Diskuze k článku Potomci lidí: Recenze

0 0
Jo a občas je dobrý nejdřív se na nějaký film podívat, než ho člověk hodnotí.
Víš co, já mám Terminátory rád, ale kdybych o nich nic nevěděl a přečet si o čem to bude,
tak hádej co si o tom myslím. A co by sis o tom myslel ty?
P.S.: Viděl jsi Clerks?
28645
Jo a občas je dobrý nejdřív se na nějaký film podívat, než ho člověk hodnotí. Víš co, já mám Terminátory rád, ale kdybych o nich nic nevěděl a přečet si o čem to bude, tak hádej co si o tom myslím. A co by sis o tom myslel ty? P.S.: Viděl jsi Clerks?
0 0

Witten

Né vždy s hodnocením jednotlivých redaktorů z moviezone.cz souhlasím. A víš čím to je? I oni jsou lidi, mají vlastní vkus. A to, co mě táhne k moviezone a ne jinam je právě osobitost a styl, kterým nahlížejí na filmy - přesně podle mého gusta. Kdyby mi to nevyhovovalo, chodil bych jinam. Taky si cením, že nemají potřebu hodnotit filmy v "určitém rámci" podle ostatních recenzentů worldwide, že se nebojí říct svůj názor. Hele, mě se třeba líbila Šifra i Hanksovo sestřih.8) A přesto jsem furt tady. :D Protože jsem uznal jejich námitky, ale prostě mě ten film bavil - můj názor. Kdybych měl odsuzovat všechny recenzenty, kteří mají na nějaký film jiný názor než já, tak to bych pak asi nenašel žádný plátek, který bych mohl číst.
28644
Né vždy s hodnocením jednotlivých redaktorů z moviezone.cz souhlasím. A víš čím to je? I oni jsou lidi, mají vlastní vkus. A to, co mě táhne k moviezone a ne jinam je právě osobitost a styl, kterým nahlížejí na filmy - přesně podle mého gusta. Kdyby mi to nevyhovovalo, chodil bych jinam. Taky si cením, že nemají potřebu hodnotit filmy v "určitém rámci" podle ostatních recenzentů worldwide, že se nebojí říct svůj názor. Hele, mě se třeba líbila Šifra i Hanksovo sestřih.*8)* A přesto jsem furt tady. *:D* Protože jsem uznal jejich námitky, ale prostě mě ten film bavil - můj názor. Kdybych měl odsuzovat všechny recenzenty, kteří mají na nějaký film jiný názor než já, tak to bych pak asi nenašel žádný plátek, který bych mohl číst.
Witten
0 0

Witten

Prosímtě, když už odsuzuješ z vědeckýho hlediska premisu Children of men, tak potom nechápu, jak u tebe může vést T2, jejíž vědecká premisa je ve srovnání s Children of men stejně nelogická. Nebo si už snad potkal stroj cestující v čase? Popřípadě zvonil ti už před dveřma tvůj 20 letý vnuk, že se něco šeredně posralo?:D...mimo to, kdyby redakce měla na filmy názor podle mých měřítek, asi bych se tady ukousal nudou a nemusel to číst, nebylo by proč, protože bych věděl co napíšou a ač to neříkáš, svým příspěvkem dokazuješ, že chceš, aby redakce vlastně hodnotila podle toho jak ty si myslíš, že je to dobře. Mám taky takové tendence, ale úspěšně je tlumím:) když přestanu, tak si ty názory můžu někde publikovat sám, abych pak teprve mohl blbě kafrat do práce redaktoru:));)
28643
Prosímtě, když už odsuzuješ z vědeckýho hlediska premisu Children of men, tak potom nechápu, jak u tebe může vést T2, jejíž vědecká premisa je ve srovnání s Children of men stejně nelogická. Nebo si už snad potkal stroj cestující v čase? Popřípadě zvonil ti už před dveřma tvůj 20 letý vnuk, že se něco šeredně posralo?*:D*...mimo to, kdyby redakce měla na filmy názor podle mých měřítek, asi bych se tady ukousal nudou a nemusel to číst, nebylo by proč, protože bych věděl co napíšou a ač to neříkáš, svým příspěvkem dokazuješ, že chceš, aby redakce vlastně hodnotila podle toho jak ty si myslíš, že je to dobře. Mám taky takové tendence, ale úspěšně je tlumím*:)* když přestanu, tak si ty názory můžu někde publikovat sám, abych pak teprve mohl blbě kafrat do práce redaktoru*:))**;)*
Witten
0 0

Witten

Nejsem si jistej, jestli vůbec víš, že práce recenzentů, potažmo kritiků není v tom, aby se zavděčili každýmu. Každý recenzent posuzuje filmy nebo i cokoli jinýho hlavně subjektivně, jak na něj který produkt působí. To by mohl každej střelit všude stejný hodnocení, který dal někdo přednim.
28642
Witten
0 0
Wittene, ty usuzujes, chapu-li spravne jen z US recenzi, ratingu IMDb a trzeb a podle toho delis na filmy spatne a dobre. Muzu zcela uprimne rict, ze pro lidi/divaky jako ty nikdy psat nebudeme a ze se v jejich ocich klidne znemoznime "az do dna", protoze tvuj pristup je mozna vedecky, ale v jistem smeru i neskutecne zabedneny (film neni veda, ale umeni).
28641
0 0

Witten

Rad si vsechno tak zjednodusujes a skatulkujes jako v posledni vete? Pak se nedivim, ze stravis tolik casu na diskuznich forech nadhazovanim mylnych predpokladu... budiz to pro tebe odpovedi. :)
28640
Witten
0 0
Uznávám přemoudřelé internetové týpky nelze vystát a stávám-li se jedním z nich, tak se omlouvám. Nebolí, přiznávám, vizuálně to může být zajímavé, ale obsah se jeví hoollywoodský velmi. Ale jo, chováš se moudřejc než já, holt nechodím též na novinářský projekce. Jinak chci se zeptat, sympatie k akčním filmům mám též značné (Matrix a T2 prostě rocks), ale vážně máš ve filmech nejradši když si dva asijati dávají stylově do huby?
28639
0 0
Tak ti dam taky malou radu... nikdo nema rad premoudrele telepaty, kteri peskuji cloveka za nazor na filmy, ktere sami jeste nevideli. Doufam, ze tohle pichnuti te nebude prilis bolet. O tve posedlosti vedeckym podtextem filmu samozrejme vim. ;)
28638
Tak ti dam taky malou radu... nikdo nema rad premoudrele telepaty, kteri peskuji cloveka za nazor na filmy, ktere sami jeste nevideli. Doufam, ze tohle pichnuti te nebude prilis bolet. O tve posedlosti vedeckym podtextem filmu samozrejme vim. *;)*
0 0
hodnocení, ty slovíčka někdy vypadnou a funkci edit nemáte.. Třeba se mi to bude líbit, ale pochybuju, páč to vypadá absurdně a nelogicky dle traileru.(ta zápletka s vymizením plodnosti je hlavně tupá a sprostě simplifikuje vědu, jako filmy obvykle dělávají) . Ať Cuaron točí něco míň ambiciózního, tohle působí nepatřičně, ale kdo ví, třeba to bude senza hra se strukturou jako dvanáct opic, nevím. Rozuměj imfáči, nevadí mi, když haníte filmy dobré, ale vadí mi, když pak oslavujete filmy špatné a to hodně (jako ňáký Clerks a podobný vaše vychytávky). Každý recenzent musí být podle mě aspoň trochu v rozumným rámci, a tak když třeba Ebert dáva pozitivní Garfieldovi 2 a FaF 3: Tokyo drift, ztrácí totálně kredit. Měl sem jen pocit, že ztrácíte rozumnou míru poslední dobu a chtěl vám poradit, ať se úplně neznemožníte v budoucnu. Vlastně to bylo přátelské popíchnutí;).
28637
hodnocení, ty slovíčka někdy vypadnou a funkci edit nemáte.. Třeba se mi to bude líbit, ale pochybuju, páč to vypadá absurdně a nelogicky dle traileru.(ta zápletka s vymizením plodnosti je hlavně tupá a sprostě simplifikuje vědu, jako filmy obvykle dělávají) . Ať Cuaron točí něco míň ambiciózního, tohle působí nepatřičně, ale kdo ví, třeba to bude senza hra se strukturou jako dvanáct opic, nevím. Rozuměj imfáči, nevadí mi, když haníte filmy dobré, ale vadí mi, když pak oslavujete filmy špatné a to hodně (jako ňáký Clerks a podobný vaše vychytávky). Každý recenzent musí být podle mě aspoň trochu v rozumným rámci, a tak když třeba Ebert dáva pozitivní Garfieldovi 2 a FaF 3: Tokyo drift, ztrácí totálně kredit. Měl sem jen pocit, že ztrácíte rozumnou míru poslední dobu a chtěl vám poradit, ať se úplně neznemožníte v budoucnu. Vlastně to bylo přátelské popíchnutí*;)*.
0 0
Ha, už se těším na Tetsuo rozbor .-)
28636
Ha, už se těším na Tetsuo rozbor .-)
0 0

Ouki douki, man...No a film : Clive je borec (ostatne herecky je to poradne osolene, jak pises), tema je zajimave az az a Cuarón proste umi. Uz at je tu listopad...
28635
0 0
t_gon: jsou jak pisu, z "jinych medialnich staji", s MZ ma spolecnyho neco jen Tetsuo. Ty dva zbytky, s nami dusevne, ale ne pracovne spriznene, muzes snadno videt na CSFD...;)
28634
t_gon: jsou jak pisu, z "jinych medialnich staji", s MZ ma spolecnyho neco jen Tetsuo. Ty dva zbytky, s nami dusevne, ale ne pracovne spriznene, muzes snadno videt na CSFD...*;)*
0 0
Čom to dokelu nemá premiéru o týždeň skôr. Takto budem musieť hľadať dajaké brnenské kino, kde za to budem musieť vysoliť (na moje pomery) nehorázne peniaze. Tí maníci, čo zostavujú program, na mňa tuším vôbec neberú ohľad :(
28633
Čom to dokelu nemá premiéru o týždeň skôr. Takto budem musieť hľadať dajaké brnenské kino, kde za to budem musieť vysoliť (na moje pomery) nehorázne peniaze. Tí maníci, čo zostavujú program, na mňa tuším vôbec neberú ohľad *:(*
0 0
a) V redakci je pet lidi; b) Potomky videl jen Cival.
28632