Diskuze k článku Transformers: Zánik: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Jste .......! Každý ať si doplňí.

Prej kandidát na titul nejhorší film, hahahaha.

Ať mám Godzillu rád, tak pokuď bych srovnal tyto dva filmy léta, tak TF4 měli mnohem víc akce a méně nudy než Godzilla. A nevím když to srovnáte s filmy o Herkulovi nebo s filmem Pompeje, tak mi taky chcete tvrdit, že TF4 je horší?

U mě TF4 je na úrovni trojky tj. pere se o druhé místo mezi Transformers filmy.
302973
Jste .......! Každý ať si doplňí. Prej kandidát na titul nejhorší film, hahahaha. Ať mám Godzillu rád, tak pokuď bych srovnal tyto dva filmy léta, tak TF4 měli mnohem víc akce a méně nudy než Godzilla. A nevím když to srovnáte s filmy o Herkulovi nebo s filmem Pompeje, tak mi taky chcete tvrdit, že TF4 je horší? U mě TF4 je na úrovni trojky tj. pere se o druhé místo mezi Transformers filmy.
0 0

The Joker

I told you so doesn´t quite say it. 8)
302967
I told you so doesn´t quite say it. *8)*
The Joker
0 0
Kandidát na titul najhorší film roka. Bez srandy.
302963
0 0
Souhlas. Oproti tomuhle je i dvojka veledílo. Hrůza.
302961
0 0
Chtěl jsem vypnout mozek a s nejnižším očekáváním se na T4 před spaním podívat... Ale byla to tak neuvěřitelná hovadina, že mě ten film spíš naštval, než abych u něj vypnul... Ale jednu výhodu to mělo, člověk pak docení i tu dementní dvojku a nudnou a nezáživnou trojku...
302958
0 0
jsem rád že jsem na roboty nešel po čtvrté do kina, horší než špatná dvojka. Wahlberg je sice řízek ale že tam blokoval hity robotům wtf? Facka pneumatikou, random týpek ve výtahu co sundá gorilu, frajer co proletí předním oknem z auta při honičce na začátku a victoria secret. Nic víc si z pomalu tří hodin nepamatuju a zítra už asi ani to ne.

někdo mi určitě vysvětlí proč je v 2:31:09 schovanej za zdí nějakej vandrák vedle Marka, v záběru před tím tam je Mark sám.. to že stojí u jiné zdi se dá ještě pochopit ale ten cápek je lol
302947
jsem rád že jsem na roboty nešel po čtvrté do kina, horší než špatná dvojka. Wahlberg je sice řízek ale že tam blokoval hity robotům wtf? Facka pneumatikou, random týpek ve výtahu co sundá gorilu, frajer co proletí předním oknem z auta při honičce na začátku a victoria secret. Nic víc si z pomalu tří hodin nepamatuju a zítra už asi ani to ne. někdo mi určitě vysvětlí proč je v 2:31:09 schovanej za zdí nějakej vandrák vedle Marka, v záběru před tím tam je Mark sám.. to že stojí u jiné zdi se dá ještě pochopit ale ten cápek je lol
0 0
Mne to prislo ako druhy najlepsi diel, samozrejme po jednotke. Wahlberg mi tam naviac sedel viac ako Shia a to mi ani zdaleka nesedi vsade. Az ma mrzi, ze v dalsom dieli nebude...
302770
0 0
Nebolo to zle ale bolo to hrozne, hrozne, hrozne moc dlhé. Ak by Bay vystrihol akciu v Chicagu filmu (a divákom) by to len pomohlo. Samotná akcia je kvalitná, tak ako sme u Baya zvyknutý, ale je jej strašne veľa a je zbytočne naťahovaná. V neskorších fázach filmu už ju človek ani nevníma a len čaká kedy sa to skončí. Wahlberg, Tucci a Grammer sú dobrí, zvyšok castingu je nevýrazný. Päťku už prosím dajte natočiť niekomu inému a nech udrží stopáž pod dve hodiny. 5-6
302768
0 0
Tony> kolektiv ma ukecal, sam by som na to nesiel. A prave ze clovek si precital nejake aj pozitivne recenzie tak si povie ok, s partou ludi sa to bude dat vydrzat. Nope, nedalo. Holt su to tie chyby ktore clovek robi viackrat aby sa definitvne presvedcil, ze uz nechce ani minutu navyse. Takze na patku rozhodne, naozaj, urcite nepojdem do kina aj keby to rovno dostalo 8/10 :)
298034
0 0
Nemám to podložené čísly, ale přijde mi jenom z místních ohlasů, že lidi na to chodí daleko víc, než na x jiných povedených blockbusterů. Dost to nechápu tady, ohlasů mi přijde víc než na Edge of Tomorrow, i když jsou všechny daleko horší, ten film je daleko horší. Ale lidi chodí a nadávají, protože je to velký, protože Bay a na 5 se bude chodit pořád a pořád se bude nadávat a zase bude milý Jarda.
298032
0 0
Prva asi hodina a pol v pohode ale potom sa stopaz natiahla asi tak na 100 hodin navyse a skombinovalo to vsetko najhorsie co mohlo ... cele zle. Chcel som robit cokolvek ine len nie sediet v kine a pozerat hento ...
298031
0 0

Dvojka je sice slabší než jednička, ale až jsem se s tím srovnal, tak jsem ji začal brát na milost a dokážu si ji v pohodě užít. Až trojka a čtyřka mě silně nebaví a co popisuješ jsou v zásadě mé pocity. Já už v tom nevidím ty zábavné výplachové blockbustery, jako byla jednička a dvojka, nebo třeba Battleship...
297855
0 0

5/10

jako zazitek to byl po zkouskovym neskutecny, uplne mi to svou blbosti vygumovalo vse co jsem se naucil! Celou dobu jsem se usmival.

Scenar: 1/10 - ty dialogy! ty akci narusujici radoby hlasky!
Pribeh: 5/10 - slusny standard
Efekty: 7/10 - ve trojce mi prisli lepsi.
Hudba: Zadny zapamatovani hodny motiv...

Co se mi hrube nelibilo, bylo dokonceni negativniho trendu stylizace autobotu, kdyz uz to nejsou postavy robotu, ale karikatury.
Co se mi naopak hodne libilo, byly mile detaily, na kterych clovek vidi, ze na to ten Bay az tak moc nesere (napriklad duraz na civilisty v autech, autobusech atd. vyletavajici lidi z aut po shrabnuti Optimem, to byl pekny zaber).

Posledni 1/4 uplne k nicemu, paradoxne ji zachranuje Tucci, vzdycky jsem se tesil co zas zahlasi.

Ve vysledku bych tomu mel dat odpad, ale bavil jsem se celou dobu, Priste fakt ale nekdo jiny panove a damy.
297822
jako zazitek to byl po zkouskovym neskutecny, uplne mi to svou blbosti vygumovalo vse co jsem se naucil! Celou dobu jsem se usmival. Scenar: 1/10 - ty dialogy! ty akci narusujici radoby hlasky! Pribeh: 5/10 - slusny standard Efekty: 7/10 - ve trojce mi prisli lepsi. Hudba: Zadny zapamatovani hodny motiv... Co se mi hrube nelibilo, bylo dokonceni negativniho trendu stylizace autobotu, kdyz uz to nejsou postavy robotu, ale karikatury. Co se mi naopak hodne libilo, byly mile detaily, na kterych clovek vidi, ze na to ten Bay az tak moc nesere (napriklad duraz na civilisty v autech, autobusech atd. vyletavajici lidi z aut po shrabnuti Optimem, to byl pekny zaber). Posledni 1/4 uplne k nicemu, paradoxne ji zachranuje Tucci, vzdycky jsem se tesil co zas zahlasi. Ve vysledku bych tomu mel dat odpad, ale bavil jsem se celou dobu, Priste fakt ale nekdo jiny panove a damy.
5/10
0 0
Toľko si z tých filmov zas nepamätám, ale dvojku som ani nedopozeral, lebo som sa už nemohol dívať na ten clusterfuck. Infantilný sexuálny humor a rasistickí Autoboti.. čo je veľa, to je moc. A na nejaké "chytrejšie" dialógy si ozaj nespomínam. Trojka ma až tak neurážala, ale záverečná akcia bola tak naťahovaná, že to celé skĺzlo do neskutočnej nudy, až ma to uspalo.
297760
0 0
Já teda nevím, co máte všichni proti trojce. Po jedničce je to pro mě nejlpší díl. A fakt tam, kromě typickejch "Bayovin", nevidím nic špatnýho, nudnýho ani nesmyslnýho.
297748
0 0
Zaver moji recenze na trojku: "Hlavně ale neměl měnit vítězný tým. S Kruegerem přišel film o nevinnost a hravost nevybouřeného teenagera. A s dospělejším lookem bohužel nestihnul zmoudřet. Duše a tělo, obsah a forma, jsou tu zoufale nekompatibilní. A i z toho důvodu je to dost možná nejsmutnější Bayův film. Vůbec se mu totiž nepodobá. Vím, že často děláme ze scenáristů sémě všeho zlého, ale tady máme učebnicový příklad toho, jak výměna jedné součástky odpraví celý motor. Bayovi se krásně povedlo při loučení s robosérií dokázat, že je vlastně jen kvalitním skalpelem v rukou doktora. Místo úspěšné operace jsme se ovšem dočkali eutanázie. Nerad bych, aby teď studio pod vlivem obřího víkendového otvíráku odkleplo čtyřku ve stylu letošních Pirátů z Karibiku. To bychom tu rovnou měli otravnou a přebytečnou zombie. To snad radši sbohem a dík za všechny plechy. Já se teď jdu léčit z deprese u blboučké, ale svým způsobem roztomilé dvojky. Jedničku jsem si totiž pouštěl už v pondělí. "

TLDR? Tak jinak: Pokud máte pocit, že byla dvojka průměrná a na úrovni čtyřky, zkuste si ji pustit znovu. Už jen úrovní dialogů je díky Kurtzmannovi a Orcimu o dva levely výš. A se zděšením v hlase přiznávám, že je na tom líp i vizuálně. Čtyřka už prostě vypadá "unaveně" po všech stránkách.
297739
Zaver moji recenze na trojku: "Hlavně ale neměl měnit vítězný tým. S Kruegerem přišel film o nevinnost a hravost nevybouřeného teenagera. A s dospělejším lookem bohužel nestihnul zmoudřet. Duše a tělo, obsah a forma, jsou tu zoufale nekompatibilní. A i z toho důvodu je to dost možná nejsmutnější Bayův film. Vůbec se mu totiž nepodobá. Vím, že často děláme ze scenáristů sémě všeho zlého, ale tady máme učebnicový příklad toho, jak výměna jedné součástky odpraví celý motor. Bayovi se krásně povedlo při loučení s robosérií dokázat, že je vlastně jen kvalitním skalpelem v rukou doktora. Místo úspěšné operace jsme se ovšem dočkali eutanázie. Nerad bych, aby teď studio pod vlivem obřího víkendového otvíráku odkleplo čtyřku ve stylu letošních Pirátů z Karibiku. To bychom tu rovnou měli otravnou a přebytečnou zombie. To snad radši sbohem a dík za všechny plechy. Já se teď jdu léčit z deprese u blboučké, ale svým způsobem roztomilé dvojky. Jedničku jsem si totiž pouštěl už v pondělí. " TLDR? Tak jinak: Pokud máte pocit, že byla dvojka průměrná a na úrovni čtyřky, zkuste si ji pustit znovu. Už jen úrovní dialogů je díky Kurtzmannovi a Orcimu o dva levely výš. A se zděšením v hlase přiznávám, že je na tom líp i vizuálně. Čtyřka už prostě vypadá "unaveně" po všech stránkách.
0 0
Já se v podstatě ztotožňuji s Ďurovým komentářem na csfd. Je to fakt demetní a nedává to smysl, místy jsem měl fakt chuť strčit hlavu do dlaní, jak je to strašlivě hloupé... Ale je to fakt neskutečná řacha , postavy jsou sympatické a zajímavé (Marky Mark a Stanley Tucci vládnou), navíc je to mnohem víc nápaditější než dvojka a trojka dohromady. A ta mytologie, kterou se tady pokusily rozvinout mi přijde zajímavá a spráně mystická a tajemná, že se fakt těším na další díly. Délka mi vadila jen z toho důvodu, že už jsem ke konci fakt fakt hodně potřeboval na záchod :D Mělo by být trestné dělat takhle dlouhé filmy :D

Prostě po průměrné dvojce a nudné trojce povedený restart.

P.S. dabing zlo a to 3D mi nepřišlo zas tak dobré. Zaregistroval jsem ho tak pětkrát. Měl jsem jít na titulkovanou 2D verzi...
297731
Já se v podstatě ztotožňuji s Ďurovým komentářem na csfd. Je to fakt demetní a nedává to smysl, místy jsem měl fakt chuť strčit hlavu do dlaní, jak je to strašlivě hloupé... Ale je to fakt neskutečná řacha , postavy jsou sympatické a zajímavé (Marky Mark a Stanley Tucci vládnou), navíc je to mnohem víc nápaditější než dvojka a trojka dohromady. A ta mytologie, kterou se tady pokusily rozvinout mi přijde zajímavá a spráně mystická a tajemná, že se fakt těším na další díly. Délka mi vadila jen z toho důvodu, že už jsem ke konci fakt fakt hodně potřeboval na záchod *:D* Mělo by být trestné dělat takhle dlouhé filmy *:D* Prostě po průměrné dvojce a nudné trojce povedený restart. P.S. dabing zlo a to 3D mi nepřišlo zas tak dobré. Zaregistroval jsem ho tak pětkrát. Měl jsem jít na titulkovanou 2D verzi...
0 0
Problém dvojky je ten, že se do toho začali snažit patlat ještě větší a rozšiřující mytologii, navíc obšlehlou od SW. A pak to, že je tam hrozně moc kladných robotů... Jednička a čtyřka mají v tomhle směru velikou výhodu.
297711
0 0

verbst

TF2 jsem přišel na chuť až časem, ale dneska už je i můžu (jsou řádově horší než jednička, ale zabaví mě)
297709
verbst
0 0

St.Devil

Klídek kámo. Hodně lidí tu nadávalo na novou Godzillu, které mě nadchla a taky jsem z toho nebyl na prášky. Ne všem se to prostě může líbit a i když se mi série Transformers líbila tak tenhle díl už prostě je až moc nastavovaná kaše.
297690
St.Devil
0 0