.
298575
Davies: Většinou to funguje tak, že se 3D verze filmu dělá světlejší, aby se skrze brýle barevný tónování vykorigovalo na stejnou úroveň jako 2D. Což stejně většinou pojebe barvy. :D Zmínka o plátnu mi připomněla postříbřený plátna ve Slováči, který skutečně pomáhají zvyšovat jas filmu a 3D je díky němu mnohem snesitelnější a obraz přírozenější. Na druhou stranu, Poláci, který ty plátna dělali je nastříkali blbě, takže jsou flekatý. Vím to, svýho času jsme jim to ze Slováče třikrát omlátili o hlavu a nakonec se stejně rozhodlo, že se nechá pověsit ta nejmíň nejhorší varianta. :D K Cinestaru - Yep, zlo.
0 0
reagovat
Na 3D sere pes, ať už ta kokotina konečně skončí v propadlišti dějin.
298573
Na 3D sere pes, ať už ta kokotina konečně skončí v propadlišti dějin.
0 0
reagovat

KARLOS

Sakra :D.
No pokud vim, tak v pripade, ze je promitano 3D, musi automaticky dojit k jakemusi "zesvetleni filmu", ale nerikam, ze tusim, jak to funguje. Pointa je, ze v kinech, kde tomu rozumi (nebo na to maji technologii) nedochazi k "potmaveni" toho, co se zrovna deje na platne. Kdyz si v IMAXu sundas 3D brejle, je to šajna jako blazen, a naopak s nimi ten film vypada prirozene tak, jak by byl "svetly" na klasickem 2D dejme tomu.
V Cinema City/Cinestar jsou 3D tmavsi a v nocnich scenach nekoukatelny, treba Atlas pak ale behem tretiho rozmeru prekvapil, kdyz sem si uvedomil, ze maji Vopice i s 3D brylemi prirozeny jas a ostrost.
Pokud je to ale cely treba spatnyma brejlema, nebo sem celkove mimo, tak me pls oprav(te) a rad se poucim...
298568
Sakra *:D*. No pokud vim, tak v pripade, ze je promitano 3D, musi automaticky dojit k jakemusi "zesvetleni filmu", ale nerikam, ze tusim, jak to funguje. Pointa je, ze v kinech, kde tomu rozumi (nebo na to maji technologii) nedochazi k "potmaveni" toho, co se zrovna deje na platne. Kdyz si v IMAXu sundas 3D brejle, je to šajna jako blazen, a naopak s nimi ten film vypada prirozene tak, jak by byl "svetly" na klasickem 2D dejme tomu. V Cinema City/Cinestar jsou 3D tmavsi a v nocnich scenach nekoukatelny, treba Atlas pak ale behem tretiho rozmeru prekvapil, kdyz sem si uvedomil, ze maji Vopice i s 3D brylemi prirozeny jas a ostrost. Pokud je to ale cely treba spatnyma brejlema, nebo sem celkove mimo, tak me pls oprav(te) a rad se poucim...
KARLOS
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se